Ik geloof je nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat ik dat voor nu wel hard genoeg vind?
Ga schakelen jij ! of met pistolen en de telegraaf spelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat ik dat voor nu wel hard genoeg vind?
varioquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:36 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Ga schakelen jij ! of met pistolen en de telegraaf spelen![]()
C2C, welk ringetje? vario of uitlaat?
Ik vind het allemaal wel prima hoor. Op de stadsring wil ik soms wel wat harder, maar ik heb er de boetes niet voor over.quote:
Zodra je weelies gaat trekken met een Jetforce, dan trek je pas hard opquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:32 schreef C2C het volgende:
ik vraag me trouwens af of het veel uitmaakt als ik er een race koppeling en/of vario inzet, hij trekt al aardig hard op maar harder is beter natuurlijk
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zodra je weelies gaat trekken met een Jetforce, dan trek je pas hard op
Maja, wheelies zijn ook niet alles..
oke, 10 km vind ik toch aardig wat met een sport vario mischien als ik weer is wat geld hebquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:53 schreef mic_forever het volgende:
vario zown 10km
ALleen een RACE vario werkt neit echt op een standaard setup want hij is heel precies aftestellen
neem dan beter een sport vario (multivar ofzo)
Koppeling boeit ook niet op std setup.
ik rij nu 60quote:
Is wel leuk ik zou alleen een malossi vario halen vind die polini's maar kut af te stellen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:30 schreef C2C het volgende:
is deze een beetje aan te raden? http://scooter-center.com/catalog/product_info.php?products_id=8427&cPath=4_22_6110_6121&PHPSESSID=3c460f1a21101d7e903f79a101ff3e8b
(rechts kan je hem engels maken!)
En wat is snel?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:58 schreef Alvilon het volgende:
[..]
ik rij nu 60![]()
maar daar ga ik wat aan doen, heb vanmiddag me rbw gehaald, dus snelle blok mag er fulltime onder
Haal je hoofd eens uit je kont. Als je je rijbewijs hebt gehaald betekend dat niet dat je je brommer zo hard mag opvoeren als dat je zelf wilt.quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:58 schreef Alvilon het volgende:
[..]
ik rij nu 60![]()
maar daar ga ik wat aan doen, heb vanmiddag me rbw gehaald, dus snelle blok mag er fulltime onder
Ik denk dat hij bedoelt dat hij er dan alleen mee gaat scheuren, nu zal hij hem voor dagelijks gebruik hebben, dan vind de pliesie dat niet zo leuk.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Haal je hoofd eens uit je kont. Als je je rijbewijs hebt gehaald betekend dat niet dat je je brommer zo hard mag opvoeren als dat je zelf wilt.
Haal jij je hoofd eens uit de krantquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:54 schreef Geqxon het volgende:
Haal je hoofd eens uit je kont. Als je je rijbewijs hebt gehaald betekend dat niet dat je je brommer zo hard mag opvoeren als dat je zelf wilt.
Serieus, ik vond je al een nerd omdat je niet eens kon en wou schakelen maar ditquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Haal jij je hoofd eens uit de krant
* Diemietuhriej diep respect heeft.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:48 schreef Ayaxola het volgende:
Ik was vandaag gewoon op de brommer naar school
me 2quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:48 schreef Ayaxola het volgende:
Ik dacht al joh, wtfquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:48 schreef Ayaxola het volgende:
Tuurlijk, komt zeker wel ooitquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:45 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Heej Drifter_
Staat er nog een motor in de planning![]()
whehe ja iddquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Hehe, maar jij moet ook een stukje verder![]()
Zag em nog wel staan trouwens![]()
het 'vroem vroem' gedeelte vond ik persoonlijk iets minder..quote:
Jij en je hele post ook.quote:
Dat dacht ik ook, maar als ik dat zou zeggen.. Ik ben nog een later nummertje dusja..quote:
22942 aaaaaaightquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar als ik dat zou zeggen.. Ik ben nog een later nummertje dusja..![]()
klopt ja..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:22 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet zo naar utrecht, en ik zit er aan te denken om met de brommer te gaan.
¤8,10 (trein) vs. ¤1,50 (brommer).
Ik lach me bij de pomp helemaal suf
wat gek? jij hebt cb"tje" en geen rbw?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:09 schreef Alvilon het volgende:
Tis honda, dus het zal nooit ubersnel gaan![]()
Maar 90 digitaal wil ik er toch wel uithalen met een 50cctje![]()
'quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Lomperik? Ik kan het best begrijpen dat hij geen zin heeft in boetes.
Weet je hoe motorrijders dat noemen?
POSERS
Hej hej hej... hou je gedeisd he.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:49 schreef fs180 het volgende:
jonge.. moterrijders HEBBEN het nieteens over brommers![]()
waarom danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:50 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
het 'vroem vroem' gedeelte vond ik persoonlijk iets minder..![]()
Ja het klonk net alsof een of andere jonge jongen van een jaar of 7 een triangeljosti aan het duwen was, terwijl deze in zijn rolstoel zat, en 'vroem vroem' de woorden waren van de triangeljosti.quote:
lekker belangrijk,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:58 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja het klonk net alsof een of andere jonge jongen van een jaar of 7 een triangeljosti aan het duwen was, terwijl deze in zijn rolstoel zat, en 'vroem vroem' de woorden waren van de triangeljosti.
Zoiets.![]()
is het boek al te bestellen bij Bol.com?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej hej hej... hou je gedeisd he.
Die geweldige puike verhalen over Geqxon's prachtige Thomosje waarmee ie met 40+ km/u door de weilanden crosst en zijn avonturen op meemaakt volgen we natuurlijk op de voet
Zegt meneertje die op een meeting komt met een racepuch die net 45 haaltquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
wat gek? jij hebt cb"tje" en geen rbw?![]()
foei!
en je rijd maar 60![]()
Prima zonnetje. Tenzij je een harley rijder bent en je minimaal 30 graden wilt omdat je chroom anders misschien wel corrodeertquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:49 schreef 14.gif het volgende:
Het weer is er niet naar om lekker te gaan toeren...
Dat zal je nog vies tegenvallen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:51 schreef Geqxon het volgende:
Gewoon vizier dicht en een hoge kraag / colletje aandoen. Werkt prima tot zo'n 100km/h
Ja die ken ik, geweldige uitvinding. Je hebt ze ook veel kleiner, voor in je handschoen ofzo.. Werkt heeerlijk..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb laatst bij het kruidvat 2 zakjes gekocht, en daar zit dan een soort kleine capsule in. Voor de rest zijn ze gevuld met gel.
Als je dan die capsule knakt, word de gel heerlijk warm. Werkt echt super, en geeft een lekker gevoel als je ze in je broekzak doet. Zijn ongeveer 10*5 centimeter.
Ja, maar ik rij meestal toch niet echt langer in de kou dan een kwartier.. Naar school is net een kwartiertje.. Ze zijn dan wel al een stuk kouder, maar ag..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:41 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb er gelijk een hele zooi gekocht, waren maar een paar euro per stuk
Wel jammer dat ze maar een kwariertje hitte geven, en dat je ze moet "koken" voordat ze weer normaal worden.
ummquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:13 schreef mister_dog het volgende:
Weetje wie der een mooie brommer heeft???
Kijk het blijft baas boven baas maar ik vind mijne echt gruwelijkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:22 schreef C2C het volgende:
[..]
umm
ik!
als we niet waren gaan rijden vandaag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |