Tjsa, ik dacht, laat ik het maar meteen zeggen, dan hebben we dat ook weer gehad...quote:
Honderden is zacht uitgedrukt. Ik heb geen kilometerteller, maar de keren dat ik getankt heb kan ik niet meer op 1 hand tellen. Minstens 20 tot 25 keer. En dat * 80-120km per tankbeurt... reken maar uit.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:36 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik wil je niet pesten hoormaar honderen is niet zoveel om ECHT ervaring op te doen
![]()
C2C > Ken je de Abraham Blankaartsingel, de Bombardonstraat en het fietspad bij de dierentuin?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:45 schreef C2C het volgende:
t ligt er maar net aan waar je rijd, als je alleen maar rechte stukken rijd helpt het niks, als je bochtige stukken of in gevaarlijk verkeer rijd is het een heel ander verhaal natuurlijk.
in welke plaatsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
C2C > Ken je de Abraham Blankaartsingel, de Bombardonstraat en het fietspad bij de dierentuin?
Die ken ik zelf maar wat goed
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:21 schreef Geqxon het volgende:
Amersfoort duh.
hoe moet ik dat nou wetenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:21 schreef Geqxon het volgende:
Amersfoort duh.
Omdat ik er vanuit ga dat jij die straten kent?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:27 schreef C2C het volgende:
[..]
ja maar hoe moet ik nou weten dat jij in amersfoort woont
Het verschil tussen een brommer en een scooter is aardig groot.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik reed anders gister met iets van 50 door de sneeuw hoor![]()
vrselijk eng.. maar zoooooo leuk![]()
en steeds met 20 vol remmen en dan gijjjjjjjjjjlden![]()
Misschien om dat dat amper te betalen isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:43 schreef B_BOY het volgende:
wrom rijden hier zoveel mensen op een puchje of een tomosje
rijd gewoon een tzr net zoals 14.gif
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:43 schreef B_BOY het volgende:
wrom rijden hier zoveel mensen op een puchje of een tomosje
rijd gewoon een tzr net zoals 14.gif
als je met schakel standaart rijd dan ben je ook wel een lomperikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:43 schreef Geqxon het volgende:
"Lekker schakelen"
Ik reed laatst naast een TZR met mijn standaard tomos. Ik gewoon volgas, wat voor mij normaal optrekken betekend. Kijk ik zo naast me, hij telkens schakelen, ik hoorde hem wel 4 keer schakelen. En hij bleef gewoon rustig naast me rijden, hij ging mij niet eens vol voorbijIk dus vet chill gewoon me handje op het gas leunen, en hij allemaal met de koppeling enzo klooien
![]()
![]()
Maar dat kwam omdat hij een kneus was. Voorbeeld: bij de rotonde (holkerweg / paladijnenweg) kwam er een bus en hij ging 30 meter van te voren afremmen. Toen ben ik hem voorbij gegaan en ben ik over het fietspad doorgereden. Sukkel
Lomperik? Ik kan het best begrijpen dat hij geen zin heeft in boetes.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:50 schreef C2C het volgende:
[..]
als je met schakel standaart rijd dan ben je ook wel een lomperik
die dingen horen 80 oid te rijen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:43 schreef B_BOY het volgende:
wrom rijden hier zoveel mensen op een puchje of een tomosje
rijd gewoon een tzr net zoals 14.gif
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:50 schreef C2C het volgende:
[..]
als je met schakel standaart rijd dan ben je ook wel een lomperik
die dingen horen 80 oid te rijen.
Of hij is gewoon standaard.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:00 schreef MaximumRush het volgende:
Als je een brommer niet kan inhalen dan kan je gewoon niet schakelen. Of dan heb je polio aan je rechterhand waardoor die niet ver genoeg draait.
Als je er met de auto 80 mag rijden mag je er met de brommer helemaal niet op...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:04 schreef Geqxon het volgende:
Op die boerenweggetjes, mag je daar niet met de auto standaard 80 rijden? Terwijl daar met je brommer 40 moet rijden?
Rij je daar lekker in de spits van stoplicht naar stoplicht. Eerst 4 versnellingen ophoog, en daarna weer 4 omlaag. Geef mij dan maar een lekkere 2 speed, lekker lui gewoon gas open en gas los.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:03 schreef 14.gif het volgende:
Standaard rijden op een schakelbrommer is sowieso een hel![]()
Geef mij maar een ontgrensde schakelbrommerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Rij je daar lekker in de spits van stoplicht naar stoplicht. Eerst 4 versnellingen ophoog, en daarna weer 4 omlaag. Geef mij dan maar een lekkere 2 speed, lekker lui gewoon gas open en gas los.
3000 euro valt toch nog wel mee. tis inderdaad ff sparen maarja hij verliest ook niet zo heel snel zijn waarde. indien je de kappen heel houd. . en koop anders gewoon een mtx ofzo. ook tien keer bruter dan een puch en voor 500 euro heb je er 1`. nog voor 200 euro aan versleutelen en je hebt een goeie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Misschien om dat dat amper te betalen is
Geef mijn geld liever aan iets anders uit![]()
Schakelen is beter man. en ik weet niet hoor maar op de meeste stukken hoef je echt niet veel te schakelen gewoon volle bak gas geven. alleen in t centrum van een grote stad ist kut.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:11 schreef Geqxon het volgende:
Geef mij maar een opgefokte 2-speed automaat of variomaat. Veel chiller man. Schakelen zuigt, krijg je lamme handen van en met je schakelt je helemaal suf
Als je veelal vol gas geeft, wat heb je dan aan schakelen? Op een motor is het handig, maar als je max 80km/h gaat is het kut. Moet je 4 keer schakelen (a 0.5-1 seconde per keer) om op je top te komen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:13 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Schakelen is beter man. en ik weet niet hoor maar op de meeste stukken hoef je echt niet veel te schakelen gewoon volle bak gas geven. alleen in t centrum van een grote stad ist kut.
??quote:
als je een plaatje van je brommert paast zet ik je er ff bijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:41 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ben ik geen vaste klant?
En trouwens schakel brommers zijn beter dan automaatjes, dan heb je tenminste wat te doen tijdens het rijden.
Moet je een brommer hebben dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:12 schreef C2C het volgende:
[..]
als je een plaatje van je brommert paast zet ik je er ff bij
Die nieuwe nummerplaat? Of gewoon dat oude plaatje?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:26 schreef C2C het volgende:
hoe zit dat nou met al die kontjes van die brommerts, ik zie veel brommers zonder nummerplaat, krijg je dan geen boete ofzo?
Misschien even eraf geschroeft omdat het mooi staat?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:26 schreef C2C het volgende:
hoe zit dat nou met al die kontjes van die brommerts, ik zie veel brommers zonder nummerplaat, krijg je dan geen boete ofzo?
Nee, als passagierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Moet je een brommer hebben dan?
Nouja ik heb er wel 2, maar ik ben er mee bezig
@ Qeqxon, rij jij auto dan?
Die kerel schrikt zich natuurlijk helemaal de tering omdat ie net tegen een auto geklapt is...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien even eraf geschroeft omdat het mooi staat?
[..]
Nee, als passagierMaar die gast was echt een josti man
Ik hoop dat hij zo geschrokken is dat hij nooit meer zo hard door een woonwijk durft te rijden. Ik hoop dat hij zo geschrokken is dat hij die sjitta weg doet en een echte brommer kooptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Die kerel schrikt zich natuurlijk helemaal de tering omdat ie net tegen een auto geklapt is...![]()
ja tuurlijk maar mijn vraag was of je daar dan een boete voor krijgt of niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien even eraf geschroeft omdat het mooi staat?
Plis koop geen ZX-6R tenzij je geestelijk eindelijk volgroeid bentquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:14 schreef Geqxon het volgende:
Gast, voor 3000 euro heb je al een leuke 2ehands ZX6RDan wacht ik wel even
En een MTX? Als je zoiets koop dan moet je toch echt kunnen sleutelen. En als je goed kunt sleutelen doe je meestal een MBO Werktuigbouwkunde. En als je dat doet ben je pauper.
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Plis koop geen ZX-6R tenzij je geestelijk eindelijk volgroeid bent
mij lijkt dat ook logisch, maar omdat ik toch vaak brommers zie rijden zonder plaatjequote:Op zondag 5 maart 2006 00:43 schreef Geqxon het volgende:
Je verzekeringsplaatje moet er hoe dan ook op. Lijkt mij wel logisch he
Hij moet er echt op, misschien is de boete trouwens geen 65¤, want dat kan wel eens zijn als je geen verzekering hebt.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:13 schreef C2C het volgende:
[..]
mij lijkt dat ook logisch, maar omdat ik toch vaak brommers zie rijden zonder plaatje
* iets met controle over je voertuig enzoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je veelal vol gas geeft, wat heb je dan aan schakelen? Op een motor is het handig, maar als je max 80km/h gaat is het kut. Moet je 4 keer schakelen (a 0.5-1 seconde per keer) om op je top te komen.
Ach rot toch op. Met een max van 80km/h is schakelen dikke onzin, en is een variomaat met hetzelfde vermogen veel maar dan ook veel sneller.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:20 schreef Alvilon het volgende:
[..]
* iets met controle over je voertuig enzo![]()
Heb je ut wel eens geprobeerd?
Met hetzelfde vermogen ja..quote:Op zondag 5 maart 2006 18:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ach rot toch op. Met een max van 80km/h is schakelen dikke onzin, en is een variomaat met hetzelfde vermogen veel maar dan ook veel sneller.
Hmm. het zal altijd een kwestie van smaak blijvenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef Geqxon het volgende:
Och ja. Mijn mening (en dus geen feit) blijft dat schakelen met een topsnelheid van 80 en zelfs 100 onzin is. Zoveel kracht heb je niet dat je het moet verspreiden over 4 versnellingen.
Tuurlijk, voor sprinten zal het misschien wat beter zijn. Maar als ik mag kiezen tussen een variomaat / automatic en schakelen, dan kies ik zeker voor een variomaat / automatic. Daar heb ik die 1 seconde die ik extra nodig heb voor de topsnelheid er zeker wel voor over.
Nog voor de duidelijkheid: Ik heb het dus over schakelracers, geen schakelcrossers. Daar is het een heel ander verhaal.
door de variomaat dus.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:18 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik mij wel afvraag is waarom je bij sprintjes alleen maar scooters ziet, en bijna geen schakelsHeeft dat dan een andere rede?
Komt omdat er geen fuck klopt van de drollenbank, ze gebruiken een of andere gare formule waar geen ene drol van kloptquote:Op zondag 5 maart 2006 19:22 schreef C2C het volgende:
een vriend van me heeft de nieuwste aprilia sr ditech....
hij had hem dus helemaal ontgenst: 1.5 kw.. dikke boete natuurlijk. (90)
toen had hij hem 75 lopen toen had hij 1.4 kw, toen 65 en toen had hij 1.3 (op testbank de 2 en 3e keer)
nu loopt hij weer standaart omdat het veel te duur is, gewoon 55 ong.. het opvoeren is gedaan door de dealer dmv gameboy
ik vraag me dus af hoe dit kan, dat ding moet toch gewoon 65 kunnen rijden onder de 1 kw? of is dat een ditech probleem?
nu mijn andere vraag, ik heb dus een jetforce injectie, die van mij trekt zelfs nog iets sneller op als die van hem (terwijl hij op 2 brommers na alle anderen er uit trok/trekt) alleen op de lange afstand trekt hij mij er uit omdat die van hem 2 km sneller loopt.
nu vraag ik mij dus af of ik het zelfde gezeik op de rollerbank krijg als hem als bij mij de varioplaat er uit haal en hem 70 laat lopen.
ik heb daar namelijk niet zo'n zin in maar wil wel wat harder
dat lijkt me wel masterlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 19:55 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Komt omdat er geen fuck klopt van de drollenbank, ze gebruiken een of andere gare formule waar geen ene drol van klopt
Maar een di-tech heeft sowiezo meer vermogen als een carbarateur scooter.
Mijn derbi heeft ooit eens een hele drollenbank kapot gedraait![]()
Rot zelf toch opquote:Op zondag 5 maart 2006 18:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ach rot toch op. Met een max van 80km/h is schakelen dikke onzin, en is een variomaat met hetzelfde vermogen veel maar dan ook veel sneller.
Tuurlijk krijg je dan een boete. Hogere snelheid is meer vermogen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:22 schreef C2C het volgende:
bla, bla bla, bla die bla die bla...
Je hebt zelf nog niet zoveel schakel gereden?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:37 schreef Geqxon het volgende:
Begrijpelijk. Er zijn echter maar weinig punten waar ik met mijn automatic handmatig zou willen schakelen. De enige waar ik zo 123 op kan komen is dat hij bij het de-acceleren iets te laat terug schakelt, maar dat heeft ook weer zijn voordelen.
Ja, toen moest hij mee.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef C2C het volgende:
[..]
dat lijkt me wel masterlijk
maar moest ie toen niet weg voor onderzoek ofzo?
Geen brommers, wel auto's e.d.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:46 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Je hebt zelf nog niet zoveel schakel gereden?
Op bepaalde punten een sterke powerband tot je beschikking hebben, en die ook gebruiken.
Das gewoon tof![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:16 schreef PallominnoXIII het volgende:
[..]
Ja, toen moest hij mee.![]()
Hebben ze nog niks gevonden, want hij was gewoon ontgrenst/d
Dan kunnen ze moeilijk de uitlaat/cilinder eraf halen.![]()
Heb hem overigens gewoon terugekregen, na 2 weken, wat ik zelf lekker vlot vond![]()
Dan moet je echt op een leuke schakel stappen, dan snap je gelijk wat ik bedoelquote:
o sorry lekker lompquote:Op zondag 5 maart 2006 22:02 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Dan moet je echt op een leuke schakel stappen, dan snap je gelijk wat ik bedoel
@C2C, hij zei net ori ontgrensd
Niemand?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:06 schreef MaximumRush het volgende:
http://www.scootparts.nl/cgi-bin/cat.cgi?CMD=DISP&TYPE=P&ID=1430007&TAAL=NL
Is zo'n ding nou alleen maar de helft van je poulie?? Want ik heb zo'n hele set nodig...
Mijn Ditech liep 70/75@teller en had 1.5 kwquote:Op zondag 5 maart 2006 19:22 schreef C2C het volgende:
een vriend van me heeft de nieuwste aprilia sr ditech....
hij had hem dus helemaal ontgenst: 1.5 kw.. dikke boete natuurlijk. (90)
toen had hij hem 75 lopen toen had hij 1.4 kw, toen 65 en toen had hij 1.3 (op testbank de 2 en 3e keer)
nu loopt hij weer standaart omdat het veel te duur is, gewoon 55 ong.. het opvoeren is gedaan door de dealer dmv gameboy
ik vraag me dus af hoe dit kan, dat ding moet toch gewoon 65 kunnen rijden onder de 1 kw? of is dat een ditech probleem?
nu mijn andere vraag, ik heb dus een jetforce injectie, die van mij trekt zelfs nog iets sneller op als die van hem (terwijl hij op 2 brommers na alle anderen er uit trok/trekt) alleen op de lange afstand trekt hij mij er uit omdat die van hem 2 km sneller loopt.
nu vraag ik mij dus af of ik het zelfde gezeik op de rollerbank krijg als hem als bij mij de varioplaat er uit haal en hem 70 laat lopen.
ik heb daar namelijk niet zo'n zin in maar wil wel wat harder
die ditechs zijn echt veel te sterkquote:Op zondag 5 maart 2006 22:29 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Mijn Ditech liep 70/75@teller en had 1.5 kw
Nu rij ik 70cc Ditech![]()
Ik zou er toch echt niet moeten denken dat ik bij het jakkeren van stoplicht naar stoplicht 8 keer moet schakelenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:02 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Dan moet je echt op een leuke schakel stappen, dan snap je gelijk wat ik bedoel
@C2C, hij zei net ori ontgrensd
Idd, moet je nagaan hoe bagger die banken zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 22:04 schreef C2C het volgende:
[..]
o sorry lekker lomp
ori onbegrenst en dan een bank kaput krijgen
doe je goed maat
Goh wat een rampquote:Op zondag 5 maart 2006 22:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zou er toch echt niet moeten denken dat ik bij het jakkeren van stoplicht naar stoplicht 8 keer moet schakelen
Zou het niet weten, ik heb wel een keer oordopjes ingehad(van die gele) omdat mijn demperwol op het einde van zijn leven wasquote:Op zondag 5 maart 2006 23:17 schreef 14.gif het volgende:
Ander onderwerp:
Is het verboden om muziek te luisteren tijdens het brommerrijden? Zo ja, hoe verboden is dat dan, uitgedrukt in euro's![]()
Weet ik niet preciesquote:Op zondag 5 maart 2006 22:34 schreef C2C het volgende:
[..]
die ditechs zijn echt veel te sterk
hoe hard loopt hij nu dan?
Nee hoor, ditech's trekken altijd veel kw's + elke rollerbank is anders. Bij de ene 1.5kw bij de andere misschien 1.2kw ofzo..quote:Op zondag 5 maart 2006 22:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zou er toch echt niet moeten denken dat ik bij het jakkeren van stoplicht naar stoplicht 8 keer moet schakelen
Maar tegen de tijd dat ik ooit op een schakel rij, rij ik allang motor. Nog maar een paar maandjes
En uhm... 70 @ 1.5kw? Heb je dan geen lamgedraaid blok?
O okequote:Op zondag 5 maart 2006 23:29 schreef Drifter__ het volgende:
Nee hoor, ditech's trekken altijd veel kw's + elke rollerbank is anders. Bij de ene 1.5kw bij de andere misschien 1.2kw ofzo..![]()
Lees eens al zijn andere reactie, echt... er kom zoveel poep uit zijn mond dat hou je niet voor mogelijk. Zeiken over mensen die een mooiere scooter/motorlookalike kopen etc. etc. Joh, schenk er geen aandacht aan.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:55 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Goh wat een ramp![]()
Echt je doet net of het iets verschrikkelijks, of iets moeilijks of iets tijdrovends is, maar het val allemaal hartstikke mee, hoor, je weet gewoon niet waar je het over hebt....
ik ken iemand die 75 rijd op 1 kwquote:Op zondag 5 maart 2006 23:32 schreef Geqxon het volgende:
[..]
O okeIk vond het nogal raar, dat je 1.5kw nodig had om 70 te rijden
Ik rij al tegen de 50 met 0.4kw![]()
ziet de rollerbank hier geen verschil in dan?quote:Op maandag 6 maart 2006 12:24 schreef Geqxon het volgende:
Als je je vertanding veranderd blijf je hetzelfde vermogen houden. De manier waarop het vermogen overgedragen word is echter wel anders, wat resulteerd in een trage topsnelheid en een snellere acceleratie, of andersom.
nee tuurlijk het blok blijft gelijk, het gaat mij er alleen om of de rollerbank dan minder kw voelt of nietquote:Op maandag 6 maart 2006 12:27 schreef Geqxon het volgende:
Geeft je blok danwel achterwiel opeens meer vermogen? Nee.
Laatst werd dit nog bevestigd door de brommermaker, dus ik weet het heel zeker
zo heb jij ff gelukquote:Op maandag 6 maart 2006 15:43 schreef MaximumRush het volgende:
Je kan het of geluk noemen, of ongeluk. Me pa wil me poulie dus betalen... Hij kost 110 euro voor een originele, dus ik zeg gewoon dat hij het geld op me rekening moet storten, leg ik wat geld bij en koop een overrange poulie van malossi... Dat gaat lekker hard
het regent buiten!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:03 schreef Geqxon het volgende:
C2C, al naar de brommershop gegaan?
mischien is die maat van me dan ongeloofelijk gematst maar dat kan ook niet,quote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
Zo zou de snelheid zich ongeveer met het vermogen moet verhouden, dus met 1,5 kW 70 rijden klopt wel.
Je vermogen is bij een specifieke brommer alleen afhankelijk van het toerental, als je bij een ander toerental op je maximum snelheid zit, zul je dus ook met een ander vermogen verbruiken. Verder geldt natuurlijk ook dat hoe hoger de topsnelheid hoe meer vermogen er bij die snelheid geleverd moet worden om die snelheid te handhaven.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:32 schreef Geqxon het volgende:
Vergeet niet dat je (bij het geval van een hogere top) bij de topsnelheid nog steeds evenveel KW aan vermogen hebt.
Volgens deze tabel zou mn TZR toen ik hem standaard van de dealer haalde al 1.1 KW hebben, en dan zou hij nu iets van 3 KW moeten leveren, met enkel de proppen eruit...quote:Op maandag 6 maart 2006 16:44 schreef Ayaxola het volgende:
[afbeelding]
Zo zou de snelheid zich ongeveer met het vermogen moet verhouden, dus met 1,5 kW 70 rijden klopt wel.
rijd een tzr standaart 65?quote:Op maandag 6 maart 2006 17:33 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Volgens deze tabel zou mn TZR toen ik hem standaard van de dealer haalde al 1.1 KW hebben, en dan zou hij nu iets van 3 KW moeten leveren, met enkel de proppen eruit...![]()
Ja is 1 helft, en dit zijn trouwens overrange poulies volgens mij helemaal niet nodig voor jou setup of je moet mhr zooi hebben. Ik heb desnoods nog wel een 2ehands setje beide poulies voor je voor minarelli.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:06 schreef MaximumRush het volgende:
http://www.scootparts.nl/cgi-bin/cat.cgi?CMD=DISP&TYPE=P&ID=1430007&TAAL=NL
Is zo'n ding nou alleen maar de helft van je poulie?? Want ik heb zo'n hele set nodig...
Zou je me toe kunnen voegen op msn?? a_arash89 [at] yahoo.comquote:Op maandag 6 maart 2006 18:23 schreef majestik1 het volgende:
[..]
Ja is 1 helft, en dit zijn trouwens overrange poulies volgens mij helemaal niet nodig voor jou setup of je moet mhr zooi hebben. Ik heb desnoods nog wel een 2ehands setje beide poulies voor je voor minarelli.
Geen burnout in verse sneeuw?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Zojuist in de sneeuw door verse sneeuwe gereden. En dat was géén pretje
Een burnout was me overigens niet gelukt(ja natuurlijk wel door hem even op te tillen, maar niet terwijl ik erop zat)
Als ik op me brommer zit, en tijdens stilstand gas geef, krijg ik er geen burnout mee. Is ook erg lastig als je pas power hebt in de hoge toerenquote:
Dan is een koppeling wle handigquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik op me brommer zit, en tijdens stilstand gas geef, krijg ik er geen burnout mee. Is ook erg lastig als je pas power hebt in de hoge toeren
Een voorzitter van de straat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:56 schreef MaximumRush het volgende:
Komt de voorzitter van me straat net langs. Dat er 3 buurtbewoners hebben gebeld omdat ze last hebben van mijn scooter.
Hij maakt teveel geluid ofsoo... Dikke schijt aan hun, ik maak 5 seconde geluid en ben dan weg...
Och ja. Gelukkig schiet ik vrij snel in mijn hoge toeren, maar er is gewoon net niet genoeg kracht voor een burnout. Ik kreeg hem wel op zijn achterwiel, maar helaas toch echt geen burnoutquote:
mooiquote:
50 als ik plat lig.. Ma dat vind ik teveel moeite, als ik normaal zit rijdt ie gewoon 49..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:26 schreef C2C het volgende:
[..]
mooi
hoe hard rijd die van jou eigenlijk, precies dan..
die van mij gaat steeds harder rijden, hij reed op het begin 49 en nu 51, plat op me stuur haal ik de 52 wel met wind mee...
hoe warmer hij word hoe harder hij rijd en sneller hij optrekt.
als hij goed warm is trek ik bijna alle brommers er wel uit
nu vario ring er uit en gaan met die banaan
ik denk 75 oid, dit omdat de software waarschijnlijk niet aangepast kan worden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
50 als ik plat lig.. Ma dat vind ik teveel moeite, als ik normaal zit rijdt ie gewoon 49..
Maar hij trekt echt goed op idd.. Vooral als ie warm is.
Maar hij blijft nog standaard tot de zomervakantie, dan gaat de ZX eronder..
Iemand een schatting van wat dan mijn top zou kunnen zijn? Ongeveer?
Maar je mag tegenwoordig ook 0,7/0,8. Dat zou dan alleen voor de eerste keer gelden dat je op de rollenbank moet. Een vriend van mij is er alleen al 3 keer opgeweest na die invoering, en had 3 keer 0,8. Hij heeft geen een keer een boete gekregen.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:57 schreef Alvilon het volgende:
Editje, niet goed gelezen
Zelf ondervonden; in september deed men mb 0.7 en een beetje Kw en ik kon doorrijden?
En hierboven, gaat het nou over politie KW? of echte KW. Want dat zijn 2 extremen...![]()
Gedaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:56 schreef MaximumRush het volgende:
Komt de voorzitter van me straat net langs. Dat er 3 buurtbewoners hebben gebeld omdat ze last hebben van mijn scooter.
Hij maakt teveel geluid ofsoo... Dikke schijt aan hun, ik maak 5 seconde geluid en ben dan weg...
Patserquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
50 als ik plat lig.. Ma dat vind ik teveel moeite, als ik normaal zit rijdt ie gewoon 49..
Ik geloof je nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat ik dat voor nu wel hard genoeg vind?
Ga schakelen jij ! of met pistolen en de telegraaf spelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat ik dat voor nu wel hard genoeg vind?
varioquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:36 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Ga schakelen jij ! of met pistolen en de telegraaf spelen![]()
C2C, welk ringetje? vario of uitlaat?
Ik vind het allemaal wel prima hoor. Op de stadsring wil ik soms wel wat harder, maar ik heb er de boetes niet voor over.quote:
Zodra je weelies gaat trekken met een Jetforce, dan trek je pas hard opquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:32 schreef C2C het volgende:
ik vraag me trouwens af of het veel uitmaakt als ik er een race koppeling en/of vario inzet, hij trekt al aardig hard op maar harder is beter natuurlijk
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zodra je weelies gaat trekken met een Jetforce, dan trek je pas hard op
Maja, wheelies zijn ook niet alles..
oke, 10 km vind ik toch aardig wat met een sport vario mischien als ik weer is wat geld hebquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:53 schreef mic_forever het volgende:
vario zown 10km
ALleen een RACE vario werkt neit echt op een standaard setup want hij is heel precies aftestellen
neem dan beter een sport vario (multivar ofzo)
Koppeling boeit ook niet op std setup.
ik rij nu 60quote:
Is wel leuk ik zou alleen een malossi vario halen vind die polini's maar kut af te stellen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:30 schreef C2C het volgende:
is deze een beetje aan te raden? http://scooter-center.com/catalog/product_info.php?products_id=8427&cPath=4_22_6110_6121&PHPSESSID=3c460f1a21101d7e903f79a101ff3e8b
(rechts kan je hem engels maken!)
En wat is snel?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:58 schreef Alvilon het volgende:
[..]
ik rij nu 60![]()
maar daar ga ik wat aan doen, heb vanmiddag me rbw gehaald, dus snelle blok mag er fulltime onder
Haal je hoofd eens uit je kont. Als je je rijbewijs hebt gehaald betekend dat niet dat je je brommer zo hard mag opvoeren als dat je zelf wilt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:58 schreef Alvilon het volgende:
[..]
ik rij nu 60![]()
maar daar ga ik wat aan doen, heb vanmiddag me rbw gehaald, dus snelle blok mag er fulltime onder
Ik denk dat hij bedoelt dat hij er dan alleen mee gaat scheuren, nu zal hij hem voor dagelijks gebruik hebben, dan vind de pliesie dat niet zo leuk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Haal je hoofd eens uit je kont. Als je je rijbewijs hebt gehaald betekend dat niet dat je je brommer zo hard mag opvoeren als dat je zelf wilt.
Haal jij je hoofd eens uit de krantquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:54 schreef Geqxon het volgende:
Haal je hoofd eens uit je kont. Als je je rijbewijs hebt gehaald betekend dat niet dat je je brommer zo hard mag opvoeren als dat je zelf wilt.
Serieus, ik vond je al een nerd omdat je niet eens kon en wou schakelen maar ditquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Haal je hoofd eens uit je kont. Als je je rijbewijs hebt gehaald betekend dat niet dat je je brommer zo hard mag opvoeren als dat je zelf wilt.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Haal jij je hoofd eens uit de krant
* Diemietuhriej diep respect heeft.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:48 schreef Ayaxola het volgende:
Ik was vandaag gewoon op de brommer naar school
me 2quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:48 schreef Ayaxola het volgende:
Ik was vandaag gewoon op de brommer naar school
Ik dacht al joh, wtfquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:48 schreef Ayaxola het volgende:
Ik was vandaag gewoon op de brommer naar school
Tuurlijk, komt zeker wel ooitquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heej Drifter_
Staat er nog een motor in de planning![]()
whehe ja iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hehe, maar jij moet ook een stukje verder![]()
Zag em nog wel staan trouwens![]()
het 'vroem vroem' gedeelte vond ik persoonlijk iets minder..quote:
Jij en je hele post ook.quote:
Dat dacht ik ook, maar als ik dat zou zeggen.. Ik ben nog een later nummertje dusja..quote:
22942 aaaaaaightquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar als ik dat zou zeggen.. Ik ben nog een later nummertje dusja..![]()
klopt ja..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet zo naar utrecht, en ik zit er aan te denken om met de brommer te gaan.
¤8,10 (trein) vs. ¤1,50 (brommer).
Ik lach me bij de pomp helemaal suf
wat gek? jij hebt cb"tje" en geen rbw?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:09 schreef Alvilon het volgende:
Tis honda, dus het zal nooit ubersnel gaan![]()
Maar 90 digitaal wil ik er toch wel uithalen met een 50cctje![]()
'quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lomperik? Ik kan het best begrijpen dat hij geen zin heeft in boetes.
Weet je hoe motorrijders dat noemen?
POSERS
Hej hej hej... hou je gedeisd he.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:49 schreef fs180 het volgende:
jonge.. moterrijders HEBBEN het nieteens over brommers![]()
waarom danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
het 'vroem vroem' gedeelte vond ik persoonlijk iets minder..![]()
Ja het klonk net alsof een of andere jonge jongen van een jaar of 7 een triangeljosti aan het duwen was, terwijl deze in zijn rolstoel zat, en 'vroem vroem' de woorden waren van de triangeljosti.quote:
lekker belangrijk,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja het klonk net alsof een of andere jonge jongen van een jaar of 7 een triangeljosti aan het duwen was, terwijl deze in zijn rolstoel zat, en 'vroem vroem' de woorden waren van de triangeljosti.
Zoiets.![]()
is het boek al te bestellen bij Bol.com?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej hej hej... hou je gedeisd he.
Die geweldige puike verhalen over Geqxon's prachtige Thomosje waarmee ie met 40+ km/u door de weilanden crosst en zijn avonturen op meemaakt volgen we natuurlijk op de voet
Zegt meneertje die op een meeting komt met een racepuch die net 45 haaltquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
wat gek? jij hebt cb"tje" en geen rbw?![]()
foei!
en je rijd maar 60![]()
Prima zonnetje. Tenzij je een harley rijder bent en je minimaal 30 graden wilt omdat je chroom anders misschien wel corrodeertquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:49 schreef 14.gif het volgende:
Het weer is er niet naar om lekker te gaan toeren...
Dat zal je nog vies tegenvallen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:51 schreef Geqxon het volgende:
Gewoon vizier dicht en een hoge kraag / colletje aandoen. Werkt prima tot zo'n 100km/h
Ja die ken ik, geweldige uitvinding. Je hebt ze ook veel kleiner, voor in je handschoen ofzo.. Werkt heeerlijk..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb laatst bij het kruidvat 2 zakjes gekocht, en daar zit dan een soort kleine capsule in. Voor de rest zijn ze gevuld met gel.
Als je dan die capsule knakt, word de gel heerlijk warm. Werkt echt super, en geeft een lekker gevoel als je ze in je broekzak doet. Zijn ongeveer 10*5 centimeter.
Ja, maar ik rij meestal toch niet echt langer in de kou dan een kwartier.. Naar school is net een kwartiertje.. Ze zijn dan wel al een stuk kouder, maar ag..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb er gelijk een hele zooi gekocht, waren maar een paar euro per stuk
Wel jammer dat ze maar een kwariertje hitte geven, en dat je ze moet "koken" voordat ze weer normaal worden.
ummquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:13 schreef mister_dog het volgende:
Weetje wie der een mooie brommer heeft???
Kijk het blijft baas boven baas maar ik vind mijne echt gruwelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:22 schreef C2C het volgende:
[..]
umm
ik!
als we niet waren gaan rijden vandaag![]()
avion dingesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:13 schreef mister_dog het volgende:
Weetje wie der een mooie brommer heeft???
er moet nog steeds een nieuwe 8terlamp op die blijft lelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:41 schreef mister_dog het volgende:
[..]
Kijk het blijft baas boven baas maar ik vind mijne echt gruwelijk![]()
![]()
![]()
net gekocht:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
lekker kontje manquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef C2C het volgende:
[..]
er moet nog steeds een nieuwe 8terlamp op die blijft lelijk
hijs mooi maar nog mooier met andere achterlampdan is hij topperr
ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:13 schreef mister_dog het volgende:
Weetje wie der een mooie brommer heeft???
Ik kan er ook wel een paar gaten inmakenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:55 schreef mister_dog het volgende:
[..]
lekker kontje man
alleen wel wat krassen...boeiend en bekleding is beetje beschadigd...misschien de buurvrouw een ker aardig aan kijken, die is goed met de naaimachine
Das geen brommah héquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:30 schreef fs180 het volgende:
beboelde zn honda cb350f
jawel! opgevoerdquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:19 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Das geen brommah hé
En ik sta niet eens in de OP![]()
![]()
Je scooter is standaard, wat maakt ut uit als ze je pakken??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
Geluk gehad vandaag, onvoorstelbaar!![]()
Er was dus rollerbankcontrole voor school, van 10 voor half 9 , tot weet ik veel, half 10 ofzo.
Moest ik me vandaag een half uur eerder melden voor straf.. Hahahaha, zo geluk he.![]()
Misschien verzekering, ID of certificaat vergeten?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:12 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Je scooter is standaard, wat maakt ut uit als ze je pakken??
Ik krijg waarschijnlijk morgen me nieuwe poulie... Een Malossi Torque Driver![]()
Wtf, domme agent danquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:20 schreef 14.gif het volgende:
Ik reed een keer zonder helm, zonder verzekeringsbewijs en zonder certificaat. Ik reed niet zo hard, want ik was met een vriend op de fiets aan het praten (vandaar ook geen helm), en ik werd gepakt... maar ik moest alleen mn helm op doen, en toen mocht ik weer doorrijden(ze vroegen wel of ik het bij me had...)
Geen 16, dus geen certificaat, niet verzekerd enzo..quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:12 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Je scooter is standaard, wat maakt ut uit als ze je pakken??
Ik krijg waarschijnlijk morgen me nieuwe poulie... Een Malossi Torque Driver![]()
Omdat je dan een half uur in de fucking kou moet staanquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:12 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Je scooter is standaard, wat maakt ut uit als ze je pakken??
crosstuurtjes zijn relaxtquote:Op donderdag 16 maart 2006 00:23 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[afbeelding]
De rechter toen hij vies was
Owja! Even mn afgerachte Yasuni R eronder voor in de winter, uitlaten vinden al dat pekel niet zo lief he
Hij rijd ongeveer 75 km/uur echte.
Zeker wel!quote:
links Aprilia sr en rechts een yamaha aeroxquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:05 schreef Geqxon het volgende:
Wat is dat voor lijp ding?
oud beestje die sr of niet?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:02 schreef majestik1 het volgende:
Scooter van vriend van me met mijn vervoersding op de achtergrond![]()
[afbeelding]
smalle band? volgens mij is ie breder dan een normale band of even breed...quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:30 schreef Geqxon het volgende:
Je ziet amper meer dat het een aerox is joh, met zo'n smalle band en leipe kont
Vertel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:52 schreef fs180 het volgende:
m stuurtje is pas tof!
Oh, hij heeft zo'n puchstuurtje..quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die zie je nog best vaak op puch racertjes
Alleen voor de look, rijdt niet echt veel anders..quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:42 schreef Drifter__ het volgende:
Wat is er zo leip aan een cross-stuurtje op een scooter? Heeft dat nut of alleen voor de look ?![]()
Ja me sr komt uit 2000, en die achterband is gewoon een 140 maar hij heb er nu een kiesler velg op zitten en heb nu een 150 band erop.quote:
Hoe hard loopt dat ding eigenlijk?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:48 schreef majestik1 het volgende:
[..]
Ja me sr komt uit 2000, en die achterband is gewoon een 140 maar hij heb er nu een kiesler velg op zitten en heb nu een 150 band erop.
Nog fototje:
[afbeelding]
Bij mij loopt de voorkap bijna naadloos over in de stuurkap.. En ik denk niet dat mijn type scooter echt het type is voor een cross-stuurtje. Ik ben nog steeds tevreden met mijn scooter, alleen gaat hij in de zomervakantie naar de spuiterij..quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:00 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet zeggen dat zo'n cross-stuur wel goed helpt om de scooter een stuk gestroomlijnder te laten ogen, de stuurkap van bv. een SR vind ik zelf totaal niet mooi.
én je hebt nu meer ruimte voor een nieuwe teller
Mwah we hebben een keer allebei stukkie op top gereden ik reed naast hem denk zon 130km. Zit natuurlijk ook andere vertanding in.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hoe hard loopt dat ding eigenlijk?
Ziet er net iets over the top leip uit, vind hem niet zo geweldig..
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:06 schreef majestik1 het volgende:
Mwah we hebben een keer allebei stukkie op top gereden ik reed naast hem denk zon 130km.
Hey een paarse pleepotquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:48 schreef majestik1 het volgende:
[..]
Ja me sr komt uit 2000, en die achterband is gewoon een 140 maar hij heb er nu een kiesler velg op zitten en heb nu een 150 band erop.
Nog fototje:
[afbeelding]
Natuurlijk geloof ik dat niet, maar eerlijk... wie gelooft dat nou wel?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:21 schreef majestik1 het volgende:
Je wilt zeggen dat je het niet gelooft?
Zinloos? Nee dat helemaal niet....quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Natuurlijk geloof ik dat niet, maar eerlijk... wie gelooft dat nou wel?
Verder, zinloos om hier over te discussieren.
Ja baasquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:41 schreef Geqxon het volgende:
Fulcrum_X en worldpimber, ik vind jullie vertoning in dit topic ronduit lachwekkend
Rot toch een end op naar je eigen slowchat, wil je?
Als er iemand is die kut post in dit topic ben jij dat wel. Das de enige reden namelijk dat ik zo af en toe bijlees.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:41 schreef Geqxon het volgende:
Fulcrum_X en worldpimber, ik vind jullie vertoning in dit topic ronduit lachwekkend
Rot toch een end op naar je eigen slowchat, wil je?
Met de juiste vertanding kan je hoge snelheden halen, maar dan trekt ie voor geen meter meer. Dus die vertanding zal wel niet zo extreem zijn. Die 20pk betwijfel ik daarentegen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:28 schreef majestik1 het volgende:
[..]
Zinloos? Nee dat helemaal niet....
Jij denkt dat we het hier over ''leuk opgefokte scootertjes'' hebben.
Ik zie dat je een motorgek bent dan moet je toch wel weten dat een scooter met 20+PK en zo weinig gewicht met de juiste vertanding de 130 wel haalt?
Gelukkig niet, stinkende naaimachinesquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef majestik1 het volgende:
Ach joh, ze denken dat ze zogenaamd wat weten van 2takt motoren terwijl ze der geen reet van af weten.
Jij reed al motor toen je 16 - 17 was.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Gelukkig niet, stinkende naaimachines![]()
Jij rijdt nu al niet legaalquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jij reed al motor toen je 16 - 17 was.
Kijk, ik vind motors ook prachtig, haal er meteen een als ik mijn rijbewijs heb, ga eerst op voor motor enzo, alleen nu kunnen wij zolang alleen dit legaal rijden, laat ons dan ook lekker, wil je?
Bedankt.![]()
Ja, de 1100cc Virago van mijn vader is ietwat groot.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jij rijdt nu al niet legaalDus waarom zou je niet motorrijden?
Okeequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jij reed al motor toen je 16 - 17 was.
Kijk, ik vind motors ook prachtig, haal er meteen een als ik mijn rijbewijs heb, ga eerst op voor motor enzo, alleen nu kunnen wij zolang alleen dit legaal rijden, laat ons dan ook lekker, wil je?
Bedankt.![]()
Geloof mij nou maar dat dit nog gigantisch hard trekt, ligt eraan watvoor RF je gebruikt.quote:Met de juiste vertanding kan je hoge snelheden halen, maar dan trekt ie voor geen meter meer. Dus die vertanding zal wel niet zo extreem zijn. Die 20pk betwijfel ik daarentegen.
Heb het niet over me sr maar over me nrg:quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Mwah, die Aerox zal misschien wel 130 op de scooterteller halen, maar van die SR weet ik het zo net nog niet...
Zeg, allemaal grafieken rond de 20pk. Is toch niet normaal meer. Mag dat wel, is dit wel verantwoord?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:00 schreef majestik1 het volgende:
Geloof mij nou maar dat dit nog gigantisch hard trekt, ligt eraan watvoor RF je gebruikt.
Heb filmpjes om je te laten zien dat je nog moeite krijg met minder snelle motors met optrekken.
En die 20pk tsja dat word door zoveel mensen gehaald kijk hier maar eens:
http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=35355&page=3
Misschien dat je nu wat anders denkt over scooters en nu heb ik het niet over scooters met een 70cc en uitlaatje enz. Want aan scooters valt zoveel nog aan te passen.
Dat is nog steeds geen reden om Scooter te gaan rijdenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jij reed al motor toen je 16 - 17 was.
Kijk, ik vind motors ook prachtig, haal er meteen een als ik mijn rijbewijs heb, ga eerst op voor motor enzo, alleen nu kunnen wij zolang alleen dit legaal rijden, laat ons dan ook lekker, wil je?
Dat zijn Superbike stuurtjesquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:50 schreef Geqxon het volgende:
Crossstuurtjes horen anders ook op streetfighters heur
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:50 schreef Geqxon het volgende:
Crossstuurtjes horen anders ook op streetfighters heur
Hihihihquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:28 schreef Geqxon het volgende:
Misschien wel ja
Heeft iemand al eens geprobeer clipons op een puch te monteren? Lijkt me best lachwekkend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |