abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34447553
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ja, ik voel je aanwezigheid
Eng he .
pi_34447624
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Eng he .
Ja, ik ga dan maar eens doesjen en daarn biertjes en groene thee halen
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_34447679
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 14:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ja, ik ga dan maar eens doesjen en daarn biertjes en groene thee halen
Succes.

Ik ga mijn ingelijste poster ophalen bij Expo .
pi_34447820
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34449396
De titel verwijst naar de executies op Guantanamo B.? !
pi_34449742
quote:
laat de negetievitijd maar de pest krijgen
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:09:58 #61
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34450175
das de opvolger van die serie waar zo'n hyterisch mens helemaal over de rooie raakte toen die stam een koe slachtte om fijn op te eten met z'n allen.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_34450283
Mijn ingelijste Roman Empire poster roeleert.
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:13:29 #63
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_34450289
Nou, nou, nou.
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:14:12 #64
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_34450323
Bach - Toccata and Fugue in D Minor. [14.gif]
pi_34450367
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Bach - Toccata and Fugue in D Minor. [14.gif]
. Etc.
pi_34450398
Dat moet helemaal een genot zijn om te beluisteren wanneer je de Boeddhistische Azteken door de mangel haalt met de Mongoolse Mariniers.
pi_34450564
pi_34450591
Het is toch mooier in het Latijn.
pi_34450618
De namen op de poster zijn in het Latijn.
pi_34450814
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:22 schreef MrX1982 het volgende:
De namen op de poster zijn in het Latijn.
Dan vind ik het jammer dat er ook niet nog een naakte dame in is verwerkt.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_34450884
2vandaag:
quote:
Moslims hebben Nederlandse vrienden
Van alle moslims die hebben meegedaan aan de enquête, heeft 92 procent vrienden die geen moslim zijn. Slechts 35 procent van de niet-moslims hebben vrienden die moslim zijn.
Jah duh, lijkt me logisch omdat het een minderheid is ! De term "slechts" is heel slecht gekozen. Als je 1 neger in deze samenleving zou hebben is het niet vreemd dat de neger veel Nederlandse vrienden heeft, en een klein percentage maar een neger als vriend heeft.
pi_34450890
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dan vind ik het jammer dat er ook niet nog een naakte dame in is verwerkt.
Sinds wanneer hoort dat op een kaart dat leidt enkel af .
pi_34450942
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Wij hadden altijd naakte vrouwen op de kaartenbak op de boot, als een soort beschermengel zeg maar.
pi_34450985
Aria Giovanni is een Latijnse naam.
pi_34450989
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wij hadden altijd naakte vrouwen op de kaartenbak op de boot, als een soort beschermengel zeg maar.
Ja op die manier maar deze kaart is niet voor op een boot .
pi_34451015
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Kan je ook laten inlijsten bij de Expo.
pi_34451016
quote:
En Bunny Luv doet het vaak klassiek.
  woensdag 25 januari 2006 @ 16:34:35 #78
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34451042
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef pberends het volgende:
2vandaag:
[..]

Jah duh, lijkt me logisch omdat het een minderheid is ! De term "slechts" is heel slecht gekozen. Als je 1 neger in deze samenleving zou hebben is het niet vreemd dat de neger veel Nederlandse vrienden heeft, en een klein percentage maar een neger als vriend heeft.
FUUUCCCKKK .. dat is net zoiets als zeggen:

Albino's hebben niet-albino vrienden
Van alle albino's die hebben meegedaan aan de enquête, heeft 99.98% vrienden die geen albino zijn. Slechts 0.01% van de niet-albino's hebben vrienden die albino zijn.

□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_34451069
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:34 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

FUUUCCCKKK .. dat is net zoiets als zeggen:

Albino's hebben niet-albino vrienden
Van alle albino's die hebben meegedaan aan de enquête, heeft 99.98% vrienden die geen albino zijn. Slechts 0.01% van de niet-albino's hebben vrienden die albino zijn.

!

Een schande zeg, wat een racisten allemaal.
pi_34451128

Doe mij die twee maar op een poster. Octavia en Atia.
pi_34451134
quote:
Bloobers Aria
pi_34451204
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]

Die rechter lijkt wel een mannenhoofd dat 360 graden gedraaid is.
pi_34451235
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

He's cute!
pi_34451242
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Optical Illusion.
pi_34451347
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]

Die linkse lijkt op een hoofd met 2 ogen een neus en een mond. Net een mens.
pi_34451421
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:43 schreef pberends het volgende:
Die linkse lijkt op een hoofd met 2 ogen een neus en een mond. Net een mens.
Misschien is het wel een mens .
pi_34451496
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 13:12 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Waar ik op doelde was je minachting van de studie Kunstnogwat.
Echt waar?

Ik minacht die studie niet.. ik ken mensen die er bijna ( ) in gepromoveerd zijn. Het is een reuze boeiende studie, dat meen ik. Met allerlei politieke verwikkelingen die op schilderijen terugkomen, sowieso veel geschiedenisles, veel over culturen, veel over verwijzingen en symboliek etc.
Heel breed dus, vol met boeiende dingen.. Maar niet over staatsinrichting.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34451583
quote:
Bush naar Pakistan en India

WASHINGTON (ANP) - De Amerikaanse president Bush brengt in maart een bezoek aan de collega-kernmachten India en Pakistan. Dat zei Bush na een onderhoud in Washington met de bezoekende Pakistaanse premier Aziz. Het bezoek aan Pakistan komt op het moment waarop de relatie tussen de VS en Pakistan onder druk staat. De Amerikanen bombardeerden deze maand op Pakistaans grondgebied een aantal woonhuizen waar de tweede man van het Al Qaida-netwerk, Al Zawahiri, zich zou ophouden. Deze Egptenaar was er niet, maar er zouden wel andere kopstukken van de terreurorganisatie zijn gedood.
De aanvallen leidden tot felle protesten van boze Pakistanen tegen de VS en tegen president Musharraf. Die geldt als een bondgenoot van de Amerikanen in de internationale strijd tegen terrorisme.
http://www.ad.nl/buitenland/article115272.ece

die heeft heel wat uit te leggen daar
pi_34451809
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ik heb ooit gehoord dat op middeleeuwse kaarten altijd afbeeldingen staan van mensen omdat de kaarten dan niet gebruikt kunnen worden door moslims, omdat deze geen afbeeldingen van mensen mogen zien.

Misschien kunnen we dat onze moderne moslims weer aanleren, dan kan je eenvoudig de fundamentalisten scheiden van de rekkelijken. Drukken we voortaan op kaarten weer een blote schoonheid, dan kan zo'n martelaar-in-wording er niks mee want het is onrein .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34452123
RTLZ: "De meeste reclamespotjes waren van autofabrikanten en daarop volgend zorgverzekeringen"

.
pi_34452229
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb ooit gehoord dat op middeleeuwse kaarten altijd afbeeldingen staan van mensen omdat de kaarten dan niet gebruikt kunnen worden door moslims, omdat deze geen afbeeldingen van mensen mogen zien.

Misschien kunnen we dat onze moderne moslims weer aanleren, dan kan je eenvoudig de fundamentalisten scheiden van de rekkelijken. Drukken we voortaan op kaarten weer een blote schoonheid, dan kan zo'n martelaar-in-wording er niks mee want het is onrein .
blij!!!!!!!!!!!
pi_34452284
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:00 schreef sigme het volgende:

Grappig dat wist ik niet.

Mooi proefballonetjes voor Wilders, laatste tijd weinig media aandacht gekregen .
pi_34452394
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Grappig dat wist ik niet.

Mooi proefballonetjes voor Wilders, laatste tijd weinig media aandacht gekregen .
Houd die wel van naakte vrouwen dan
pi_34452461
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Als hij daarmee moslims dwars kan zitten wel .
pi_34452560
middeleeuwse wereldkaarten waren ook meer 'sierkaarten' , zgn. OT kaarten met Jeruzalem in het midden plus wat bijbelse voorstellingen in het oosten (Paradijs) en bv. legendes over de tocht van Alexander de Grote naar het oosten, in de praktijk had je er vrij weinig aan, meer aan reisbeschrijvingen gedaan door handelaren en zendelingen naar bv. het Mongolenrijk, en daarbij heb ik wel eens plaatjes over mensen uit de koran gezien getekend door moslims (waarvan trouwens vd profeet Mohammed het gezicht later is uitgegumd omdat wrs. hij niet als een heilige vereerd moest worden)
pi_34452592
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Alleen als hij er een hekel aan heeft.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34453148
quote:
quote:
Dit Complete pakket omvat o.a:

RC German Tiger I tank
Programmeerbare afstandbediening
1 x Akku 7,2V 1700mAh Ni-Cd
Laadapparaat
200 schots 6mm Munitie
Doelschijven
Stickerset
Soldaat

*let op: deze tank is niet geschikt voor kinderen onder de 12 jaar, vanwege het schieten met plastic softair kogels die bijna 25 meter ver kunnen komen.
Keihard knallen .
pi_34453182
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:39 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]

Keihard knallen .
Dan ga ik toch voor de Leopard 2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')