Eng hequote:Op woensdag 25 januari 2006 14:56 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ja, ik voel je aanwezigheid
Ja, ik ga dan maar eens doesjen en daarn biertjes en groene thee halenquote:
Succes.quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ja, ik ga dan maar eens doesjen en daarn biertjes en groene thee halen
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Bach - Toccata and Fugue in D Minor. [14.gif]
Dan vind ik het jammer dat er ook niet nog een naakte dame in is verwerkt.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:22 schreef MrX1982 het volgende:
De namen op de poster zijn in het Latijn.
Jah duh, lijkt me logisch omdat het een minderheid isquote:Moslims hebben Nederlandse vrienden
Van alle moslims die hebben meegedaan aan de enquête, heeft 92 procent vrienden die geen moslim zijn. Slechts 35 procent van de niet-moslims hebben vrienden die moslim zijn.
Sinds wanneer hoort dat op een kaart dat leidt enkel afquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Dan vind ik het jammer dat er ook niet nog een naakte dame in is verwerkt.
Wij hadden altijd naakte vrouwen op de kaartenbak op de boot, als een soort beschermengel zeg maar.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoort dat op een kaart dat leidt enkel af.
Ja op die manier maar deze kaart is niet voor op een bootquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Wij hadden altijd naakte vrouwen op de kaartenbak op de boot, als een soort beschermengel zeg maar.
Kan je ook laten inlijsten bij de Expo.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Aria Giovanni is een Latijnse naam.
En Bunny Luv doet het vaak klassiek.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef Johan_de_With het volgende:
FUUUCCCKKK .. dat is net zoiets als zeggen:quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef pberends het volgende:
2vandaag:
[..]
Jah duh, lijkt me logisch omdat het een minderheid is! De term "slechts" is heel slecht gekozen. Als je 1 neger in deze samenleving zou hebben is het niet vreemd dat de neger veel Nederlandse vrienden heeft, en een klein percentage maar een neger als vriend heeft.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:34 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
FUUUCCCKKK .. dat is net zoiets als zeggen:
Albino's hebben niet-albino vrienden
Van alle albino's die hebben meegedaan aan de enquête, heeft 99.98% vrienden die geen albino zijn. Slechts 0.01% van de niet-albino's hebben vrienden die albino zijn.
Bloobers Ariaquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:32 schreef Johan_de_With het volgende:
Die rechter lijkt wel een mannenhoofd dat 360 graden gedraaid is.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Doe mij die twee maar op een poster. Octavia en Atia.
He's cute!quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die rechter lijkt wel een mannenhoofd dat 360 graden gedraaid is.
Optical Illusion.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Die rechter lijkt wel een mannenhoofd dat 360 graden gedraaid is.
Die linkse lijkt op een hoofd met 2 ogen een neus en een mond. Net een mens.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:36 schreef MrX1982 het volgende:
[afbeelding]
Doe mij die twee maar op een poster. Octavia en Atia.
Misschien is het wel een mensquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:43 schreef pberends het volgende:
Die linkse lijkt op een hoofd met 2 ogen een neus en een mond. Net een mens.
Echt waar?quote:Op woensdag 25 januari 2006 13:12 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Waar ik op doelde was je minachting van de studie Kunstnogwat.
http://www.ad.nl/buitenland/article115272.ecequote:Bush naar Pakistan en India
WASHINGTON (ANP) - De Amerikaanse president Bush brengt in maart een bezoek aan de collega-kernmachten India en Pakistan. Dat zei Bush na een onderhoud in Washington met de bezoekende Pakistaanse premier Aziz. Het bezoek aan Pakistan komt op het moment waarop de relatie tussen de VS en Pakistan onder druk staat. De Amerikanen bombardeerden deze maand op Pakistaans grondgebied een aantal woonhuizen waar de tweede man van het Al Qaida-netwerk, Al Zawahiri, zich zou ophouden. Deze Egptenaar was er niet, maar er zouden wel andere kopstukken van de terreurorganisatie zijn gedood.
De aanvallen leidden tot felle protesten van boze Pakistanen tegen de VS en tegen president Musharraf. Die geldt als een bondgenoot van de Amerikanen in de internationale strijd tegen terrorisme.
Ik heb ooit gehoord dat op middeleeuwse kaarten altijd afbeeldingen staan van mensen omdat de kaarten dan niet gebruikt kunnen worden door moslims, omdat deze geen afbeeldingen van mensen mogen zien.quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Sinds wanneer hoort dat op een kaart dat leidt enkel af.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb ooit gehoord dat op middeleeuwse kaarten altijd afbeeldingen staan van mensen omdat de kaarten dan niet gebruikt kunnen worden door moslims, omdat deze geen afbeeldingen van mensen mogen zien.
Misschien kunnen we dat onze moderne moslims weer aanleren, dan kan je eenvoudig de fundamentalisten scheiden van de rekkelijken. Drukken we voortaan op kaarten weer een blote schoonheid, dan kan zo'n martelaar-in-wording er niks mee want het is onrein.
Grappig dat wist ik niet.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:00 schreef sigme het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat op middeleeuwse kaarten altijd afbeeldingen staan van mensen omdat de kaarten dan niet gebruikt kunnen worden door moslims, omdat deze geen afbeeldingen van mensen mogen zien.
Misschien kunnen we dat onze moderne moslims weer aanleren, dan kan je eenvoudig de fundamentalisten scheiden van de rekkelijken. Drukken we voortaan op kaarten weer een blote schoonheid, dan kan zo'n martelaar-in-wording er niks mee want het is onrein.
Houd die wel van naakte vrouwen danquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Grappig dat wist ik niet.
Mooi proefballonetjes voor Wilders, laatste tijd weinig media aandacht gekregen.
Als hij daarmee moslims dwars kan zitten welquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Houd die wel van naakte vrouwen dan
Alleen als hij er een hekel aan heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Houd die wel van naakte vrouwen dan
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:28 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
http://www.excenture.nl/
LOL!
Keihard knallenquote:Dit Complete pakket omvat o.a:
RC German Tiger I tank
Programmeerbare afstandbediening
1 x Akku 7,2V 1700mAh Ni-Cd
Laadapparaat
200 schots 6mm Munitie
Doelschijven
Stickerset
Soldaat
*let op: deze tank is niet geschikt voor kinderen onder de 12 jaar, vanwege het schieten met plastic softair kogels die bijna 25 meter ver kunnen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |