Dj_Day-V | vrijdag 3 maart 2006 @ 02:08 |


Voorgaande topics: [01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] | [16] | [17] | [18] | [19] | [20] [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] | [31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] [41] | [42] | [43] | [44] | [45] | [46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58]
Tijd tot E3 |
Dj_Day-V | vrijdag 3 maart 2006 @ 02:10 |
Ik mis het nieuwe deel, paupers |
__Saviour__ | vrijdag 3 maart 2006 @ 02:12 |
9 mei? da's de release, of een of andere beurs ofzo? |
P-Style | vrijdag 3 maart 2006 @ 02:16 |
quote: Dat is de datum van "een of andere beurs" ja.  |
__Saviour__ | vrijdag 3 maart 2006 @ 02:26 |
ah zo. Ik dacht al, release zou anders wel al erg rap zijn. |
King_of_cubes | vrijdag 3 maart 2006 @ 07:55 |
quote: Beurzen FTW  |
philipnorth | vrijdag 3 maart 2006 @ 08:35 |
quote: Zou ik niet erg vinden hoor  |
Cheiron | vrijdag 3 maart 2006 @ 09:08 |
FLIPEEEEEENDO! |
RaymanNL | vrijdag 3 maart 2006 @ 09:27 |
E3 Ik ga vnadaag op school de hele klas een revolution aan smeren  In mijn Pro-Nintendo presentatie |
#ANONIEM | vrijdag 3 maart 2006 @ 10:04 |
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:27 schreef RaymanNL het volgende:E3 Ik ga vnadaag op school de hele klas een revolution aan smeren  In mijn Pro-Nintendo presentatie ik heb er is een flash presentatie over gehouden en kreeg er (als enigste) een 10 voor! |
peristilius | vrijdag 3 maart 2006 @ 10:09 |
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:04 schreef BroesWillems het volgende:[..] ik heb er is een flash presentatie over gehouden en kreeg er (als enigste) een 10 voor! Als je een 10 had zal het wel de enigste presentatie geweest zijn ja.  |
#ANONIEM | vrijdag 3 maart 2006 @ 10:11 |
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:09 schreef peristilius het volgende:[..] Als je een 10 had zal het wel de enigste presentatie geweest zijn ja.  |
Notorious_Roy | vrijdag 3 maart 2006 @ 10:16 |
Nou, nog iets meer dan 2 maanden wachten op info dus  |
H.Flick | vrijdag 3 maart 2006 @ 11:28 |
Ik had gehoopt op 'Simsalabim' of 'Hocus pocus pilatus pas' als TT. |
Erwtensoep | vrijdag 3 maart 2006 @ 13:13 |
Flipendo Deel 2 |
Xrenity | vrijdag 3 maart 2006 @ 13:15 |
Kan een modje de TT aanpassen naar 'Alohomora!' ?
 |
peristilius | vrijdag 3 maart 2006 @ 14:42 |
Ja... of niet.  quote: Ideetje voor de volgende generatie.  |
Tware | vrijdag 3 maart 2006 @ 14:53 |
Miyamoto heeft weer een mooie uitspraak gedaan. Deze keer in de Business Week:
In the future, what do you think video games will be like? It's convenient to make games that are played on TVs. But I always wanted to have a custom-sized screen that wasn't the typical four-cornered cathode-ray-tube TV. I've always thought that games would eventually break free of the confines of a TV screen to fill an entire room. But I would rather not say anything more about that.
Wie weet iets voor de revo of opvolger ervan |
Notorious_Roy | vrijdag 3 maart 2006 @ 14:54 |
 |
Xrenity | vrijdag 3 maart 2006 @ 14:54 |
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:53 schreef Tware het volgende:Miyamoto heeft weer een mooie uitspraak gedaan. Deze keer in de Business Week: In the future, what do you think video games will be like?It's convenient to make games that are played on TVs. But I always wanted to have a custom-sized screen that wasn't the typical four-cornered cathode-ray-tube TV. I've always thought that games would eventually break free of the confines of a TV screen to fill an entire room. But I would rather not say anything more about that.
Wie weet iets voor de revo of opvolger ervan weer? Dit is al 4 maanden oud ofzo  |
disjfa | vrijdag 3 maart 2006 @ 14:54 |
quote: Dat zegt de meneer al sinds de komst van de nes  |
P-Style | vrijdag 3 maart 2006 @ 14:55 |
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:53 schreef Tware het volgende:Miyamoto heeft weer een mooie uitspraak gedaan. Deze keer in de Business Week: In the future, what do you think video games will be like?It's convenient to make games that are played on TVs. But I always wanted to have a custom-sized screen that wasn't the typical four-cornered cathode-ray-tube TV. I've always thought that games would eventually break free of the confines of a TV screen to fill an entire room. But I would rather not say anything more about that.
Wie weet iets voor de revo of opvolger ervan Jaja... zulke dromen hebben en dan niet eens HDTV ondersteunen met de Rev!  |
disjfa | vrijdag 3 maart 2006 @ 14:56 |
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:55 schreef P-Style het volgende:[..] Jaja... zulke dromen hebben en dan niet eens HDTV ondersteunen met de Rev!  Als er een beamer in de controller zou zitten zou dat ook absoluut niet nodig zijn Dan maken ze wel een eigen standaard. |
P-Style | vrijdag 3 maart 2006 @ 14:58 |
quote: ...dan zou dat de bewegingsvrijheid van de controller enórm beperken!  |
disjfa | vrijdag 3 maart 2006 @ 15:03 |
Dat ligt er geheel aan hoe je het inelkaar zet. Mbv een goede gyro controller kan je het beeld behoorlijk goed recht zetten... 
Maargoed het zal niet gebeuren en we gaan weer verder met de orde van de dag en dat is weer lekker speculeren om niets met wat lekker speculaasjes erbij  |
King_of_cubes | vrijdag 3 maart 2006 @ 15:05 |
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:04 schreef BroesWillems het volgende:[..] ik heb er is een flash presentatie over gehouden en kreeg er (als enigste) een 10 voor! Heb je die presentatie nog ergens? ik wil m wel eens zien. |
Tain | vrijdag 3 maart 2006 @ 15:05 |
Ah de befaamde Holodecks  |
Dj_Day-V | vrijdag 3 maart 2006 @ 15:33 |
quote:THQ heeft vandaag bekend gemaakt aan de eerste titels voor de Nintendo Revolution te werken. Het bedrijf onthulde dat één van hun eerste games voor de nieuwe spelcomputer een versie van Disney en Pixar’s nieuwe animatiefilm Cars zal zijn en tijdens de lanceringperiode zal verschijnen. quote:Natsume heeft bevestigd zeer geïnteresseerd te zijn in de Nintendo Revoltuion en is al bezig met de ontwikkeling van een game voor de nieuwe spelcomputer. Natsume staat erom bekend een goede relatie te hebben met Nintendo en is vooral befaamd dankzij de Harvest Moon reeks.
Wat voor soort game Natsume aan het maken is voor de Revolution is nog niet bekend. Een woordvoerder van het Japanse bedrijf wist wel te bevestigen dat de titel achter gesloten deuren op de Electronic Entertainment Expo (E3) 2006 aankomende mei in Los Angeles aanwezig zal zijn. |
P-Style | vrijdag 3 maart 2006 @ 15:36 |
Waar de Revolution in ieder geval wel beter in lijkt te slagen dan de Gamecube deed, is de interesse van developers wekken.  |
#ANONIEM | vrijdag 3 maart 2006 @ 16:22 |
quote: 
Helaas niet meer.... |
HassieBassie | vrijdag 3 maart 2006 @ 16:32 |
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:53 schreef Tware het volgende:Miyamoto heeft weer een mooie uitspraak gedaan. Deze keer in de Business Week: In the future, what do you think video games will be like?It's convenient to make games that are played on TVs. But I always wanted to have a custom-sized screen that wasn't the typical four-cornered cathode-ray-tube TV. I've always thought that games would eventually break free of the confines of a TV screen to fill an entire room. But I would rather not say anything more about that.
Wie weet iets voor de revo of opvolger ervan Nintendo ON baby
Believe. |
Oksel | vrijdag 3 maart 2006 @ 17:04 |
2 maanden nog maar.. |
Notorious_Roy | zaterdag 4 maart 2006 @ 10:29 |
Trauma Center naar de Revolution |
Erwtensoep | zaterdag 4 maart 2006 @ 12:37 |
Ben benieuwd hoe realistisch ze het willen maken. |
King_of_cubes | zaterdag 4 maart 2006 @ 12:38 |
quote: Met 3 dimensionale controlls kun je het eigenlijk zo realistisch maken als je zelf wilt.  |
peristilius | zaterdag 4 maart 2006 @ 12:39 |
Zouden ze het bloed hier ook groen maken?  |
King_of_cubes | zaterdag 4 maart 2006 @ 12:40 |
quote: Dat ligt gewoon aan de Duitsers.  |
Notorious_Roy | zaterdag 4 maart 2006 @ 12:40 |
Trauma Center op de DS is ook niet echt realistisch hoor. |
__Saviour__ | zaterdag 4 maart 2006 @ 12:42 |
quote: groen? ik heb (de demo van) trauma center op de ds gespeeld, maar dat was gewoon rood hoor |
peristilius | zaterdag 4 maart 2006 @ 12:45 |
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:42 schreef __Saviour__ het volgende:[..] groen? ik heb (de demo van) trauma center op de ds gespeeld, maar dat was gewoon rood hoor Resident Evil kreeg toch groen bloed ofzo? 
Ik zie de lol van zulk soort games niet echt in, al was dokter bibber vroeger best leuk.  |
__Saviour__ | zaterdag 4 maart 2006 @ 12:45 |
andere games worden idd nogal eens gecensureerd. Vooral duitsland is daar goed in. |
piet_pelle | zaterdag 4 maart 2006 @ 15:35 |
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:45 schreef __Saviour__ het volgende:andere games worden idd nogal eens gecensureerd. Vooral duitslandNintendo is daar goed in. Mortal Kombat anyone? |
Notorious_Roy | zaterdag 4 maart 2006 @ 15:37 |
quote: Das wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ouwe koe he Heb je RE4 al eens gezien?  |
piet_pelle | zaterdag 4 maart 2006 @ 15:43 |
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:37 schreef Notorious_Roy het volgende:[..] Das wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ouwe koe he  Heb je RE4 al eens gezien?  Oke, oke true maar wel een van de meest treffende voor het beleid van Nintendo. Er zijn ook recentere voorbeelden. Zoals de conversie van Skies of Arcadia waar ze sigaren vervangen hebben voor wortels. |
Notorious_Roy | zaterdag 4 maart 2006 @ 15:47 |
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:43 schreef piet_pelle het volgende:[..] Oke, oke true maar wel een van de meest treffende voor het beleid van Nintendo. Er zijn ook recentere voorbeelden. Zoals de conversie van Skies of Arcadia waar ze sigaren vervangen hebben voor wortels. Klopt ook wel, maar Nintendo is niet de enige. In heel veel games wordt tijdens het lokaliseren van alles aangepast. Al snap ik niet waarom dat tegenwoordig nog moet als er games als GTA te koop zijn  |
P-Style | zaterdag 4 maart 2006 @ 16:13 |
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:43 schreef piet_pelle het volgende:Zoals de conversie van Skies of Arcadia waar ze sigaren vervangen hebben voor wortels. ! |
#ANONIEM | zaterdag 4 maart 2006 @ 18:25 |
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:43 schreef piet_pelle het volgende:[..] Oke, oke true maar wel een van de meest treffende voor het beleid van Nintendo. Er zijn ook recentere voorbeelden. Zoals de conversie van Skies of Arcadia waar ze sigaren vervangen hebben voor wortels. Kijk dat is weer goed voor je ogen....
en dan heb je geen HDTV meer nodig om alles goed te kunnen zien... |
_Supreme | zaterdag 4 maart 2006 @ 22:40 |
censuur |
Xrenity | zondag 5 maart 2006 @ 10:47 |
Kan de TT worden aangepast naar "Ping Pong ftw!" ? 
anywaysssquote:Square Enix president, Youichi Wada, tells gamers what to expect from the next generation Final Fantasy game. Youichi Wada has recently released a few more details regarding the Revolution iteration of Final Fantasy: Crystal Chronicles. Wada says that we can look forward to "online capabilities, magnificent graphics, and an intense use of the revolutionary control of the platform."
This game has apparently been in development for quite a long time, so we can also probably expect a little deeper and more cohesive story-line than was featured in the GameCube version. Final Fantasy: Crystal Chronicles Revolution will be in US stores by the end of the year.
AMN will keep you updated on any other news involving Square Enix. http://revolution.advancedmn.com/article.php?artid=6442 |
King_of_cubes | zondag 5 maart 2006 @ 12:54 |
FF: CC was écht een slecht spel..  |
Oksel | zondag 5 maart 2006 @ 12:59 |
quote: Als het online als MMORG te spelen is niet..  |
Notorious_Roy | zondag 5 maart 2006 @ 13:01 |
Het was geen slecht spel, de verzorging was perfect Final Fantasy. De gameplay suckte alleen een beetje en het was eentonig (vooral omdat je elke keer dezelfde levels moet halen). Ze kunnen van FFCC echt wel een mooie serie maken als ze de tekortkomingen verbeteren |
King_of_cubes | zondag 5 maart 2006 @ 13:03 |
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:01 schreef Notorious_Roy het volgende:Het was geen slecht spel, de verzorging was perfect Final Fantasy. De gameplay suckte alleen een beetje en het was eentonig (vooral omdat je elke keer dezelfde levels moet halen). Ze kunnen van FFCC echt wel een mooie serie maken als ze de tekortkomingen verbeteren Dan is het voor mij een slecht spel. Daar komt nog bij dat het verhaal me eigelijk ook niet kon boeien. |
Notorious_Roy | zondag 5 maart 2006 @ 13:05 |
Je hebt een punt hoor, gameplay is het belangrijkste (anders had ik FFCC ook wel uitgespeeld ) maar ik bedoel vooral te zeggen dat het best een goed idee was dat een perfecte sfeer kende. |
Oksel | zondag 5 maart 2006 @ 13:05 |
Welk verhaal? |
King_of_cubes | zondag 5 maart 2006 @ 13:10 |
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:05 schreef Notorious_Roy het volgende:Je hebt een punt hoor, gameplay is het belangrijkste (anders had ik FFCC ook wel uitgespeeld  ) maar ik bedoel vooral te zeggen dat het best een goed idee was dat een perfecte sfeer kende. Ja oke de sfeer heb ik ook niks op aan te merken, die is prima. De muziek vond ik zelfs geweldig. Maar het idee van zon blobje (die veelste vaak moe werd) dat achter je aan loopt met zon verkapte lamp vond ik echt heel matig. Dat blobje vertraagt je echt enorm. Het enige plezier wat ik aan dat blobje heb beleefd is het bekladden van het beest. |
Notorious_Roy | zondag 5 maart 2006 @ 13:11 |
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:10 schreef King_of_cubes het volgende:[..] Ja oke de sfeer heb ik ook niks op aan te merken, die is prima. De muziek vond ik zelfs geweldig. Maar het idee van zon blobje (die veelste vaak moe werd) dat achter je aan loopt met zon verkapte lamp vond ik echt heel matig. Dat blobje vertraagt je echt enorm. BLOBJE !?!?!?! 
Het was een Moogle! |
King_of_cubes | zondag 5 maart 2006 @ 13:12 |
quote: Dat weet ik niet eens meer. Moet je nagaan.  |
Notorious_Roy | zondag 5 maart 2006 @ 13:12 |
quote: ...
Moogles zijn de tofste gamecharacters OOIT! |
King_of_cubes | zondag 5 maart 2006 @ 13:13 |
quote: Vind ik niet. Maar het is wel leuk om ze te bekladden.

 |
Notorious_Roy | zondag 5 maart 2006 @ 13:15 |
quote: Je kent ze verder niet he... |
King_of_cubes | zondag 5 maart 2006 @ 13:15 |
Maar Roy je moet toegeven dat kreng werd wel veelste snel moe.  |
King_of_cubes | zondag 5 maart 2006 @ 13:17 |
quote:  |
Notorious_Roy | zondag 5 maart 2006 @ 13:18 |
quote: Ze komen in de hele FF serie zo'n beetje voor, vooral in deel 9 spelen ze een grote rol. |
King_of_cubes | zondag 5 maart 2006 @ 13:19 |
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:[..] Ze komen in de hele FF serie zo'n beetje voor, vooral in deel 9 spelen ze een grote rol. Dat klopt dan precies. Ik ken zo'n beetje de hele FF serie niet.  |
Keileweg-ethicus | zondag 5 maart 2006 @ 14:15 |
Over Flippendo gesproken, Harry Potter games lijken me wel relaxed met zo'n afstnadsbediening. Lekker toveren met je stokje.  |
Xrenity | zondag 5 maart 2006 @ 15:50 |
quote:Future Publishing's Nintendo Official Magazine UK today took the unusual step of admitting it made a blunder in its launch issue by releasing a statement on its official site correcting its assertion that the stand for the upcoming Revolution was the machine's power supply.
“...we'll put our hands on our hearts and admit that last month we got a bit over-excited and printed some information that wasn't actually true”, an unnamed writer at the magazine stated.
“Those of you who read last month's 12-page ‘New Ways To Play’ feature may have picked up on the fact that we claimed the Revolution's stand doubled as a power supply for the next-generation unit. This was actually wishful thinking on our part and we apologise profusely for misleading you. After all, you come to us looking for the truth, the whole truth and nothing but the truth. The fact of the matter is that Nintendo has not released any information on the Revolution's power supply or confirmed any other uses for the base stand.”
As to how anyone could wish for the Revolution to require it's slanted stand to double up as a power supply is anyone's guess, as such a concept would force the machine to be upright and leaning a bit, a nightmare for all of us unable to leave our houses as we battle with crippling OCD (obsessive compulsive disorder).
The wording of the NOM statement does seem to contradict that of Nintendo's explanation of the incident, with the firm putting the page down to a 'production error' rather than a wilful lie.
The mag continued, “We would like to apologise to anyone who feels misled by this untruth. We would also like to apologise to Nintendo.”
Of course, the even bigger lie, “World's first hands-on session with the Revolution controller!” printed in clear bold lettering on the front cover was not addressed... Confirmed dus. |
pkwarts | zondag 5 maart 2006 @ 15:52 |
Goh. Hoe krijg je zo'n statement ook in godsnaam in je blad?  |
Notorious_Roy | zondag 5 maart 2006 @ 15:53 |
Lekker begin van een 'official magazine'  |
MMaRsu | zondag 5 maart 2006 @ 15:56 |
quote: Moogles zijn helemaal niet tof man 
kutbeesten
GUYBRUSH FTW! |
peristilius | zondag 5 maart 2006 @ 17:01 |
quote: Bek! Kupo.
Nu weer Revolution.quote: Dus ze zeggen hier eigenlijk, we lulden maar wat, omdat er niets bekend is. Komt me bekend voor.  |
King_of_cubes | zondag 5 maart 2006 @ 17:05 |
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:01 schreef peristilius het volgende:Dus ze zeggen hier eigenlijk, we lulden maar wat, omdat er niets bekend is. Komt me bekend voor.  Zo gaat het in dit topic ook. Toch eigelijk best knap dat NIntendo alles zo goed weet achter te houden. Ik bedoel tegenwoordig staat elke scheet op internet. |
magnifor | zondag 5 maart 2006 @ 17:10 |
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef Keileweg-ethicus het volgende:Over Flippendo gesproken, Harry Potter games lijken me wel relaxed met zo'n afstnadsbediening. Lekker toveren met je stokje.  Of Star Wars games. Lekker met je lightsaber enzo.  |
Xrenity | zondag 5 maart 2006 @ 17:13 |
Lijkt me puik idee voor een commercial. Dude loopt over straat en steeds veranderd z'n controller in iets. *pop* lightsabre, hakt wat mannetjes in elkaar *pop* tennisracket, slamt een bal *pop* een gun, schiet wat space pirates neer
enz. |
__Saviour__ | zondag 5 maart 2006 @ 17:14 |
Eigenlijk is de revo wat dat betreft wel kut. Denk eens aan die arme gehandicapte kindjes die niet kunnen buiten spelen, en enkel hun console hebben ter vermaak. Die gaan echt niet zulke bewegingen kunnen doen  |
magnifor | zondag 5 maart 2006 @ 17:17 |
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef __Saviour__ het volgende:Eigenlijk is de revo wat dat betreft wel kut. Denk eens aan die arme gehandicapte kindjes die niet kunnen buiten spelen, en enkel hun console hebben ter vermaak. Die gaan echt niet zulke bewegingen kunnen doen  Dan gaan ze voor een Xbox, Playstation of GameCube. 
[ Bericht 2% gewijzigd door magnifor op 05-03-2006 17:24:49 ] |
magnifor | zondag 5 maart 2006 @ 17:23 |
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:13 schreef Xrenity het volgende:Lijkt me puik idee voor een commercial. Dude loopt over straat en steeds veranderd z'n controller in iets. *pop* lightsaber, hakt wat mannetjes in elkaar *pop* tennisracket, slamt een bal *pop* een gun, schiet wat space pirates neer enz. Idd, een super idee voor een commercial.  |
piet_pelle | zondag 5 maart 2006 @ 17:51 |
quote: Als ik mag kiezen tussen Star wars en Harry Potter dan weet ik het wel. |
Goldboy | zondag 5 maart 2006 @ 18:34 |
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef __Saviour__ het volgende:Eigenlijk is de revo wat dat betreft wel kut. Denk eens aan die arme gehandicapte kindjes die niet kunnen buiten spelen, en enkel hun console hebben ter vermaak. Die gaan echt niet zulke bewegingen kunnen doen  Kindjes met een arm zouden juist blij zijn. Ik hoop trouwens wel dat ook aan de linkshandige onder ons wordt gedacht. |
P-Style | zondag 5 maart 2006 @ 19:10 |
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:13 schreef Xrenity het volgende:Lijkt me puik idee voor een commercial. Dude loopt over straat en steeds veranderd z'n controller in iets. *pop* lightsabre, hakt wat mannetjes in elkaar *pop* tennisracket, slamt een bal *pop* een gun, schiet wat space pirates neer enz. Ik zou zeggen, solliciteer bij de marketing afdeling van Nintendo! |
Xrenity | zondag 5 maart 2006 @ 19:11 |
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:10 schreef P-Style het volgende:[..] Ik zou zeggen, solliciteer bij de marketing afdeling van Nintendo! "Hallo, ik kom Reggie vervangen." "17 jaar ja."
 |
_Supreme | zondag 5 maart 2006 @ 20:20 |
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:13 schreef Xrenity het volgende:Lijkt me puik idee voor een commercial. Dude loopt over straat en steeds veranderd z'n controller in iets. *pop* lightsabre, hakt wat mannetjes in elkaar *pop* tennisracket, slamt een bal *pop* een gun, schiet wat space pirates neer enz. relaxt id, ik ga het misschien wel verfilmen! |
MMaRsu | zondag 5 maart 2006 @ 23:18 |
E3 2006 gaat zo :
We present to you the Nintendo Revolution filmpje We are gonna launch this fall in Japan and usa, and march for Europe!
Iedereen hyped  |
MrSkyline | zondag 5 maart 2006 @ 23:27 |
quote:Op zondag 5 maart 2006 23:18 schreef MMaRsu het volgende:E3 2006 gaat zo : We present to you the Nintendo Revolution filmpje We are gonna launch this fall in Japan and usa, and march for Europe! Iedereen hyped  like duh  maargoed, sony zal niet veel beter doen helaas 
als ik iets van nieuwe consoles koop zijn het de ps3 en de revolution, en anders gewoon mn pc sneller maken  |
I.R.Baboon | maandag 6 maart 2006 @ 01:23 |
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:05 schreef King_of_cubes het volgende:[..] Zo gaat het in dit topic ook.  Toch eigelijk best knap dat NIntendo alles zo goed weet achter te houden. Ik bedoel tegenwoordig staat elke scheet op internet. Nou ja, uniek zijn ze niet, want bv Apple lukt het vaak ook, en ook bijvoorbeeld Rockstar weet veel stil te houden (over nieuwe games dan, geen hot coffee mods), maar het blijft indrukwekkend, |
YourMaster | maandag 6 maart 2006 @ 01:32 |
quote: Reggie is inderdaad de enige marketeer bij Nintendo. Als ze straks iemand anders met een marketing-diploma aannemen kan Reggie zijn biezen pakken. |
pkwarts | maandag 6 maart 2006 @ 17:12 |
Peristilius en ik hadden vanochtend een briljant idee voor de revolution:
 |
Erwtensoep | maandag 6 maart 2006 @ 17:29 |
Let's make that son of a gun! |
peristilius | maandag 6 maart 2006 @ 17:32 |
quote: 
Vooral de mature rating erbij.  |
Erwtensoep | maandag 6 maart 2006 @ 17:33 |
Best een mooie boxart eigenlijk |
Xrenity | maandag 6 maart 2006 @ 17:54 |
quote:  |
peristilius | maandag 6 maart 2006 @ 18:13 |
quote: Update:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63131quote:Square-Enix has dismissed reports that Final Fantasy: Crystal Chronicles Revolution will be released by 2007, telling Eurogamer that they are "incorrect."
The rumours began to emerge after an article appeared on N-Planet.com which claimed the game would hit US shelves by 2007. Squenix president Yoichi Wada was quoted as saying that the game will feature "online capabilities, magnificent graphics and an intense use of the revolutionary control of the platform."
But a spokesperson for Square-Enix told us: "The online reports are incorrect. No new information has been disclosed since the official announcement last May. Ze zeggen wel nog dat Square-Enix de online mogelijkheden van de Revolution graag wil ondersteunen, maar het is dus niet zeker of FF:CC ook online gaat. |
League | maandag 6 maart 2006 @ 18:13 |
quote: prachtig, hoe wil je die controller beter gebruiken |
chibibo | maandag 6 maart 2006 @ 18:14 |
quote: 
Ik zou 'm blind kopen. |
Notorious_Roy | maandag 6 maart 2006 @ 19:48 |
De Boxart is ook prima  |
peristilius | maandag 6 maart 2006 @ 22:17 |
quote: Hey, wat moet dit voorstellen? Waar is onze credit.  |
Dj_Day-V | maandag 6 maart 2006 @ 23:46 |
quote:Nibris heeft naast Raid Over The River nog een game voor de Nintendo Revolution in ontwikkeling. Het gaat hier om de gothic horror game Sadness. Nibris verwacht eind april met artwork naar buiten te kunnen komen en rond de E3 met de eerste screens. Tot die tijd kunnen wij enkel speculeren over de gameplay van deze game. |
King_of_cubes | dinsdag 7 maart 2006 @ 07:36 |
quote: quote:Crossbeam ook voor revolutionaire horror
Crossbeam heeft bekend gemaakt te werken aan een action adventure horror game genaamd Darkness. Deze game is in ontwikkeling voor de Nintendo Revolution.
De game zal twee speelbare karakters bevatten met elk meerdere vecht technieken. De speelwereld zal bestaan uit 32 omgeving met elk een groot oppervlak bestaand uit grote steden, woestijnen en tempels in de bergen.
In een post-apocalyptische wereld is de wereld overgenomen door vampiers. De mensheid heeft één keer geprobeerd terug te vechten. We verloren genadeloos. Nu leven wij ondergronds in de riolen en is er niemand meer over die de wil heeft om te vechten. Op één man na... Jouw innerlijke kracht en doorzettingsvermogen is de enige hoop voor de mensheid. |
BMH | dinsdag 7 maart 2006 @ 07:44 |
Het gros van de launcgames stinken zowiezo toch altijd. |
#ANONIEM | dinsdag 7 maart 2006 @ 10:18 |
quote: Daarom koop ik Consoles dan ook bijna nooit bij de launch... |
Oksel | dinsdag 7 maart 2006 @ 11:14 |
De Revo MOET ik hebben @ Launch. Klaar.  |
#ANONIEM | dinsdag 7 maart 2006 @ 11:17 |
quote: ik zeg ook bijna nooit  |
disjfa | dinsdag 7 maart 2006 @ 11:31 |
Ik ga wel een revo halen @ launch als de prijs goed is en er nog revo`s in de winkel liggen.
Launchgames maken me op het moment niet al tre veel uit. Als er een leuke tussen zit wil ik m wel. Dan kan ik gaan proberen. Verder heb ik er al een berg spellen voor. Voornamelijk noem ik die gamecube games. Maar dan kan mn gc verplaatst worden naar mn werk zodat we daar ook kunnen spelen  |
Xrenity | dinsdag 7 maart 2006 @ 14:46 |
quote: Je krijgt meer dan genoeg, moment 
EGM wil hem namelijk plaatsen :D:D:Dquote:Hey, Robert Ashley from EGM here. The Bob Ross Revolution game is wicked funny. Did you create it? If so, can we use it for our "Design-o-rama" section? Thanks. Ik zoek atm contact met je  |
Tain | dinsdag 7 maart 2006 @ 14:47 |
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Xrenity het volgende:[..] Je krijgt meer dan genoeg, moment  EGM wil hem namelijk plaatsen  :D:D:D [..] Ik zoek atm contact met je  Wat cool  |
peristilius | dinsdag 7 maart 2006 @ 14:54 |
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Xrenity het volgende:[..] Je krijgt meer dan genoeg, moment  EGM wil hem namelijk plaatsen  :D:D:D [..] Ik zoek atm contact met je  
Dat maakt het wel goed ja.  |
Xrenity | dinsdag 7 maart 2006 @ 14:55 |
quote: Even voor de duidelijkheid:quote:Hey Xrenity. I do the letters section for EGM, and there's a little mini-section in it called Design-O-Rama, where we publish gamer created photoshop games. I dig the Bob Ross game, and I'm wondering if you'd mind if we published it (you get credit, and you can write the description, if you'd like). We're at the end of our deadline, so I need to hear back soon. Thanks, Robert Ashley. Hopelijk was ik snel genoeg  iig érg cool 
/edit En als je er echt niks van snapt... hier 
[ Bericht 10% gewijzigd door Xrenity op 07-03-2006 16:26:19 ] |
Roi | dinsdag 7 maart 2006 @ 21:00 |
Whehe humor. |
King_of_cubes | woensdag 8 maart 2006 @ 11:09 |
quote:Update Regarding "Sadness", NIBRIS Publisher
Concerning the studio's newly announced title Sadness (working title), Orlowski firmly stated that the "project is confidential."
All I can say now is that it is going to be a gothic horror which will scare not with the amount of blood but sheer atmosphere. Imagine a game in which you do not use guns or knives but you will have to protect yourself with the objects you find exploring the ground – a stone, a stick, etc. Some examples of using the controller – you swing a torch with it to scare the rats off, you slit the throat (controller as a piece of glass or a knife); if you want to climb the wall you will have to hook a rope over the piece of a wall sticking out (controller serving as a lasso). And this is only the beginning. The game will be for single player and single player only. For an adult player with strong nerves. Let me mention that the scenario will have associations with narcolepsy, nyctophobia and paranoid schizophrenia. Hele artikel |
#ANONIEM | woensdag 8 maart 2006 @ 12:50 |
quote: idee is
Dit soort spellen wil ik zien, nu maar hopen dat de uitwerking net zo goed is als het idee....
edit:
uit het artikel:quote:As a final word, Orlowski noted, "We do not make games for money but for sheer pleasure. We create games which we would like to play but they are missing on the market. Our games are only for Nintendo – only DS and Revolution are the consoles which can realize our visions."
"We agree with Nintendo – that the market needs new ideas, not just larger amount of polygons. Of course it doesn’t mean that we will no pay attention to the graphics – definitely not! However we want the games to provide entertainment in the first place," he said. "Our aim is to make the player feel emotions and feelings We desire real smile, sadness, fear and tears. We believe we are able to achieve this." En ik ben het helemaal met hem eens!
[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2006 12:54:18 ] |
peristilius | woensdag 8 maart 2006 @ 13:57 |
Het idee klinkt erg leuk, maar ja, dat is eigenlijk altijd zo. Hopen dat ze niet tegen al teveel problemen aanlopen bij de uitvoering ervan. |
Tain | woensdag 8 maart 2006 @ 14:05 |
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:57 schreef peristilius het volgende:Het idee klinkt erg leuk, maar ja, dat is eigenlijk altijd zo. Hopen dat ze niet tegen al teveel problemen aanlopen bij de uitvoering ervan. Ik vraag me al bijna meteen af hoe de besturing van zo'n spel gaat worden. Elk object zou je vrij moeten kunnen gebruiken, dus dan lijkt het me lastig met zo'n addon ding van de controller, maar met rondlopen/kijken is het juist wel weer handig om 1 van de addons te gebruiken |
peristilius | woensdag 8 maart 2006 @ 14:08 |
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:05 schreef Tain het volgende:[..] Ik vraag me al bijna meteen af hoe de besturing van zo'n spel gaat worden. Elk object zou je vrij moeten kunnen gebruiken, dus dan lijkt het me lastig met zo'n addon ding van de controller, maar met rondlopen/kijken is het juist wel weer handig om 1 van de addons te gebruiken Als je de standaard controller gebruikt om voorwerpen te gebruiken en de add-on voor rondlopen/kijken moet dat volgens mij wel te doen zijn. De add-on is ook handig als je per ongeluk je controller weggooit als je over een muurtje wilt klimmen.  |
#ANONIEM | woensdag 8 maart 2006 @ 14:58 |
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:08 schreef peristilius het volgende:[..] De add-on is ook handig als je per ongeluk je controller weggooit als je over een muurtje wilt klimmen. 
|
Xrenity | woensdag 8 maart 2006 @ 16:40 |
Nin UK werknemer Gaybrush Threepio over Bob Ross mock-up  quote:I can't believe you guys found out about our AAA launch title for Revolution!!! In the UK it's going to be localised to Rolf Harris to maximise impact and awareness. Can you tell what it is yet? |
PeeJay | woensdag 8 maart 2006 @ 16:53 |
quote: OMG dat meeen je niet ! Hoe wisten jullie dat? |
P-Style | woensdag 8 maart 2006 @ 16:59 |
quote: Is dat serieus?  |
Xrenity | woensdag 8 maart 2006 @ 17:09 |
quote: Denk het niet Maar vind die (een na) laatste zin zo vreemd  |
Xrenity | woensdag 8 maart 2006 @ 18:38 |
quote:More... I can't believe that E3 2006 is only a couple of months away. The real debut of Nintendo's next console and it's almost here. I call it the real debut because up until now we've only seen the hardware and heard countless promises about its potential. That is, when Nintendo isn't diving head first into marketing speak. Blue ocean. Red waters. All-access gaming. This is a company whose executives need some real games to talk about just so that they can stop repeating themselves.
Luckily, that time is almost here and it's exciting. I find myself very optimistic about the big show and this is partly true because already I'm seeing active support from various third party publishers. Unexpectedly varied support. Sure, there are the kid games. THQ and Midway have them and, frankly, I expected more. But to my surprise, some third parties have really stepped up. Ubisoft's mysterious first-person shooter. Activision with a rumored version of Call of Duty that takes full advantage of the Revmote. Midway with a few "grown up" efforts of its own. And smaller studios like Atlus with Trauma Center. This is to say nothing of SEGA's sweet stuff or Capcom's sweet stuff. There's potential here. Lots.
By this time next month, I will have seen and/or played a handful of very promising Revolution games and will in turn have a much better understanding of the software on the horizon. Perhaps I'll have a vastly different opinion or more likely my current enthusiasm will be validated. Regardless, I always love these periods. You don't entirely know what to expect, but you're jazzed about the possibilities.
E3 brings about the end of an era for IGNcube and IGN Revolution. For a couple years now we've been writing about a console that doesn't really exist. We don't have a previews section on IGN Revolution because there are no detailed/shown games. Oh, we know of a couple dozen titles in development, but we don't know anything about them. Not really, anyway -- except the obvious. I mean, I can tell you that Final Fantasy Crystal Chronicles is on the way and that it'll look good and support the Nintendo Wi-Fi Connection, but beyond that we enter into the realm of speculation.
E3 changes that. There will be games. They will be playable. And hence, the transition from GameCube to Revolution will be complete. I love my GameCube and I'm looking forward to Zelda. But even so, I'm anticipating the jump.
I've been disappointed by Nintendo in the past. I believe it was E3 2004 that Shigeru Miyamoto touted a GCN demo of Pac-Man as the highlight of the Big N's media briefing. Few in attendance would disagree that Nintendo's show that year was under-whelming, to put it mildly. But I don't expect to be disappointed this year.
I think the only people who might find themselves let down are those who still haven't grasped what Nintendo is going for with Revolution. I read the boards and even now there are posters who still believe Revolution might be able to compete with Xbox 360 or PlayStation 3 from a graphic horsepower standpoint. They tell themselves that it has to because Nintendo, IBM and ATI have spent the last five years developing tech.
Revolution will be adequately powerful, but people still holding out for the miracle are setting themselves up for a smack in the face. Power is not the focus here. Revolution as a console is merely a vehicle for the new controller. Think of it this way and you're going to be happy. I'm going to be writing an editorial very soon that talks about this point.
At the same time, I don't want to undersell the system's graphical ability. Games like Resident Evil 4 and Black came about on consoles five years old. Revolution is certainly more capable and therefore the potential for some gorgeous software is there. I'm quite certain that Retro's Metroid Prime 3 will be a stunner -- and it's going to play like no console game before it.
Can't wait. |
MMaRsu | woensdag 8 maart 2006 @ 19:27 |
bron? |
Xrenity | woensdag 8 maart 2006 @ 19:39 |
quote: Matt's blog. |
Erwtensoep | woensdag 8 maart 2006 @ 19:40 |
Die van IGN? |
remcheese | donderdag 9 maart 2006 @ 13:14 |
deze heb ik schaamteloos van gamez.nl :quote:Concept artist Andrew Jones hintte in Gamez for Members Only al naar de productie van het derde deel in de Metroid Prime reeks, die stevig op gang zou zijn. Nu duiken er weer videobeelden op die tot nog toe weinig mensen hebben gezien.
Deze beelden zouden achter gesloten deuren zijn vertoond op de E3 2005, om Reggie Fils-Aime’s verhaal tegen ontwikkelaars over de graphics en de specs van de Nintendo Revolution te illustreren hier dus : http://video.google.com/videoplay?docid=-3523670659115894947&q=nintendo+revolution |
disjfa | donderdag 9 maart 2006 @ 13:21 |
Dat is toch niet het filmpje van de e3 die al sinds de e3 beschikbaar is hé 
gamez.nl is snel  quote:Van dat nieuwsbericht op gamez Ook het logo van de next gen console van Nintendo is in het filmpje te zien.  |
MMaRsu | donderdag 9 maart 2006 @ 13:26 |
Gamez.nl 
Sloebers |
speknek | donderdag 9 maart 2006 @ 13:57 |
Sadness klinkt tof! Ik denk dat dat heel goed werkt met de revolution controller. Tot voor kort vroeg ik me af hoe je het mogelijk ging maken om tegelijkertijd te richten en rond te kijken met alleen de revmote.. Maar als je geen schietwapens gebruikt, maar kleine voorwerpen kan dat prima. Dan kijk je in de gewone mode gewoon rond met je revmote, en als je de trigger indrukt blijft het beeld stil staan en beweeg je je arm. Bijvoorbeeld om een hak/snij beweging met je stuk glas te maken..
Een Bob Ross spel lijkt me ook nog best aardig trouwens, als je je kunstwerken vervolgens kunt uitwisselen via internet zeker. (Nintendo marketing buffs: maak een upload functie met WiFi naar je pc, zodat mensen het uit kunnen printen, en verdien dan geld aan microtransacties voor het uitwisselen van de kunstwerken) |
Xrenity | donderdag 9 maart 2006 @ 19:15 |
Chatten met Miyamoto  quote:He’s the mastermind behind Mario, The Legend of Zelda and countless other unforgettable Nintendo creations. Now legendary video game designer Shigeru Miyamoto is taking part in a very special Q&A session - and you’re invited to take part! Mr. Miyamoto will be giving fans the chance to ask him the questions they really want to ask. Maybe you have a query about Nintendo’s most recent handheld system, the Nintendo DS, or perhaps you want to know more about DS games like Nintendogs or Animal Crossing: Wild World. On Friday March 17 at 7pm GMT (8pm CET) Mr. Miyamoto will participate in a video based web-chat located at www.webchats.tv . Visit the site now in order to submit your questions, then return to www.webchats.tv on Friday March 17 to watch Mr Miyamoto answer as many of these questions as he can. With exciting prospects like the long-awaited New Super Mario Bros. just around the corner, plus new experiences like Dr Kawashima’s Brain Training: How Old Is Your Brain?, there’s plenty to talk about - so don’t miss out! Think of a great question and submit it today! You never know, maybe Mr. Miyamoto will be answering it next Friday… http://www.nintendo-europ(...)rDSfZqO7tENFoEJTzEIL |
Notorious_Roy | vrijdag 10 maart 2006 @ 12:24 |
Past de Wavebird op de Revolution? |
Xrenity | vrijdag 10 maart 2006 @ 12:47 |

Was een release list van UBI gelekt, met onder andere Brothers in Arms 3 voor Revolution (en Nintendo DS) 
Lijst is gepost op een grote games site, en toen heeft UBI gevraagd met spoed die lijst eraf te halen 
UBI  |
Tain | vrijdag 10 maart 2006 @ 12:49 |
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:47 schreef Xrenity het volgende: Was een release list van UBI gelekt, met onder andere Brothers in Arms 3 voor Revolution (en Nintendo DS)  Lijst is gepost op een grote games site, en toen heeft UBI gevraagd met spoed die lijst eraf te halen  UBI  quote:Tom Clancy's Firehawk (PS3, Xbox 360, PC) - Maart 2007 Rainbow Six: Vegas (PS3, Xbox 360, NRev, PC, PSP) - November 2006 Ghost Recon 4 (PS3, Xbox 360, PC, Xbox, PS2) - Maart 2007 Assassin (PS3, Xbox 360, NRev, PC, PSP) - Maart 2007 Lumines 2 (PS2, PSP) Game 5 (PS3, Xbox 360, PC) - Voorjaar 2007 Alive (PS3, Xbox 360, PC) - Voorjaar 2007 Naruto (Xbox 360) Rayman 4 (PS3, Xbox 360, NRev, PC, PS2, handhelds) - November 2006 Dark Messiah of Might & Magics (PC, PS3, Xbox 360) Brothers in Arms 3 (PS3, Xbox 360, PC, NRev, DS) - Februari 2007 Ninja Turtles (PS3, Xbox 360, NRev, PC, handhelds) - Voorjaar 2007 Highway Battles (Xbox 360) Enchant Arm (Xbox 360) - Juli 2006 Blazing Angels 1.5 (PS3, Xbox 360, Xbox) - November 2006 Ghost Recon: Advanced Warfighter (PS3) - November 2006 Ghost Recon: Advanced Warfighter - Mission Pack (PS3, Xbox 360, PC, PSP) Resident Evil 4 (PC) - Mei 2006 Devil May Cry 3 (PC) - April 2006 Uit 360 topic  |
kepler | vrijdag 10 maart 2006 @ 13:44 |
dat niemand dit nog gepost heeft 
http://revolution.ign.com/articles/694/694785p1.html
hands-on met dev-kit (eigenlijk alleen de controller) van de Revoquote:March 9, 2006 - Nintendo's vice president of sales and marketing, Reggie Fils-Aime, recently revealed that more than 1,000 Revolution controller development kits have been sent out to various software houses in order to familiarize studios with the workings of the device. IGN Revolution had the chance to go hands-on with one of these "kits," and we have new details on its basic setup, including how it looks and feels.
Readers should note that the Revolution controller-specific development kits sent out to some third parties, as described by Fils-Aime, offer little insight into the horsepower of the new generation console. These kits are very preliminary, intended only to demonstrate to potential developers how the controller may function. Most major third parties have since received updated revisions of the Revolution hardware more reflective of final systems.
One thing is crystal clear from the controller-based development kits, though: Revolution will definitely operate as an extension of the GameCube hardware. These preliminary kits include only a wired Revolution controller, a wired nunchuck attachment and a wired motion bar, which some studios have labeled the "wand." So the obvious question is, how can developers possibly hope to test any of this gear out? The answer is simple: the controller and its attachments plug into existing GameCube development hardware.
The wired Revolution controller is inserted into a control socket on the GameCube hardware. The nunchuck unit connects to the freehand-style controller via a makeshift Ethernet cable. And the so-called wand plugs into a Memory Pak slot on the GCN development hardware. A software solution undoubtedly resolves any initial compatibility issues. Studios have been told by Nintendo to experiment from there.
The freehand-style controller is small -- miniscule compared to a GCN controller. The freehand-style remote included in the preliminary kit is neither as well produced nor as finalized as the slick hardware Nintendo has showcased in official photos. It's not wireless, for starters. But even from a visual standpoint, it's different, sporting a grayish color and a flimsy, plastic-like design. It's much lighter in the hands than we had anticipated, which makes sense given that it doesn't use batteries. The unit is powered through its wired connection to the GCN development hardware. The final, wireless controller will need batteries, which should give it some weight.
One attribute about the controller that may be difficult to ascertain from photos is its size. For as many times as we've seen it in various videos and pictures, we're surprised at how tiny the device feels in the hands. The freehand unit is much smaller than the remote that ships with the premium package of Xbox 360, by comparison. Despite how small it is, it's very natural to hold. The peripheral offers extremely intuitive access to the A button, D-Pad and underbelly B-trigger, all of which are properly labeled. Interestingly, the A and B buttons located beneath the mysterious home key are labeled twice: A and B in capital letters and again in lowercase letters. We're not sure why. The buttons themselves are clicky, not unlike those found on a Game Boy Advance SP.
Artist rendering: The motion sensory bar looks like a black baton on a stand. The nunchuck unit is snugly held in the opposite hand and the Ethernet wire connecting it to the Revmote is obviously far from final. The two shoulder buttons on the development nunchuck unit are not labeled.
Finally, there's the motion sensory bar, which is a thin black device in the shape of a baton that sits on a tiny stand near or on a television. Nintendo has stated that this bar is a prototype and therefore the unit that ships with the basic developer kit shouldn't be considered final in any way. It is about a foot long and relatively unobtrusive, except for a wire that extends from one side and plugs into the GCN dev kit's Memory Pak slot.
We were disappointingly unable to test any software with the development controller.
Most software houses working with this kit have only a vague idea about what to expect from Revolution where horsepower is concerned. Studio sources regularly reiterate previously reported projections that the hardware will be roughly twice as powerful as GameCube. Development insiders we've spoken to seem unconcerned with power and instead focused on the gameplay possibilities that the new controller may help realize.
IGN Revolution will have more as it breaks. |
Erwtensoep | vrijdag 10 maart 2006 @ 13:55 |
quote: Mooi, maar ze lopen toch weer een beetje achter met de support... En waar zijn de Rev exclusieve spellen?? |
Xrenity | vrijdag 10 maart 2006 @ 13:56 |
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:[..] Mooi, maar ze lopen toch weer een beetje achter met de support... En waar zijn de Rev exclusieve spellen?? Die staan iig niet op die lijst. Sowieso is die UBI lijst niet compleet (Splinter Cell bv) |
Erwtensoep | vrijdag 10 maart 2006 @ 13:59 |
Nee klopt, Killing Day (die mischien op de Rev zou komen) staat er ook niet op.
En was er geen gerucht dat ze met een exclusieve shooter zouden komen? |
Oksel | vrijdag 10 maart 2006 @ 14:24 |
Ik ben toch nu wel heel nieuwsgierig naar de grafische verschillen.. |
Kill_em_all | vrijdag 10 maart 2006 @ 14:30 |
@ kepler: Volgens mij is dat nieuw oud nieuws. Er was eerst ook een bericht dat er al devkits nieuwer dan die uit dat verhaaltje waren verzonden. |
disjfa | vrijdag 10 maart 2006 @ 14:34 |
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:30 schreef Kill_em_all het volgende:@ kepler: Volgens mij is dat nieuw oud nieuws. Er was eerst ook een bericht dat er al devkits nieuwer dan die uit dat verhaaltje waren verzonden. Euhm het is een nieuws bericht van ign van vandaag. Ik neem niet aan dat ze het verhaaltje al 2 maanden hadden liggen  |
Kill_em_all | vrijdag 10 maart 2006 @ 16:31 |
Ik zeg toch nieuw oud nieuws. Het nieuws is nieuw, maar dat verhaaltje over die devkits is al oud want er zijn al een aardig tijdje versies verstuurd die meer op de echte revo lijken. |
Dj_Day-V | zaterdag 11 maart 2006 @ 15:42 |
Wel grappig. Nu wordt er nog niks laten zien aan ons. Maar dalijk naar de persconferentie schieten de screens/filmpjes als paddestoelen uit de grond
Believe |
Quack_of_Doom | zondag 12 maart 2006 @ 02:48 |
Teaser van codenamerevolution.com
|
Erwtensoep | zondag 12 maart 2006 @ 03:01 |
Yep de revo wordt vet |
Tware | zondag 12 maart 2006 @ 12:55 |
quote: lol wat een filmpje, die muziek eronder
PREPARE FOR THE BIGGEST PRE-E3 EVENT EVER! |
Quack_of_Doom | zondag 12 maart 2006 @ 12:58 |
ik ben zelf nog steeds onder de indruk van de diagrammen die ze me tonen |
speknek | zondag 12 maart 2006 @ 16:20 |
quote: Met Nintendo? Ja heel geloofwaardig. |
Xrenity | zondag 12 maart 2006 @ 16:34 |
quote: Wat een kutfilmpje 
Maarja. |
Tware | zondag 12 maart 2006 @ 17:25 |
quote: ach, ze hebben niet voor niets het kodak theatre afgehuurd |
_Supreme | zondag 12 maart 2006 @ 22:06 |
quote: weet iemand waar die muziek van is? |
Tali-banaan | zondag 12 maart 2006 @ 22:13 |
die muziek is inderdaad erg mooi. |
chibibo | zondag 12 maart 2006 @ 23:59 |
quote: Zo slecht.  |
speknek | maandag 13 maart 2006 @ 00:03 |
quote: Waarschijnlijk om hele 'mooie' DS spellen aan te kondigen, want Nintendo kennende zou dat gerucht dat ze geen Revo spellen laten zien best wel eens waar kunnen zijn. Ze hebben sowieso niets om te laten zien waarschijnlijk. |
Erwtensoep | maandag 13 maart 2006 @ 00:07 |
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:03 schreef speknek het volgende:[..] Waarschijnlijk om hele 'mooie' DS spellen aan te kondigen, want Nintendo kennende zou dat gerucht dat ze geen Revo spellen laten zien best wel eens waar kunnen zijn. Ze hebben sowieso niets om te laten zien waarschijnlijk. Ze hebben nog maar 100x aangekondigt dat spellen gaan laten zien, maar jij neemt dat met een korrel zout?
Tja mischien komt er wel helemaal geen revo... |
speknek | maandag 13 maart 2006 @ 00:08 |
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:07 schreef Erwtensoep het volgende:Ze hebben nog maar 100x aangekondigt dat spellen gaan laten zien, maar jij neemt dat met een korrel zout? Ja. Maar misschien heb je een recente bron, die ik over het hoofd heb gezien en betrouwbaar is? |
Erwtensoep | maandag 13 maart 2006 @ 00:10 |
Bij de hand niet, maar het is door nintendo aangekondigt en aangezien ze toch ooit de spellen zullen moeten laten zien weet ik zeker dat dit tijdens de e3 gebeurd. |
Soloman | maandag 13 maart 2006 @ 10:26 |
quote: van de film "Dragonheart" music by: Randy Edelman. |
Dj_Day-V | maandag 13 maart 2006 @ 13:27 |
quote: Volgens mij komt het liedje van hem. Niet wie het gemaakt heeft |
Xrenity | maandag 13 maart 2006 @ 13:28 |
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:03 schreef speknek het volgende:[..] Waarschijnlijk om hele 'mooie' DS spellen aan te kondigen, want Nintendo kennende zou dat gerucht dat ze geen Revo spellen laten zien best wel eens waar kunnen zijn. Ze hebben sowieso niets om te laten zien waarschijnlijk. haha.
Gelukkig lul je niet uit je nek  |
_Supreme | maandag 13 maart 2006 @ 16:39 |
quote: dankje, is het inderdaad wel hele zoetsappige muziek . aaaah! |
Tomasso | maandag 13 maart 2006 @ 17:22 |
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:03 schreef speknek het volgende:[..] Waarschijnlijk om hele 'mooie' DS spellen aan te kondigen, want Nintendo kennende zou dat gerucht dat ze geen Revo spellen laten zien best wel eens waar kunnen zijn. Ze hebben sowieso niets om te laten zien waarschijnlijk. ! |
speknek | maandag 13 maart 2006 @ 17:25 |
Lach maar, maar kom na afloop niet weer bij mij uithuilen. |
peristilius | maandag 13 maart 2006 @ 17:27 |
Ik houd het bij een tech-demo.  |
speknek | maandag 13 maart 2006 @ 17:28 |
Met je revmote rubber duckies aan mootjes hakken, that would be awesome . |
MMaRsu | maandag 13 maart 2006 @ 18:15 |
Ze hebben idd al meerdere malen gezegd dat ze tijdens de E3 wat games zullen laten zien 
Ga er ook vanuit dat de console in wat voor vorm dan ook speelbaar zal zijn? |
Xrenity | maandag 13 maart 2006 @ 18:16 |
quote:Op maandag 13 maart 2006 18:15 schreef MMaRsu het volgende:Ga er ook vanuit dat de console in wat voor vorm dan ook speelbaar zal zijn? Dat is sowieso al bevestigd 
Reggie heeft zelfs gezegd dat de demo booths zo'n beetje af zijn. |
Morthill | maandag 13 maart 2006 @ 20:20 |
Idd, de Revo zal speelbaar zijn op de E3, dat is één ding wat zeker is. |
P-Style | maandag 13 maart 2006 @ 21:24 |
quote: Dat het bij deze duidelijk moge zijn! Dit wordt één van de mooiste E3's in jaren! |
magnifor | maandag 13 maart 2006 @ 21:45 |
quote:Beyond Good & Evil 2 al in de maak?
20.54 uur -
Als er één game bestaat die zo overhyped is dat ik bijna stond te juichen toen ze aankondigden dat er geen deel 2 kwam, dan was het Beyond Good & Evil wel. Sorry, maar deze Zelda-lite kon me geen moment bekoren. Een heleboel mensen liepen er desondanks mee weg om een of andere obscure reden (net zoals er echte fans van Rayman schijnen te zijn, bizar). Welnu, er is misschien goed nieuws voor jullie Ancel-freaks: de beste man schijnt al een paar maanden te werken aan een opvolger voor de nieuwe set spelcomputers.
Als we jeuxpo.com mogen geloven, tenminste. Tijdens zijn riddering vandaag schijnt Michel Ancel namelijk zijn bommetje te hebben gedropt (nu begint het echt flauw te worden) dat hij al een tijdje bezig is met de preproductie van Beyond Good & Evil 2. Hoewel de game voor de next-gen systemen is bedoeld, wordt alleen de Nintendo Revolution bij naam genoemd.
Je zal deze keer tussen verschillende planeten heen en weer kunnen reizen al hoef je niet te verwachten voor 2007 deze ruimtereizen te kunnen maken. Nou, veel plezier jullie. Laat het me weten als er echt iets veranderd is in die game, OK? Met dank aan Thomas Haenen voor de tip. http://www.bashers.nl/200(...)_2_al_in_de_maak.php
Laat het a.u.b waar zijn. BGE is gewoon prachtig.  |
peristilius | maandag 13 maart 2006 @ 22:29 |
BGE2 was toch lang geleden al in ontwikkeling, maar was gecancelled? |
Morthill | maandag 13 maart 2006 @ 22:55 |
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:24 schreef P-Style het volgende:[..] Dat het bij deze duidelijk moge zijn!  Dit wordt één van de mooiste E3's in jaren! De mooiste sinds de E3 waar de PS2, Xbox en NGC in hun volle glorie getoond werden denk ik zo. |
Notorious_Roy | maandag 13 maart 2006 @ 23:23 |
Wat is dat met dat Bashers Een paar nepkenners (ik poep op Niels 't Hooft ) die denken dat ze er verstand van hebben... |
Erwtensoep | maandag 13 maart 2006 @ 23:25 |
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:Wat is dat met dat Bashers  Een paar nepkenners (ik poep op Niels zn hoofd  ) die denken dat ze er verstand van hebben... |
Morthill | maandag 13 maart 2006 @ 23:27 |
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:Wat is dat met dat Bashers  Een paar nepkenners (ik poep op Niels 't Hooft  ) die denken dat ze er verstand van hebben... It's all in the name: Bashers |
piet_pelle | maandag 13 maart 2006 @ 23:57 |
Wat heb ik gemist? Niels 't Hoofd is toch een van de grootste nintendo fanboy's die er rondlopen hier in in Nederland!! |
MMaRsu | dinsdag 14 maart 2006 @ 00:20 |
Niels 't Hoofd vind ik een mongool, maar Jurjen ook  |
Erwtensoep | dinsdag 14 maart 2006 @ 00:25 |
Tja als je een nintendo tattoo over je hele onderbeen laat zetten ben je inderdaad niet helemaal lekker |
Xrenity | dinsdag 14 maart 2006 @ 14:54 |
Gaybrush Threepio:quote:I don't know much about what Mr. Iwata is talking about at GDC - but I do know of one announcement which will make Nintendo fans and gamers very happy!!  |
P-Style | dinsdag 14 maart 2006 @ 14:57 |
quote: Dat kan vanàlles zijn natuurlijk!  |
disjfa | dinsdag 14 maart 2006 @ 14:58 |
Ik denk dat hij de release datum van de ps3 gaat verklappen  |
EricG | dinsdag 14 maart 2006 @ 15:08 |
quote: Jurjen is de dope shizzle man |
MMaRsu | woensdag 15 maart 2006 @ 04:05 |

 |
Soloman | woensdag 15 maart 2006 @ 12:47 |
Nou we zijn overladen met PS3 nieuws.. veel more of the same... Nou wil ik nieuws over de Revo.... en rap een beetje. |
Xrenity | woensdag 15 maart 2006 @ 17:46 |
Revolution mogelijkheden Twilight Princess confirmed door Miyamoto  quote:OK, time to switch to Miyamoto’s other famous creation: Zelda. What’s the latest on Twilight Princess?
“I would say that we are progressing well with completing it,” says Miyamoto. “And one of the most important features is that, because Revolution can run GameCube software, when you play Twilight Princess on Revolution you can take advantage of the Revolution controller.” http://www.nintendo-europe.com/NOE/en/GB/home/index.do
Gaybrush:quote:Yep - this is all true - we weren't expecting Mr. Miyamoto to be quite so open in his interview answers during his visit - but it's great he's announcing these things, especially the Zelda/Revolution control - apparently you can use the wand as the string on the bow, pulling it back as you're riding epona with the analogue stick. Sounds good!! en meer:quote:OK, time to switch to Miyamoto’s other famous creation: Zelda. What’s the latest on Twilight Princess?
“I would say that we are progressing well with completing it,” says Miyamoto. “And one of the most important features is that, because Revolution can run GameCube software, when you play Twilight Princess on Revolution you can take advantage of the Revolution controller.”
We press further but Miyamoto is remaining tight-lipped on specifics. So, speaking of Revolution, what kind of cool software has he seen so far?
“You know, the DS is a very good example when we talk about Revolution software. Nobody would have expected brain training software or puppy communicating software when we were originally talking about the concept of the Nintendo DS. People would never have imagined that line-up of software could ever be as successful in the marketplace as it is now.
“In the case of Revolution, there is going to be a lot of software that are so-called 'sequels' to the existing type of games, however what is going to be the most attractive point about Revolution is the other applications. These kind of applications are going to make Revolution something really important for any ordinary household; more specifically catering for each type of family member in the house.”
So when can we expect to find out more about Revolution? For instance will everything be revealed at E3?
“Almost everything,” he laughs. “I don’t know about the pricing at the moment or anything like that but, yes, basically at E3.”
[ Bericht 41% gewijzigd door Xrenity op 15-03-2006 18:22:25 ] |
peristilius | woensdag 15 maart 2006 @ 18:26 |
quote:“You know, the DS is a very good example when we talk about Revolution software. Nobody would have expected brain training software or puppy communicating software when we were originally talking about the concept of the Nintendo DS. People would never have imagined that line-up of software could ever be as successful in the marketplace as it is now.
“In the case of Revolution, there is going to be a lot of software that are so-called 'sequels' to the existing type of games, however what is going to be the most attractive point about Revolution is the other applications. These kind of applications are going to make Revolution something really important for any ordinary household; more specifically catering for each type of family member in the house.” Ik wil gewoon games, geen rare dingen.  |
Xrenity | woensdag 15 maart 2006 @ 18:27 |
quote: Die komen er ook heus wel  Of was dit een ironische opmerking  |
peristilius | woensdag 15 maart 2006 @ 18:35 |
quote: Nou ja, bij de DS vind ik het wel heel erg opvallen hoeveel "non-games" er verschijnen, vooral van Nintendo zelf. Als dit op de Revolution ook zo is mag ik toch echt wel hopen op een hele goede third party support. |
#ANONIEM | woensdag 15 maart 2006 @ 19:07 |
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:35 schreef peristilius het volgende:[..] Nou ja, bij de DS vind ik het wel heel erg opvallen hoeveel "non-games" er verschijnen, vooral van Nintendo zelf. Als dit op de Revolution ook zo is mag ik toch echt wel hopen op een hele goede third party support. metroid en new mario komen er aan van nintendo zelf, zijn niet echt non-games.... |
peristilius | woensdag 15 maart 2006 @ 19:57 |
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:07 schreef BroesWillems het volgende:[..] metroid en new mario komen er aan van nintendo zelf, zijn niet echt non-games.... Ik zeg ook niet dat ze alleen maar non-games maken.  |
Strolie75 | donderdag 16 maart 2006 @ 07:45 |
Ik moest lachen 
 |
King_of_cubes | donderdag 16 maart 2006 @ 09:34 |
quote: Dat gaat Ruzbeh als eerste met de revmote doen.  |
Morthill | donderdag 16 maart 2006 @ 09:37 |
quote: En jawel, de eerste seksgame voor de revo  |
Notorious_Roy | donderdag 16 maart 2006 @ 09:38 |
quote: Waar is die jongen eigenlijk?  |
BMH | donderdag 16 maart 2006 @ 10:00 |
quote: hij heeft toch zo'n cut-out?
|
Thomper | donderdag 16 maart 2006 @ 15:31 |
De Revolution controller is een boomerang met Twilight Princess, dat post ik ook nog even hier want niemand reageert in het GC-topc
Aldus een interview dat Niels 't Hooft had met Miyamoto, staat ergens op Bashers.nl wel als je maar even zoekt.  |
disjfa | donderdag 16 maart 2006 @ 15:35 |
Is dat die boomerang van de ps3 of weer een nieuwe  |
Xrenity | donderdag 16 maart 2006 @ 15:36 |
Ik voorspel dat de Rev eerder in Europa is dan in de VS. |
Mr.Happ-E | donderdag 16 maart 2006 @ 16:19 |
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:31 schreef Thomper het volgende:De Revolution controller is een boomerang met Twilight Princess, dat post ik ook nog even hier want niemand reageert in het GC-topc Aldus een interview dat Niels 't Hooft had met Miyamoto, staat ergens op Bashers.nl wel als je maar even zoekt.  Dat wordt de revmote door de kamer heen gooien!  |
Tware | donderdag 16 maart 2006 @ 18:19 |
quote: met die nunchaku extension eraan is het nog een geducht wapen ook |
Strolie75 | donderdag 16 maart 2006 @ 18:37 |


http://www.gamekult.com/tout/actus/articles/A0000047279.html
 |
Kill_em_all | donderdag 16 maart 2006 @ 19:26 |
haha wat een toerist  |
Xrenity | donderdag 16 maart 2006 @ 19:34 |
Waarom die 's bij Miyamoto?
Een beetje respect graag  |
H.Flick | donderdag 16 maart 2006 @ 19:35 |
Ik vind dat we Miyamoto uit mogen lachen. Vrijheid van meningsuiting! |
Erwtensoep | donderdag 16 maart 2006 @ 19:39 |
Miyamoto is onze Mohammed!!
Jihaad!!! |
Strolie75 | donderdag 16 maart 2006 @ 19:41 |
Die foto's vragen er trouwens om om gephotoshopped te worden. |
peristilius | donderdag 16 maart 2006 @ 19:41 |
Die gast ziet er gewoon veel te grappig uit, hij lijkt ook gewoon op een Nintendo figuur.  |
H.Flick | donderdag 16 maart 2006 @ 19:42 |
 "En toen ving ik een snoek en die was zóóóóóó groot" |
pkwarts | donderdag 16 maart 2006 @ 19:45 |
quote:  "En daarna greep ie naar mijn reet" |
Erwtensoep | donderdag 16 maart 2006 @ 19:48 |

'En toen zei ik, niet meer doen he!' |
BMH | donderdag 16 maart 2006 @ 19:50 |

Miyamoto loves Phoenix
 |
PeeJay | donderdag 16 maart 2006 @ 20:16 |
 'Maar wij zoeken nog een homofiele snoek als gameacteur, en jij bent precies wat we zoeken! Kom voor me werken!' |
peristilius | donderdag 16 maart 2006 @ 20:18 |
Misschien is dit meer iets voor [Nintendo Algemeen 4] Miyamoto ftw!  |
King_of_cubes | donderdag 16 maart 2006 @ 21:31 |
 Wat? Hoe groot die van mij is? Ongeveer zoiets. |
Morthill | donderdag 16 maart 2006 @ 21:35 |
Stop the madness  |
Soloman | vrijdag 17 maart 2006 @ 10:15 |
Ik ben zelf ook niet echt knap, maar Miyamoto is, imo, zelfs voor japanse maatstaven een lelijke vent. Ben blij dat ie veel achter de schermen werkt en goeie games maakt.
|
disjfa | vrijdag 17 maart 2006 @ 10:59 |
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:15 schreef Soloman het volgende:Ik ben zelf ook niet echt knap, maar Miyamoto is, imo, zelfs voor japanse maatstaven een lelijke vent. Ben blij dat ie veel achter de schermen werkt en goeie games maakt. Jij kijkt graag naar mannen |
Soloman | vrijdag 17 maart 2006 @ 11:05 |
pwned...... |
alex4allofyou | vrijdag 17 maart 2006 @ 14:22 |
Denken jullie dat het succes van de DS (in met name Japan) een effect zal hebben op de sales van de REV?
Natuurlijk had Nintendo al een Gameboy dominantie voor de DS, maar IMO is de DS eigenlijk meer console dan portable in vergelijk met de GB. Zal die uitstraling zich over de REV 'omfermen'?
Met succes bedoel ik niet de omverwerping van de PS3 kwa sales, maar een marktgroei van 10-20% tov de Cube. Die PS3 verkoopt zichzelf al puur op hardware (dmv oneerlijke concurrentie IMO) door onder de kostprijs te verkopen. |
Xrenity | vrijdag 17 maart 2006 @ 14:29 |
Revolution in juni? http://yahoo.businessweek(...)b20060315_601738.htm
Daar denkt er iemand van wel... Zou wel vroeg zijn  |
pkwarts | vrijdag 17 maart 2006 @ 14:33 |
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:22 schreef alex4allofyou het volgende:Met succes bedoel ik niet de omverwerping van de PS3 kwa sales, maar een marktgroei van 10-20% tov de Cube. Die PS3 verkoopt zichzelf al puur op hardware (dmv oneerlijke concurrentie IMO) door onder de kostprijs te verkopen. Onder de kostprijs verkopen is dus echt niet oneerlijke concurrentie. Dit wordt zoveel gedaan, ook buiten gameconsoles om. Voor veel nieuwe bedrijven zou het geeneens mogelijk zijn om ooit binnen te dringen in een markt zonder door onder de kostprijs te gaan verkopen. En dan is het pas oneerlijk. |
disjfa | vrijdag 17 maart 2006 @ 14:34 |
quote: Dat zou handig zijn Dan hoeven ze niet zoveel voorraden te hebben als hij uitkomt en kan al een groot deel van het publiek ervan kunnen genieten  |
Tain | vrijdag 17 maart 2006 @ 14:36 |
quote: Wordt dan wel eens tijd voor ingame materiaal enzo  |
Xrenity | vrijdag 17 maart 2006 @ 14:38 |
quote: Tja, Matt schreeuwt iig 'BEELDEN VOOR E3' en 'GDC '  |
disjfa | vrijdag 17 maart 2006 @ 14:39 |
VOOR gdc. Dat is dan dus overmorgen dat er beelden gaan komen. Dat lijkt me wel leuk.
Enige ingame beelden die me echt boeien zijn alleen de beelden op mijn tv  |
Xrenity | vrijdag 17 maart 2006 @ 14:41 |
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:39 schreef disjfa het volgende:VOOR gdc. Dat is dan dus overmorgen dat er beelden gaan komen. Dat lijkt me wel leuk. Enige ingame beelden die me echt boeien zijn alleen de beelden op mijn tv  Beelden voor GDC, dat lijkt me stug  Iwata's keynote is overigens de 23ste  |
alex4allofyou | vrijdag 17 maart 2006 @ 14:46 |
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:33 schreef pkwarts het volgende:[..] Onder de kostprijs verkopen is dus echt niet oneerlijke concurrentie. Dit wordt zoveel gedaan, ook buiten gameconsoles om. Voor veel nieuwe bedrijven zou het geeneens mogelijk zijn om ooit binnen te dringen in een markt zonder door onder de kostprijs te gaan verkopen. En dan is het pas oneerlijk. Dat is het wel, maar het wordt in de electronica-industrie vaak gedoogd doordat er maar weinig spelers op de markt zijn. Waarom denk je dat textiel uit China in Europa geweerd gaat worden?
Dat goedkoop in de markt zetten in de aanloopperiode valt onder een promotionele actie die tijdelijk is. Vaak is in de electronica-industrie juist sprake van een afvloeiprijs (eerst hoog, dan lager). |
P-Style | vrijdag 17 maart 2006 @ 14:46 |
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:22 schreef alex4allofyou het volgende:Denken jullie dat het succes van de DS (in met name Japan) een effect zal hebben op de sales van de REV? Natuurlijk had Nintendo al een Gameboy dominantie voor de DS, maar IMO is de DS eigenlijk meer console dan portable in vergelijk met de GB. Zal die uitstraling zich over de REV 'omfermen'? De Rev zal vaker verkopen dan de Cube denk ik. Maar niet vanwege de DS-sales. Nou ja... wellicht dat de DS een klein beetje invloed zal hebben op de Rev sales, vanwege de verwachte connectivity tussen de twee apparaten. |
kepler | vrijdag 17 maart 2006 @ 14:48 |
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:46 schreef alex4allofyou het volgende:[..] Dat is het wel, maar het wordt in de electronica-industrie vaak gedoogd doordat er maar weinig spelers op de markt zijn. Waarom denk je dat textiel uit China in Europa geweerd gaat worden? omdat het daar goedkoper gemaakt kan worden? |
alex4allofyou | vrijdag 17 maart 2006 @ 14:52 |
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:46 schreef P-Style het volgende:[..] De Rev zal vaker verkopen dan de Cube denk ik. Maar niet vanwege de DS-sales. Nou ja... wellicht dat de DS een klein beetje invloed zal hebben op de Rev sales, vanwege de verwachte connectivity tussen de twee apparaten. Ik vind persoonlijk wel dat de DS (na vele jaren) eindelijk weer een offensief is van Nintendo. Dat is in ieder geval hoopvol |
pkwarts | vrijdag 17 maart 2006 @ 15:10 |
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:46 schreef alex4allofyou het volgende:[..] Dat is het wel, maar het wordt in de electronica-industrie vaak gedoogd doordat er maar weinig spelers op de markt zijn. Waarom denk je dat textiel uit China in Europa geweerd gaat worden? Dat goedkoop in de markt zetten in de aanloopperiode valt onder een promotionele actie die tijdelijk is. Vaak is in de electronica-industrie juist sprake van een afvloeiprijs (eerst hoog, dan lager). Alleen heeft de electronica-industrie te maken met snel dalende prijzen van componenten. Dus in plaats van de prijzen omhoog te moeten gooien na een tijdje kunnen ze de prijzen laag houden zodat ze uiteindelijk vanzelf wel bij die kostprijs komen. |
King_of_cubes | vrijdag 17 maart 2006 @ 15:42 |
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:41 schreef Xrenity het volgende:[..] Beelden voor GDC, dat lijkt me stug  Iwata's keynote is overigens de 23ste  Ik hoop zeker op beelden en ik denk ook wel dat ze wat spectaculairs gaan laten zien. Ze moeten eigelijk wel na al die aankondigingen van Sony. |
Erwtensoep | vrijdag 17 maart 2006 @ 15:43 |
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:42 schreef King_of_cubes het volgende:[..] Ik hoop zeker op beelden en ik denk ook wel dat ze wat spectaculairs gaan laten zien. Ze moeten eigelijk wel na al die aankondigingen van Sony. Ik ben niet zo onder de indruk van die aankondigen hoor, geen nieuwe beelden gezien of van nieuwe spellen gehoord. |
magnifor | vrijdag 17 maart 2006 @ 17:54 |
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:[..] Ik ben niet zo onder de indruk van die aankondigen hoor, geen nieuwe beelden gezien of van nieuwe spellen gehoord. Idd, enige ingame beelden van de PS3 vallen zwaar tegen |
Xrenity | vrijdag 17 maart 2006 @ 18:02 |
http://blogs.guardian.co.(...)_interview.html#more Interview met Miyamoto  quote:On online: "...There are a lot of hurdles to be crossed to run an online game but we have fixed some of these, such as ease of connection and security. Now that the Nintendo wi-fi service has done so well we are ready to develop it further..."
On expanding the market: "...When we advertise the DS we never call it an advanced version of the Game Boy Advance but rather a new entertainment gadget. Our mission right now is to find subjects that will appeal to general people and create a new market..."
On people getting bored of gaming: "...Customers are more interested in variety and quality then straight quantity. Too many game creators listen to requests from existing gamers who simply want beefed-up versions of existing games..."
"...One of my aims is to let game creators know that they shouldn't feel constricted by budget. If you have a good idea, we have the money..."
On the latest PS3 announcements: "...Any announcement about PS3 will affect Nintendo. But we don't see it as a competition between the two consoles, although the customers always do. It depends on what expectations people have of the PS3 and Revolution. Sony has taken a long time to create their machine but it is obvious that the direction we (Nintendo) are taking is different to the PS3..." |
alex4allofyou | vrijdag 17 maart 2006 @ 19:17 |
quote: Dat het daar goedkoper is is wel duidelijk, deze maatregel werd gedaan omdat het oneerlijke concurrentie betrof met prijzen onder de kostprijs (dumping). quote:Alleen heeft de electronica-industrie te maken met snel dalende prijzen van componenten. Dus in plaats van de prijzen omhoog te moeten gooien na een tijdje kunnen ze de prijzen laag houden zodat ze uiteindelijk vanzelf wel bij die kostprijs komen. Maar dat doet niets af aan de oneerlijkheid van deze twee grote reuzen in electronica-/ computerland. Omdat ze zo groot zijn kunnen ze onder de kostprijs leveren. |
P-Style | vrijdag 17 maart 2006 @ 19:44 |
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:17 schreef alex4allofyou het volgende:Maar dat doet niets af aan de oneerlijkheid van deze twee grote reuzen in electronica-/ computerland. Omdat ze zo groot zijn kunnen ze onder de kostprijs leveren. Het is gewoon een keuze die ze maken. Nintendo is ook groot genoeg om zich het verkopen van hardware onder de kostprijs te kunnen permitteren. Maar Nintendo kiest er nou eenmaal voor om de hardware zelf goedkoper te maken, zodat ze niet onder de kostprijs te hoeven te verkopen.
Concurrentie is concurrentie. Èchte eerlijkheid komt daar eigenlijk zelden bij kijken.  |
Kill_em_all | vrijdag 17 maart 2006 @ 20:05 |
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:15 schreef Soloman het volgende:Ik ben zelf ook niet echt knap, maar Miyamoto is, imo, zelfs voor japanse maatstaven een lelijke vent. Ben blij dat ie veel achter de schermen werkt en goeie games maakt. Who cares hoe een vent eruit ziet? aziatische vrouwen zijn veel beter Was net toevallig bij de Chinees, daar werkt een meisje, denk een jaar of 2 ouder dan mij, niet echt wat veel mensen knap noemen, maar ze had wel zo'n lief groot rond hoofd wat veel aziaten hebben |
Erwtensoep | vrijdag 17 maart 2006 @ 20:08 |
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:05 schreef Kill_em_all het volgende:[..] Who cares hoe een vent eruit ziet? aziatische vrouwen zijn veel beter  Was net toevallig bij de Chinees, daar werkt een meisje, denk een jaar of 2 ouder dan mij, niet echt wat veel mensen knap noemen, maar ze had wel zo'n lief groot rond hoofd wat veel aziaten hebben rekkel wijf
Sla je slag zou ik zeggen |
Morthill | vrijdag 17 maart 2006 @ 21:18 |
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:05 schreef Kill_em_all het volgende:[..] Who cares hoe een vent eruit ziet? aziatische vrouwen zijn veel beter  Was net toevallig bij de Chinees, daar werkt een meisje, denk een jaar of 2 ouder dan mij, niet echt wat veel mensen knap noemen, maar ze had wel zo'n lief groot rond hoofd wat veel aziaten hebben Je moet eens voor de grap DoA 3/Ultimate/4/X spelen. Doll faces, mss, maar wel dat Japanse schattige niveau |
piet_pelle | zaterdag 18 maart 2006 @ 03:34 |
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 20:05 schreef Kill_em_all het volgende:[..] Who cares hoe een vent eruit ziet? aziatische vrouwen zijn veel beter  Was net toevallig bij de Chinees, daar werkt een meisje, denk een jaar of 2 ouder dan mij, niet echt wat veel mensen knap noemen, maar ze had wel zo'n lief groot rond hoofd wat veel aziaten hebben Heuy, paas mij 's ff dat nummer van dat Chinese restaurant. |
Dj_Day-V | zaterdag 18 maart 2006 @ 09:45 |
quote:De verjaardag van Pokémon (ze zijn alweer 10 jaar geworden!) is niet zomaar aan iedereen voorbij gegaan. De Famitsu heeft namelijk een interview weten te houden met de heer Tsunekazu Ishihara, de grote man achter de Pokémon franchise. Hij sprak over een eventuele Nintendo Revolution versie die waarschijnlijk in de toekomst wel eens zou kunnen verschijnen op de console. Als het daadwerkelijk zo zou zijn dat een game klaargestoomd wordt voor de next-gen apparatuur dan zullen er nog niet eerder verschenen features geïntegreerd worden. Deze zullen natuurlijk weer met de Revolution controller verband hebben. Ishihara heeft echter nog geen idee hoe dit alles gerealiseerd zal worden. Voorlopig is het dan ook nog even afwachten op verdere statusmeldingen rondom dit alles.
"We're considering many plans for the Revolution. However, there are still areas of the Revolution itself that have not been seen, so we'd like to coordinate with Nintendo's movements." |
Kill_em_all | zaterdag 18 maart 2006 @ 09:59 |
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:18 schreef Morthill het volgende:[..] Je moet eens voor de grap DoA 3/Ultimate/4/X spelen. Doll faces, mss, maar wel dat Japanse schattige niveau Maar die zijn niet van vlees en bloed. |
Morthill | zaterdag 18 maart 2006 @ 10:27 |
quote: Meen je dat nu echt, damn, das ff balen |
Kill_em_all | zaterdag 18 maart 2006 @ 11:04 |
zeker. |
#ANONIEM | zaterdag 18 maart 2006 @ 11:37 |
quote: [compleet offtopic] sjezus man... is wel wennen dat jij geen Garfield meer als icon hebt... [/compleet offtopic] |
H.Flick | zaterdag 18 maart 2006 @ 13:10 |
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 19:44 schreef P-Style het volgende:[..] Het is gewoon een keuze die ze maken. Nintendo is ook groot genoeg om zich het verkopen van hardware onder de kostprijs te kunnen permitteren. Maar Nintendo kiest er nou eenmaal voor om de hardware zelf goedkoper te maken, zodat ze niet onder de kostprijs te hoeven te verkopen. Concurrentie is concurrentie. Èchte eerlijkheid komt daar eigenlijk zelden bij kijken.  Ik heb tijdens mijn studie economie trouwens altijd gelezen dat Predatory Pricing illegaal is. Ik vind het dus ook vreemd dat Sony en Microsoft structureel onder de kostprijs mogen blijven verkopen. |
Notorious_Roy | zaterdag 18 maart 2006 @ 13:29 |
quote:Rev drops in June with 10 or so titles.
Zelda is done, but wont launch until later on (fall) 3 NEW Ip's from Ninty on launch ..one with a "big" name dev supporting.
A few more days and all will have some of this information.
This is from a very reliable source.  |
H.Flick | zaterdag 18 maart 2006 @ 13:31 |
Betrouwbare bron! BELIEVE!  |
Morthill | zaterdag 18 maart 2006 @ 14:40 |
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 11:37 schreef BroesWillems het volgende:[..] [compleet offtopic] sjezus man... is wel wennen dat jij geen Garfield meer als icon hebt... [/compleet offtopic] Ik vond het tijd om een vrolijkere weg in te slaan. Kleurtjes, vrolijke games, ik ben niet meer de pessimistische PC gamer die ik was. Ben een DS fan geworden, games als Phoenix Wright en Trauma Center zijn games die ik nu speel. Dus een game als Viva Piñata komt daar ook bij  |
alex4allofyou | zaterdag 18 maart 2006 @ 15:30 |
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:10 schreef H.Flick het volgende:[..] Ik heb tijdens mijn studie economie trouwens altijd gelezen dat Predatory Pricing illegaal is. Ik vind het dus ook vreemd dat Sony en Microsoft structureel onder de kostprijs mogen blijven verkopen. Precies, daar heb ik t ook gehoord
Ik denk dat t 'gedoogd' wordt door de volgende factoren:
intransparante goederen; een console bestaat uit vele innovatieve technische productlijnen die moeilijk in te schatten vallen kwa kostprijs kleine submarkt; de consolemarkt is klein vergeleken met de textielmarkt die ik eerder opmerkte, het is een oligopolie waarin maar enkele aanbieders actief zijn boekhoudkundige handigheid; de integrale kostprijs van consoles zal bepaald worden door het produkt te waarderen op gehele levenscyclus. Hierdoor valt de kostprijs lager uit doordat de hardware op het eind slechts ongeveer een zesde van de waarde heeft grootte van de producenten; lobbyen van MS en Sony resulteert in zachtere houding omtrent hun handelswijzen. Overheden kunnen niet om hun heen, om Nintendo wel. productiecyclus consoles; veel aanbieders (partijen) zijn erbij betrokken, elk met hun eigen boekhouders en machtspositie
Kortom, Nintendo zit in een moeilijk parket, het is een bedrijf die door innovativiteit zn hoofd boven water houdt, wat een ongelooflijke prestatie is gekeken naar andere markten. Nintendo's bedrijfsstructuur is in mijn ogen 1 van de beste die er is; zeer winstgevend, innovatief, veel know-how, gezond economisch beleid en een enorme rentabiliteit en betrouwvaarheid als bedrijf.
De BCG-matrix zal je ook wel bekend zijn, Nintendo zit met de DS in de STARS region (hoog relatief marktaandeel, hoge potentiele groei) en bij de homeconsolemarkt tussen de STARS & QUESTIONMARK region (laag relatief MA, hoge potentiele groei). Beide dus in markten waarin de groei nog steeds hoog is, dat is iets wat elk bedrijf zou willen hebben en Nintendo weet dit na 20 jaar nog steeds te bereiken.
Chapeau Nintendo
[ Bericht 2% gewijzigd door alex4allofyou op 18-03-2006 15:41:16 ] |
Erwtensoep | zaterdag 18 maart 2006 @ 15:32 |
Ook commerciele economie? |
alex4allofyou | zaterdag 18 maart 2006 @ 15:38 |
quote: Ja |
H.Flick | zaterdag 18 maart 2006 @ 15:48 |
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:30 schreef alex4allofyou het volgende:[..] De BCG-matrix zal je ook wel bekend zijn, Nintendo zit met de DS in de STARS region (hoog relatief marktaandeel, hoge potentiele groei) en bij de homeconsolemarkt tussen de STARS & QUESTIONMARK region (laag relatief MA, hoge potentiele groei). Beide dus in markten waarin de groei nog steeds hoog is, dat is iets wat elk bedrijf zou willen hebben en Nintendo weet dit na 20 jaar nog steeds te bereiken. Chapeau Nintendo Ze hebben ook nog een cashcow met de Gameboy  |
alex4allofyou | zaterdag 18 maart 2006 @ 15:51 |
quote: Ja (geweldig hoe die matrix klopt als een bus) |
Oksel | zaterdag 18 maart 2006 @ 15:54 |
Ik zou dit ook allemaal moeten weten. Maar ik haal mijn tentamens zonder te leren. |
alex4allofyou | zaterdag 18 maart 2006 @ 16:07 |
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:54 schreef Oksel het volgende:Ik zou dit ook allemaal moeten weten. Maar ik haal mijn tentamens zonder te leren. Ik haalde ze door een dag voor het tentamen een all-nighter te maken |
#ANONIEM | zaterdag 18 maart 2006 @ 17:45 |
quote: Unfortunatly, no one can be told What the Matrix is.... |
Erwtensoep | zondag 19 maart 2006 @ 17:59 |
Volgens Edge wordt de Hollywood ongeveer even sterk als deze
http://www.ati.com/developer/demos/rx800.html |
speknek | zondag 19 maart 2006 @ 18:04 |
quote: Juni denk ik niet, althans, dan zullen ze niet meer een wereldwijde release kunnen doen. Maar ik verwacht wel dat ze vroeg gaan launchen, en dan een soort SNES idee krijgen, dat de console al op de markt is ver voordat er goede games zijn. Het is althans redelijk belangrijk dat ze nog voor de PS3 op de markt komen. En dat Twilight Princess al af is, maar vastgehouden wordt tot rond de Revolution uitkomt, lijkt me eigenlijk ook vrij geloofwaardig. (dat is namelijk de enige manier om de Rev vroeg uit te kunnen brengen) |
speknek | zondag 19 maart 2006 @ 18:10 |
quote: Lijkt me inderdaad ook niet onwaarschijnlijk. Dan moeten ze hem wel voor 200 euro kunnen verkopen, en dat ie ongeveer 2.5 keer zo goed is als de Gamecube zou ook best kunnen. |
Tomasso | zondag 19 maart 2006 @ 19:04 |
quote: Ben ik tevreden mee. |
RaymanNL | zondag 19 maart 2006 @ 19:17 |
quote: Ik ook  Al had tie de graphics van de gamecube, daar ben ik zelfs al tevreden mee |
Strolie75 | zondag 19 maart 2006 @ 20:15 |
Juist, het gaat tenslotte niet om de grote van de piemel maar wat je ermee doet  |
speknek | zondag 19 maart 2006 @ 20:32 |
Maar met een grote piemel kun je wel meer . |
Tomasso | zondag 19 maart 2006 @ 20:38 |
quote: Hoeft niet per se. Als je hem niet goed gebruikt niet.
Daarnaast is de grootte van je piemel niet alleszeggend, het gaat er ook om wat je nog meer kan en hoe je eruit ziet, hoe je van binnen bent etc. Het moet dus precies een goede mix zijn 
 |
peristilius | zondag 19 maart 2006 @ 20:43 |
quote: Dan kan je er nog steeds meer mee.  |
alex4allofyou | zondag 19 maart 2006 @ 21:17 |
quote: Grappig, dat is dezelfde die ik in mn PC heb zitten en die werkt prima alleen bij heel hoge resoluties kan ie wat moeilijkheden krijgen (dus dat zit wel goed op de REV). |
Morthill | maandag 20 maart 2006 @ 08:03 |
quote: Maar als ie weer te groot is kun je er niks meer mee  |
Notorious_Roy | maandag 20 maart 2006 @ 10:22 |
Nintendo op de GDC
Revo speelbaar? |
P-Style | maandag 20 maart 2006 @ 11:13 |
quote: Zijn eigenlijk consoles vaker speelbaar tijdens developer bijeenkomsten zoals GDC? |
Notorious_Roy | maandag 20 maart 2006 @ 11:15 |
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:13 schreef P-Style het volgende:[..] Zijn eigenlijk consoles vaker speelbaar tijdens developer bijeenkomsten zoals GDC? Geen idee eerlijk gezegd
Maar goed, Nintendo is er normaal ook nooit geloof ik, alleen met speeches... En wat voor interactieve lounge zou je dan moeten hebben als je als gamedeveloper geen games laat zien? |
P-Style | maandag 20 maart 2006 @ 11:24 |
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:Geen idee eerlijk gezegd Maar goed, Nintendo is er normaal ook nooit geloof ik, alleen met speeches... En wat voor interactieve lounge zou je dan moeten hebben als je als gamedeveloper geen games laat zien? Een lounge vol met DS'en? 
Nee... goed punt. Het zal mij benieuwen in ieder geval. Opzich is de GDC dan wel een goed moment om developers die tot nu toe nog niet in aanraking zijn geweest ermee te laten experimenteren. |
speknek | maandag 20 maart 2006 @ 11:24 |
Was die interactieve vloer waar je overheen kon lopen niet ook gedeeltelijk van Nintendo? |
Notorious_Roy | maandag 20 maart 2006 @ 11:27 |
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:24 schreef speknek het volgende:Was die interactieve vloer waar je overheen kon lopen niet ook gedeeltelijk van Nintendo? Ohw ja, das waar ook. Was dat niet iets in een museum?
Kon je met aangepaste DS-en een rondleiding krijgen ofzo |
P-Style | maandag 20 maart 2006 @ 11:27 |
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:24 schreef speknek het volgende:Was die interactieve vloer waar je overheen kon lopen niet ook gedeeltelijk van Nintendo? Is dat niet juist die vloer in Roy's link? Of is dat weer een ander gedeelte? |
speknek | maandag 20 maart 2006 @ 11:30 |
Nee, nee dat bedoel ik niet. Er was een tijd terug een filmpje van een vloer (als in: grond) met bewegende beelden erop geprojecteerd van een beekje met vissen en een touwbrug. En als je dan over die brug heenliep gebeurde er allemaal dingen. |
Notorious_Roy | maandag 20 maart 2006 @ 11:32 |
We bedoelen dit P:
http://www.youtube.com/w/Nintendo-Floor-Vision?v=lpwBWA15FGc&search=nintendo%20screen%20floor
http://www.4colorrebellio(...)es-with-poem-museum/ |
speknek | maandag 20 maart 2006 @ 11:40 |
Ja, de Koi Pond. Ik had hem ook net gevonden inderdaad . Zat in de Zelda booth. Zou me niets verbazen als het interactieve gedeelte van Nintendo gevuld is met dat soort dingen. Om hun nieuwe image van creativiteit te versterken, en misschien de game developers inspireren ofzo.
Maar Revs zou ook best kunnen . |
P-Style | maandag 20 maart 2006 @ 12:17 |
quote: Hé, dat ziet er cool uit!  quote:Op maandag 20 maart 2006 11:40 schreef speknek het volgende:Zou me niets verbazen als het interactieve gedeelte van Nintendo gevuld is met dat soort dingen. Om hun nieuwe image van creativiteit te versterken, en misschien de game developers inspireren ofzo. Zou best kunnen inderdaad. |
Steeven | maandag 20 maart 2006 @ 14:30 |
Ja mensen, het wordt een spannend weekje. Waar is ook weer die Rev.Controller getoond? |
Xrenity | maandag 20 maart 2006 @ 14:32 |
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:30 schreef Steeven het volgende:Ja mensen, het wordt een spannend weekje. Waar is ook weer die Rev.Controller getoond? Tokyo Game Show. |
King_of_cubes | maandag 20 maart 2006 @ 19:03 |
quote:Onlangs heeft het Japanse tijdschrift Famitsu een interview gehad met de baas van de Pokémon Company, waaruit blijkt dat er inderdaad nog dingen zijn die niemand weet over de Revolution van Nintendo. Op de vraag hoe hij de toekomst van de Pokémon-franchise ziet met de mogelijkheden van de Revolution, antwoord hij het volgende:
"[...] Ishihara said: "We're considering many plans for the Revolution. However, there are still areas of the Revolution itself that have not been seen, so we'd like to coordinate with Nintendo's movements." [...]"
Misschien dat Nintendo op de GDC die sinds vandaag van start is gegaan meer laat weten. Aankomende donderdag zal de president van Nintendo, Satoru Iwata, een persconferentie geven. Een pokemon MMORPG waar je een eigen beroep ofzo kunt uitoefenen (gym runnen?) lijkt me echt heeel vet.  |
Tomasso | maandag 20 maart 2006 @ 19:16 |
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:03 schreef King_of_cubes het volgende:[..] Een pokemon MMORPG waar je een eigen beroep ofzo kunt uitoefenen (gym runnen?) lijkt me echt heeel vet.  Als dat gebeurt, dan is het de eerste Pokemon sinds het tweede Pokemon GB spel die ik koop  |
magnifor | maandag 20 maart 2006 @ 19:59 |
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:03 schreef King_of_cubes het volgende:[..] Een pokemon MMORPG waar je een eigen beroep ofzo kunt uitoefenen (gym runnen?) lijkt me echt heeel vet.  Of gewoon met zijn alleen meedoen aan de Pokemon League ofzo.  |
King_of_cubes | maandag 20 maart 2006 @ 20:08 |
quote: De mogelijkheden zijn eindeloos.  |
Quack_of_Doom | maandag 20 maart 2006 @ 22:22 |
nep, maar geeft wel een leuk idee
http://youtube.com/watch?v=Vv4tV7Lt-_8 |
Erwtensoep | maandag 20 maart 2006 @ 22:25 |
Cool |
Soloman | maandag 20 maart 2006 @ 23:09 |
Inderdaad erg gaaf. |
Notorious_Roy | maandag 20 maart 2006 @ 23:13 |
In principe is dat precies wat Nintendo wil volgens mij  |
Morthill | maandag 20 maart 2006 @ 23:17 |
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:03 schreef King_of_cubes het volgende:[..] Een pokemon MMORPG waar je een eigen beroep ofzo kunt uitoefenen (gym runnen?) lijkt me echt heeel vet.  Is er 1 Nintendo fan die hier niet op zit te wachten. Kom op, snap niet dat Nintendo hier zelf nog niks aan gedaan heeft. Mss op de Revo. Als dat zo is koop ik de Revo blind. |
Notorious_Roy | maandag 20 maart 2006 @ 23:25 |
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:17 schreef Morthill het volgende:[..] Is er 1 Nintendo fan die hier niet op zit te wachten. Kom op, snap niet dat Nintendo hier zelf nog niks aan gedaan heeft. Mss op de Revo. Als dat zo is koop ik de Revo blind. En met jou zeker 10M anderen...
PokeMMORPG als launchtitel Als ze dat toch eens flikken he... Brain Training erbij... |
piet_pelle | dinsdag 21 maart 2006 @ 03:11 |
We hebben het hier wel over pokemon he, zit er echt iemand ouder dan 6 op po-ke-mon te wachten?! |
King_of_cubes | dinsdag 21 maart 2006 @ 07:56 |
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:11 schreef piet_pelle het volgende:We hebben het hier wel over pokemon he, zit er echt iemand ouder dan 6 op po-ke-mon te wachten?! Je kunt de berichten die boven die van jou staan niet lezen?  |
moomoo | dinsdag 21 maart 2006 @ 08:33 |
kerel, ga eens NetBattle spelen ofzo. ik ben benieuwd of iemand jonger dan 16 dat speelt.
edit: netbattle is een online multiplayer pokemon battlesimulator btw. |
Tain | dinsdag 21 maart 2006 @ 08:55 |
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:11 schreef piet_pelle het volgende:We hebben het hier wel over pokemon he, zit er echt iemand ouder dan 6 op po-ke-mon te wachten?! ja |
Morthill | dinsdag 21 maart 2006 @ 09:28 |
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:11 schreef piet_pelle het volgende:We hebben het hier wel over pokemon he, zit er echt iemand ouder dan 6 op po-ke-mon te wachten?! Zo'n beetje elke Nintendo fan, iedereen die fan is van strakke gameplay en een vette RPG. |
Steeven | dinsdag 21 maart 2006 @ 11:33 |
quote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef Notorious_Roy het volgende:[..] En met jou zeker 10M anderen... PokeMMORPG als launchtitel  Als ze dat toch eens flikken he...  Brain Training erbij... Inderdaad, misschien als dat WiFi goed uitpakt op de Rev dat het kan . Het zal ze heus niet ongaan zijn? Of die Japanners zijn niet zo van online gaming he? . |
Oksel | dinsdag 21 maart 2006 @ 13:04 |
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 09:28 schreef Morthill het volgende:[..] Zo'n beetje elke Nintendo fan, iedereen die fan is van strakke gameplay en een vette RPG. Sorry, voldoe aan die eisen.. maar heb nog nooit een Pokemon game gespeelt. Mis ik iets? |
Xrenity | dinsdag 21 maart 2006 @ 13:26 |
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:04 schreef Oksel het volgende:[..] Sorry, voldoe aan die eisen.. maar heb nog nooit een Pokemon game gespeelt. Mis ik iets? Zelfs de RPG's niet? Op een GB emu ofzo?
Ja, je mist wat  |
Mr.Happ-E | dinsdag 21 maart 2006 @ 13:27 |
quote: Met uitzondering van de GameCube games natuurlijk. Wat een boutspellen. |
Cheiron | dinsdag 21 maart 2006 @ 14:22 |
Pokemon was leuk joh. Heb het iets van 8 jaar geleden (kan dat?) met een emu gespeeld op de pc. Beetje rondlopen, beestjes vinden, trainen, zoeken. Leuk leuk leuk |
Tomasso | dinsdag 21 maart 2006 @ 17:02 |
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 14:22 schreef Cheiron het volgende:Pokemon was leuk joh. Heb het iets van 8 jaar geleden (kan dat?) met een emu gespeeld op de pc. Beetje rondlopen, beestjes vinden, trainen, zoeken. Leuk leuk leuk Precies.
Elke zelfrespecterende jongen heeft in die tijd Pokemon gespeeld, anders kan je net zo goed je hele jeugd over nieuw doen. Je leven is niet compleet zonder Pokemon te hebben gespeeld. |
piet_pelle | dinsdag 21 maart 2006 @ 17:18 |
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:02 schreef Tomasso het volgende:[..] Precies. Elke zelfrespecterende jongen heeft in die tijd Pokemon gespeeld, anders kan je net zo goed je hele jeugd over nieuw doen. Je leven is niet compleet zonder Pokemon te hebben gespeeld. Is je leven zo afhankelijk van pokemon |
disjfa | dinsdag 21 maart 2006 @ 17:19 |
quote: Jij bent in de minderheid hier hoor Je bent de enige die een pokemon mmorpg niet ziet zitten 
Maar daar hebben we al 20 keer op gewacht en elke keer kwam er weer een brak spel. Laten we maar weer hopen  |