Die Wallpapers zou ik niet missen als ze verdwenenquote:Op woensdag 8 februari 2006 21:24 schreef SHERMAN het volgende:
Morgen maak ik een nieuwe.
Nu geen zin meer in, noem maar dingen die er in moeten of andere dingen.
Ik heb dit kunnen vinden, maar dat is al gedateerd. geen idee hoe ver men nu met het project is.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:31 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Even een tvpje. Trouwens in 't vorige topique zei iemand dat er een Nederlands UAV projectje was? Iemand misschien meer info, ben benieuwd!
Daarom, echt geweldig!quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:51 schreef M5 het volgende:
Als ik dit jaar ga, dan alleen omdat de Blue Angels langs komen.Die komen namelijk zelden in Europa', laat staan Nederland. (laatste keer was '92 dacht ik)
die staat al in de OP,quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:03 schreef yvonne het volgende:
Hoi M5, deze graag nog
[Centraal] Defensie topic #37 over JSFs en zo
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:05 schreef M5 het volgende:
[..]
die staat al in de OP,
Ctrl-F en dan zoeken op Veteranen
Nee dat is een andere UAV die er al veel langer is.quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:15 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
die uav die NL aan het ontwikkelen was heet volgens mij de sperwer
Hmm, aan de ene kant klinkt het wel goed maar toch. Het leger is best een goede werkgever voor een hoop mensen, dus dat zou je daarmee al afschaffen. Dan krijg je ook nog het dillema van, moet je dan enkele legers afschaffen of bij elk land het laten inkrimpen (en welke landen dan ivm werkgelegenheid). Daarnaast vraag ik me af in wat voor soort technologieen er dan veel meer geld gestoken moet worden? Aangezien er niet extreem veel Europese projecten onwijs succesvol waren? (Grote kans dat ik hiermee fout zit, maar ik bekijk het even vanuit mijn optiek en wat ik van heb gelezen/gezien..)quote:Op zondag 12 februari 2006 14:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ik las vrijdag in de spits dat solana wil dat de EU legermachten soldaten weg doen vanwege redudantie
(zit een punt in de gezamenlijk EU strijdmachten bevat meer dan 2 miljoen soldaten wat meer is dan de VS en zelfs china) Om de besparing die zo uitblijft te besteden aan research om zo het gat te dichten wat de VS en de EU uitgeeft aan onderzoek (de VS geeft 5x meer uit dan de EU doet)
wat vinden jullie van dat plan.
ik vind het wel wat hebben.
ik noem een duitsland waar ze nu nog de dienstplicht hebben.quote:Op zondag 12 februari 2006 14:32 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Hmm, aan de ene kant klinkt het wel goed maar toch. Het leger is best een goede werkgever voor een hoop mensen, dus dat zou je daarmee al afschaffen. Dan krijg je ook nog het dillema van, moet je dan enkele legers afschaffen of bij elk land het laten inkrimpen (en welke landen dan ivm werkgelegenheid). Daarnaast vraag ik me af in wat voor soort technologieen er dan veel meer geld gestoken moet worden? Aangezien er niet extreem veel Europese projecten onwijs succesvol waren? (Grote kans dat ik hiermee fout zit, maar ik bekijk het even vanuit mijn optiek en wat ik van heb gelezen/gezien..)
quote:Op woensdag 8 februari 2006 22:01 schreef M5 het volgende:
en ook niet onaardigen géén fake:
[[url=http://i1.tinypic.com/nei24m.jpg]afbeelding][/url]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |