Eng hequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ja, ik voel je aanwezigheid
Ja, ik ga dan maar eens doesjen en daarn biertjes en groene thee halenquote:
Succes.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ja, ik ga dan maar eens doesjen en daarn biertjes en groene thee halen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Bach - Toccata and Fugue in D Minor. [14.gif]
Dan vind ik het jammer dat er ook niet nog een naakte dame in is verwerkt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:22 schreef MrX1982 het volgende:
De namen op de poster zijn in het Latijn.
Jah duh, lijkt me logisch omdat het een minderheid isquote:Moslims hebben Nederlandse vrienden
Van alle moslims die hebben meegedaan aan de enquête, heeft 92 procent vrienden die geen moslim zijn. Slechts 35 procent van de niet-moslims hebben vrienden die moslim zijn.
Sinds wanneer hoort dat op een kaart dat leidt enkel afquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dan vind ik het jammer dat er ook niet nog een naakte dame in is verwerkt.
Wij hadden altijd naakte vrouwen op de kaartenbak op de boot, als een soort beschermengel zeg maar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoort dat op een kaart dat leidt enkel af.
Ja op die manier maar deze kaart is niet voor op een bootquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wij hadden altijd naakte vrouwen op de kaartenbak op de boot, als een soort beschermengel zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |