Dat is waar.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:37 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wel netjes van de Playboy.
Ah bedankt, ik zat onnodig in spanning.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:40 schreef freako het volgende:
[..]
Klokslag 21.00 uur
De eerste uitslag volgt vijf minuten later. Waarschijnlijk Schiermonnikoog.
Ik vind haar wel leuk ja, misschien dat een kwart Pool leuk is voor haarquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat is waar.
Vind haar ook wel een skone dame
Foto! (van je vriendin)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik vind haar wel leuk ja, misschien dat een kwart Pool leuk is voor haarme vriendin zit dalijk toch weer een paar maanden in Zimbawe.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:24 schreef freako het volgende:
D66 is nu nog de grootste partij in twee gemeenten, Langedijk (NH) en Rozenburg (ZH). Ze zien de bui echter al hangen.
In Langedijk heet de partij nu Hart voor Langedijk/D66. Het logo, let op het subtiele verschil in grootte:
[afbeelding]
In Rozenburg heet de partij nu "Nieuwe Democraten"
Ik ga dr ff vragen of het mag.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik ga dr ff vragen of het mag.
als kastelijn zie je dat minder snelquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:08 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het andere cafe was alweer gesloten.
dat was ook mijn ideequote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga het nu wel doen even op de weg naar de supermarkt langs het stembureau.
quote:
probeer dat maar eens aan sidekick uit te leggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dank je
Je moet zelfstandig blijven nadenken. Als je orders wilt opvolgen, moet je maar het leger in.
Ik denk dat 99% van de kiezers in z'n "eigen" stembureau stemt. Volgend jaar zal het wel hoger zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:58 schreef zakjapannertje het volgende:
dus zo weer het stembureau waar ik in vorige verkiezingen wel moest zijn
Daar heb ik al 2 jaar ingezeten, en zelfs daar wou ik niet hoger dan onderofficierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dank je
Je moet zelfstandig blijven nadenken. Als je orders wilt opvolgen, moet je maar het leger in.
Die is etenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
probeer dat maar eens aan sidekick uit te leggen
Dan hoor ik bij die ene procent.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef freako het volgende:
Ik denk dat 99% van de kiezers in z'n "eigen" stembureau stemt. Volgend jaar zal het wel hoger zijn.
dat bedoel ikquote:
Uhhmmm waar ben jij ???quote:
En de jouwe!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |