quote:Edit - niet leuk
Op dinsdag 15 april 2003 20:14 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Wat een zinloos topic. Er is geen enkele reden waarom NL en ZA met elkaar in oorlog zouden raken, het ligt belachelijk ver uit elkaar, dus de enige manier zou een invasie zijn. Zie jij ZA al binnenvallen hier?
[Dit bericht is gewijzigd door Leatherface op 15-04-2003 22:33]
[Dit bericht is gewijzigd door Leatherface op 15-04-2003 22:34]
Een reus met een machinegeweer tegen een paar kleuters met stokjes... Wie zou er winnen?
quote:Verzin jij dan eens een topic over een land dat mogelijk ruzie met Nederland zou kunnen krijgen.
Op dinsdag 15 april 2003 20:14 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Wat een zinloos topic. Er is geen enkele reden waarom NL en ZA met elkaar in oorlog zouden raken, het ligt belachelijk ver uit elkaar, dus de enige manier zou een invasie zijn. Zie jij ZA al binnenvallen hier?
En het Zuid-Afrikaanse leger is goed uitgerust,onderandere met een zeer moderne versie van de leopard1a6.
quote:Inderdaad een van de domste topics die ik de laatste tijd gezien heb, dit kan zo naar ONZ toe.
Op dinsdag 15 april 2003 21:36 schreef batallion het volgende:[..]
Verzin jij dan eens een topic over een land dat mogelijk ruzie met Nederland zou kunnen krijgen.
En het Zuid-Afrikaanse leger is goed uitgerust,onderandere met een zeer moderne versie van de leopard1a6.
Maar ontopic: ZA tegen NL alléén, of mogen onze VN-vriendjes ook meedoen?
In het eerste geval wint ZA, in het tweede geval maken ze nog wel een kansje.
Nederland zou zich dus wel terugtrekken na de eerste verliezen...
quote:Nederlandse elite mariniers zijn ook zeer goed( lees bij de allerbeste van de wereld). Bovendien heeft Nederland een heel sterk leger, wat nog eens goed is uitgerust, dus ik denk dat je niet te snel conclusies moet trekken.
Op dinsdag 15 april 2003 22:55 schreef BAZZA het volgende:
Zuid-Afrika heeft de mooiste gevechtshelikopters ter wereld, de beste luchtmacht van Afrika en had/heeft commando's die te vergelijken zijn met de SASNederland zou zich dus wel terugtrekken na de eerste verliezen...
quote:Maar niet vergelijkbaar met de Zuid-Afrikaanse commando's die ook veel ervaring hebben met de Bush
Op dinsdag 15 april 2003 22:57 schreef ChRoNiC het volgende:
Nederlandse elite mariniers zijn ook zeer goed( lees bij de allerbeste van de wereld).
ZA zou gehakt (moeten) maken van Nederland.
quote:echt niet, Zuid-Afrika gebruikt een zwaardere (=cheap) versie van de Eurocopter Tiger (de Rooivalk)
Op dinsdag 15 april 2003 22:55 schreef BAZZA het volgende:
Zuid-Afrika heeft de mooiste gevechtshelikopters ter wereld,
quote:ook gelijk de enige luchtmacht met meer dan 2 vliegtuigen volgens mij
de beste luchtmacht van Afrika en had/heeft commando's die te vergelijken zijn met de SAS
quote:bla
Nederland zou zich dus wel terugtrekken na de eerste verliezen...
quote:Nou hij echt een stuk mooier hoor naar mijn mening dan een Apache, heb nooit gezegt dat hij beter was
Op woensdag 16 april 2003 10:20 schreef sp3c het volgende:echt niet, Zuid-Afrika gebruikt een zwaardere (=cheap) versie van de Eurocopter Tiger (de Rooivalk)
[url=
http://www.army-technology.com/projects/rooivalk/images/rooivalk2.jpg
][afbeelding][/url]
tis dus eigenlijk een mindere versie van een mindere gevechtshelikopter
quote:Maar die zouden toch het onderspit delven tegen de vele Zuid-Afrikaanse commando's op hub eigen terrein
ook gelijk de enige luchtmacht met meer dan 2 vliegtuigen volgens mij
En Nederland heeft nog steeds commando's in de SBS (SAS maar dan te zee).
quote:blo
bla
quote:tja Nederlandse meisjes zijn ook een stuk mooier dan Afrikaanse maar daar win je ook geen oorlogen mee.
Op woensdag 16 april 2003 14:21 schreef BAZZA het volgende:[..]
Nou hij echt een stuk mooier hoor naar mijn mening dan een Apache, heb nooit gezegt dat hij beter was
quote:het lijkt mij heel erg stug het technische (en budgetaire) verschil is gewoon veel te groot dan is die nederland vs zweden 'discussie' interessanter.
[..]Maar die zouden toch het onderspit delven tegen de vele Zuid-Afrikaanse commando's op hub eigen terrein
quote:Nou ik heb aardig wat mooie (blanke
Op woensdag 16 april 2003 14:28 schreef sp3c het volgende:tja Nederlandse meisjes zijn ook een stuk mooier dan Afrikaanse maar daar win je ook geen oorlogen mee.
Er was onlangs een intressante docu over de Zuid-Afrikaanse commando's op TV, erg intressant... ze hebben het wel opgenomen tegen de spetznatz en hun Cubaanse tegenhangers
quote:Mwah...
het lijkt mij heel erg stug het technische (en budgetaire) verschil is gewoon veel te groot dan is die nederland vs zweden 'discussie' interessanter.
Vind zelf de discussie
"moet Nederland militaire hulp geven om een Oranje vrijstaat in ZA te verkrijgen voor de Boeren" ook wel intressant
quote:Als de VN er bij wordt betrokken komen gelijk alee Vn-leden in actie
Op dinsdag 15 april 2003 21:45 schreef hunky het volgende:[..]
Inderdaad een van de domste topics die ik de laatste tijd gezien heb, dit kan zo naar ONZ toe.
Als je niks beters te doen hebt kun je beter met je speelgoedtankjes gaan spelen of zo.Ik heb ook nog een ander speeltje (baretta)om mee te spelen,dus alsie zo bijdehand bent kommie maar effe langs!
Maar ontopic: ZA tegen NL alléén, of mogen onze VN-vriendjes ook meedoen?
In het eerste geval wint ZA, in het tweede geval maken ze nog wel een kansje.
quote:er is uberhaupt nooit een oranje vrijstaat in ZA geweest
Op woensdag 16 april 2003 14:36 schreef BAZZA het volgende:[..]
Nou ik heb aardig wat mooie (blanke
) Zuid-Afrikaanse dames gezien hoor
Er was onlangs een intressante docu over de Zuid-Afrikaanse commando's op TV, erg intressant... ze hebben het wel opgenomen tegen de spetznatz en hun Cubaanse tegenhangers
[..]Mwah...
Vind zelf de discussie
"moet Nederland militaire hulp geven om een Oranje vrijstaat in ZA te verkrijgen voor de Boeren" ook wel intressant
voor zover ik weet lagen transvaal en die andere (naam kwijt) waar nu ongeveer Zimbabwe ligt Mugabe is toch een hond dus ik zou het steunen
quote:Volgens mij wel, van 1854 tot +-1902
Op woensdag 16 april 2003 14:54 schreef sp3c het volgende:
er is uberhaupt nooit een oranje vrijstaat in ZA geweest
Tijd dus om er een mooi Nederlands sprekend en veilig land voor de Boeren van te maken
quote:ik zit idd te zoeken en volgens mij heb je gelijk
Op woensdag 16 april 2003 15:00 schreef BAZZA het volgende:[..]
Volgens mij wel, van 1854 tot +-1902
Tijd dus om er een mooi Nederlands sprekend en veilig land voor de Boeren van te maken
het zou in principe wel een goede zaak zijn natuurlijk
quote:Als ik dit weekend niks te doen heb ga ik een een emailtje schrijven naar de grote politieke partijen en vragen wat hun standpunt is in de kwestie "een onafhankelijke Oranje-Vrijstaat"
Op woensdag 16 april 2003 15:04 schreef sp3c het volgende:
ik zit idd te zoeken en volgens mij heb je gelijkhet zou in principe wel een goede zaak zijn natuurlijk
hier nog wat info:
http://www.absofacts2.com/filaland/data/oranvrij.htm
quote:Ik ben bang dat je dan honderd jaar te laat bent. Toen was ons land volgens mij al tegen de Britse aggressie tegen de twee boeren republiekjes, maar we konden er niet te veel van zeggen want we waren zelf te druk met een agressieoorlog tegen de vrije staat Atjeh.
Op woensdag 16 april 2003 15:07 schreef BAZZA het volgende:[..]
Als ik dit weekend niks te doen heb ga ik een een emailtje schrijven naar de grote politieke partijen en vragen wat hun standpunt is in de kwestie "een onafhankelijke Oranje-Vrijstaat"
hier nog wat info:
http://www.absofacts2.com/filaland/data/oranvrij.htm
wat betekend het en waar slaat het op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |