Ze vinden altijd wel wat. Als Adil, een 18 jarige Marokkaanse loverboy met schapekraag op een scooter een tasje steelt van een oud omaatje komt ook dat door de Islam, en dan krijg je weer honden als Geert Wilders en Ayaantje in de media die denken dat hiermee dan hun rare denkbeelden worden bevestigd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet toch iets in nieuws komen als moslims in midden oosten geen ambassades in de fik steken dat islaam kan zwart maken
Cheppih, topgozert!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Cheppih tegen Ayaan,"mens ga je eerst verdiepen!"
volgens mij hebben we Hirsi niet nodig om rare denkbeelden te bevestigen, dat doet meki al genoeg..helaasquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze vinden altijd wel wat. Als Adil, een 18 jarige Marokkaanse loverboy met schapekraag op een scooter een tasje steelt van een oud omaatje komt ook dat door de Islam, en dan krijg je weer honden als Geert Wilders en Ayaantje in de media die denken dat hiermee dan hun rare denkbeelden worden bevestigd.²
Meki is dan ook landelijk bekend.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:52 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
volgens mij hebben we Hirsi niet nodig om rare denkbeelden te bevestigen, dat doet meki al genoeg..helaas![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Cheppih, topgozert!
Alleen jammer dat zijn baard altijd op één niveau blijft.²
hij mag alleen nooit op Nova om iedereen even mond te snoerenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meki is dan ook landelijk bekend.²
Gelukkig zijn er ook moslims met een goede landelijke reputatie hoor, neem nou wethouder Aboutaleb .. super gast ...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Meki is dan ook landelijk bekend.²
Ben ik met je eens. Maar bij Abou Taleb heb ik ook echt het idee dat hij intelligent is en bezig is om oplossingen te vinden. Hirsi Ali is er alleen maar om haar eigen portemonnaie te spekken.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook moslims met een goede landelijke reputatie hoor, neem nou wethouder Aboutaleb .. super gast ...
Echt een voorbeeldfunctie..![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Cheppih, topgozert!
Alleen jammer dat zijn baard altijd op één niveau blijft.
hahahah, l'oreal FX, omdat je het waard bent.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
In welk model draag jij je baard? Kam je het naar achteren of naar voor? Stekeltjes of plat? Doe je er weleens oil of olaz babyvet in?
Die zin klopt niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:59 schreef Youssef het volgende:
[..]
Ik vond hem ook wel beter dan ik kende.
Ik kam het naar beneden.quote:In welk model draag jij je baard?
Het is echter wel opvallend en hypocriet hoeveel criminele Marokkanen zich bij gelegenheid als een vroom moslim willen profileren.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze vinden altijd wel wat. Als Adil, een 18 jarige Marokkaanse loverboy met schapekraag op een scooter een tasje steelt van een oud omaatje komt ook dat door de Islam, en dan krijg je weer honden als Geert Wilders en Ayaantje in de media die denken dat hiermee dan hun rare denkbeelden worden bevestigd.²
Ofschoon je misschien wel gelijk hebt is dit totaal niet relevant.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:01 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het is echter wel opvallend en hypocriet hoeveel criminele Marokkanen zich bij gelegenheid als een vroom moslim willen profileren.
Ik vind Hirsi ook een voorbeeld.. ze is super intelligent, kan heel goed argumenteren en is ook nog knap ook .. echt een supervrouw.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Maar bij Abou Taleb heb ik ook echt het idee dat hij intelligent is en bezig is om oplossingen te vinden. Hirsi Ali is er alleen maar om haar eigen portemonnaie te spekken.²
dudequote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:03 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Ik vind Hirsi ook een voorbeeld.. ze is super intelligent, kan heel goed argumenteren en is ook nog knap ook .. echt een supervrouw.
Dan heb ik meer respect voor jou, jij vult je portomonee iig niet mee ( hoop ik)quote:Daarbij identificeer ik mezelf met haar, ik heb zelf ook een redelijk religieuze achtergrond en heb daar ook afstand van genomen.. en ik weet dus zelf hoeveel moed en doorzettingsvermogen daar voor nodig is.
Gelukkig mag hij dat wel op FOK. En daar is hij verdomd goed in....iedereen de mond snoeren...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
hij mag alleen nooit op Nova om iedereen even mond te snoeren
Hoe serieus nam jij mijn reactie ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:06 schreef Rasje het volgende:
[..]
Gelukkig mag hij dat wel op FOK. En daar is hij verdomd goed in....iedereen de mond snoeren...![]()
Hirsi Ali is parlementslid geworden omdat ze talent heeft...(en omdat mensen zoals ik op haar gestemd hebben(ik stem altijd op minderheden trouwens))quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
dude. maar ja over smaak valt niet te twisten.
[..]
Dan heb ik meer respect voor jou, jij vult je portomonee iig niet mee ( hoop ik)
Hoe serieus neem jij mijn reactie?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe serieus nam jij mijn reactie ?![]()
Ik kan niet volgen dat ze meent niet eens met Mohammed te zijn, over dingen die hij absoluut niet goedkeurde. Ondanks dat het x op x bewezen is dat islams boodschap niet gelijk is aan onderdrukking/zinloos geweld komt ze met zelfde punten terug.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:09 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Hirsi Ali is parlementslid geworden omdat ze talent heeft...(en omdat mensen als ik op haar gestemd hebben(ik stem altijd op minderheden trouwens))
Dat ze het doet voor het geld is echt onzin... iemand met zoveel bezieling en persoonlijke motivatie .....om dan te zeggen dat ze het voor het geld doet..tja.. kan ik niet volgen
serieus genoeg om er op te reageren,quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:09 schreef Rasje het volgende:
[..]
Hoe serieus neem jij mijn reactie?![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:09 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Hirsi Ali is parlementslid geworden omdat ze talent heeft...(en omdat mensen als ik op haar gestemd hebben(ik stem altijd op minderheden trouwens))
Dat ze het doet voor het geld is echt onzin... iemand met zoveel bezieling en persoonlijke motivatie .....om dan te zeggen dat ze het voor het geld doet..tja.. kan ik niet volgen
Het is wel degelijk relevant. Hypocriete en criminele Marokkanen die zich bij gelegenheid als vrome moslims voordoen, zorgen namelijk mede voor een zeer negatief beeld van moslims. Als moslims bekend stonden als hardwerkende en eerlijke mensen, en die zijn er, dan zou er een veel positiever beeld van moslims ontstaan. De ergste imagoschade aan de islam wordt veroorzaakt door hysterische, gewelddadige en terroristische gedragingen van moslims in moslimlanden en in Westerse landen en door zogenaamde moslims die crimineel zijn in Westerse landen. Als je het goed bekijkt zijn zij eigenlijk de ergste en echte vijanden van de islam.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ofschoon je misschien wel gelijk hebt is dit totaal niet relevant.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |