Je hebt ze net even opgebeld?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zij doen er erg lakoniek over, houden hun schouders op en zeggen dat het monument misschien idd erg uit de tijd is.
Het zijn illusionaire vrienden?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:38 schreef Mutant01 het volgende:
Zij doen er erg lakoniek over, houden hun schouders op en zeggen dat het monument misschien idd erg uit de tijd is.
Jij bent dus makkelijk te beinvloeden... zelfs als ik van jou alleen als moslim uit moet gaan zal ik me niet verleiden tot het wegzetten van een hele religie...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik kan niet anders verwachten dat jij je Christenvriend even helpt. Gelukkig ken ik veel rationele Christenen die goede vrienden van mij zijn. Anders had ik nu even een smerig vooroordeel over Chrsitenen.
Ach kom, dat doe je altijd al, lekker hypocriet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:40 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij bent dus makkelijk te beinvloeden... zelfs als ik van jou alleen als moslim uit moet gaan zal ik me niet verleiden tot het wegzetten van een hele religie...
Zo frappant is dat niet, het is namelijk non-nieuws in de ogen van veel mensen, dat verheven wordt tot een belachelijke discussie waarbij hokjesdenken gestimuleerd wordt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:42 schreef Pracissor het volgende:
Maar wel frappant dat jouw 'rationele christelijke vrienden' er allemaal net zo over denken als jij.
Jij roept de hele tijd allerlei beschuldigingen maar onderbouwt ze nooit, dat is jammer...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ach kom, dat doe je altijd al, lekker hypocriet.
Het feit dat er geen moskeeen in as zijn gelegd moet dat toch wel genoeg illustreren?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo frappant is dat niet, het is namelijk non-nieuws in de ogen van veel mensen, dat verheven wordt tot een belachelijke discussie waarbij hokjesdenken gestimuleerd wordt.
In het kort, niet alle Christenen hebben lange tenen blijkbaar.
Weet je waarom ik ze niet onderbouw? Omdat we dan een kinderachtig spelletje aan het spelen zijn. Jij doet dan net alsof je neus bloed, en je nooit iets tegen moslims hebt, dan moet ik weer moeite gaan doen (zoeken e.d. in 100én posts die mensen maken), en dan vindt ik er een en dan blijf je wss nogsteeds glashard ontkennen. Het was makkelijker geweest als ik nu nog mod was. Hoefde ik alleen in je notes te kijken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:43 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij roept de hele tijd allerlei beschuldigingen maar onderbouwt ze nooit, dat is jammer...
Je bedoelt net zoals na november 2004.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:44 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het feit dat er geen moskeeen in as zijn gelegd moet dat toch wel genoeg illustreren?![]()
Dus je hebt ook een beetje last van lange tenen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:44 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Het feit dat er geen moskeeen in as zijn gelegd moet dat toch wel genoeg illustreren?![]()
Maar in jouw ogen is het dus non-nieuws, voor sommige gelovigen is het weghalen van religieuze symbolen wel gevoelig...
Inderdaad non nieuws net als wat spotprentjes over een profeet.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo frappant is dat niet, het is namelijk non-nieuws in de ogen van veel mensen, dat verheven wordt tot een belachelijke discussie waarbij hokjesdenken gestimuleerd wordt.
In het kort, niet alle Christenen hebben lange tenen blijkbaar.
Wat heeft dat met deze zaak te maken? Waren dat christenen die dat deden?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals na november 2004.
Dat was inderdaad ook non-nieuws. Nooit onder stoelen of banken gestoken.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:46 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Inderdaad non nieuws net als wat spotprentjes over een profeet.
Als je het over lange tenen hebt.
Weet ik niet, voel je je aangesproken dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:46 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wat heeft dat met deze zaak te maken? Waren dat christenen die dat deden?
Ik had alleen geen notes, met rede, ik denk dat jij er inmiddels al een paar hebt verzameld in de korte tijd dat je blauw af bent...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weet je waarom ik ze niet onderbouw? Omdat we dan een kinderachtig spelletje aan het spelen zijn. Jij doet dan net alsof je neus bloed, en je nooit iets tegen moslims hebt, dan moet ik weer moeite gaan doen (zoeken e.d. in 100én posts die mensen maken), en dan vindt ik er een en dan blijf je wss nogsteeds glashard ontkennen. Het was makkelijker geweest als ik nu nog mod was. Hoefde ik alleen in je notes te kijken.
Je krijgt nooit notes van de FP. Afgezien daarvan, waarom zou ik notes moeten hebben gekregen? Jij had er bij mijn weggaan weldegelijk een paar. Tenzij die nu zijn witgewassen met Omo.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:47 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik had alleen geen notes, met rede, ik denk dat jij er inmiddels al een paar hebt verzameld in de korte tijd dat je blauw af bent...
Ja, jij legt toch de link...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Weet ik niet, voel je je aangesproken dan?
Nou dan zijn die notes zeker in de laatste maand allemaal op mij geplakt gezien ik een maand geleden aan Sidekick nog vroeg of ik notes had en dit werd ontkend...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je krijgt nooit notes van de FP. Afgezien daarvan, waarom zou ik notes moeten hebben gekregen? Jij had er bij mijn weggaan weldegelijk een paar. Tenzij die nu zijn witgewassen met Omo.
Welke uitspraken over wat voor users en mods??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:50 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nou dan zijn die notes zeker in de laatste maand allemaal op mij geplakt gezien ik een maand geleden aan Sidekick nog vroeg of ik notes had en dit werd ontkend...
Met jouw uitspraken over andere users en mods zal je wel een paar notes moeten hebben ontvangen, jij bent denk ik meer weg-gemod van de FP dan ik.
Wie doet er nou of zijn neus bloedt... maar ik heb er genoeg van, het zal toch nooit wat worden.quote:
Doet dat er toe?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke uitspraken over wat voor users en mods??
De FP reageer ik ook maar 1 x in de 100 jaar.
Ja maar jij beargumenteerde altijd alles toch. Hypocrietquote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:52 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wie doet er nou of zijn neus bloedt... maar ik heb er genoeg van, het zal toch nooit wat worden.
Prettige avond nog.![]()
Wat Mutant betreft die heeft voldoende laten zien nederlanders niet te disrespecteren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:12 schreef MrX1982 het volgende:
En dan vragen moslims respect van Nederlanders?
Merkwaardig als ze zelf geen enkele vorm van respect tonen.
RKnieuwsnetquote:Omdat onduidelijk is wat de oorsprong van het monument is, en het klaarblijkelijk alle slachtoffers van de Duitse bezetting in de omgeving van het monument wil herdenken, werd besloten om niet langer bij een kruisbeeld te herdenken, maar een ander monument te vervaardigen. De herdenking van de doden uit de Tweede Wereldoorlog zal ook bij dat nieuwe monument op 4 mei centraal staan.
Vandaar je bijdrage in de verschillende threads over dat onderwerp?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
Dat was inderdaad ook non-nieuws. Nooit onder stoelen of banken gestoken.
Ja, want je schijnt meer te weten over mijzelf dan ik. Je bedoelt mijn uitspraak over R@B? Dat is een FP uitspraak, die heeft niets met het forum te maken.quote:
Je mag er toch wel een mening over hebben en het toch non-nieuws vinden? (Net zoals dus bijv mijn Christelijke vrienden erop reageren)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Vandaar je bijdrage in de verschillende threads over dat onderwerp?
Ik betwijfel of je het daadwerkelijk non-nieuws vond net zoals je rationele christelijke vrienden maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:54 schreef Mutant01 het volgende:
Je mag er toch wel een mening over hebben en het toch non-nieuws vinden? (Net zoals dus bijv mijn Christelijke vrienden erop reageren)
Je hebt het recht om aan alles te twijfelen, zelfs mijn penislengte.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:56 schreef MrX1982 het volgende:
Ik betwijfel of je het daadwerkelijk non-nieuws vond net zoals je rationele christelijke vrienden maar dat terzijde.
Dat klopt ja.quote:Als je moslims broeders net zo rationeel hadden geregeerd als je rationele christelijke vrienden had een deel van de moslim wereld zichzelf niet compleet belachelijk hoeven maken.
Voor R@b heeft hij in ieder geval weinig respect.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:53 schreef Bluesdude het volgende:
Wat Mutant betreft die heeft voldoende laten zien nederlanders niet te disrespecteren.
Net zoals vele andere moslims, welk waslijst je ook hebt voor je bewering die uit elkaar barst van generalisatie en disrespect.
Het is belachelijk dat een monument wat er al tijden staat wordt verwijderd omdat een paar mensen met lange tenen niet tegen een kruis kunnen. What's next? De sloop van kerken omdat niet-christenen daar aanstoot aan nemen. Wederzijds respect zijn mooie woorden maar de inhoud ervan is nagenoeg nul met dit soort acties.quote:Als er al eenmaal een besluit was voor weghalen van het oude monument dan is het een slecht besluit.... men had de bouwplannen moeten aanpassen aan die plaats.
Desnoods een plaats vrijhouden 10 meter verderop voor dat monument die maar een paar vierkante meter nodig heeft.
Maar waarom is er besloten tot een nieuw monument ?
[..]
RKnieuwsnet
Ik vind het maar een vage reden...
Als er toch een nieuw monument moest komen dan zou ik niet gekozen hebben voor een nieuw kruis. Wel voor het oude kruis geintegreerd in het nieuwe monument.. als eerste optie, vanwege behoud van historische monumenten. Die eigenlijk gewoon op die oude plaats had moeten blijven staan, dan wel terugkeren.
Nee dat zal het zijnquote:De kritiek die nu losbarst op Fok heeft walgelijke ondertonen....
Anti-semieten en moslimhaters hebben elkaar gevonden..
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
Op naar de exitpolls. En ow, no hard feelings hoor Praccisor, misschien dat ik gewoon een heel fout beeld van je heb, die totaal niet klopt. Als dat zo is, show me the light.
Wat heeft hij voor mij gedaan, dat ik respect voor hem moet hebben? Respect moet je verdienen!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:06 schreef MrX1982 het volgende:
Voor R@b heeft hij in ieder geval weinig respect.
Ik verbaas me in ieder geval hógelijk over jullie gekat op elkaar. Ik vind jullie geen van beide dogmatisch.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
En ow, no hard feelings hoor Praccisor, misschien dat ik gewoon een heel fout beeld van je heb, die totaal niet klopt. Als dat zo is, show me the light.
Gekat kenmerkt Fok!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik verbaas me in ieder geval hógelijk over jullie gekat op elkaar. Ik vind jullie geen van beide dogmatisch.
Idd. Hoort erbij, je gaat gewoon ergens in op, dan is het strijd, daarna neem je er weer afstand van en drink je er een biertje over.quote:
Yup, nog niet. Moet binnenkort toch wel komen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jep. Maar wat zeiden ze net nou over dat er geen exitpolls waren?
Inderdaad, soms doe je ook uitspraken die je in het felst van de strijd niet had moeten doen, maar dat kenmerkt dus gewoon een forum. Overigens doe ik niet aan bierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:11 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Idd. Hoort erbij, je gaat gewoon ergens in op, dan is het strijd, daarna neem je er weer afstand van en drink je er een biertje over.
Wijven zijn mannen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:13 schreef sigme het volgende:
Mannen zijn wijven.
Ik wist toen ik dat schreef dat jij dat zou gaan zeggen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, soms doe je ook uitspraken die je in het felst van de strijd niet had moeten doen, maar dat kenmerkt dus gewoon een forum. Overigens doe ik niet aan bier![]()
Je spot met mn geloofquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:13 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik wist toen ik dat schreef dat jij dat zou gaan zeggen.![]()
Ik weet niet wat hij voor jou moet doen voordat hij je respect krijgt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
Wat heeft hij voor mij gedaan, dat ik respect voor hem moet hebben? Respect moet je verdienen!
Ja, er is een soort algemeen respect, maar dat is eerder een respect voor de cultuur en mensen die echt invulling geven aan die cultuurquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij voor jou moet doen voordat hij je respect krijgt.
Bluesdude noemde zojuist het respect wat je volgens hem voor Nederlanders hebt.
Als reactie bombardeert Pracissor het hele dorp plat waarin Mutant01 woont.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je spot met mn geloof![]()
* Mutant01 steekt huis van Pracissor in brand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |