Kan je ook laten inlijsten bij de Expo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Aria Giovanni is een Latijnse naam.
En Bunny Luv doet het vaak klassiek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef Johan_de_With het volgende:
FUUUCCCKKK .. dat is net zoiets als zeggen:quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef pberends het volgende:
2vandaag:
[..]
Jah duh, lijkt me logisch omdat het een minderheid is! De term "slechts" is heel slecht gekozen. Als je 1 neger in deze samenleving zou hebben is het niet vreemd dat de neger veel Nederlandse vrienden heeft, en een klein percentage maar een neger als vriend heeft.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:34 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
FUUUCCCKKK .. dat is net zoiets als zeggen:
Albino's hebben niet-albino vrienden
Van alle albino's die hebben meegedaan aan de enquête, heeft 99.98% vrienden die geen albino zijn. Slechts 0.01% van de niet-albino's hebben vrienden die albino zijn.
Bloobers Ariaquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Die rechter lijkt wel een mannenhoofd dat 360 graden gedraaid is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Doe mij die twee maar op een poster. Octavia en Atia.
He's cute!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die rechter lijkt wel een mannenhoofd dat 360 graden gedraaid is.
Optical Illusion.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Die rechter lijkt wel een mannenhoofd dat 360 graden gedraaid is.
Die linkse lijkt op een hoofd met 2 ogen een neus en een mond. Net een mens.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Doe mij die twee maar op een poster. Octavia en Atia.
Misschien is het wel een mensquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:43 schreef pberends het volgende:
Die linkse lijkt op een hoofd met 2 ogen een neus en een mond. Net een mens.
Echt waar?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waar ik op doelde was je minachting van de studie Kunstnogwat.
http://www.ad.nl/buitenland/article115272.ecequote:Bush naar Pakistan en India
WASHINGTON (ANP) - De Amerikaanse president Bush brengt in maart een bezoek aan de collega-kernmachten India en Pakistan. Dat zei Bush na een onderhoud in Washington met de bezoekende Pakistaanse premier Aziz. Het bezoek aan Pakistan komt op het moment waarop de relatie tussen de VS en Pakistan onder druk staat. De Amerikanen bombardeerden deze maand op Pakistaans grondgebied een aantal woonhuizen waar de tweede man van het Al Qaida-netwerk, Al Zawahiri, zich zou ophouden. Deze Egptenaar was er niet, maar er zouden wel andere kopstukken van de terreurorganisatie zijn gedood.
De aanvallen leidden tot felle protesten van boze Pakistanen tegen de VS en tegen president Musharraf. Die geldt als een bondgenoot van de Amerikanen in de internationale strijd tegen terrorisme.
Ik heb ooit gehoord dat op middeleeuwse kaarten altijd afbeeldingen staan van mensen omdat de kaarten dan niet gebruikt kunnen worden door moslims, omdat deze geen afbeeldingen van mensen mogen zien.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoort dat op een kaart dat leidt enkel af.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb ooit gehoord dat op middeleeuwse kaarten altijd afbeeldingen staan van mensen omdat de kaarten dan niet gebruikt kunnen worden door moslims, omdat deze geen afbeeldingen van mensen mogen zien.
Misschien kunnen we dat onze moderne moslims weer aanleren, dan kan je eenvoudig de fundamentalisten scheiden van de rekkelijken. Drukken we voortaan op kaarten weer een blote schoonheid, dan kan zo'n martelaar-in-wording er niks mee want het is onrein.
Grappig dat wist ik niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:00 schreef sigme het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat op middeleeuwse kaarten altijd afbeeldingen staan van mensen omdat de kaarten dan niet gebruikt kunnen worden door moslims, omdat deze geen afbeeldingen van mensen mogen zien.
Misschien kunnen we dat onze moderne moslims weer aanleren, dan kan je eenvoudig de fundamentalisten scheiden van de rekkelijken. Drukken we voortaan op kaarten weer een blote schoonheid, dan kan zo'n martelaar-in-wording er niks mee want het is onrein.
Houd die wel van naakte vrouwen danquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Grappig dat wist ik niet.
Mooi proefballonetjes voor Wilders, laatste tijd weinig media aandacht gekregen.
Als hij daarmee moslims dwars kan zitten welquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Houd die wel van naakte vrouwen dan
Alleen als hij er een hekel aan heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Houd die wel van naakte vrouwen dan
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:28 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.excenture.nl/
LOL!
Keihard knallenquote:Dit Complete pakket omvat o.a:
RC German Tiger I tank
Programmeerbare afstandbediening
1 x Akku 7,2V 1700mAh Ni-Cd
Laadapparaat
200 schots 6mm Munitie
Doelschijven
Stickerset
Soldaat
*let op: deze tank is niet geschikt voor kinderen onder de 12 jaar, vanwege het schieten met plastic softair kogels die bijna 25 meter ver kunnen komen.
Dan ga ik toch voor de Leopard 2quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor de Leopard 2
25 meterquote:Deze tank Leopard II is een tank die eveneens kogels af kan schieten tot wel 25 meter.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef George-Butters het volgende:
TTTTTTTTTTTTTTEeeeeeeeeerrrrrrrrring,
Bas gaat samenwonen![]()
![]()
![]()
Ik moet dit nog even verwerken.
Ik ben bang dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:47 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]weer eentje die in de valkuil is getrapt
ach ik heb 9 mooie jaren gehad hoorquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je gelijk hebt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van harte met je mooie nieuwe huis! en dat van je meisje..quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef George-Butters het volgende:
Bas gaat samenwonen![]()
![]()
![]()
quote:Timothy Treadwell
Timothy TreadwellTimothy Treadwell (April 29, 1957 – October 5, 2003) was an environmentalist and bear enthusiast who lived among the Coastal brown bears of Katmai National Park in Alaska for approximately twelve years. He and his girlfriend Amie Huguenard were killed and partially eaten by brown bears on October 5, 2003.
Ja, 2vandaag was voor de verandering leuk om te kijken.quote:Op woensdag 25 januari 2006 18:55 schreef pberends het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Timothy_Treadwell
[..]
[afbeelding].
http://www.imdb.com/title/tt0436971/quote:Why We Fight
Tagline: It is nowhere written that the American empire goes on forever.
Plot Outline: Is American foreign policy dominated by the idea of military supremacy? Has the military become too important in American life? Jarecki's shrewd and intelligent polemic would seem to give an affirmative answer to each of these questions.
What the hell? Dit kan toch niet goed gaan. Tegenwoordig is van nieuw gekochte huizen dus voor 2/3 door een hypotheek gefinancierdquote:Bijna kwart meer hypotheken afgesloten
Uitgegeven: 25 januari 2006 11:40
APELDOORN - In het laatste kwartaal van vorig jaar zijn er bijna 22 procent meer hypotheken afgesloten ten opzichte van dezelfde periode in 2004. In totaal werden er ruim 136.000 hypotheken afgesloten voor een bedrag van 35,6 miljard euro. Dat blijkt uit woensdag gepubliceerde cijfers van het Kadaster.
De gemiddelde hypotheeksom kwam uit op bijna 256.000 euro per woning. Het is een stijging met ruim 10 procent ten opzichte van het laatste kwartaal in 2004. De rente die moet worden betaald, zakte met 0,5 procentpunt tot 3,79 procent.
Ook keek het Kadaster naar het aantal gedwongen verkopen, waarbij het gaat om huiseigenaren die de hypotheek niet meer kunnen opbrengen wegens werkloosheid, echtscheiding of door andere oorzaken. Over heel 2005 kwam het aantal gedwongen verkopen op 1911 tegen 1504 in 2004. Dat is een stijging met circa 27 procent. Het Kadaster had in december al aangegeven dat het aantal gedwongen verkopen richting 2000 zou stijgen.
quote:MANAMA - Popster Michael Jackson lukt het maar niet om uit de schijnwerpers te blijven. Zelfs verkleed als een vrouw, wisten fans hem feilloos te vinden in het oliestaatje Bahrein. Daar heeft de 'King of Pop' zich teruggetrokken na zijn rechtszaak in de VS wegens vermeend kindermisbruik.
quote:Studenten willen niet lenen
ROTTERDAM, 25 JAN. Studenten in het hoger onderwijs willen liever geld verdienen met een bijbaan dan geld lenen om hun studiebeurs aan te vullen. Tweederde van de studenten is niet van plan een lening af te sluiten.
Dat blijkt uit een onderzoek van de Radboud Universiteit Nijmegen, uitgevoerd in opdracht van het ministerie van OCW. Het onderzoek zou vanavond door staatssecretaris Rutte (Onderwijs, VVD) worden gepresenteerd. De uitkomst staat haaks op het streven van Rutte naar ruimer leengedrag van studenten. Hij wil dat studenten meer tijd besteden aan hun studie en minder aan bijbaantjes. Daarom moeten ze een lening beschouwen als een investering in hun eigen toekomst. Als ze eenmaal een goede baan hebben, kunnen ze de schuld makkelijk terugbetalen, meent Rutte.
Studenten denken daar anders over, blijkt uit het panelonderzoek. Ruim vijfduizend studenten beantwoordden dertig vragen die ze per e-mail kregen toegestuurd. Bij de keuze tussen de twee opties ‘lenen is beter dan werken’ of ‘werken is beter dan lenen’ koos 90 procent van de studenten zonder leenervaring en 82 procent van de studenten mét leenervaring voor de tweede optie. Een meerderheid (55 procent) beschouwt een lening als een noodzakelijk kwaad, niet als investering in de toekomst. Dat ze met een lening meer tijd aan hun studie kunnen besteden, wordt nauwelijks als voordeel gezien.
De landelijke studentenorganisaties LSVb en ISO zijn tegen meer lenen. ISO-voorzitter Evelien van Roemburg: „Het is veel beter om te werken dan om je hand op te houden.” De basisbeurs voor uitwonende studenten is dit jaar 248,48 euro per maand, voor thuiswonenden 89,24 euro. Lenen bij de IB Groep kan tegen een rente van 2,74 procent. Afbetalen mag over een periode van vijftien jaar.
Ik, Samiraquote:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef George-Butters het volgende:
Bas gaat samenwonen![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ze denkt ook van: hij heeft een auto, nu moet ik toeslaan..
Nog even wachten tot het online te vinden is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:44 schreef RichardQuest het volgende:
Deurwaarders, volgens mij.
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=artikelen.details&achtergrond_id=8322&CFID=2112918&CFTOKEN=10331552quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nog even wachten tot het online te vinden is.
Dat hebben ze handig gedaan.quote:Op woensdag 25 januari 2006 20:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=artikelen.details&achtergrond_id=8322&CFID=2112918&CFTOKEN=10331552
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:04 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dat hebben ze handig gedaan.![]()
Ik heb een paar pagina's gelezen. Hij heeft nog niet gehoord van interpunctie; bovendien is het een grote opsomming.quote:
Goh, de VVD komt ook weer met en idee: Rutte wil lenen onder de aandacht brengenquote:Op woensdag 25 januari 2006 19:04 schreef pberends het volgende:
[..]
What the hell? Dit kan toch niet goed gaan. Tegenwoordig is van nieuw gekochte huizen dus voor 2/3 door een hypotheek gefinancierd.
Als je het een beetje met mate doet stelt zo'n lening niks voor, als je afgestudeerd bent...da's heel wat anders dan mensen die lenen om op vakantie te gaan of een auto mét stuurbekrachtiging te kopen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Goh, de VVD komt ook weer met en idee: Rutte wil lenen onder de aandacht brengen
Ik heb een schuld bij de IBG ter grote van de waarde vh huis van sigme, je kan er iig een mooie middenklasse auto van kopen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Goh, de VVD komt ook weer met en idee: Rutte wil lenen onder de aandacht brengen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik heb een schuld bij de IBG ter grote van de waarde vh huis van sigme![]()
quote:
Ik moet ook alles zelf betalen, met minimale stufiquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zo grappig is het nu ook weer niet.
Maar heb al 7,5 jaar gestudeerd nu, waarvan dus 3,5 jaar leven op een lening en leen al 7,5 jaar bij. Moet een groot gedeelte zelf ophoesten.
Als je geen rijke ouders hebt...
Krijg inderdaad geen aanvullende beurs.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:32 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik moet ook alles zelf betalen, met minimale stufi....meestal lukt het wel maar sommige maandjes
. Dan is zo'n lening wel makkelijk.
Ga jij daarom samenwonen, je moppie heeft tenslotte meer "pieken" ( ik zat daar eigelijk wat heel anders bij te denkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:30 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zo grappig is het nu ook weer niet.
Maar heb al 7,5 jaar gestudeerd nu, waarvan dus 3,5 jaar leven op een lening en leen al 7,5 jaar bij. Moet een groot gedeelte zelf ophoesten.
Als je geen rijke ouders hebt...
Nee lijkt me juist enorm relaxt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:35 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ga jij daarom samenwonen, je moppie heeft tenslotten meer "pieken" ( ik zat daar eigelijk wat heel anders bij te denken) dan jij
Ah, daar is de terugtrek ruimte weerquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nee lijkt me juist enorm relaxt.
Enorm veel ruimte.
Het is gewoon niet veel. Heb het niet slecht uiteraard, maar veel is anders.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:37 schreef Reya het volgende:
ik zag overigens dat de stufi wel fors hoger is geworden. Na enige verbazing mijnerzijds bleek dat echter de compensatie voor het nieuwe ziektekostenstelsel te zijn, en ga ik er in totaal dus alsnog op achteruit![]()
Het is idd elke keer bijzonder schrikken als je weer boeken moet hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het is gewoon niet veel. Heb het niet slecht uiteraard, maar veel is anders.
beetje studieboek kost ook 50 euro![]()
Zijn dictaten tegenwoordig ook nog idioot aan de prijs.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat dat gewoon betaald moet worden door de overheid, met misschien 200 euro extra collegegeld. Het verschilt nogal per opleiding heb ik gemerkt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:38 schreef George-Butters het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Zijn dictaten tegenwoordig ook nog idioot aan de prijs.
Mijn duurste boek ooit was 140 gulden ofzo.
Bij mij worden colleges wegbezuinigd terwijl je wel collegegeld blijft betalenquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat dat gewoon betaald moet worden door de overheid, met misschien 200 euro extra collegegeld. Het verschilt nogal per opleiding heb ik gemerkt.
terugbetalen alleen geen pretjequote:Op woensdag 25 januari 2006 21:48 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Lening is zo gefixt [afbeelding]
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3206410,00.htmlquote:Iran: We can put Israel in 'eternal coma'
Iran's defense minister says if Israel attacks Muslim republic, Iran and its allies can retaliate, 'put Israel in coma' similar to that of PM Sharon. Iran a lunatic regime, Israel's ambassador to U.N. says earlier Wednesday
Nir Magal
Iran threatens again: Iran's Defense Minister Mostafa Mohammad Najjar said Wednesday that the country and its allies could put Israel "in an eternal coma," like that of Prime Minister Ariel Sharon, if Israel attempts to attack the Muslim republic.
"Israel does not have the courage to attack Iran, and if it commits such a big mistake, the defenders of Islamic Iran will put Israel in an eternal coma like Sharon," he said in a television appearance.
Najjar, who branded the United States and Israel as "the great and little Satan, who are using psychological war to intimidate Iran," was responding to recent statements by Israeli Defense Minister Shaul Mofaz, who said Israel may attack Iran if diplomatic measures to neutralize its nuclear armaments efforts fail.
"The state of Israel will not be able to accept Iranian armament, and must prepare to defend itself. The Iranian president's regime supports terror in the Middle East by providing terror organizations with rockets that threaten Israel, money and knowledge," Mofaz said at the Herzliya Conference Saturday.
Earlier Wednesday, Israel's Ambassador to the United Nations Dan Gillerman said Iran's planned Holocaust conference was "proof of what a global threat Iran really is."
"I fear that the only reason Iran is showing so much interest in the Holocaust is because they may be preparing another Holocaust and it is up to the world and the United Nations to prevent that from happening," Gillerman said on the sidelines of the opening of the "No Child's Play" exhibit at the U.N. commemorating Holocaust remembrance week.
"Iran is proving yet again what an extreme, fundamentalist, lunatic regime it is," Gillerman said.
quote:'Seks voor examen verbetert prestaties'
Uitgegeven: 25 januari 2006 20:29
LONDEN - Een nummertje maken voor een examen geeft een relaxed en voldaan gevoel waardoor mensen over het algemeen beter presteren. Orale seks en zelfbevreding heeft veel minder effect, blijkt uit een studie van Britse onderzoekers. Dat meldt het Britse wetenschappelijke tijdschrift New Scientist zaterdag.
Psychologen van de Universiteit van Paisley hebben de invloed van verscheidene seksuele activiteiten op de bloeddruk tijdens en na een examen vergeleken. Een testgroep van 24 vrouwen en 22 mannen moest twee weken lang een dagboek bijhouden over de seksuele handelingen die ze verrichtten.
De proefpersonen werden in die periode aan een aantal examens onderworpen, in de vorm van bijvoorbeeld het houden van een toespraak of hardop hoofdrekenen. De proefpersonen die regelmatig geslachtsgemeenschap hadden gehad, vertoonden duidelijk minder stress, ook na een langere periode. Verder bleek hun bloeddruk na een examen veel sneller weer normaal dan bij anderen.
De onderzoekers denken dat de stressvermindering te maken heeft met de aanmaak van oxytocin, het hormoon dat een rol speelt bij het gevoel van verbondenheid in relaties, het orgasme en voortplanting. Het vermoeden is dat dit hormoon wordt aangemaakt als geliefden elkaar veel aanraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |