Downloadquote:Enkele onderwerpen uit Defensiekrant 40 zijn:
* Harnassen te kijk in het Legermuseum
* Probleemjongeren lopen aantal weken mee met militairen
* Lage rugpijn anders bestrijden
* Herdenking Michiel de Ruyter
* Verslag MWK Boksenr
hmm ik zag net geen plaatjesquote:Op woensdag 17 november 2004 14:45 schreef Mikkel het volgende:
Deze komt uit jouw sig
Dat is de bedoeling ook, dat ie hopelijk ontsnapte aan het hele gebeuren, daarom hield ie zich stil, zou ik ook doen.quote:In het vorige topic schreef RonaldV het volgende
We hebben het over iemand die de vorige dag gewond (presumed dead) is achtergelaten bij een actie door de Amerikanen. Het filmpje wat ik gister op TV zag laat het peloton zien met commentaar: "Waren we hier gisteren al?" "Ja, er liggen doden binnen" "Hey, deze leeft nog, maar hij houdt zich dood!" En vervolgens wordt hij doodgeschoten, in het zicht van de camera (en dus de kijkers). De beelden laten een executie zien. Van de man ging geen dreiging uit, alle slachtoffers, dood en gewond, lagen op de grond, sommigen half hangend tegen de muur.
Wie wel?quote:Op woensdag 17 november 2004 14:53 schreef SHERMAN het volgende:
Ik lig er geen nacht wakker van dat ze hem hebben neer geschoten
You noticed!quote:Op woensdag 17 november 2004 14:52 schreef Piro het volgende:
Z'n eerste topic!.
[..]
Als het niemand uitmaakte dan was er ook geen probleem geweest....quote:Op woensdag 17 november 2004 14:56 schreef Piro het volgende:
[..]
Wie wel?
En als onze "gewonde" een handgranaat bij zich hadquote:Op woensdag 17 november 2004 15:06 schreef sp3c het volgende:
probleem is dat een Amerikaanse Marinier een gewonde executeerd
niet dat er 1 of andere achmed die gister nog met guns over de straat rende dood is
Dat is een mening, geen feit.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:06 schreef sp3c het volgende:
probleem is dat een Amerikaanse Marinier een gewonde executeerd
niet dat er 1 of andere achmed die gister nog met guns over de straat rende dood is
zo kun je iedereen die je tegenkomt wel executeren ... weet jij veel wat ze onder de jurk verbergenquote:Op woensdag 17 november 2004 15:08 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En als onze "gewonde" een handgranaat bij zich had![]()
en wil jij dat risico lopen als je met je collega's zo'n moskee binnen komtquote:Op woensdag 17 november 2004 15:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
zo kun je iedereen die je tegenkomt wel executeren ... weet jij veel wat ze onder de jurk verbergen
natuurlijk is dat een mening ... mijn meningquote:Op woensdag 17 november 2004 15:12 schreef Mikkel het volgende:
[..]
Dat is een mening, geen feit.
wat, dacht je dat ik dat niet wist?quote:Als die vent gister op straat kapot geschoten was, was er niks aan de hand. Als hij z'n dood gefaked het en onder z'n doeken een bom had gehad, was er niks aan de hand geweest. Hoe denk je dat die arabieren met gewonde coalitie troepen omgaan?
Je hoort mij niet roepen dat elke amerikaan een moordenaar is ofzo.quote:Een ander perspectief.
ik wil iig niet het risico lopen dat ik onschuldige burgers neer heb lopen maaienquote:Op woensdag 17 november 2004 15:15 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
en wil jij dat risico lopen als je met je collega's zo'n moskee binnen komt
Mwah, ik heb er alle begrip voor en vind niet dat ie hiervoor vervolgd moet worden. (Given the circumstances that is).quote:Op woensdag 17 november 2004 15:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
natuurlijk is dat een mening ... mijn mening
[..]
wat, dacht je dat ik dat niet wist?
natuurlijk was er in die gevallen nix aan de hand geweest ... dan wastie namelijk geen ongewapende halfdooie geweest
[..]
Je hoort mij niet roepen dat elke amerikaan een moordenaar is ofzo.
Enkel de Amerikaan in kwestie.
ik vind dat ze over het algemeen goede zaken doen maar dit soort dingen ben ik tegen
Ik denk dat die marinier dat risico ook niet wilt lopen, alleen jammer dat hij die keus niet heeft in dat wespennest daar.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil iig niet het risico lopen dat ik onschuldige burgers neer heb lopen maaien
Dan had ie maar niet in die moskee moeten gaan zittenquote:Op woensdag 17 november 2004 15:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil iig niet het risico lopen dat ik onschuldige burgers neer heb lopen maaien
Het was een gewonde die de dag ervoor naar die moskee is gebracht door de us marines.quote:Op woensdag 17 november 2004 15:30 schreef SHERMAN het volgende:
Het is oorlog, de hele stad word kapot geschoten, Amerikanen naderen een moskee dan moet je er ook niet in gaan zitten asl "onschuldige burger"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |