quote:
Op zondag 23 mei 2004 13:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Hebben ze verder nog veel voor jullie geregeld qua vermaak? Ik bedoel in het begin hoorde je veel over allerlei artiesten die langs kwamen zoals Freek de Jonge en Adam Curry, maar nu hoor je hier niks meer over.
Nee, helaas niks meer qua artiesten die langs komen maar verder is het wel redelijk goed geregeld. We hebben een grote ontspanningsruimte met een soort van bar die 's avonds geopend is. (geen alcohol) Verder hebben we er een tafeltennis staan, tafelvoetbal, je kunt er darten..tv kijken maar alleen rtl 4, rtl 5, discovery.
quote:
Is het vaak bunkeralarm, of valt het wel mee?
Hier is het betrekkelijk rustig, maar collega's in o.a. As Samawah en Ar Rumaytah hebben vaak minder geluk.
quote:
Hoeveel vrije tijd heb je?
Dat varieert, in principe ben je gewoon 24 uur per dag beschikbaar maar regelmatig heb je een uurtje of 8/10 voor jezelf.
quote:
Denk je dat de politici die langs geweest zijn een goed beeld hebben van het werk dat jullie doen?
Ik denk dat je niet echt een goede mening over ons werk hier kunt baseren op een bezoekje van een aantal dagen...het is toch een momentopname wat je te zien krijgt. Overigens kan ik me herinneren dat er onlangs een politicus kwam met de opmerking dat hij camp Smitty vond overkomen als een vakantieparadijs... totdat ie enige tijd later 4 uur in een hete bunker moest vertoeven
![]()
quote:
Wie gaan jullie aflossen als de missie verlengd wordt (waar het wel naar uitziet) Of is er ook de kans dat jullie toch 6 maanden moeten blijven ipv 4?
In ieder geval komt er een nieuwe luchtmobiele club ons aflossen dat weet ik zeker, maar voor de rest is voor mij nog een vraagteken. Het kan iig niet zo zijn dat we hier 6 maanden moeten zitten omdat we hier straks 4 maanden zonder verlof hebben gezeten....daar zijn gewoon regels aan verbonden.
quote:
Hoe is de sfeer in het kamp?
Ik ervaar de sfeer hier als goed ondanks de klap die we laatst te verwerken kregen ivm de dood van de Sgt1 Steensma die ook hier op het kamp zat. De mensen hier hebben naar mijn mening elkaar goed opgevangen en we hebben de draad weer zo goed mogelijk opgepakt. Onze CC is een paar dagen geleden
wel op repad gegaan.
quote:
Werken er veel locals (Irakezen) op het kamp en hoe is het contact met hen?
We hebben er bewust voor gekozen geen locals op het kamp te laten werken. We doen alles zelf hier.