quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maikuuul/junkiesietse topic
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:33 schreef Petsopjebilletjes het volgende:
moet je maar geen pauperscoot rijden.
Kijk mij eens stoer zijn-topicquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:41 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Mn teller staat nu op 240 euro boetes binnen een jaar
*Wilt hier geen kijk-mij-nou-stoer-zijn-topic van maken*
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:39 schreef L.Mo het volgende:
lollerbank
Maar 75!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:43 schreef Messenga het volgende:
Het kan mij eigenlijk geen moment verrekke dat jij een boete hebt van 130 pleuro.
Maargoed. Hoeveel ging ie te hard?
17 jaar!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:49 schreef KonnieKipke het volgende:
Koop eens een auto kneus ipv een scooter.
Damn... ik krijg nog antwoord op mn vraag ook!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:56 schreef Jordy-B het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dyno
Charles Babbage, naar het schijnt.
Zo sterk vind ik die arm op de foto niet. Pfff.. slappe politiekutquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:33 schreef TC03 het volgende:
De sterke arm, je beste vriend, etc.
woon je op een boerderij ofzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:04 schreef cultheld het volgende:
Die van mij liep 105 km per uur. Nooit ben ik gepakt door de wouten in 2,5 jaar tijd. Daarna stapte ik over op een auto.
Nee, gewoon in een mooi huis in een nieuwbouw wijk, hoezo? De wouten stonden bijna dagelijks scooters te naaien tussen mijn dorp en Doetinchem in, máááár ik wist een andere route, waar ze nooit stondenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
woon je op een boerderij ofzo?
Ja, die was er paar dagen terug op school ook 1, die meter deed nogal raar, gaf veel minder aan, iedereen naar die rollerbank.quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:34 schreef B_BOY het volgende:
ik heb ook geen scoot. maarja als je het een beetje goed aanpakt rijd je die bank naar de kut. deed een vriend van mij. gewoon zo veel vermogen dat de meter kapot ging![]()
opbokken kut altoquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:30 schreef Death_Angel_89 het volgende:
me => 16 => geen scooter/brommert heeft => blij mee is...Ik fiets elke dag braaf 28 km =) en ik ehb ook echt geen behoefte aan zo'n k*tding...![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:39 schreef L.Mo het volgende:
lollerbank
Wacht maar totdat je brommer gaat rijdenquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:49 schreef melanie_the_miss het volgende:
zo'n ding heb ik nou nog nooit gezien
tegen lamme pols van al die boetes uitschrijven....wat dacht jij dan, pols verdraait tijdens het oppakken van een echte boefquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:20 schreef XiChico het volgende:
Waarom draag die agent een zweetbandje![]()
![]()
![]()
wij weten allemaal dat ze dat niet doenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:23 schreef Bob-B het volgende:
[..]
pols verdraait tijdens het oppakken van een echte boef
Ja het is veranderd. Nu is het zo hoe harder je gaat hoe hoger de boete, en als je niet zo heel hard gaat is de boete lager.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:45 schreef SpeedJeffrey het volgende:
[..]
Maar 75!
Vorig jaar kreeg ik daar een boete van 70 euro voor!![]()
pas op!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:33 schreef SpeedJeffrey het volgende:
![]()
Wie is de uitvinder van dit ding?![]()
ze willen je pauperbrommer toch niet hebben, dus je loopt geen risico dat je brommer ingevorderd wordt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:03 schreef Maikuuul het volgende:
Eerst stonden ze ook met rollerik zie allemaal politie staan, dus draai snel om en zet me brommer ergens anders
Ben toch niet achterlijk om daarheen te rijden terwijl ze vet goed zichtbaar waren
Jeweet
Ze willen me brommer niet, maar mijn gelt welquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:05 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ze willen je pauperbrommer toch niet hebben, dus je loopt geen risico dat je brommer ingevorderd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |