quote:Ik lig dr niet van wakker
Op dinsdag 04 december 2001 20:10 schreef bossie het volgende:
Ik lust geen eens thee.
Maar vind jij het niet schandalig dat de Fransen zeggen dat ons leger een stel kneuzen bij mekaar zijn!
quote:Je zei net nog dat je het zelf vond.
Op dinsdag 04 december 2001 20:10 schreef bossie het volgende:
Ik lust geen eens thee.
Maar vind jij het niet schandalig dat de Fransen zeggen dat ons leger een stel kneuzen bij mekaar zijn!
quote:Jij hebt vast in het leger gezeten ...
Op dinsdag 04 december 2001 20:11 schreef robh het volgende:
Tegenwoordig stelt het gene ene rete meer voor. Is nu gewoon makkelijk geld verdienen en als ze al een keer uitgezonden worden komen ze terug met trauma's en kunnen ze niet eens foto's ontwikkelen.
quote:Onder de gordel.
Op dinsdag 04 december 2001 20:08 schreef gelly het volgende:
Wat weet jij van het nederlandse leger kneus. Ik zou je weleens 2 nachten in een bivaktentje willen zien liggen bij -10 graden. En nee je mag je Dragonball Z dekbed niet meenemen. En je moeder komt ook geen thee voor je zetten.
quote:Touché
Op dinsdag 04 december 2001 20:11 schreef robh het volgende:
Tegenwoordig stelt het gene ene rete meer voor. Is nu gewoon makkelijk geld verdienen en als ze al een keer uitgezonden worden komen ze terug met trauma's en kunnen ze niet eens foto's ontwikkelen.
quote:Jammergenoeg is de dienstplicht uitgesteld hier in nederland. Een hoop softies en ander verwend tuig zou het een hoop goed doen. Desnoods een alternatieve dienstplicht.
Op dinsdag 04 december 2001 20:13 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
wat moeten we BTW met een leger
is alleen maar om uit te sloven en de baas te spelen
quote:Het zou mensen forceren in de rij te lopen, terwijl ze liever buiten de lijntjes kleuren. Tis maar wat je "goed" noemt...
Op dinsdag 04 december 2001 20:16 schreef gelly het volgende:[..]
Jammergenoeg is de dienstplicht uitgesteld hier in nederland. Een hoop softies en ander verwend tuig zou het een hoop goed doen. Desnoods een alternatieve dienstplicht.
quote:Ik geef toch als alternatief een vervangende dienstplicht ?
Op dinsdag 04 december 2001 20:17 schreef Tijn het volgende:[..]
Het zou mensen forceren in de rij te lopen, terwijl ze liever buiten de lijntjes kleuren. Tis maar wat je "goed" noemt...
quote:Wat bedoel je daar precies mee?
Op dinsdag 04 december 2001 20:20 schreef gelly het volgende:[..]
Ik geef toch als alternatief een vervangende dienstplicht ?
quote:En om te voorkomen dat anderen "de baas over je spelen".
Op dinsdag 04 december 2001 20:13 schreef DIFFR3NC3 het volgende:
wat moeten we BTW met een leger
is alleen maar om uit te sloven en de baas te spelen
quote:Of in het onderwijs. Beetje onzinnig alleen, in een halfjaar heb je misschien net de benodigde cursus afgerond om eraan te kunnen beginnen.
Op dinsdag 04 december 2001 20:22 schreef gelly het volgende:
Bijvoorbeeld een half jaar werken in de gezondheidszorg.
quote:Je hoeft toch niet een half jaar te leren hoe een bejaardenkont te wassen of het vuilnis buiten te zetten ?
Op dinsdag 04 december 2001 20:25 schreef Tijn het volgende:[..]
Of in het onderwijs. Beetje onzinnig alleen, in een halfjaar heb je misschien net de benodigde cursus afgerond om eraan te kunnen beginnen.
quote:Sorry hoor, maar denk je serieus dat dat vergelijkbaar is met wat je in het leger te doen krijgt tijdens je dienstplicht
Op dinsdag 04 december 2001 20:25 schreef gelly het volgende:[..]
Je hoeft toch niet een half jaar te leren hoe een bejaardenkont te wassen of het vuilnis buiten te zetten ?
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 04-12-2001 20:29]
quote:Vat het nou niet zo letterlijk op ! Ik heb het over HELPEN in zulke sectoren. Dus ondersteunende taken verrichten.
Op dinsdag 04 december 2001 20:27 schreef Tijn het volgende:[..]
Sorry hoor, maar denk je serieus dat dat vergelijkbaar is met wat je in het leger te doen krijgt tijdens je dienstplicht
Misschien leuk voor zwakbegaafden ofzo, maar ik ga echt niet een halfjaar lang elke dag de vuilnis buiten zetten.
En als je het dan niet wilt, kun je altijd nog voor een half jaar het leger in.
quote:Tjsa, bel Pim Fortuyn en geef het door zou ik zeggen
Op dinsdag 04 december 2001 20:29 schreef gelly het volgende:[..]
Vat het nou niet zo letterlijk op ! Ik heb het over HELPEN in zulke sectoren. Dus ondersteunende taken verrichten.
En als je het dan niet wilt, kun je altijd nog voor een half jaar het leger in.
quote:Het was ook meer om de limburgers te helpen met het sjouwen van zandzakken, dan Nederland te verdedigen hoor. Daar hebben we de NAVO wel voor
Op dinsdag 04 december 2001 20:33 schreef Zanderrr het volgende:
Persoonlijk ben ik maar wat blij dat die dienstplicht niet meer bestaat. Volkomen nutteloos, mocht iemand Nl. ooit aanvallen dan maken we toch geen schijn van kans.
quote:Misschien ter bescherming van het NAVO grondgebied, 1 van de kerntaken van het nederlandse leger.
Op dinsdag 04 december 2001 20:33 schreef Zanderrr het volgende:
Persoonlijk ben ik maar wat blij dat die dienstplicht niet meer bestaat. Volkomen nutteloos, mocht iemand Nl. ooit aanvallen dan maken we toch geen schijn van kans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |