Die nieuwe nummerplaat? Of gewoon dat oude plaatje?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:26 schreef C2C het volgende:
hoe zit dat nou met al die kontjes van die brommerts, ik zie veel brommers zonder nummerplaat, krijg je dan geen boete ofzo?
Misschien even eraf geschroeft omdat het mooi staat?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:26 schreef C2C het volgende:
hoe zit dat nou met al die kontjes van die brommerts, ik zie veel brommers zonder nummerplaat, krijg je dan geen boete ofzo?
Nee, als passagierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:15 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Moet je een brommer hebben dan?
Nouja ik heb er wel 2, maar ik ben er mee bezig
@ Qeqxon, rij jij auto dan?
Die kerel schrikt zich natuurlijk helemaal de tering omdat ie net tegen een auto geklapt is...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien even eraf geschroeft omdat het mooi staat?
[..]
Nee, als passagierMaar die gast was echt een josti man
Ik hoop dat hij zo geschrokken is dat hij nooit meer zo hard door een woonwijk durft te rijden. Ik hoop dat hij zo geschrokken is dat hij die sjitta weg doet en een echte brommer kooptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:22 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Die kerel schrikt zich natuurlijk helemaal de tering omdat ie net tegen een auto geklapt is...![]()
ja tuurlijk maar mijn vraag was of je daar dan een boete voor krijgt of niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Misschien even eraf geschroeft omdat het mooi staat?
Plis koop geen ZX-6R tenzij je geestelijk eindelijk volgroeid bentquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:14 schreef Geqxon het volgende:
Gast, voor 3000 euro heb je al een leuke 2ehands ZX6RDan wacht ik wel even
En een MTX? Als je zoiets koop dan moet je toch echt kunnen sleutelen. En als je goed kunt sleutelen doe je meestal een MBO Werktuigbouwkunde. En als je dat doet ben je pauper.
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Plis koop geen ZX-6R tenzij je geestelijk eindelijk volgroeid bent
mij lijkt dat ook logisch, maar omdat ik toch vaak brommers zie rijden zonder plaatjequote:Op zondag 5 maart 2006 00:43 schreef Geqxon het volgende:
Je verzekeringsplaatje moet er hoe dan ook op. Lijkt mij wel logisch he
Hij moet er echt op, misschien is de boete trouwens geen 65¤, want dat kan wel eens zijn als je geen verzekering hebt.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:13 schreef C2C het volgende:
[..]
mij lijkt dat ook logisch, maar omdat ik toch vaak brommers zie rijden zonder plaatje
* iets met controle over je voertuig enzoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je veelal vol gas geeft, wat heb je dan aan schakelen? Op een motor is het handig, maar als je max 80km/h gaat is het kut. Moet je 4 keer schakelen (a 0.5-1 seconde per keer) om op je top te komen.
Ach rot toch op. Met een max van 80km/h is schakelen dikke onzin, en is een variomaat met hetzelfde vermogen veel maar dan ook veel sneller.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:20 schreef Alvilon het volgende:
[..]
* iets met controle over je voertuig enzo![]()
Heb je ut wel eens geprobeerd?
Met hetzelfde vermogen ja..quote:Op zondag 5 maart 2006 18:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ach rot toch op. Met een max van 80km/h is schakelen dikke onzin, en is een variomaat met hetzelfde vermogen veel maar dan ook veel sneller.
Hmm. het zal altijd een kwestie van smaak blijvenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef Geqxon het volgende:
Och ja. Mijn mening (en dus geen feit) blijft dat schakelen met een topsnelheid van 80 en zelfs 100 onzin is. Zoveel kracht heb je niet dat je het moet verspreiden over 4 versnellingen.
Tuurlijk, voor sprinten zal het misschien wat beter zijn. Maar als ik mag kiezen tussen een variomaat / automatic en schakelen, dan kies ik zeker voor een variomaat / automatic. Daar heb ik die 1 seconde die ik extra nodig heb voor de topsnelheid er zeker wel voor over.
Nog voor de duidelijkheid: Ik heb het dus over schakelracers, geen schakelcrossers. Daar is het een heel ander verhaal.
door de variomaat dus.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:18 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik mij wel afvraag is waarom je bij sprintjes alleen maar scooters ziet, en bijna geen schakelsHeeft dat dan een andere rede?
Komt omdat er geen fuck klopt van de drollenbank, ze gebruiken een of andere gare formule waar geen ene drol van kloptquote:Op zondag 5 maart 2006 19:22 schreef C2C het volgende:
een vriend van me heeft de nieuwste aprilia sr ditech....
hij had hem dus helemaal ontgenst: 1.5 kw.. dikke boete natuurlijk. (90)
toen had hij hem 75 lopen toen had hij 1.4 kw, toen 65 en toen had hij 1.3 (op testbank de 2 en 3e keer)
nu loopt hij weer standaart omdat het veel te duur is, gewoon 55 ong.. het opvoeren is gedaan door de dealer dmv gameboy
ik vraag me dus af hoe dit kan, dat ding moet toch gewoon 65 kunnen rijden onder de 1 kw? of is dat een ditech probleem?
nu mijn andere vraag, ik heb dus een jetforce injectie, die van mij trekt zelfs nog iets sneller op als die van hem (terwijl hij op 2 brommers na alle anderen er uit trok/trekt) alleen op de lange afstand trekt hij mij er uit omdat die van hem 2 km sneller loopt.
nu vraag ik mij dus af of ik het zelfde gezeik op de rollerbank krijg als hem als bij mij de varioplaat er uit haal en hem 70 laat lopen.
ik heb daar namelijk niet zo'n zin in maar wil wel wat harder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |