Maar mijn geslacht is nu wel duidelijk toch, met deze avatar? Veel fokkers denken trouwens aan de hand van mijn posts dat ik een man benquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Daar moet ik je dan wel weer gelijk ingeven
Jajaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:35 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik was nogal slordig met m'n spelling. Sommigge. Sommige dus. Maaaaaar ik kijk natuurlijk met een half oog naar de uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen.
Je zoekt mij niet achter mijn achterwerk? Klopt, ik zit ervóórquote:Ja, dat ontdekte ik bij jou laatst ook. Ik had het niet achter zo'n avatar gezocht haha.
Whehe, zo'n antwoord verwachtte ik al. Maar je bent toch één van de weinigen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Jaja. Ik luister alleen.
[..]
Je zoekt mij niet achter mijn achterwerk? Klopt, ik zit ervóór.
terecht... het is een ranzig mannetje die R.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:06 schreef MrX1982 het volgende:
Voor R@b heeft hij in ieder geval weinig respect.
Het is mij niet duidelijk waarom het oude monument niet zou terugkeren na de verbouwing..quote:Het is belachelijk dat een monument wat er al tijden staat wordt verwijderd omdat een paar mensen met lange tenen niet tegen een kruis kunnen.
Wat nou ? is dit xenofobie... of martelaarschap ?quote:What's next? De sloop van kerken omdat niet-christenen daar aanstoot aan nemen. Wederzijds respect zijn mooie woorden maar de inhoud ervan is nagenoeg nul met dit soort acties.
Je verdraait mijn eerdere opmerking....?quote:Nee dat zal het zijn. Dus als islamitische organisaties en een joodse aanstoot nemen aan een kruis en Nederlanders daar hun vraagtekens bij zetten is het ineens anti-semitisme en moslimhaat. Ik ben benieuwd wanneer het NOID wordt aangeklaagd.
Sorry maar iemand, die anderen uitmaakt voor nazi's etc. neem ik niet meer serieus.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
terecht... het is een ranzig mannetje die R.
[..]
Het is mij niet duidelijk waarom het oude monument niet zou terugkeren na de verbouwing..
De beschuldigende vinger gaat nu richting moslims en joden...maar die hebben dat besluit niet genomen.
De indruk is dat de stadsdeelraad na advies van het 4 en 5 mei comité besloten het monument niet terug te plaatsen...maar is dat wel zo?
Overigens reageer jij ook erg vanuit je lange tenen..
[..]
Wat nou ? is dit xenofobie... of martelaarschap ?
En je moet de verantwoordelijken pakken en niet zelf maar 'respect' overboord gooien of dit voorval als excuus zien voor reeds aanwezig disrespect
[..]
Je verdraait mijn eerdere opmerking....?
Ik had het over reacties op Fok van sommige users... dat is heel wat anders dan "mensen met vraagtekens" discriminatie verwijten...
Overigens in dezelfde posting laat ik zien dat ik zelf zo'n mens met vraagteken ben.
Ja, vreemd is dat. Heb jij een theorie?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whehe, zo'n antwoord verwachtte ik al. Maar je bent toch één van de weinigen.
Wat een arier ben jij zegquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whehe, zo'n antwoord verwachtte ik al. Maar je bent toch één van de weinigen.
Constant Kusters is een naziquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:47 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Sorry maar iemand, die anderen uitmaakt voor nazi's etc. neem ik niet meer serieus.![]()
Neeee... ik vind jou eigenlijk een typische vrouwelijke user.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, vreemd is dat. Heb jij een theorie?
- Overigens, als ik niet actief meld een vrouw te zijn schat men mij ook altijd mannelijk in, op basis van mijn posts (tenzij ik over mijn rokjes begin natuurlijk).
Hij wel, maar in discussies op fok andere users op die manier zwartmaken is gewoon zielig.quote:
Wie heeft iemand voor nazi uitgemaakt en wanneer?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:47 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Sorry maar iemand, die anderen uitmaakt voor nazi's etc. neem ik niet meer serieus.![]()
Nu even geen zin om door je posthistory te spitten, ik weet wel dat je de user POJourke voor nazi uitmaakte. Ook heb ik dat soort beschuldigingen vaker van jou voorbij zien komen, ik sta open voor veel discussie, maar niet met mensen die anderen gaan bestempelen als nazi omdat zij andere ideeen hebben dan jij zelf hebt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wie heeft iemand voor nazi uitgemaakt en wanneer?
Quotes.. links?
Zo iemand kun je nog wel serieus nemen...waarom niet?
Op fok ben ik vrouwelijker dan op andere fora.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:49 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Neeee... ik vind jou eigenlijk een typische vrouwelijke user.
Gaat conflicten uit de weg, makkelijk in de omgang etc.
Je lult ...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:54 schreef Pracissor het volgende:
[..]
ik weet wel dat je de user POJourke voor nazi uitmaakte.
Je lult nog steeds...quote:Ook heb ik dat soort beschuldigingen vaker van jou voorbij zien komen, ik sta open voor veel discussie, maar niet met mensen die anderen gaan bestempelen als nazi omdat zij andere ideeen hebben dan jij zelf hebt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Op fok ben ik vrouwelijker dan op andere fora.
In de serieuze discussies ga ik conflicten nooit uit de weg.. Maar ik maak graag de juiste vijanden. En ik drink graag een biertje erna, met de gewaardeerde vijand [afbeelding].
OF je geilt ontzettend op jezelf OF... ja ik heb eigenlijk geen andere theorie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, vreemd is dat. Heb jij een theorie?
- Overigens, als ik niet actief meld een vrouw te zijn schat men mij ook altijd mannelijk in, op basis van mijn posts (tenzij ik over mijn rokjes begin natuurlijk).
En PBerends, met z'n meteoriet op de aarde, beschuldigen van genocidequote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:54 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nu even geen zin om door je posthistory te spitten, ik weet wel dat je de user POJourke voor nazi uitmaakte. Ook heb ik dat soort beschuldigingen vaker van jou voorbij zien komen, ik sta open voor veel discussie, maar niet met mensen die anderen gaan bestempelen als nazi omdat zij andere ideeen hebben dan jij zelf hebt.
Boeit me niet zoalng de partij maar weer groter wordt dan LR bij mijquote:
Kom met die quotes dan...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:00 schreef sigme het volgende:
Ik ben met Pracissor eens dat Bluesdude te snel users nazisme / genocide en dergelijke aanwrijft.
Ik weet toch heel zeker, of jij lijdt aan amnesia of jij bent gewoon zielig dat je het nu nog ontkend.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je lult ...
Kom met die quote... of beken dat je het mis zag
[..]
Je lult nog steeds...
Kom met die quotes....of stop die etikettering
Is dat een theorie over waarom er zo weinig vrouwen actief zijn in POL?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
OF je geilt ontzettend op jezelf OF... ja ik heb eigenlijk geen andere theorie..
Oh, sorry! Lees ik weer verkeerd?!? Ik dacht dat we het over je avatar hadden...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Is dat een theorie over waarom er zo weinig vrouwen actief zijn in POL?
Prima dat je het opzoekt..ik wachtquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:03 schreef Pracissor het volgende:
Maar wees gerust, ik zoek het zo wel even op.
Ik hoop het ook van harte voor de Rotterdammers. Jammer dat er hier in Eindhoven niks te vieren valt met een plasmaschermpie, ik zou bij elke partij wel aanschuivenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Boeit me niet zoalng de partij maar weer groter wordt dan LR bij mij
Politiek is voor mannen, mensen met een piemel en veel haar. Lees de bijbel er maar op na!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef Airelle het volgende:
Maar wat betreft het lage aantal vrouwelijke POL-fokker: kwestie van desintresse denk ik.
Sorry bluesdude, ik verzamel geen quotes en ik ga beslist niet op zoek.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:02 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kom met die quotes dan...
Dit is generaliserend iemand bashen.
Wat Pberends wilde was simpelweg genocide....
juist puntquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Politiek is voor mannen, mensen met een piemel en veel haar. Lees de bijbel er maar op na!
Dat soort uitspraken... daar lok je ook geen vrouwen mee natuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Politiek is voor mannen, mensen met een piemel en veel haar. Lees de bijbel er maar op na!
Vrouwen met óók veel harenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken... daar lok je ook geen vrouwen mee natuurlijk.
quote:
Herinner je het weer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:49 schreef Bluesdude het volgende:
Daar heb je het al weer: de verkettering van links. ... iets wat je gemeen hebt met nazi's.
Ideologisch staat rechts dichter bij nazisme..maar sommig radicaalrechts wilt 'hun vuil' in het tuintje gooien van de linkerbuurman..
quote:Maar onderwijl heb je mooi de aandacht weten af te leiden van de baarsjeskwestie..
Duidelijk is dat je het niet eens was met mijn inhoudelijk verhaal.... maar onmachtig was inhoudelijk te antwoorden... tjaaaaaa.. dan kun je altijd nog over iets anders beginnen bijv iemand persoonlijk onderuit halen..
Doe je ook nog inhoudelijk antwoord op dat baarsjesverhaal.... of was dat te veel werk?
Die bijbel.. ik zal m'n best nog een doen. Kloteboek.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Politiek is voor mannen [1], mensen met een piemel[2] en veel haar[3]. Lees de bijbel er maar op na!
Die komma moet een dubbele punt zijn, wijsneus. Gleufdierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Die bijbel.. ik zal m'n best nog een doen. Kloteboek.
Jouw drie groepen stellen me voor raadsels. Zijn er mannen zonder piemel? Is politiek niks voor kortharige mannen? Zouden vrouwen met piemel wel propol zijn? Zijn langharige vrouwen wel politiek angehaucht? Wat ben ik? Man, piemelhebbend, langharig of al deze? Help!
Nee ..ik verzamel ook geen quotes.. tjeesuss.. asjeblieft niet...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Sorry bluesdude, ik verzamel geen quotes en ik ga beslist niet op zoek.
Het is mijn oordeel, er zit geen generalisatie bij. Ik verklaar niet al jouw posts generiek tot posts-met-beschuildigingen-van-nazisme.
Nee, dat helpt! Zwartjoekelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die komma moet een dubbele punt zijn, wijsneus. Gleufdier.
Dat van die piemel blijft een eigenaardig aanhangsel en dat haar eigenlijk ook.quote:Politiek is voor mannen: mensen met een piemel en veel haar.
Veel lang haar danquote:(veel haar is wat anders dan lang haar)
quote:
Hehe idd... om Louwie aan te halen, dit doet pijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En nu niet meer...niet te voorbarig hè.
Daar zit al het politieke talent van de mens inquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, dat helpt! Zwartjoekel.
Dat van die piemel blijft een eigenaardig aanhangsel en dat haar eigenlijk ook.
Ik ken de bijbel niet hoor, maarre, Samson?quote:
Ik zal je helpen met het" bewijs" inzake Rourke.quote:
Wat doet dat dan in mij te frotten?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Daar zit al het politieke talent van de mens in.
Die eh was z'n politiek kwijt toen íe z'n wilde haren verloor?quote:[..]
Ik ken de bijbel niet hoor, maarre, Samson?
Trusten Sigme.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat doet dat dan in mij te frotten?
[..]
Die eh was z'n politiek kwijt toen íe z'n wilde haren verloor?
't Zal wel mannenpolitiek zijn.. in de piemel en de triceps.
Trusten RQ!
BVO had het nog niet zo verkeerd met zijn voorstel om over te gaan tot naamswijziging:quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef Pracissor het volgende:
In Den Haag hebben meer allochtonen op de PvdA gestemt dan autochtonen? ...
Idd, dat is kleur bekennen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
BVO had het nog niet zo verkeerd met zijn voorstel om over te gaan tot naamswijziging:
Partij van de Arbeid Allochtonen.
quote:
Nou, bij de vorige EP-verkiezingen stond deze kop in het Eindhovens Dagblad, blijkbaar een uitspraak van een of andere demente bejaarde. Vandaar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:56 schreef du_ke het volgende:
[..]had gedacht dat je deze titel bewust had gekozen
!
Ben nog nooit in SHO geweest volgens mijquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:58 schreef Airelle het volgende:
BVO, de leukste user van SHO. Wij verzieken het altijd voor de rest door constant over politiek te praten.
.
Houd dat zoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben nog nooit in SHO geweest volgens mij![]()
.
Geeft wel treffend het niveau weerquote:
Nou ik vind dit voor een leefbare aap een hele dikke uitslagquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
hij zei dat hij er 10 ging halen, kiezersbedrog
Ik moest opzoeken wat SHO wasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben nog nooit in SHO geweest volgens mij![]()
.
POL wordt overgenomen door allerlei 'enge' types.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat wist ik al wel. Maar wie ben jij
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |