je bent in de war met je opblaaspop dudequote:Op donderdag 26 januari 2006 12:30 schreef _Liquid_ het volgende:
mooie vrouwen hebben geen snot, en ze poepen ook niet
Mijn snot is lang niet altijd groen hoor, snot heeft pas een kleurtje als je verkouden bent, griep hebt of als je iets anders met je luchtwegen hebt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:13 schreef pberends het volgende:
Wat bestaat snot eigenlijk precies uit? En wat geeft het zijn excentrieke groen kleur? Wat is het precieze nut van snot? Produceren "lekkere mokkels" evenveel snot als mannen?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:33 schreef clowncloon het volgende:
[..]
je bent in de war met je opblaaspop dude![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:49 schreef mighty_myte het volgende:
ik eet nooit mijn snotik produceer alleen maar harde korsten in mijn neus.
Hoe komen die witte bloedcellen dan in je neus?quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:41 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Snot bestaat uit slijm (mucus), dode witte bloedcellen, bacterieen, stofdeeltjes, etc.
De functie van snot is o.a. om je neus vochtig te houden, ingeademde lucht te verwarmen en rotzooi uit de lucht te filteren.
Witte bloedcellen zijn over het algemeen een standaard onderdeel van de beschermende slijmlaag. Dit is namelijk de eerste verdedigingslijn van je lichaam, waar een groot deel van de bacterieen en virussen al onschadelijk wordt gemaakt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 18:48 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Hoe komen die witte bloedcellen dan in je neus?
Zwaar biologieles hiero! Ik had beter moeten opletten en de rest ook want dit is gewoon vaste kost op de middelbare schoolquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:58 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Witte bloedcellen zijn over het algemeen een standaard onderdeel van de beschermende slijmlaag. Dit is namelijk de eerste verdedigingslijn van je lichaam, waar een groot deel van de bacterieen en virussen al onschadelijk wordt gemaakt.
meer dan een halve liter snot dat je lekker oplurkt dusquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:49 schreef mighty_myte het volgende:
ik eet nooit mijn snotik produceer alleen maar harde korsten in mijn neus.
Ik nam net een slok bier toen ik dit lasquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef bonke het volgende:
[..]
meer dan een halve liter snot dat je lekker oplurkt dus
dag in dag uit
ben je nu 20 dan heb je 3650 liter snot gedronken
ach, je merkt er weinig van he, en dankzij jou snot kan je een biertje drinkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 20:04 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Ik nam net een slok bier toen ik dit las![]()
Das dan weer waar (denk ik)quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:05 schreef bonke het volgende:
[..]
ach, je merkt er weinig van he, en dankzij jou snot kan je een biertje drinken
Whehehe, zal ik het nog ff wat ingewikkelder maken........quote:Op donderdag 26 januari 2006 20:02 schreef Casperrrr het volgende:
[..]
Zwaar biologieles hiero! Ik had beter moeten opletten en de rest ook want dit is gewoon vaste kost op de middelbare school![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |