abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9801945
Als er oorlog uit zou breken met Z-Afrika wie zou er dan winnen
  dinsdag 15 april 2003 @ 20:10:48 #2
27663 B4ron
Kuala Lumpur
pi_9802027
ik
Goedenmiddag, u kunt wel gaan
  dinsdag 15 april 2003 @ 20:12:06 #3
47649 makaveli_nh
Eric B 4 President
pi_9802068
nederland, dat hele leger heeft aids en het lijkt me dat er de laatste tijd ook wel flink op bezuinigd is
HipHop Lover, RnB Hater bezoek ook eens: De Hiphop Album Top 100
  dinsdag 15 april 2003 @ 20:14:06 #4
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_9802121
Wat een zinloos topic. Er is geen enkele reden waarom NL en ZA met elkaar in oorlog zouden raken, het ligt belachelijk ver uit elkaar, dus de enige manier zou een invasie zijn. Zie jij ZA al binnenvallen hier?
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_9802133
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 20:14 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Wat een zinloos topic. Er is geen enkele reden waarom NL en ZA met elkaar in oorlog zouden raken, het ligt belachelijk ver uit elkaar, dus de enige manier zou een invasie zijn. Zie jij ZA al binnenvallen hier?
Edit - niet leuk

[Dit bericht is gewijzigd door Leatherface op 15-04-2003 22:33]

Carolyn Burnham: Uh, who's car is that out front?
Lester Burnham: Mine. 1970 Pontiac Firebird. The car I've always wanted and now I have it. I rule!
  dinsdag 15 april 2003 @ 20:14:51 #6
52063 hooiberg
okeej, fotos binnekort op site
pi_9802143
als ze toch aids hebben kunnen ze goed gebruikt worden als kamikaze. Ik denk eerder dat afrika zal winnen. Daar wonen zoveel mensen, die steeds nog oorlog voeren, neem aan dat ze van ons makkelijk kunnen winnen
Je kunt beter een berin tegenkomen, beroofd van haar jongen,
dan een dwaas, beroofd van zijn verstand!
pi_9802223
Edit - walgelijke tekst verwijderd

[Dit bericht is gewijzigd door Leatherface op 15-04-2003 22:34]

We must secure the existence of our people and a future for white children - 14 woorden door David Lane
  dinsdag 15 april 2003 @ 20:24:07 #8
14827 Kogando
Modelprutser
pi_9802402
Haha...

Een reus met een machinegeweer tegen een paar kleuters met stokjes... Wie zou er winnen?

Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  dinsdag 15 april 2003 @ 20:25:17 #9
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_9802435
Zal wel een attack van binnenuit Nederland worden.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
pi_9803177
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 20:14 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Verzin jij dan eens een topic over een land dat mogelijk ruzie met Nederland zou kunnen krijgen.

En het Zuid-Afrikaanse leger is goed uitgerust,onderandere met een zeer moderne versie van de leopard1a6.

pi_9803272
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 21:36 schreef batallion het volgende:

[..]

Verzin jij dan eens een topic over een land dat mogelijk ruzie met Nederland zou kunnen krijgen.

En het Zuid-Afrikaanse leger is goed uitgerust,onderandere met een zeer moderne versie van de leopard1a6.

Inderdaad een van de domste topics die ik de laatste tijd gezien heb, dit kan zo naar ONZ toe.
Als je niks beters te doen hebt kun je beter met je speelgoedtankjes gaan spelen of zo.

Maar ontopic: ZA tegen NL alléén, of mogen onze VN-vriendjes ook meedoen?
In het eerste geval wint ZA, in het tweede geval maken ze nog wel een kansje.

dinsdag 15 april 2003 @ 22:55:20 #12
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_9804663
Zuid-Afrika heeft de mooiste gevechtshelikopters ter wereld, de beste luchtmacht van Afrika en had/heeft commando's die te vergelijken zijn met de SAS

Nederland zou zich dus wel terugtrekken na de eerste verliezen...

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_9804717
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 22:55 schreef BAZZA het volgende:
Zuid-Afrika heeft de mooiste gevechtshelikopters ter wereld, de beste luchtmacht van Afrika en had/heeft commando's die te vergelijken zijn met de SAS

Nederlandse elite mariniers zijn ook zeer goed( lees bij de allerbeste van de wereld). Bovendien heeft Nederland een heel sterk leger, wat nog eens goed is uitgerust, dus ik denk dat je niet te snel conclusies moet trekken.
  dinsdag 15 april 2003 @ 22:58:56 #14
8502 BAZZA
pi_9804752
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 22:57 schreef ChRoNiC het volgende:

Nederlandse elite mariniers zijn ook zeer goed( lees bij de allerbeste van de wereld).

Maar niet vergelijkbaar met de Zuid-Afrikaanse commando's die ook veel ervaring hebben met de Bush

ZA zou gehakt (moeten) maken van Nederland.

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  Moderator woensdag 16 april 2003 @ 10:20:59 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9810369
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 22:55 schreef BAZZA het volgende:
Zuid-Afrika heeft de mooiste gevechtshelikopters ter wereld,
echt niet, Zuid-Afrika gebruikt een zwaardere (=cheap) versie van de Eurocopter Tiger (de Rooivalk)
http://www.army-technology.com/projects/rooivalk/images/rooivalk2.jpg
[/img]
tis dus eigenlijk een mindere versie van een mindere gevechtshelikopter
quote:
de beste luchtmacht van Afrika en had/heeft commando's die te vergelijken zijn met de SAS
ook gelijk de enige luchtmacht met meer dan 2 vliegtuigen volgens mij
En Nederland heeft nog steeds commando's in de SBS (SAS maar dan te zee).
quote:
bla
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 16 april 2003 @ 14:21:05 #16
8502 BAZZA
pi_9815764
quote:
Op woensdag 16 april 2003 10:20 schreef sp3c het volgende:

echt niet, Zuid-Afrika gebruikt een zwaardere (=cheap) versie van de Eurocopter Tiger (de Rooivalk)
[url=
http://www.army-technology.com/projects/rooivalk/images/rooivalk2.jpg
][afbeelding][/url]
tis dus eigenlijk een mindere versie van een mindere gevechtshelikopter

Nou hij echt een stuk mooier hoor naar mijn mening dan een Apache, heb nooit gezegt dat hij beter was
quote:
ook gelijk de enige luchtmacht met meer dan 2 vliegtuigen volgens mij
En Nederland heeft nog steeds commando's in de SBS (SAS maar dan te zee).
Maar die zouden toch het onderspit delven tegen de vele Zuid-Afrikaanse commando's op hub eigen terrein
quote:
bla
blo
  Moderator woensdag 16 april 2003 @ 14:28:12 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9815924
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:21 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Nou hij echt een stuk mooier hoor naar mijn mening dan een Apache, heb nooit gezegt dat hij beter was

tja Nederlandse meisjes zijn ook een stuk mooier dan Afrikaanse maar daar win je ook geen oorlogen mee.
quote:
[..]

Maar die zouden toch het onderspit delven tegen de vele Zuid-Afrikaanse commando's op hub eigen terrein

het lijkt mij heel erg stug het technische (en budgetaire) verschil is gewoon veel te groot dan is die nederland vs zweden 'discussie' interessanter.
  woensdag 16 april 2003 @ 14:36:08 #18
8502 BAZZA
pi_9816117
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:28 schreef sp3c het volgende:

tja Nederlandse meisjes zijn ook een stuk mooier dan Afrikaanse maar daar win je ook geen oorlogen mee.

Nou ik heb aardig wat mooie (blanke ) Zuid-Afrikaanse dames gezien hoor

Er was onlangs een intressante docu over de Zuid-Afrikaanse commando's op TV, erg intressant... ze hebben het wel opgenomen tegen de spetznatz en hun Cubaanse tegenhangers

quote:
het lijkt mij heel erg stug het technische (en budgetaire) verschil is gewoon veel te groot dan is die nederland vs zweden 'discussie' interessanter.
Mwah...

Vind zelf de discussie
"moet Nederland militaire hulp geven om een Oranje vrijstaat in ZA te verkrijgen voor de Boeren" ook wel intressant

pi_9816471
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 21:45 schreef hunky het volgende:

[..]

Inderdaad een van de domste topics die ik de laatste tijd gezien heb, dit kan zo naar ONZ toe.
Als je niks beters te doen hebt kun je beter met je speelgoedtankjes gaan spelen of zo.

Ik heb ook nog een ander speeltje (baretta)om mee te spelen,dus alsie zo bijdehand bent kommie maar effe langs!

Maar ontopic: ZA tegen NL alléén, of mogen onze VN-vriendjes ook meedoen?
In het eerste geval wint ZA, in het tweede geval maken ze nog wel een kansje.

Als de VN er bij wordt betrokken komen gelijk alee Vn-leden in actie
  Moderator woensdag 16 april 2003 @ 14:54:34 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9816566
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:36 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Nou ik heb aardig wat mooie (blanke ) Zuid-Afrikaanse dames gezien hoor

Er was onlangs een intressante docu over de Zuid-Afrikaanse commando's op TV, erg intressant... ze hebben het wel opgenomen tegen de spetznatz en hun Cubaanse tegenhangers
[..]

Mwah...

Vind zelf de discussie
"moet Nederland militaire hulp geven om een Oranje vrijstaat in ZA te verkrijgen voor de Boeren" ook wel intressant

er is uberhaupt nooit een oranje vrijstaat in ZA geweest

voor zover ik weet lagen transvaal en die andere (naam kwijt) waar nu ongeveer Zimbabwe ligt Mugabe is toch een hond dus ik zou het steunen

woensdag 16 april 2003 @ 15:00:08 #21
8502 BAZZA
pi_9816687
quote:
Op woensdag 16 april 2003 14:54 schreef sp3c het volgende:

er is uberhaupt nooit een oranje vrijstaat in ZA geweest

Volgens mij wel, van 1854 tot +-1902

Tijd dus om er een mooi Nederlands sprekend en veilig land voor de Boeren van te maken

Moderator woensdag 16 april 2003 @ 15:04:34 #22
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9816796
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:00 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Volgens mij wel, van 1854 tot +-1902

Tijd dus om er een mooi Nederlands sprekend en veilig land voor de Boeren van te maken

ik zit idd te zoeken en volgens mij heb je gelijk

het zou in principe wel een goede zaak zijn natuurlijk

woensdag 16 april 2003 @ 15:07:36 #23
8502 BAZZA
pi_9816872
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:04 schreef sp3c het volgende:

ik zit idd te zoeken en volgens mij heb je gelijk

het zou in principe wel een goede zaak zijn natuurlijk

Als ik dit weekend niks te doen heb ga ik een een emailtje schrijven naar de grote politieke partijen en vragen wat hun standpunt is in de kwestie "een onafhankelijke Oranje-Vrijstaat"

hier nog wat info:
http://www.absofacts2.com/filaland/data/oranvrij.htm

pi_9816991
quote:
Op woensdag 16 april 2003 15:07 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Als ik dit weekend niks te doen heb ga ik een een emailtje schrijven naar de grote politieke partijen en vragen wat hun standpunt is in de kwestie "een onafhankelijke Oranje-Vrijstaat"

hier nog wat info:
http://www.absofacts2.com/filaland/data/oranvrij.htm

Ik ben bang dat je dan honderd jaar te laat bent. Toen was ons land volgens mij al tegen de Britse aggressie tegen de twee boeren republiekjes, maar we konden er niet te veel van zeggen want we waren zelf te druk met een agressieoorlog tegen de vrije staat Atjeh.
  Moderator woensdag 16 april 2003 @ 15:15:34 #25
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_9817095
waar komt de term agressieoorlog toch iedere keer vandaan?

wat betekend het en waar slaat het op?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')