quote:whahahaha.
Geplaatst door Qlo0n op zondag 6 april 2003 14:13
Zweden heeft Zlatan, dus qua techniek winnen ze ...
Geen eerlijke strijd dus.
quote:Heeft Zweden nog een leger dan?
Op zondag 6 april 2003 14:12 schreef batallion het volgende:
Wie gaat er winnen als Nederland er alleen voor stat als ze oorlog hebben met Zweden.
En dan moet je niet kijken naar manschappen,maar naar techniek.
quote:www.mil.se
Op maandag 7 april 2003 01:43 schreef Kordotium het volgende:[..]
Heeft Zweden nog een leger dan?
qua airforce is zweden wat beter bedeeld wat jagers betreft, maar die heli's zijn kanonnenvoer voor Apaches
quote:Ik stel voor dat Nederland wat Grippens overneemt... Stom Amerikaans gedoe
Op zondag 6 april 2003 23:46 schreef BAZZA het volgende:
Nederland, ze hebben immers de F16 (Amerikaans!) en de Apache (Amerikaans!) en de Zweden hebben die Grippen (Europees)
quote:Grippen is wel beten dan de F16
Op maandag 7 april 2003 10:25 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ik stel voor dat Nederland wat Grippens overneemt... Stom Amerikaans gedoe
quote:mjah de standaard f16 misschien maar de door Nederland geupdate versie doet niet zoveel onder voor de grippen (blijkt uit oefeningen).
Op maandag 7 april 2003 11:52 schreef blieblie het volgende:[..]
Grippen is wel beten dan de F16
![]()
...
de f35 = gewoon het meest geschikt voor de luchtmacht (en de economie) schiet niet op om dan vanwege een soort VS-0-fobie een ander toestel te nemen
quote:F35 is?
Op maandag 7 april 2003 12:54 schreef sp3c het volgende:[..]
mjah de standaard f16 misschien maar de door Nederland geupdate versie doet niet zoveel onder voor de grippen (blijkt uit oefeningen).
Als je er dan bijdenkt dat de grippen een toestel van de volgende generatie is en de F16 pas over 10 jaar vervangen moet worden lijkt het me geen goede optie.de f35 = gewoon het meest geschikt voor de luchtmacht (en de economie) schiet niet op om dan vanwege een soort VS-0-fobie een ander toestel te nemen
quote:ja
Op maandag 7 april 2003 12:58 schreef blieblie het volgende:[..]
F35 is?
De JSF?
quote:op het moment is het het beste toestel ter wereld volgens mij maar dat komt meer omdat dat het enige toestel van die generatie is dan dat het daadwerkelijk zo superieur is.
Ik ben niet anti-amerika, maar ik dacht dat de Grippen beter was.
Maar dasdusniezow.
de Rafale, Eurofighter Typh00n en de JSF zijn allemaal beter dan dat toestel. Als dat een optie zou zijn dan zouden we beter zelf nieuwe f16 airframes aan kunnen schaffen en er nog een update overheen gooien.
De vierde generatie van SAAB gaat onder andere beschikken over zelf regenererende systemen, veel is er nog niet over bekend.
Nederland vs Zweden... Geen idee eigenlijk, ik denk niet dat een van de twee de ander kan binnenvallen met succes. Tie break in het Skagerak?
en de luchtverdedigingsfregatten schieten toch alles wat vleugels heeft uit de lucht
zodra de eerste nederlandse marinier een splinter in z`n vingers krijgt eist de SP dat ze gelijk weer naar huis komen en gaat de hele oorlog niet meer door.
quote:helemaal alsof de SP ooit in de regering gaat komen ... dat is nog onwaarschijnlijker dan die hele Nederland vs Zweden oorlog
Op maandag 7 april 2003 13:58 schreef tactica het volgende:
maak je niet druk jongens het blijft altijd hypothetischzodra de eerste nederlandse marinier een splinter in z`n vingers krijgt eist de SP dat ze gelijk weer naar huis komen en gaat de hele oorlog niet meer door.
quote:En Godzijdank
Op maandag 7 april 2003 14:01 schreef sp3c het volgende:[..]
helemaal alsof de SP ooit in de regering gaat komen ... dat is nog onwaarschijnlijker dan die hele Nederland vs Zweden oorlog
quote:[offtopic]
Op maandag 7 april 2003 14:01 schreef sp3c het volgende:[..]
helemaal alsof de SP ooit in de regering gaat komen ... dat is nog onwaarschijnlijker dan die hele Nederland vs Zweden oorlog
quote:yeah, worden er weer autovrije weken ingesteld, maakt schiphol ruimte voor een enorm bos, en moeten mensen die meer dan 2000 euro per maand verdienen 100% belasting betalen boven dat bedrag. Tevens worden alle multinationals naar het buitenland gejaad, en wordt dit een zichzelf in stand houdende maatschappij waar we allemaal zelf voor de producten zorgen die we nodig hebben
Op maandag 7 april 2003 14:07 schreef du_ke het volgende:[..]
[offtopic]
Nah ik denk dat de SP over een jaar of 4 een volwaardige regeringskandidaat kan zijn. Zeker als ze nog wat zeteltjes groeien en dan eindelijk een kabinet van PvdA, GL en SP
kheb der nu al zin in!
quote:Het voordeel van Nederland is dat dat nooit zal gebeuren, de SP zal nooit de absolute meerderheid halen en de dingen die je voorstelt staan ook niet echt in hun programma
Op maandag 7 april 2003 14:23 schreef blieblie het volgende:[..]
yeah, worden er weer autovrije weken ingesteld, maakt schiphol ruimte voor een enorm bos, en moeten mensen die meer dan 2000 euro per maand verdienen 100% belasting betalen boven dat bedrag. Tevens worden alle multinationals naar het buitenland gejaad, en wordt dit een zichzelf in stand houdende maatschappij waar we allemaal zelf voor de producten zorgen die we nodig hebben
...
kheb der nu al zin in!
quote:jah maar het leger word afgeschaft dus daar (1,5% van het BNP) kunnen we het mooi van betalen
Op maandag 7 april 2003 14:23 schreef blieblie het volgende:[..]
yeah, worden er weer autovrije weken ingesteld, maakt schiphol ruimte voor een enorm bos, en moeten mensen die meer dan 2000 euro per maand verdienen 100% belasting betalen boven dat bedrag. Tevens worden alle multinationals naar het buitenland gejaad, en wordt dit een zichzelf in stand houdende maatschappij waar we allemaal zelf voor de producten zorgen die we nodig hebben
...
kheb der nu al zin in!
dat worden me daar tijden
m0ah ik hoop eerlijk gezegd dat ze bij de LPF weer een pim fortuyn achtig figuur in stelling kunnen brengen zodat we dan een VVD, LPF kabinet krijgen
onwaarschijnlijk maja dromen = niet verboden
quote:stond voor zo ver ik weet ook niet in het partij programma van VVD dat ze Stufi, OV etc. wilden gaan afschaffen
Op maandag 7 april 2003 14:27 schreef du_ke het volgende:[..]
Het voordeel van Nederland is dat dat nooit zal gebeuren, de SP zal nooit de absolute meerderheid halen en de dingen die je voorstelt staan ook niet echt in hun programma
quote:laat ze dat vooral en alsjeblieft heel snel doen.
Op maandag 7 april 2003 14:28 schreef sp3c het volgende:[..]
jah maar het leger word afgeschaft dus daar (1,5% van het BNP) kunnen we het mooi van betalen
dat worden me daar tijden
m0ah ik hoop eerlijk gezegd dat ze bij de LPF weer een pim fortuyn achtig figuur in stelling kunnen brengen zodat we dan een VVD, LPF kabinet krijgen
onwaarschijnlijk maja dromen = niet verboden
Als er straks geen leger meer is, is het voor mij een eitje om met wat illegaal ingekochte hardware en 15 fanatiek getrouwen heel dit land te veroveren en onder m`n laars te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |