links Aprilia sr en rechts een yamaha aeroxquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:05 schreef Geqxon het volgende:
Wat is dat voor lijp ding?
oud beestje die sr of niet?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:02 schreef majestik1 het volgende:
Scooter van vriend van me met mijn vervoersding op de achtergrond![]()
[afbeelding]
smalle band? volgens mij is ie breder dan een normale band of even breed...quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:30 schreef Geqxon het volgende:
Je ziet amper meer dat het een aerox is joh, met zo'n smalle band en leipe kont
Vertel.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:52 schreef fs180 het volgende:
m stuurtje is pas tof!
Oh, hij heeft zo'n puchstuurtje..quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Die zie je nog best vaak op puch racertjes
Alleen voor de look, rijdt niet echt veel anders..quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:42 schreef Drifter__ het volgende:
Wat is er zo leip aan een cross-stuurtje op een scooter? Heeft dat nut of alleen voor de look ?![]()
Ja me sr komt uit 2000, en die achterband is gewoon een 140 maar hij heb er nu een kiesler velg op zitten en heb nu een 150 band erop.quote:
Hoe hard loopt dat ding eigenlijk?quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:48 schreef majestik1 het volgende:
[..]
Ja me sr komt uit 2000, en die achterband is gewoon een 140 maar hij heb er nu een kiesler velg op zitten en heb nu een 150 band erop.
Nog fototje:
[afbeelding]
Bij mij loopt de voorkap bijna naadloos over in de stuurkap.. En ik denk niet dat mijn type scooter echt het type is voor een cross-stuurtje. Ik ben nog steeds tevreden met mijn scooter, alleen gaat hij in de zomervakantie naar de spuiterij..quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:00 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet zeggen dat zo'n cross-stuur wel goed helpt om de scooter een stuk gestroomlijnder te laten ogen, de stuurkap van bv. een SR vind ik zelf totaal niet mooi.
én je hebt nu meer ruimte voor een nieuwe teller
Mwah we hebben een keer allebei stukkie op top gereden ik reed naast hem denk zon 130km. Zit natuurlijk ook andere vertanding in.quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:54 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hoe hard loopt dat ding eigenlijk?
Ziet er net iets over the top leip uit, vind hem niet zo geweldig..
quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:06 schreef majestik1 het volgende:
Mwah we hebben een keer allebei stukkie op top gereden ik reed naast hem denk zon 130km.
Hey een paarse pleepotquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:48 schreef majestik1 het volgende:
[..]
Ja me sr komt uit 2000, en die achterband is gewoon een 140 maar hij heb er nu een kiesler velg op zitten en heb nu een 150 band erop.
Nog fototje:
[afbeelding]
Natuurlijk geloof ik dat niet, maar eerlijk... wie gelooft dat nou wel?quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:21 schreef majestik1 het volgende:
Je wilt zeggen dat je het niet gelooft?
Zinloos? Nee dat helemaal niet....quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Natuurlijk geloof ik dat niet, maar eerlijk... wie gelooft dat nou wel?
Verder, zinloos om hier over te discussieren.
Ja baasquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:41 schreef Geqxon het volgende:
Fulcrum_X en worldpimber, ik vind jullie vertoning in dit topic ronduit lachwekkend
Rot toch een end op naar je eigen slowchat, wil je?
Als er iemand is die kut post in dit topic ben jij dat wel. Das de enige reden namelijk dat ik zo af en toe bijlees.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:41 schreef Geqxon het volgende:
Fulcrum_X en worldpimber, ik vind jullie vertoning in dit topic ronduit lachwekkend
Rot toch een end op naar je eigen slowchat, wil je?
Met de juiste vertanding kan je hoge snelheden halen, maar dan trekt ie voor geen meter meer. Dus die vertanding zal wel niet zo extreem zijn. Die 20pk betwijfel ik daarentegen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:28 schreef majestik1 het volgende:
[..]
Zinloos? Nee dat helemaal niet....
Jij denkt dat we het hier over ''leuk opgefokte scootertjes'' hebben.
Ik zie dat je een motorgek bent dan moet je toch wel weten dat een scooter met 20+PK en zo weinig gewicht met de juiste vertanding de 130 wel haalt?
Gelukkig niet, stinkende naaimachinesquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:47 schreef majestik1 het volgende:
Ach joh, ze denken dat ze zogenaamd wat weten van 2takt motoren terwijl ze der geen reet van af weten.
Jij reed al motor toen je 16 - 17 was.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:49 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Gelukkig niet, stinkende naaimachines![]()
Jij rijdt nu al niet legaalquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Jij reed al motor toen je 16 - 17 was.
Kijk, ik vind motors ook prachtig, haal er meteen een als ik mijn rijbewijs heb, ga eerst op voor motor enzo, alleen nu kunnen wij zolang alleen dit legaal rijden, laat ons dan ook lekker, wil je?
Bedankt.![]()
Ja, de 1100cc Virago van mijn vader is ietwat groot.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:54 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Jij rijdt nu al niet legaalDus waarom zou je niet motorrijden?
Okeequote:Op donderdag 16 maart 2006 21:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Kijk, ik vind motors ook prachtig, haal er meteen een als ik mijn rijbewijs heb, ga eerst op voor motor enzo, alleen nu kunnen wij zolang alleen dit legaal rijden, laat ons dan ook lekker, wil je?
Bedankt.![]()
Geloof mij nou maar dat dit nog gigantisch hard trekt, ligt eraan watvoor RF je gebruikt.quote:Met de juiste vertanding kan je hoge snelheden halen, maar dan trekt ie voor geen meter meer. Dus die vertanding zal wel niet zo extreem zijn. Die 20pk betwijfel ik daarentegen.
Heb het niet over me sr maar over me nrg:quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:53 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Mwah, die Aerox zal misschien wel 130 op de scooterteller halen, maar van die SR weet ik het zo net nog niet...
Zeg, allemaal grafieken rond de 20pk. Is toch niet normaal meer. Mag dat wel, is dit wel verantwoord?quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:00 schreef majestik1 het volgende:
Geloof mij nou maar dat dit nog gigantisch hard trekt, ligt eraan watvoor RF je gebruikt.
Heb filmpjes om je te laten zien dat je nog moeite krijg met minder snelle motors met optrekken.
En die 20pk tsja dat word door zoveel mensen gehaald kijk hier maar eens:
http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=35355&page=3
Misschien dat je nu wat anders denkt over scooters en nu heb ik het niet over scooters met een 70cc en uitlaatje enz. Want aan scooters valt zoveel nog aan te passen.
Dat is nog steeds geen reden om Scooter te gaan rijdenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:53 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat zijn Superbike stuurtjesquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:50 schreef Geqxon het volgende:
Crossstuurtjes horen anders ook op streetfighters heur
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:50 schreef Geqxon het volgende:
Crossstuurtjes horen anders ook op streetfighters heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |