me 2quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:48 schreef Ayaxola het volgende:
Ik was vandaag gewoon op de brommer naar school
Ik dacht al joh, wtfquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:48 schreef Ayaxola het volgende:
Ik was vandaag gewoon op de brommer naar school
Tuurlijk, komt zeker wel ooitquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heej Drifter_
Staat er nog een motor in de planning![]()
whehe ja iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hehe, maar jij moet ook een stukje verder![]()
Zag em nog wel staan trouwens![]()
het 'vroem vroem' gedeelte vond ik persoonlijk iets minder..quote:
Jij en je hele post ook.quote:
Dat dacht ik ook, maar als ik dat zou zeggen.. Ik ben nog een later nummertje dusja..quote:
22942 aaaaaaightquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar als ik dat zou zeggen.. Ik ben nog een later nummertje dusja..![]()
klopt ja..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet zo naar utrecht, en ik zit er aan te denken om met de brommer te gaan.
¤8,10 (trein) vs. ¤1,50 (brommer).
Ik lach me bij de pomp helemaal suf
wat gek? jij hebt cb"tje" en geen rbw?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:09 schreef Alvilon het volgende:
Tis honda, dus het zal nooit ubersnel gaan![]()
Maar 90 digitaal wil ik er toch wel uithalen met een 50cctje![]()
'quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lomperik? Ik kan het best begrijpen dat hij geen zin heeft in boetes.
Weet je hoe motorrijders dat noemen?
POSERS
Hej hej hej... hou je gedeisd he.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:49 schreef fs180 het volgende:
jonge.. moterrijders HEBBEN het nieteens over brommers![]()
waarom danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
het 'vroem vroem' gedeelte vond ik persoonlijk iets minder..![]()
Ja het klonk net alsof een of andere jonge jongen van een jaar of 7 een triangeljosti aan het duwen was, terwijl deze in zijn rolstoel zat, en 'vroem vroem' de woorden waren van de triangeljosti.quote:
lekker belangrijk,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja het klonk net alsof een of andere jonge jongen van een jaar of 7 een triangeljosti aan het duwen was, terwijl deze in zijn rolstoel zat, en 'vroem vroem' de woorden waren van de triangeljosti.
Zoiets.![]()
is het boek al te bestellen bij Bol.com?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej hej hej... hou je gedeisd he.
Die geweldige puike verhalen over Geqxon's prachtige Thomosje waarmee ie met 40+ km/u door de weilanden crosst en zijn avonturen op meemaakt volgen we natuurlijk op de voet
Zegt meneertje die op een meeting komt met een racepuch die net 45 haaltquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
wat gek? jij hebt cb"tje" en geen rbw?![]()
foei!
en je rijd maar 60![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |