Ach, de peilingen zijn minder erg voor het kabinet.quote:Een nog groter verschil is te vinden onder de mensen die 'heel tevreden' zijn. In 1999 was dat nog 65 procent van de ondervraagden, nu is dat elf procent.
quote:178 tt-EEN 178 wo 25 jan 12:09:20
buitenland ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
VS:"INFO OVER GUANTANAMO VRIJGEVEN"
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
De Amerikaanse overheid moet de namen
bekendmaken van de honderden gevangenen
die zonder enige vorm van proces worden
vastgehouden op de Amerikaanse leger-
basis Guantamo Bay, in Cuba. Dat heeft
een federale rechter beslist.
Tot nu toe had de regering-Bush
geweigerd om de identiteit van de
gedetineerden vrij te geven "omdat dit
het leven van hun familie in gevaar zou
kunnen brengen". Die argumentatie heeft
de rechter nu verworpen.
In Guantanamo zitten mensen vast die
verdacht worden van terrorisme. Ze
zouden banden hebben met het terreur-
netwerk Al Qaeda en moeten verschijnen
voor een militaire rechtbank.
Gegoogeld op 'land van belofte', een kroeg hier in Stad, in de hoerenbuurt. Zo'n kroeg waar voor een heel aantal jaar aan de bar hangt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:40 schreef RichardQuest het volgende:
Wie is de feestneus?
quote:737 tt-EEN 737 wo 25 jan 11:38:41
NIEUWS
ญญญญญญญญญญญญ
MILLIONAIR ZOEKT MAAGD
In het snel veranderende China tekenen
zich allerlei nieuwe sociale trends af.
Na jaren van gearrangeerde huwelijken
gaan rijke Chinezen nu op zoek naar een
"modernere" methode om een bruid te
vinden.
Rijke Chinese mannen zien geen kwaad in
het plaatsen van advertenties. Daarin
bieden ze maagdelijke kandidaten een
luxueuze levensstijl aan.
"De methode is tekenend voor de positie
van de vrouw in het moderne China",
aldus de Chinese vrouwenbeweging.
De gek van de weg?quote:
Ah, daar ligt mijn beloofde land.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:45 schreef sigme het volgende:
Gegoogeld op 'land van belofte', een kroeg hier in Stad, in de hoerenbuurt. Zo'n kroeg waar voor een heel aantal jaar aan de bar hangt.
Ken ik inderdaad niet, maar: goed zo!!!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:53 schreef sigme het volgende:
[..]
De gek van de weg?
Is dat zoiets als de Dwaas van het woud? zal je niet kennen, personage van: Tonke Dragt, kinderboekenschrijfster
Hmmm, staatsinrichting is vrij droge kost. Ik was ook altijd ้้n van de weinigen die bij de colleges erover aanwezig wasquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb even de eerste twee pagina's van je AT bekeken, ik zag een duidelijke stijging in het aantal POLtopics de laatste tijd.
Ik ben altijd dol op mensen die echt iets weten over staatsinrichting, ik weet namelijk niks en ga meestal uit van wat losse eindjes + harde logica. En dan leer ik wel eens wat bij dankzij op- en aanmerkingen daarop door meer ter zake kundigen.
Ghe, dan klopt de overeenkomst zelfs.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:56 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ken ik inderdaad niet, maar: goed zo!!!
Een zwerver, dus.
Ik heb vreemde voorkeurenquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Hmmm, staatsinrichting is vrij droge kost. Ik was ook altijd ้้n van de weinigen die bij de colleges erover aanwezig was![]()
Ik zal later reageren op je post in etniciteit topic.quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:56 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ken ik inderdaad niet, maar: goed zo!!!
Een zwerver, dus.
Waar ik op doelde was je minachting van de studie Kunstnogwat.quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:51 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom? Het *is* een heel slecht argument.
Het is een bekende drogredenering.
In dit geval is het z๓ duidelijk; er is geen enkel verband tussen de waarde van dat papiertje en de autoriteit van Pechtold op het gebied van bestuur.
Van iemand zeggen dat ie vast wel weet wat ie doet omdat een drs is, is echt afkeurenswaardig. In dit geval: als Pechtold een uitspraak had gedaan over een of ander kunstwerk, dan was het wel geldig geweest.
Het aandragen van volstrekt ongeldige argumenten zal ik altijd even aanstippen, bij iemand waarvan ik bijdragen op prijs stel.
Ass!quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:13 schreef Drugshond het volgende:
@RQ, zie je oorspronkelijke berichtje een paar postings terug.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:11 schreef du_ke het volgende:
Wat is de carp trouwens een waardeloos en inhoudsloos blad. het is dat ie gratis is.
heb ik liever de Intermediar voorquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:14 schreef George-Butters het volgende:
prima leesvoer voor op de pot.
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
heb ik liever de Intermediar voor.
OKquote:25 Januari 2006 13:14
Paus benadrukt liefde in encycliek
VATICAANSTAD Paus Benedictus XVI heeft in zijn eerste encycliek veel aandacht voor de liefde binnen het christendom. Hij noemt het onderwerp erg actueel en van praktisch belang in een wereld vol haat en geweld.
In het stuk Deus Caritas Est behandelt Benedictus eros (de erotische liefde) en caritas (de naastenliefde). Eros komt volgens hem het best tot uiting in het huwelijk van man en vrouw. Hij zegt dat de RK Kerk landen niet zijn wil wenst op te leggen, maar dat niet kan worden gezwegen als daardoor het leed afneemt.
De encycliek was al op 25 december af, maar experts moesten hem nog doornemen.
Aan het brainwashen, die kinderen??quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:21 schreef George-Butters het volgende:
Kut daar gaat de bel. Nog 1 uur lesgeven en dan 1 uur leerlingen bijbelspreuken laten overschrijven.
Ach, wat lief, je steunt JdW door die troep nu hier te laten zien zodat ie erop mag reagerenquote:
http://www.volkskrant.nl/denhaag/1138082627707.htmlquote:De grootste fouten werden gemaakt door het CDA, dat voor 34 duizend euro aan verkeerde declaraties indiende. De partij declareerde onder meer de trainingskosten van nieuwe Kamerleden die op dat moment echter nog niet tot Kamerlid waren be๋digd. Ook gaf de fractie een cadeau aan minister-president Balkenende en trachtte daarvoor het onkostenbudget aan te spreken.
(...)
Een Kamerlid van de LPF probeerde een verkeersboete van 288 euro te declareren en ook bij de VVD troffen de controleurs een verkeersboete aan op de balans.
(s)linkse mediaquote:Op woensdag 25 januari 2006 13:44 schreef Sidekick het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/denhaag/1138082627707.html
quote:Over de boekhouding van het onafhankelijke Kamerlid Ali Lazrak, die begin 2004 de fractie van de SP verliet, heeft de controledienst nog geen oordeel geveld. Hij leverde zijn administratie te laat in.
Ja, ik voel je aanwezigheidquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:50 schreef MrX1982 het volgende:
Live vanuit Rotterdam.
Eng hequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ja, ik voel je aanwezigheid
Ja, ik ga dan maar eens doesjen en daarn biertjes en groene thee halenquote:
Succes.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ja, ik ga dan maar eens doesjen en daarn biertjes en groene thee halen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Bach - Toccata and Fugue in D Minor. [14.gif]
Dan vind ik het jammer dat er ook niet nog een naakte dame in is verwerkt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:22 schreef MrX1982 het volgende:
De namen op de poster zijn in het Latijn.
Jah duh, lijkt me logisch omdat het een minderheid isquote:Moslims hebben Nederlandse vrienden
Van alle moslims die hebben meegedaan aan de enqu๊te, heeft 92 procent vrienden die geen moslim zijn. Slechts 35 procent van de niet-moslims hebben vrienden die moslim zijn.
Sinds wanneer hoort dat op een kaart dat leidt enkel afquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dan vind ik het jammer dat er ook niet nog een naakte dame in is verwerkt.
Wij hadden altijd naakte vrouwen op de kaartenbak op de boot, als een soort beschermengel zeg maar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoort dat op een kaart dat leidt enkel af.
Ja op die manier maar deze kaart is niet voor op een bootquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wij hadden altijd naakte vrouwen op de kaartenbak op de boot, als een soort beschermengel zeg maar.
Kan je ook laten inlijsten bij de Expo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Aria Giovanni is een Latijnse naam.
En Bunny Luv doet het vaak klassiek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef Johan_de_With het volgende:
FUUUCCCKKK .. dat is net zoiets als zeggen:quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef pberends het volgende:
2vandaag:
[..]
Jah duh, lijkt me logisch omdat het een minderheid is! De term "slechts" is heel slecht gekozen. Als je 1 neger in deze samenleving zou hebben is het niet vreemd dat de neger veel Nederlandse vrienden heeft, en een klein percentage maar een neger als vriend heeft.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:34 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
FUUUCCCKKK .. dat is net zoiets als zeggen:
Albino's hebben niet-albino vrienden
Van alle albino's die hebben meegedaan aan de enqu๊te, heeft 99.98% vrienden die geen albino zijn. Slechts 0.01% van de niet-albino's hebben vrienden die albino zijn.
Bloobers Ariaquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Die rechter lijkt wel een mannenhoofd dat 360 graden gedraaid is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Doe mij die twee maar op een poster. Octavia en Atia.
He's cute!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die rechter lijkt wel een mannenhoofd dat 360 graden gedraaid is.
Optical Illusion.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Die rechter lijkt wel een mannenhoofd dat 360 graden gedraaid is.
Die linkse lijkt op een hoofd met 2 ogen een neus en een mond. Net een mens.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Doe mij die twee maar op een poster. Octavia en Atia.
Misschien is het wel een mensquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:43 schreef pberends het volgende:
Die linkse lijkt op een hoofd met 2 ogen een neus en een mond. Net een mens.
Echt waar?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waar ik op doelde was je minachting van de studie Kunstnogwat.
http://www.ad.nl/buitenland/article115272.ecequote:Bush naar Pakistan en India
WASHINGTON (ANP) - De Amerikaanse president Bush brengt in maart een bezoek aan de collega-kernmachten India en Pakistan. Dat zei Bush na een onderhoud in Washington met de bezoekende Pakistaanse premier Aziz. Het bezoek aan Pakistan komt op het moment waarop de relatie tussen de VS en Pakistan onder druk staat. De Amerikanen bombardeerden deze maand op Pakistaans grondgebied een aantal woonhuizen waar de tweede man van het Al Qaida-netwerk, Al Zawahiri, zich zou ophouden. Deze Egptenaar was er niet, maar er zouden wel andere kopstukken van de terreurorganisatie zijn gedood.
De aanvallen leidden tot felle protesten van boze Pakistanen tegen de VS en tegen president Musharraf. Die geldt als een bondgenoot van de Amerikanen in de internationale strijd tegen terrorisme.
Ik heb ooit gehoord dat op middeleeuwse kaarten altijd afbeeldingen staan van mensen omdat de kaarten dan niet gebruikt kunnen worden door moslims, omdat deze geen afbeeldingen van mensen mogen zien.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoort dat op een kaart dat leidt enkel af.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb ooit gehoord dat op middeleeuwse kaarten altijd afbeeldingen staan van mensen omdat de kaarten dan niet gebruikt kunnen worden door moslims, omdat deze geen afbeeldingen van mensen mogen zien.
Misschien kunnen we dat onze moderne moslims weer aanleren, dan kan je eenvoudig de fundamentalisten scheiden van de rekkelijken. Drukken we voortaan op kaarten weer een blote schoonheid, dan kan zo'n martelaar-in-wording er niks mee want het is onrein.
Grappig dat wist ik niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:00 schreef sigme het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat op middeleeuwse kaarten altijd afbeeldingen staan van mensen omdat de kaarten dan niet gebruikt kunnen worden door moslims, omdat deze geen afbeeldingen van mensen mogen zien.
Misschien kunnen we dat onze moderne moslims weer aanleren, dan kan je eenvoudig de fundamentalisten scheiden van de rekkelijken. Drukken we voortaan op kaarten weer een blote schoonheid, dan kan zo'n martelaar-in-wording er niks mee want het is onrein.
Houd die wel van naakte vrouwen danquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Grappig dat wist ik niet.
Mooi proefballonetjes voor Wilders, laatste tijd weinig media aandacht gekregen.
Als hij daarmee moslims dwars kan zitten welquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Houd die wel van naakte vrouwen dan
Alleen als hij er een hekel aan heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Houd die wel van naakte vrouwen dan
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:28 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.excenture.nl/
LOL!
Keihard knallenquote:Dit Complete pakket omvat o.a:
RC German Tiger I tank
Programmeerbare afstandbediening
1 x Akku 7,2V 1700mAh Ni-Cd
Laadapparaat
200 schots 6mm Munitie
Doelschijven
Stickerset
Soldaat
*let op: deze tank is niet geschikt voor kinderen onder de 12 jaar, vanwege het schieten met plastic softair kogels die bijna 25 meter ver kunnen komen.
Dan ga ik toch voor de Leopard 2quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor de Leopard 2
25 meterquote:Deze tank Leopard II is een tank die eveneens kogels af kan schieten tot wel 25 meter.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef George-Butters het volgende:
TTTTTTTTTTTTTTEeeeeeeeeerrrrrrrrring,
Bas gaat samenwonen![]()
![]()
![]()
Ik moet dit nog even verwerken.
Ik ben bang dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]weer eentje die in de valkuil is getrapt
ach ik heb 9 mooie jaren gehad hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van harte met je mooie nieuwe huis! en dat van je meisje..quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef George-Butters het volgende:
Bas gaat samenwonen![]()
![]()
![]()
quote:Timothy Treadwell
Timothy TreadwellTimothy Treadwell (April 29, 1957 – October 5, 2003) was an environmentalist and bear enthusiast who lived among the Coastal brown bears of Katmai National Park in Alaska for approximately twelve years. He and his girlfriend Amie Huguenard were killed and partially eaten by brown bears on October 5, 2003.
Ja, 2vandaag was voor de verandering leuk om te kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:55 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Timothy_Treadwell
[..]
[afbeelding].
http://www.imdb.com/title/tt0436971/quote:Why We Fight
Tagline: It is nowhere written that the American empire goes on forever.
Plot Outline: Is American foreign policy dominated by the idea of military supremacy? Has the military become too important in American life? Jarecki's shrewd and intelligent polemic would seem to give an affirmative answer to each of these questions.
What the hell? Dit kan toch niet goed gaan. Tegenwoordig is van nieuw gekochte huizen dus voor 2/3 door een hypotheek gefinancierdquote:Bijna kwart meer hypotheken afgesloten
Uitgegeven: 25 januari 2006 11:40
APELDOORN - In het laatste kwartaal van vorig jaar zijn er bijna 22 procent meer hypotheken afgesloten ten opzichte van dezelfde periode in 2004. In totaal werden er ruim 136.000 hypotheken afgesloten voor een bedrag van 35,6 miljard euro. Dat blijkt uit woensdag gepubliceerde cijfers van het Kadaster.
De gemiddelde hypotheeksom kwam uit op bijna 256.000 euro per woning. Het is een stijging met ruim 10 procent ten opzichte van het laatste kwartaal in 2004. De rente die moet worden betaald, zakte met 0,5 procentpunt tot 3,79 procent.
Ook keek het Kadaster naar het aantal gedwongen verkopen, waarbij het gaat om huiseigenaren die de hypotheek niet meer kunnen opbrengen wegens werkloosheid, echtscheiding of door andere oorzaken. Over heel 2005 kwam het aantal gedwongen verkopen op 1911 tegen 1504 in 2004. Dat is een stijging met circa 27 procent. Het Kadaster had in december al aangegeven dat het aantal gedwongen verkopen richting 2000 zou stijgen.
quote:MANAMA - Popster Michael Jackson lukt het maar niet om uit de schijnwerpers te blijven. Zelfs verkleed als een vrouw, wisten fans hem feilloos te vinden in het oliestaatje Bahrein. Daar heeft de 'King of Pop' zich teruggetrokken na zijn rechtszaak in de VS wegens vermeend kindermisbruik.
quote:Studenten willen niet lenen
ROTTERDAM, 25 JAN. Studenten in het hoger onderwijs willen liever geld verdienen met een bijbaan dan geld lenen om hun studiebeurs aan te vullen. Tweederde van de studenten is niet van plan een lening af te sluiten.
Dat blijkt uit een onderzoek van de Radboud Universiteit Nijmegen, uitgevoerd in opdracht van het ministerie van OCW. Het onderzoek zou vanavond door staatssecretaris Rutte (Onderwijs, VVD) worden gepresenteerd. De uitkomst staat haaks op het streven van Rutte naar ruimer leengedrag van studenten. Hij wil dat studenten meer tijd besteden aan hun studie en minder aan bijbaantjes. Daarom moeten ze een lening beschouwen als een investering in hun eigen toekomst. Als ze eenmaal een goede baan hebben, kunnen ze de schuld makkelijk terugbetalen, meent Rutte.
Studenten denken daar anders over, blijkt uit het panelonderzoek. Ruim vijfduizend studenten beantwoordden dertig vragen die ze per e-mail kregen toegestuurd. Bij de keuze tussen de twee opties ‘lenen is beter dan werken’ of ‘werken is beter dan lenen’ koos 90 procent van de studenten zonder leenervaring en 82 procent van de studenten m้t leenervaring voor de tweede optie. Een meerderheid (55 procent) beschouwt een lening als een noodzakelijk kwaad, niet als investering in de toekomst. Dat ze met een lening meer tijd aan hun studie kunnen besteden, wordt nauwelijks als voordeel gezien.
De landelijke studentenorganisaties LSVb en ISO zijn tegen meer lenen. ISO-voorzitter Evelien van Roemburg: „Het is veel beter om te werken dan om je hand op te houden.” De basisbeurs voor uitwonende studenten is dit jaar 248,48 euro per maand, voor thuiswonenden 89,24 euro. Lenen bij de IB Groep kan tegen een rente van 2,74 procent. Afbetalen mag over een periode van vijftien jaar.
Ik, Samiraquote:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef George-Butters het volgende:
Bas gaat samenwonen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze denkt ook van: hij heeft een auto, nu moet ik toeslaan..
Nog even wachten tot het online te vinden is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:44 schreef RichardQuest het volgende:
Deurwaarders, volgens mij.
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=artikelen.details&achtergrond_id=8322&CFID=2112918&CFTOKEN=10331552quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nog even wachten tot het online te vinden is.
Dat hebben ze handig gedaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=artikelen.details&achtergrond_id=8322&CFID=2112918&CFTOKEN=10331552
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:04 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat hebben ze handig gedaan.![]()
Ik heb een paar pagina's gelezen. Hij heeft nog niet gehoord van interpunctie; bovendien is het een grote opsomming.quote:
Goh, de VVD komt ook weer met en idee: Rutte wil lenen onder de aandacht brengenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:04 schreef pberends het volgende:
[..]
What the hell? Dit kan toch niet goed gaan. Tegenwoordig is van nieuw gekochte huizen dus voor 2/3 door een hypotheek gefinancierd.
Als je het een beetje met mate doet stelt zo'n lening niks voor, als je afgestudeerd bent...da's heel wat anders dan mensen die lenen om op vakantie te gaan of een auto m้t stuurbekrachtiging te kopen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Goh, de VVD komt ook weer met en idee: Rutte wil lenen onder de aandacht brengen
Ik heb een schuld bij de IBG ter grote van de waarde vh huis van sigme, je kan er iig een mooie middenklasse auto van kopen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Goh, de VVD komt ook weer met en idee: Rutte wil lenen onder de aandacht brengen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb een schuld bij de IBG ter grote van de waarde vh huis van sigme![]()
quote:
Ik moet ook alles zelf betalen, met minimale stufiquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zo grappig is het nu ook weer niet.
Maar heb al 7,5 jaar gestudeerd nu, waarvan dus 3,5 jaar leven op een lening en leen al 7,5 jaar bij. Moet een groot gedeelte zelf ophoesten.
Als je geen rijke ouders hebt...
Krijg inderdaad geen aanvullende beurs.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik moet ook alles zelf betalen, met minimale stufi....meestal lukt het wel maar sommige maandjes
. Dan is zo'n lening wel makkelijk.
Ga jij daarom samenwonen, je moppie heeft tenslotte meer "pieken" ( ik zat daar eigelijk wat heel anders bij te denkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zo grappig is het nu ook weer niet.
Maar heb al 7,5 jaar gestudeerd nu, waarvan dus 3,5 jaar leven op een lening en leen al 7,5 jaar bij. Moet een groot gedeelte zelf ophoesten.
Als je geen rijke ouders hebt...
Nee lijkt me juist enorm relaxt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ga jij daarom samenwonen, je moppie heeft tenslotten meer "pieken" ( ik zat daar eigelijk wat heel anders bij te denken) dan jij
Ah, daar is de terugtrek ruimte weerquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee lijkt me juist enorm relaxt.
Enorm veel ruimte.
Het is gewoon niet veel. Heb het niet slecht uiteraard, maar veel is anders.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:37 schreef Reya het volgende:
ik zag overigens dat de stufi wel fors hoger is geworden. Na enige verbazing mijnerzijds bleek dat echter de compensatie voor het nieuwe ziektekostenstelsel te zijn, en ga ik er in totaal dus alsnog op achteruit![]()
Het is idd elke keer bijzonder schrikken als je weer boeken moet hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is gewoon niet veel. Heb het niet slecht uiteraard, maar veel is anders.
beetje studieboek kost ook 50 euro![]()
Zijn dictaten tegenwoordig ook nog idioot aan de prijs.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat dat gewoon betaald moet worden door de overheid, met misschien 200 euro extra collegegeld. Het verschilt nogal per opleiding heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zijn dictaten tegenwoordig ook nog idioot aan de prijs.
Mijn duurste boek ooit was 140 gulden ofzo.
Bij mij worden colleges wegbezuinigd terwijl je wel collegegeld blijft betalenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat dat gewoon betaald moet worden door de overheid, met misschien 200 euro extra collegegeld. Het verschilt nogal per opleiding heb ik gemerkt.
terugbetalen alleen geen pretjequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Lening is zo gefixt [afbeelding]
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3206410,00.htmlquote:Iran: We can put Israel in 'eternal coma'
Iran's defense minister says if Israel attacks Muslim republic, Iran and its allies can retaliate, 'put Israel in coma' similar to that of PM Sharon. Iran a lunatic regime, Israel's ambassador to U.N. says earlier Wednesday
Nir Magal
Iran threatens again: Iran's Defense Minister Mostafa Mohammad Najjar said Wednesday that the country and its allies could put Israel "in an eternal coma," like that of Prime Minister Ariel Sharon, if Israel attempts to attack the Muslim republic.
"Israel does not have the courage to attack Iran, and if it commits such a big mistake, the defenders of Islamic Iran will put Israel in an eternal coma like Sharon," he said in a television appearance.
Najjar, who branded the United States and Israel as "the great and little Satan, who are using psychological war to intimidate Iran," was responding to recent statements by Israeli Defense Minister Shaul Mofaz, who said Israel may attack Iran if diplomatic measures to neutralize its nuclear armaments efforts fail.
"The state of Israel will not be able to accept Iranian armament, and must prepare to defend itself. The Iranian president's regime supports terror in the Middle East by providing terror organizations with rockets that threaten Israel, money and knowledge," Mofaz said at the Herzliya Conference Saturday.
Earlier Wednesday, Israel's Ambassador to the United Nations Dan Gillerman said Iran's planned Holocaust conference was "proof of what a global threat Iran really is."
"I fear that the only reason Iran is showing so much interest in the Holocaust is because they may be preparing another Holocaust and it is up to the world and the United Nations to prevent that from happening," Gillerman said on the sidelines of the opening of the "No Child's Play" exhibit at the U.N. commemorating Holocaust remembrance week.
"Iran is proving yet again what an extreme, fundamentalist, lunatic regime it is," Gillerman said.
quote:'Seks voor examen verbetert prestaties'
Uitgegeven: 25 januari 2006 20:29
LONDEN - Een nummertje maken voor een examen geeft een relaxed en voldaan gevoel waardoor mensen over het algemeen beter presteren. Orale seks en zelfbevreding heeft veel minder effect, blijkt uit een studie van Britse onderzoekers. Dat meldt het Britse wetenschappelijke tijdschrift New Scientist zaterdag.
Psychologen van de Universiteit van Paisley hebben de invloed van verscheidene seksuele activiteiten op de bloeddruk tijdens en na een examen vergeleken. Een testgroep van 24 vrouwen en 22 mannen moest twee weken lang een dagboek bijhouden over de seksuele handelingen die ze verrichtten.
De proefpersonen werden in die periode aan een aantal examens onderworpen, in de vorm van bijvoorbeeld het houden van een toespraak of hardop hoofdrekenen. De proefpersonen die regelmatig geslachtsgemeenschap hadden gehad, vertoonden duidelijk minder stress, ook na een langere periode. Verder bleek hun bloeddruk na een examen veel sneller weer normaal dan bij anderen.
De onderzoekers denken dat de stressvermindering te maken heeft met de aanmaak van oxytocin, het hormoon dat een rol speelt bij het gevoel van verbondenheid in relaties, het orgasme en voortplanting. Het vermoeden is dat dit hormoon wordt aangemaakt als geliefden elkaar veel aanraken.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3206041,00.htmlquote:'Iran may be preparing another Holocaust'
Israeli U.N. Ambassador Dan Gillerman calls Iran 'extreme, fundamentalist, lunatic regime'; says he fears only reason Iranians are showing interest in Nazis' slaughter of European Jews is because they have plans for another Holocaust
Associated Press
Israel's Ambassador to the U.N. Dan Gillerman on Tuesday called Iran an "extreme, fundamentalist, lunatic regime" and said it is the U.N. Security Council's duty to prevent "another Holocaust."
Gillerman made the comments to The Associated Press on the sidelines of the opening of an exhibit at the U.N. for Holocaust remembrance week. His comments come on the heels of a report last week that Iran is planning a conference that will examine evidence for the Holocaust.
"Iran is proving yet again what an extreme, fundamentalist, lunatic regime it is," Gillerman said.
"If the world had any doubts and thought that Iran may become more moderate, the statements by the president of Iran and this upcoming conference are another proof of what a global threat Iran really is."
The conference is Iranian President Mahmoud Ahmadinejad's latest step in a campaign against Israel. Previously he called the Nazis' World War II slaughter of European Jews a "myth" and said the Jewish state should be wiped off the map or moved to Germany or the United States.
'Dangerous nation'
"I fear that the only reason Iran is showing so much interest in the Holocaust is because they may be preparing another Holocaust and it is up to the world and the United Nations to prevent that from happening," Gillerman said.
He pointed to Iran's alleged nuclear ambitions as proof of how dangerous the nation is.
"I think this matter must be referred as quickly as possible to the Security Council because only the Security Council will take the necessary steps to prevent Iran from becoming a nuclear possessing power," Gillerman said.
The first International Holocaust Commemoration Day will take place January 27.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
voor alle tentamenmensjes!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
Da's dan weer minder romantischquote:De onderzoekers denken dat de stressvermindering te maken heeft met de aanmaak van oxytocin, het hormoon dat een rol speelt bij het gevoel van verbondenheid in relaties, het orgasme en voortplanting. Het vermoeden is dat dit hormoon wordt aangemaakt als geliefden elkaar veel aanraken.
Lekker veel aanraken is altijd leukquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[..]
Da's dan weer minder romantisch.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
En nog ่่n.
[..]
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3206041,00.html
Mwah, dan moet je weer diep in de algemene middelen gaan graven terwijl dat wellicht in veel gevallen helemaal niet nodig is. Leningen zijn ook niet onoverkomelijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:50 schreef DionysuZ het volgende:
ik vind dat scholing sowieso door de overheid betaald moet worden, volledig.
Oeh schatje, ik heb zin in Oxytocinquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Lekker veel aanraken is altijd leuk
je bedoelde natuurlijk dat hormoon
Het is een investering in de toekomst, een boost voor de kenniseconomie. Als je het aan een lening over laat dan kunnen sommige mensen (lees rijkere) makkelijker studeren, want zij hoeven tenminste niet die rente en lening terug te betalen, daar waar arme studenten dit als extra barriere kunnen zien om te gaan studeren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Mwah, dan moet je weer diep in de algemene middelen gaan graven terwijl dat wellicht in veel gevallen helemaal niet nodig is. Leningen zijn ook niet onoverkomelijk![]()
Hoppa, gaan met die banaan, ja hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oeh schatje, ik heb zin in Oxytocin.
Het lijkt me zinvoller om algemene middelen te steken in nieuwe onderzoeksgebieden etcetera dan in gratis studeren voor iedereen. Er bestaat nu al een glijdende schaal voor aanvullende beurzen voor mensen die het werkelijk niet kunnen betalen, en daarnaast is een bescheiden lening absoluut geen grote last. Zolang studenten niet krom hoeven te liggen om rond te komen en iedereen in principe naar de universiteit kan, lijkt er me voor de rest niet zoveel aan de handquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:59 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Het is een investering in de toekomst, een boost voor de kenniseconomie. Als je het aan een lening over laat dan kunnen sommige mensen (lees rijkere) makkelijker studeren, want zij hoeven tenminste niet die rente en lening terug te betalen, daar waar arme studenten dit als extra barriere kunnen zien om te gaan studeren.
Als ze Israel nuken hebben ze inderdaad nog eens 6 miljoen joden gedood.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
En nog ่่n.
[..]
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3206041,00.html
we hebben het hier dan ook redelijk goed geregeld. Maar als ik kijk naar een derde wereldland als Cuba, daar kan iedereen gratis studeren en afgestudeerden daar kunnen zich meten met de beste ter wereld. En ook de gezondheidszorg is daar gratis voor iedereen. Een derde wereldland man, moet je je voorstellen wat hier dan wel niet mogelijk isquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Het lijkt me zinvoller om algemene middelen te steken in nieuwe onderzoeksgebieden etcetera dan in gratis studeren voor iedereen. Er bestaat nu al een glijdende schaal voor aanvullende beurzen voor mensen die het werkelijk niet kunnen betalen, en daarnaast is een bescheiden lening absoluut geen grote last. Zolang studenten niet krom hoeven te liggen om rond te komen en iedereen in principe naar de universiteit kan, lijkt er me voor de rest niet zoveel aan de hand![]()
quote:
quote:Een compleet menselijk skelet bestaat uit ongeveer 206 beenderen. (Er treden vrij vaak individuele variaties op: sommige botjes ontstaan pas als botstructuren op latere leeftijd en niet bij iedereen; daarvoor bestaan ze uit kraakbeen of bindweefsel; sommige mensen hebben een of twee paar extra ribben, of een of meer wervels zijn gedeeltelijk vergroeid; soms zijn er 3 werveltjes in het stuitje, soms vier; ook de sesambeentjes zijn niet bij iederen aanwezig.)
Goed bezig!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef George-Butters het volgende:
Bas gaat samenwonen![]()
![]()
![]()
http://www.nd.nl/document.aspx?document=nd_artikel&vorigDocument=&id=66367quote:Boven winkels staan 30.000 huizen leeg
van onze redactie binnenland
DEN HAAG - Ruim dertigduizend woningen boven winkels staan al jaren leeg. Een aantal daarvan is zo ernstig verwaarloosd dat het pand verkrot en soms zelfs op instorten staat. Dat stelt de vereniging Wonen boven Winkels Nederland, die vandaag wordt opgericht. De vereniging wil dat gemeenten, woningcorporaties, architecten en bouwbedrijven de handen ineenslaan om deze zogeheten spooketages weer bewoonbaar te maken.
Het gaat vooral om panden in binnensteden. Voor de eigenaren, vaak vastgoedinvesteerders, zijn de bovenwoningen nauwelijks interessant, omdat ze veel minder opbrengen dan winkelruimte. Daarom zijn de in- en opgangen van deze woningen veelal gesloopt om ruimte te maken voor etalages.
Veel gemeenten is dit een doorn in het oog. Er gaat onnodig schaarse woonruimte verloren en het gebied krijgt door de verpaupering een onaangename uitstraling. Verschillende gemeenten hebben er daarom veel geld voor over de woningen te kopen en op te knappen, zodat ze kunnen worden verhuurd aan vooral studenten en jongeren die beginnen op de arbeidsmarkt. Niet alleen omdat de woningnood onder deze groepen groot is, maar ook om de binnensteden leefbaarder en veiliger te maken.
En? Er is pas 1 uur van de 6 middaguren voorbij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:55 schreef MrX1982 het volgende:
En ik moet nog middag eten.
Hmm, boven een caf้ wonen is wel aardig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:53 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.nd.nl/document.aspx?document=nd_artikel&vorigDocument=&id=66367
kijk aanhopelijk komt er nu een eind aan die toestand
Vanwege al die smerige praatquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:56 schreef pberends het volgende:
En? Er is pas 1 uur van de 6 middaguren voorbij.
Check je AT!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:10 schreef Iblardi het volgende:
Ik ga ervanuit dat Floripas hier niet kijkt: Het lieve meisje van hiernaast
Hallo, allemaal!
Ik moet straks weer aan het werk.
En MRX1982, ik heb wat harder van me afgebeten in het klaagbaaktopic, zoals jij zei.
Ok, ben ik alweer in BH geweest, maar ik ga er niet reageren! Er zijn grenzen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:10 schreef Iblardi het volgende:
Ik ga ervanuit dat Floripas hier niet kijkt: Het lieve meisje van hiernaast
Hallo, allemaal!
Ik moet straks weer aan het werk.
En MRX1982, ik heb wat harder van me afgebeten in het klaagbaaktopic, zoals jij zei.
Ik zie nergens een graatmager exemplaar in je OP, een stevige en een grondzitser..da's al.quote:(Die graatmagere trol - is dat een vrouw? Ze is de naam niet waard, dan - die op de grond zit vergeten we maar even)
Toen liep ik hier rond als een kloon.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, ben ik alweer in BH geweest, maar ik ga er niet reageren! Er zijn grenzen.
Wist je trouwens dat je Floripas ooit een foto van haar hoofd hier heeft getoond?
Je zou mij trouwens te mager vinden, maar ik ben wel zo'n make-up loze. Fijn te horen dat er mensen zijn die dat waarderen.
[..]
Ik zie nergens een graatmager exemplaar in je OP, een stevige en een grondzitser..da's al.
we richten onze pijlen op de Kalverstraatquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:53 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.nd.nl/document.aspx?document=nd_artikel&vorigDocument=&id=66367
kijk aanhopelijk komt er nu een eind aan die toestand
En haar vriendin is helemaal erg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:26 schreef Iblardi het volgende:
Floripas is inderdaad wat teveel een 'babe'. Maar met zulke hersens mag ze stilleto's dragen, als ze wil.
Bruikbaar voor wat?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:31 schreef Tafkahs het volgende:
Floripas is alleen bruikbaar als ze zich ook daadwerkelijk laat zien.
snode slowchat samenspanningenquote:
Prascissor?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:24 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Toen liep ik hier rond als een kloon.![]()
Ach who cares, mijn vriendinnetjes waren ook niet allemaal erg algemeen ontwikkeld.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:33 schreef Iblardi het volgende:
[..]
En haar vriendin is helemaal erg.![]()
Die weet welke lijnen Zara allemaal in de kledinglijn had, hoe je moet strippen en buikdansen, maar als je haar vraagt naar Oost-Europese hoofdsteden....
Ze had zelfs nog nooit van Cambridge gehoord. Maar ja, Floripas is gek met haar.
Unlikequote:
Most of the change we think we see in life is due to truths being in and out of favor?quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Most of the change we think we see in life is due to truths being in and out of favor?
Waarom een kloon?quote:
Ha, heeft ze dat gedaan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef Pracissor het volgende:
Maar iig werd er zo'n plaatje gepost, maar het was me dus niet helemaal duidelijk of het Floripas was.
Dus ik vroeg het, maar ik werd niet serieus genomen omdat ik een kloon was en moest ook maar low-profile blijven anders zou me ban worden verlengd.
Mijn (onterechte) ban...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom een kloon?
* sigme heeft zich nog nooit gekloond.
Jaja, aan gene zijde, die tel ik even niet mee
Ik ben weinig conventioneel jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef Iblardi het volgende:
Sigme, jij ziet er leuk uit, hoor, helemaal niet te mager (beetje aan de dunne kant, dat wel). Ontspannen, alsof je plezier hebt in het leven, alsof je je niet op laat jagen door conventies. En dat is in het algemeen zooooooo aantrekkelijk!
Dat doet me eraan denken: volgende vraag, hoe oud ben jij?quote:Dit was natuurlijk ook een jongerenforum, maar volgens mij als je eenmaal de achttien, twintig bent gepasseerd dan heb je die dertien-in-een-dozijn-bikinimeiskes toch wel gezien?
Een echte man!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:44 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ha, heeft ze dat gedaan?
Niks voor haar, eigenlijk. Het ergert haar ook als mensen met haar gaan flirten als ze een lezing geeft. Dan zegt ze: "Zo, Meneer So-and-so, had u nog iets op te merken over mijn semantische methode? Nee? Dan zie ik uw recensie met plezier tegemoet."
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef Iblardi het volgende:
Dit was natuurlijk ook ooit een jongerenforum, maar volgens mij als je eenmaal de achttien, twintig bent gepasseerd dan heb je die dertien-in-een-dozijn-bikinimeiskes toch wel gezien?
waar hoor jij bij?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:51 schreef Drugshond het volgende:
Nog ff en ik post net zoveel voor als achter de schermen.
We hebben een Fok-I en een Fok-II (dat is wel duidelijk).
Daar kan je toch geen antwoord opkrijgen dat onomstotelijk maakt dat de foto bij de user hoort? Ik begrijp zulke nutteloze vragen niet..quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef Pracissor het volgende:
Maar iig werd er zo'n plaatje gepost, maar het was me dus niet helemaal duidelijk of het Floripas was.
Dus ik vroeg het, maar ik werd niet serieus genomen omdat ik een kloon was en moest ook maar low-profile blijven anders zou me ban worden verlengd.
Ik ben een user die zowel in de onder- als in de bovenwereld van Fok! begeeft.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef Tafkahs het volgende:
waar hoor jij bij?
Een ballenverschromelende 32.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben weinig conventioneel ja.
[..]
Dat doet me eraan denken: volgende vraag, hoe oud ben jij?
Nee maar als ze het zelf had gepost was er wel een mate van grote waarschijnelijkheid.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar kan je toch geen antwoord opkrijgen dat onomstotelijk maakt dat de foto bij de user hoort? Ik begrijp zulke nutteloze vragen niet..
Zal wel aan mij liggen, ik ben te resultaatgericht zegt men.
Beschrijf haar eens? Ik ben een kenner.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:56 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nee maar als ze het zelf had gepost was er wel een mate van grote waarschijnelijkheid.![]()
Ik ben geen bierverslindende , drugsgebruikende, keukenvervuilende student.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef Reya het volgende:
Als student behoor je nu idd echt tot de jongeren![]()
de politicusquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben een user die zowel in de onder- als in de bovenwereld van Fok! begeeft.
Ik ga *niet* vanaf het werk een dialoog aan over ballen. Maar je bent jonger dan ik. Gelukkig heb ik geen ballenquote:
Ook geen skippyballenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef sigme het volgende:
Ik ga *niet* vanaf het werk een dialoog aan over ballen. Maar je bent jonger dan ik. Gelukkig heb ik geen ballen.
Is er iets mis met bier verslinden, drugs gebruiken en keukens vervuilen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben geen bierverslindende , drugsgebruikende, keukenvervuilende student.
Ik ben nog veel erger.
Goh, je ziet er jonger uit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ga *niet* vanaf het werk een dialoog aan over ballen. Maar je bent jonger dan ik. Gelukkig heb ik geen ballen.
Overigens ben ik voor een student best braafquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Is er iets mis met bier verslinden, drugs gebruiken en keukens vervuilen?![]()
De beerput is open?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:51 schreef Drugshond het volgende:
Nog ff en ik post net zoveel voor als achter de schermen.
We hebben een Fok-I en een Fok-II (dat is wel duidelijk).
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:08 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Goh, je ziet er jonger uit.
Jongens, mag ik even iets aankondigen?
Ik vind discussieren met Pracissor leuk.
Wie komt er nog wat over buitenlanders zeggen in mijn klaagbaak-onderwerp?
Nee hoor, werd snel geratificeerd door Lucille.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef Iblardi het volgende:
Gisteren had ik de grootste verspreking tot nu toe. Ik was moe, en op het werk kwam de vrouw van mijn baas langs met hun zoontje van 1,5 jaar oud. Een ander kindje had ooit een zakje knikkers laten liggen, en dat pakte die baby om mee te spelen.
Toen zei ik tegen die vrouw: "Kijk maar uit, straks krijg je zijn ballen niet meer uit de oorlog"
Gelukkig moest ze er hard om lachen en begreep ze wat ik had willen zeggen.
Ik snap em nog steeds niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef Iblardi het volgende:
Gisteren had ik de grootste verspreking tot nu toe. Ik was moe, en op het werk kwam de vrouw van mijn baas langs met hun zoontje van 1,5 jaar oud. Een ander kindje had ooit een zakje knikkers laten liggen, en dat pakte die baby om mee te spelen.
Toen zei ik tegen die vrouw: "Kijk maar uit, straks krijg je zijn ballen niet meer uit de oorlog"
Gelukkig moest ze er hard om lachen en begreep ze wat ik had willen zeggen.
In de 'echte wereld' dus niet.quote:
Lucille is toch een hij?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nee hoor, werd snel geratificeerd door Lucille.
Ze kon niet achterhalen waarom ik was gebanned, Dago reageerde niet op m'n mailtjes etc.
Duidelijk sprake van een campagne versus mijn persoontje.![]()
Weet ik veel.quote:
Jaja, we zitten diep in het systeem.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:15 schreef MrX1982 het volgende:
Demonisering van Pracissor.
Gelukkig is klowjow nu FA we kunnen nu nooit meer een ban krijgen.
Ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:15 schreef RichardQuest het volgende:
Lucille is toch een hij?
Nee joh. Daar zitten de echte machiavelli's en illuminaties.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:11 schreef RichardQuest het volgende:
De beerput is open?
Iedereen in POL wordt bijna modquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:16 schreef Pracissor het volgende:
Jaja, we zitten diep in het systeem.![]()
Dat is mijn achterwerk, man! Daar zie je mijn leeftijd toch niet aan af?quote:
Ik vind 'm ook wel te pruimenquote:Jongens, mag ik even iets aankondigen?
Ik vind discussieren met Pracissor leuk.
Nee nee, in kom niet in de klaagbaak.quote:Wie komt er nog wat over buitenlanders zeggen in mijn klaagbaak-onderwerp?
Niet te veel denken jongen, is niet je sterkste punt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja.
Ik dacht vroeger is dat nou d้ Lucille of niet.
De hij wel een knikker in zijn oorlopening kon krijgen die er moeilijk weer uit te halen zouden zijn.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Iedereen in POL wordt bijna mod.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef du_ke het volgende:
Niet te veel denken jongen, is niet je sterkste punt.
Dat komt van iemand die zijn eigen foto niet scherper dan twaalf bij twaalf pixels durft te plaatsenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef type_29 het volgende:
sjezus
trek die burka aub over dr hoofd heen
Jij was toch gevraagd?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef Drugshond het volgende:
Het kost je slechts 1 sollicitatie.![]()
Dat was na aanleiding van een eerder verzonden brief.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef MrX1982 het volgende:
Jij was toch gevraagd?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Misschien zou het helpen als hij zijn naam er niet onder zet.![]()
Dat moet je natuurlijk nooit zeggenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef Drugshond het volgende:
Dat was na aanleiding van een eerder verzonden brief.
Meki is een bot. Zijn gebruik van oneliners zonder interpunctie inclusief de redeneringen van een 6 jarige (computers lopen nog ver achterquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef MrX1982 het volgende:
Ik gun het Meki.
Hij heeft al 60 sollicitaties gestuurd.
Luiwammesquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ga lekker straks met de auto naar mijn werk.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef MrX1982 het volgende:
Dat moet je natuurlijk nooit zeggen.
quote:Zie [MED] - [NWS]
KJ
Met mijn overstap naar FA was er een plaatsje op NWS vrijgekomen.
Aangezien we eerder ons oog al op Drugshond hadden laten vallen was dit een mooie gelegenheid hem de crew binnen te halen. Zelf bleek hij er ook nog steeds zin in te hebben, dus vanaf vandaag zien we Drugshond in het blauw op NWS.
Drugshond, van harte welkom en veel succes.
Psies, jij bent het ook bijnaquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Iedereen in POL wordt bijna mod.
En BSB is de geslaagde poging?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:28 schreef Pracissor het volgende:
Meki is een bot. Zijn gebruik van oneliners zonder interpunctie inclusief de redeneringen van een 6 jarige (computers lopen nog ver achter)en zijn compleet gebrek aan realiteit laten dit duidelijk zien.
Ik denk dat het een project is van een Marokkaanse AI-wetenschapper die nooit kinderen heeft kunnen krijgen. Hij liet zijn programma leren van Arabische internetkranten en fora om zijn Arabische identiteit aan te meten (het programma neemt gewoon alles op wat er wordt gezegt, dat heeft zijn identiteit gevormd). Nu als grote test fase laat ie em los op Fok.
Het programma heeft tot nu toe alleen gefaald.![]()
Mijn voorband van mijn fiets is lek en het is koud.quote:
Als je besloten had de fiets te nemen dan had de zon geschenenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef MrX1982 het volgende:
Geen zon hier wel veel wolken.
Ik zie nu ineens wel een stukje blauwe lucht maar toch neem ik de auto.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef du_ke het volgende:
Als je besloten had de fiets te nemen dan had de zon geschenen. Je trekt het zelf aan
.
Daar kan je zelf ook wat aan doen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zie nu ineens wel een stukje blauwe lucht maar toch neem ik de auto.
Met een beetje geluk is er dan altijd blauwe lucht in de toekomst.
Nee je bedoeld waarschijnlijk gewetenloos...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef Iblardi het volgende:
Dat bedoel ik nou met hersenloos.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef Iblardi het volgende:
O brave new world, that hath such people in it. The humanities....
[afbeelding]
...om te voorkomen dat ik zo iemand word, moet ik gauw even naar buiten.
Schijft op zijn linkerhand.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef Iblardi het volgende:
Ja, maar jij drinkt wijn uit de fels. Dat plaatst ook jou in de gevarenzone![]()
Gevatquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Misschien zou het helpen als hij zijn naam er niet onder zet.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:56 schreef Drugshond het volgende:
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06044/helmond.png]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ja, maar jij drinkt wijn uit de fels. Dat plaatst ook jou in de gevarenzone![]()
Oh, ben je terug? Ga je mee kryptofascisten afzeiken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:41 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben een student h้, afwassen is ook zo'n gedoe.![]()
Ga meestal voor het bier, dat mag uit deflesquote:
Bier uit de fles drinkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ga meestal voor het bier, dat mag uit defles.
Voor heel eventjes. Waar?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:44 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Oh, ben je terug? Ga je mee kryptofascisten afzeiken?
Ik moet zeggen dat de pastic flesjes van Jupiler ook best te doen zijn...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eey een fles is ook van glas gemaakt.
Dat zijn wannabe'squote:
Ja? Heb ze laatst van Bavaria geprobeerd maar vond het niet alles.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de pastic flesjes van Jupiler ook best te doen zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |