abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35823016
Wat een prutsers eigenlijk, dat je gewoon tot 21:30 moet wachten tot de exitpolls

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2006 21:17:55 ]
pi_35823026
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:13 schreef sigme het volgende:
Mannen zijn wijven.
Sommige wel ja... vooral in SHO .

[ Bericht 2% gewijzigd door Airelle op 07-03-2006 21:30:51 ]
  dinsdag 7 maart 2006 @ 21:18:25 #203
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35823042
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:17 schreef Airelle het volgende:

[..]

Sommigge wel ja... vooral in SHO .
Bupah... of hoe die ook mag heten.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_35823135
Volgens mij gaat het nog best mee vallen met de winst van de PVDA.
pi_35823187
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:16 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, er is een soort algemeen respect, maar dat is eerder een respect voor de cultuur en mensen die echt invulling geven aan die cultuur
Als iemand een nieuwsbericht post lijkt me de zin
quote:
R@B is inderdaad een smerig mannetje wat dat betreft ja.
niet echt getuigen van algemeen respect. Maar dat verschilt blijkbaar per cultuur.
pi_35823236
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:14 schreef Mutant01 het volgende:

* Mutant01 steekt huis van Pracissor in brand.
* sigme komt vloekend de boel weer sblussen..

Zeusvergeten klotemonotheisten ook altijd..
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_35823271
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:18 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Bupah... of hoe die ook mag heten.
Die ja en de rest van alle homo's vrouwelijke mannen. .
pi_35823273
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:21 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Als iemand een nieuwsbericht post lijkt me de zin
[..]

niet echt getuigen van algemeen respect. Maar dat verschilt blijkbaar per cultuur.
R@B is toch geen cultuur? Mijn uitspraken zijn juist een uiting van de Nederlandse cultuur! Ongegeneerd gal spuwen en zeiken! Ik heb gewoon de zeikcultuur overgenomen Overigens wil ik het hierbij laten als het kan

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2006 21:25:01 ]
pi_35823350
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:23 schreef Mutant01 het volgende:
R@B is toch geen cultuur? Mijn uitspraken zijn juist een uiting van de Nederlandse cultuur! Ongegeneerd gal spuwen en zeiken! Ik heb gewoon de zeikcultuur overgenomen
Maar hij is wel een Nederlander.

Goed om te zien dat je de zeikcultuur hebt overgenomen, wat een dooddoener .
pi_35823367
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:17 schreef Airelle het volgende:

[..]

Sommigge wel ja... vooral in SHO .
SHO? Ik wil vast niet weten wat dat is.

Ik ben beperkt tot POL, Airelle. Met hooguit wat uitstapjes naar NWS.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 7 maart 2006 @ 21:27:17 #211
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35823457
Wat een zeikstem...
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_35823472
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:24 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Maar hij is wel een Nederlander.

Goed om te zien dat je de zeikcultuur hebt overgenomen, wat een dooddoener .
Ik heb respect voor hem als mens, maar ik heb geen respect voor zijn mening. Dat mag toch? Dat betekent dus niet dat ik "de Nederlanders disrespecteer". Zoals jij het ervan maakt. Ik voel me eerder verwant met een autochtone boer uit Friesland dan met een criminele Ali. Ik ben waarschijnlijk meer Nederlander dan vele andere Nederlanders zullen zijn, dat kan ook niet anders als je notabene je hele leven de enige Marokkaan was in je hele dorp

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2006 21:28:43 ]
pi_35823475
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zit alleen in de ShowChat van SHO (en series als Wie is de Mol? en Peking Express). Verder lurk ik vooral in POL, SPT en NWS.
pi_35823486
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  dinsdag 7 maart 2006 @ 21:30:08 #215
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35823583
'Het moment'
(van de 2e kamer verkiezingen... )
pi_35823609
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
Ik heb respect voor hem als mens, maar ik heb geen respect voor zijn mening. Dat mag toch? Dat betekent dus niet dat ik "de Nederlanders disrespecteer". Zoals jij het ervan maakt. Ik voel me eerder verwant met een autochtone boer uit Friesland dan met een criminele Ali.
Een smerig mannetje lijkt eerder te wijzen op een disrespect van de mens R@b dan zijn mening maar misschien drukte je jezelf wat ongelukkig uit.
pi_35823644
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:25 schreef sigme het volgende:

[..]

-g dus .
  dinsdag 7 maart 2006 @ 21:32:52 #218
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35823690
1/3 van de mensen is gestoord...
pi_35823707
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:30 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Een smerig mannetje lijkt eerder te wijzen op een disrespect van de mens R@b dan zijn mening maar misschien drukte je jezelf wat ongelukkig uit.
Zoals ik al eerder zei, in het heetst van de strijd zeg je wel eens dingen die je niet had moeten zeggen
pi_35823742
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:31 schreef Airelle het volgende:

[..]

-g dus .

-g? Wat bedoel je?

- Ik ontdek zojuist dat jij een meisje bent! Hoezee !
pi_35823790
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:34 schreef sigme het volgende:

[..]

-g? Wat bedoel je?

- Ik ontdek zojuist dat jij een meisje bent! Hoezee !
Ik was nogal slordig met m'n spelling. Sommigge . Sommige dus. Maaaaaar ik kijk natuurlijk met een half oog naar de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen.

Ja, dat ontdekte ik bij jou laatst ook. Ik had het niet achter zo'n avatar gezocht haha.
pi_35823911
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:33 schreef Mutant01 het volgende:
Zoals ik al eerder zei, in het heetst van de strijd zeg je wel eens dingen die je niet had moeten zeggen
Was het niet je eerste post onder dat nieuwsbericht?
pi_35823959
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:35 schreef Airelle het volgende:

[..]

Ik was nogal slordig met m'n spelling. Sommigge . Sommige dus. Maaaaaar ik kijk natuurlijk met een half oog naar de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen.

Ja, dat ontdekte ik bij jou laatst ook. Ik had het niet achter zo'n avatar gezocht haha.
Nee mijn avatar past goed bij NWS en POL
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_35823991
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Nee mijn avatar past goed bij NWS en POL
Ik had het over een man of een vrouw. Niet over welk subforum .
pi_35824026
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:39 schreef Airelle het volgende:

[..]

Ik had het over een man of een vrouw. Niet over welk subforum .
Daar moet ik je dan wel weer gelijk ingeven
pi_35824073
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Daar moet ik je dan wel weer gelijk ingeven
Maar mijn geslacht is nu wel duidelijk toch, met deze avatar? Veel fokkers denken trouwens aan de hand van mijn posts dat ik een man ben .
pi_35824095
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:35 schreef Airelle het volgende:

[..]

Jaja . Ik luister alleen.
quote:
Je zoekt mij niet achter mijn achterwerk? Klopt, ik zit ervóór .
  dinsdag 7 maart 2006 @ 21:42:57 #228
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35824127
Eigenlijk valt het verlies wel mee... vergeleken met de historische nederlaag 4 jaar geleden.
We zitten nu weer op het oude peil lijkt mij zo.
pi_35824206
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:42 schreef sigme het volgende:

[..]

Jaja . Ik luister alleen.
[..]

Je zoekt mij niet achter mijn achterwerk? Klopt, ik zit ervóór .
Whehe, zo'n antwoord verwachtte ik al. Maar je bent toch één van de weinigen.
pi_35824224
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 16:57 schreef du_ke het volgende:
[afbeelding]
. (toeval)
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_35824316
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:06 schreef MrX1982 het volgende:

Voor R@b heeft hij in ieder geval weinig respect.
terecht... het is een ranzig mannetje die R.
quote:
Het is belachelijk dat een monument wat er al tijden staat wordt verwijderd omdat een paar mensen met lange tenen niet tegen een kruis kunnen.
Het is mij niet duidelijk waarom het oude monument niet zou terugkeren na de verbouwing..
De beschuldigende vinger gaat nu richting moslims en joden...maar die hebben dat besluit niet genomen.
De indruk is dat de stadsdeelraad na advies van het 4 en 5 mei comité besloten het monument niet terug te plaatsen...maar is dat wel zo?
Overigens reageer jij ook erg vanuit je lange tenen..
quote:
What's next? De sloop van kerken omdat niet-christenen daar aanstoot aan nemen. Wederzijds respect zijn mooie woorden maar de inhoud ervan is nagenoeg nul met dit soort acties.
Wat nou ? is dit xenofobie... of martelaarschap ?
En je moet de verantwoordelijken pakken en niet zelf maar 'respect' overboord gooien of dit voorval als excuus zien voor reeds aanwezig disrespect
quote:
Nee dat zal het zijn . Dus als islamitische organisaties en een joodse aanstoot nemen aan een kruis en Nederlanders daar hun vraagtekens bij zetten is het ineens anti-semitisme en moslimhaat. Ik ben benieuwd wanneer het NOID wordt aangeklaagd.
Je verdraait mijn eerdere opmerking....?
Ik had het over reacties op Fok van sommige users... dat is heel wat anders dan "mensen met vraagtekens" discriminatie verwijten...
Overigens in dezelfde posting laat ik zien dat ik zelf zo'n mens met vraagteken ben.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 21:47:15 #232
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35824351
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:46 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

terecht... het is een ranzig mannetje die R.
[..]

Het is mij niet duidelijk waarom het oude monument niet zou terugkeren na de verbouwing..
De beschuldigende vinger gaat nu richting moslims en joden...maar die hebben dat besluit niet genomen.
De indruk is dat de stadsdeelraad na advies van het 4 en 5 mei comité besloten het monument niet terug te plaatsen...maar is dat wel zo?
Overigens reageer jij ook erg vanuit je lange tenen..
[..]

Wat nou ? is dit xenofobie... of martelaarschap ?
En je moet de verantwoordelijken pakken en niet zelf maar 'respect' overboord gooien of dit voorval als excuus zien voor reeds aanwezig disrespect
[..]

Je verdraait mijn eerdere opmerking....?
Ik had het over reacties op Fok van sommige users... dat is heel wat anders dan "mensen met vraagtekens" discriminatie verwijten...
Overigens in dezelfde posting laat ik zien dat ik zelf zo'n mens met vraagteken ben.
Sorry maar iemand, die anderen uitmaakt voor nazi's etc. neem ik niet meer serieus.
pi_35824384
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:44 schreef Airelle het volgende:

[..]

Ja, vreemd is dat. Heb jij een theorie?

- Overigens, als ik niet actief meld een vrouw te zijn schat men mij ook altijd mannelijk in, op basis van mijn posts (tenzij ik over mijn rokjes begin natuurlijk).
  dinsdag 7 maart 2006 @ 21:48:30 #234
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35824407
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:44 schreef Airelle het volgende:

[..]

Wat een arier ben jij zeg
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35824430
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:47 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Sorry maar iemand, die anderen uitmaakt voor nazi's etc. neem ik niet meer serieus.
Constant Kusters is een nazi .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  dinsdag 7 maart 2006 @ 21:49:07 #236
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35824437
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef sigme het volgende:

[..]

- Overigens, als ik niet actief meld een vrouw te zijn schat men mij ook altijd mannelijk in, op basis van mijn posts (tenzij ik over mijn rokjes begin natuurlijk).
Neeee... ik vind jou eigenlijk een typische vrouwelijke user.

Gaat conflicten uit de weg, makkelijk in de omgang etc.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 21:49:57 #237
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35824480
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:49 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Constant Kusters is een nazi .
Hij wel, maar in discussies op fok andere users op die manier zwartmaken is gewoon zielig.
pi_35824502
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:47 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Wie heeft iemand voor nazi uitgemaakt en wanneer?
Quotes.. links?
Zo iemand kun je nog wel serieus nemen...waarom niet?
  dinsdag 7 maart 2006 @ 21:54:14 #239
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35824688
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Wie heeft iemand voor nazi uitgemaakt en wanneer?
Quotes.. links?
Zo iemand kun je nog wel serieus nemen...waarom niet?
Nu even geen zin om door je posthistory te spitten, ik weet wel dat je de user POJourke voor nazi uitmaakte. Ook heb ik dat soort beschuldigingen vaker van jou voorbij zien komen, ik sta open voor veel discussie, maar niet met mensen die anderen gaan bestempelen als nazi omdat zij andere ideeen hebben dan jij zelf hebt.
pi_35824739
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:49 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Neeee... ik vind jou eigenlijk een typische vrouwelijke user.

Gaat conflicten uit de weg, makkelijk in de omgang etc.
Op fok ben ik vrouwelijker dan op andere fora.

In de serieuze discussies ga ik conflicten nooit uit de weg.. Maar ik maak graag de juiste vijanden. En ik drink graag een biertje erna, met de gewaardeerde vijand .
pi_35824779
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:54 schreef Pracissor het volgende:
[..]
ik weet wel dat je de user POJourke voor nazi uitmaakte.
Je lult ...
Kom met die quote... of beken dat je het mis zag
quote:
Ook heb ik dat soort beschuldigingen vaker van jou voorbij zien komen, ik sta open voor veel discussie, maar niet met mensen die anderen gaan bestempelen als nazi omdat zij andere ideeen hebben dan jij zelf hebt.
Je lult nog steeds...
Kom met die quotes....of stop die etikettering
pi_35824786
Vertellen ze goddomme niet hoeveel NieuwRechts heeft gekregen...zal wel 0 zijn.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 21:56:21 #243
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35824788
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Op fok ben ik vrouwelijker dan op andere fora.

In de serieuze discussies ga ik conflicten nooit uit de weg.. Maar ik maak graag de juiste vijanden. En ik drink graag een biertje erna, met de gewaardeerde vijand [afbeelding].
pi_35824792
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef sigme het volgende:

[..]

OF je geilt ontzettend op jezelf OF... ja ik heb eigenlijk geen andere theorie. .

Ja, bij mij om dat ik nogal ongenuanceerd schijn te zijn. Ikzelf vind van niet .
  dinsdag 7 maart 2006 @ 21:57:14 #245
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35824840
CDA blijft het grootste!!!
pi_35824996
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:54 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Nu even geen zin om door je posthistory te spitten, ik weet wel dat je de user POJourke voor nazi uitmaakte. Ook heb ik dat soort beschuldigingen vaker van jou voorbij zien komen, ik sta open voor veel discussie, maar niet met mensen die anderen gaan bestempelen als nazi omdat zij andere ideeen hebben dan jij zelf hebt.
En PBerends, met z'n meteoriet op de aarde, beschuldigen van genocide .

Ik ben met Pracissor eens dat Bluesdude te snel users nazisme / genocide en dergelijke aanwrijft. Daarmee wordt het instrument bot en bij misplaatste beschuldigingen geeft de beschuldiger zichzelf bloot als onoordeelkundig. Dat gaat ten koste van de serieusheid van andere oordelen van die persoon.
pi_35825053
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:57 schreef Pracissor het volgende:
CDA blijft het grootste!!!
Boeit me niet zoalng de partij maar weer groter wordt dan LR bij mij
pi_35825106
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 22:00 schreef sigme het volgende:

Ik ben met Pracissor eens dat Bluesdude te snel users nazisme / genocide en dergelijke aanwrijft.
Kom met die quotes dan...
Dit is generaliserend iemand bashen.
Wat Pberends wilde was simpelweg genocide....
  dinsdag 7 maart 2006 @ 22:03:22 #249
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_35825168
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:56 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Je lult ...
Kom met die quote... of beken dat je het mis zag
[..]

Je lult nog steeds...
Kom met die quotes....of stop die etikettering
Ik weet toch heel zeker, of jij lijdt aan amnesia of jij bent gewoon zielig dat je het nu nog ontkend.

Maar wees gerust, ik zoek het zo wel even op.

Overigens heeft Sigme jouw uitspraken ook voorbij zien komen, dus ik vraag me af wie je voor de gek wilt houden.
pi_35825203
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 21:56 schreef Airelle het volgende:

[..]

OF je geilt ontzettend op jezelf OF... ja ik heb eigenlijk geen andere theorie. .
Is dat een theorie over waarom er zo weinig vrouwen actief zijn in POL?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')