Iemand op school had dus een nieuwe brommer, komt uit zelfde dorp als ik, mocht maar weinig geld aan brommer uitgeven.. had hij een puch typhoon gekocht, 16000 km er op, zag er mooi uit.
gistre certificaat gehaald, vandaag voor het eerst op de brommer naar school.
afijn gewoon op school aan gekomen, rijd hij terug stopt hij er mee.. met geen mogelijkheid meer aan te krijgen..
naja ik was dus 45 min later pas uit, samen met een maatje van me, die hing dus ff aan anders moest hij in z'n eentje fietsen..
zien we die andere keerl dus lopen met z'n scooter, ik hem achterop genomen, brommert bij boer gedumpt..
ik vind het wel raar dat zo'n ding er na 16000 km er mee kapt.. magoed, we hadden al 2 jutepony's langst zien rijden, wij niet aangehouden (terwijl er iemand aanhing) toen zat die andere keerl dus achterop en hing er nog iemand naast, toen nog 2 motoren tegen gekomen, weer niet aangehouden
![]()
zijn ze blind ofzo.. naja gevalletje geluk zullen we maar zeggen dan..
naja toen smiddags kwam mister_dog naar mij toe, ik op me ouwe zenith, hij op mijn jetforce, wij ff rije door de buurt.. toen stonden we stil, ik zeg zo wedden dat ik eerder weg ben als jou (die zenith trekt best snel op, alleen trekt maar tot de 40
![]()
) maar die jetforce trekt natuurlijk veel harder op nog
![]()
dus ik zeg dat zo, we geven gas, PANG kabeltje stuk
![]()
toen was ik inderdaat wel een stuk sneller op me zenith
![]()
wij toen rem opengeschroeft.. daar zat hij nog gewoon vast.. toen maar weggebracht want ik had geen zin, geen tijd en geen gereedschap om zelf die halve brommer open te gaan schroeven voor een zo'n kut kabel.
nu zit ik tot volgendeweek woensdag zonder scooter (kabel moet besteld worden en datatag enzo ook gelijk er op laten zetten
![]()
)