Ja is 1 helft, en dit zijn trouwens overrange poulies volgens mij helemaal niet nodig voor jou setup of je moet mhr zooi hebben. Ik heb desnoods nog wel een 2ehands setje beide poulies voor je voor minarelli.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:06 schreef MaximumRush het volgende:
http://www.scootparts.nl/cgi-bin/cat.cgi?CMD=DISP&TYPE=P&ID=1430007&TAAL=NL
Is zo'n ding nou alleen maar de helft van je poulie?? Want ik heb zo'n hele set nodig...
Zou je me toe kunnen voegen op msn?? a_arash89 [at] yahoo.comquote:Op maandag 6 maart 2006 18:23 schreef majestik1 het volgende:
[..]
Ja is 1 helft, en dit zijn trouwens overrange poulies volgens mij helemaal niet nodig voor jou setup of je moet mhr zooi hebben. Ik heb desnoods nog wel een 2ehands setje beide poulies voor je voor minarelli.
Geen burnout in verse sneeuw?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:24 schreef Geqxon het volgende:
Zojuist in de sneeuw door verse sneeuwe gereden. En dat was géén pretje
Een burnout was me overigens niet gelukt(ja natuurlijk wel door hem even op te tillen, maar niet terwijl ik erop zat)
Als ik op me brommer zit, en tijdens stilstand gas geef, krijg ik er geen burnout mee. Is ook erg lastig als je pas power hebt in de hoge toerenquote:
Dan is een koppeling wle handigquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ik op me brommer zit, en tijdens stilstand gas geef, krijg ik er geen burnout mee. Is ook erg lastig als je pas power hebt in de hoge toeren
Een voorzitter van de straat?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:56 schreef MaximumRush het volgende:
Komt de voorzitter van me straat net langs. Dat er 3 buurtbewoners hebben gebeld omdat ze last hebben van mijn scooter.
Hij maakt teveel geluid ofsoo... Dikke schijt aan hun, ik maak 5 seconde geluid en ben dan weg...
Och ja. Gelukkig schiet ik vrij snel in mijn hoge toeren, maar er is gewoon net niet genoeg kracht voor een burnout. Ik kreeg hem wel op zijn achterwiel, maar helaas toch echt geen burnoutquote:
mooiquote:
50 als ik plat lig.. Ma dat vind ik teveel moeite, als ik normaal zit rijdt ie gewoon 49..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:26 schreef C2C het volgende:
[..]
mooi
hoe hard rijd die van jou eigenlijk, precies dan..
die van mij gaat steeds harder rijden, hij reed op het begin 49 en nu 51, plat op me stuur haal ik de 52 wel met wind mee...
hoe warmer hij word hoe harder hij rijd en sneller hij optrekt.
als hij goed warm is trek ik bijna alle brommers er wel uit
nu vario ring er uit en gaan met die banaan
ik denk 75 oid, dit omdat de software waarschijnlijk niet aangepast kan worden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
50 als ik plat lig.. Ma dat vind ik teveel moeite, als ik normaal zit rijdt ie gewoon 49..
Maar hij trekt echt goed op idd.. Vooral als ie warm is.
Maar hij blijft nog standaard tot de zomervakantie, dan gaat de ZX eronder..
Iemand een schatting van wat dan mijn top zou kunnen zijn? Ongeveer?
Maar je mag tegenwoordig ook 0,7/0,8. Dat zou dan alleen voor de eerste keer gelden dat je op de rollenbank moet. Een vriend van mij is er alleen al 3 keer opgeweest na die invoering, en had 3 keer 0,8. Hij heeft geen een keer een boete gekregen.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:57 schreef Alvilon het volgende:
Editje, niet goed gelezen
Zelf ondervonden; in september deed men mb 0.7 en een beetje Kw en ik kon doorrijden?
En hierboven, gaat het nou over politie KW? of echte KW. Want dat zijn 2 extremen...![]()
Gedaanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:56 schreef MaximumRush het volgende:
Komt de voorzitter van me straat net langs. Dat er 3 buurtbewoners hebben gebeld omdat ze last hebben van mijn scooter.
Hij maakt teveel geluid ofsoo... Dikke schijt aan hun, ik maak 5 seconde geluid en ben dan weg...
Patserquote:Op dinsdag 7 maart 2006 16:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
50 als ik plat lig.. Ma dat vind ik teveel moeite, als ik normaal zit rijdt ie gewoon 49..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |