abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:54:03 #151
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_34462447
En nog èèn.
quote:
'Iran may be preparing another Holocaust'

Israeli U.N. Ambassador Dan Gillerman calls Iran 'extreme, fundamentalist, lunatic regime'; says he fears only reason Iranians are showing interest in Nazis' slaughter of European Jews is because they have plans for another Holocaust
Associated Press

Israel's Ambassador to the U.N. Dan Gillerman on Tuesday called Iran an "extreme, fundamentalist, lunatic regime" and said it is the U.N. Security Council's duty to prevent "another Holocaust."

Gillerman made the comments to The Associated Press on the sidelines of the opening of an exhibit at the U.N. for Holocaust remembrance week. His comments come on the heels of a report last week that Iran is planning a conference that will examine evidence for the Holocaust.

"Iran is proving yet again what an extreme, fundamentalist, lunatic regime it is," Gillerman said.

"If the world had any doubts and thought that Iran may become more moderate, the statements by the president of Iran and this upcoming conference are another proof of what a global threat Iran really is."

The conference is Iranian President Mahmoud Ahmadinejad's latest step in a campaign against Israel. Previously he called the Nazis' World War II slaughter of European Jews a "myth" and said the Jewish state should be wiped off the map or moved to Germany or the United States.

'Dangerous nation'

"I fear that the only reason Iran is showing so much interest in the Holocaust is because they may be preparing another Holocaust and it is up to the world and the United Nations to prevent that from happening," Gillerman said.

He pointed to Iran's alleged nuclear ambitions as proof of how dangerous the nation is.

"I think this matter must be referred as quickly as possible to the Security Council because only the Security Council will take the necessary steps to prevent Iran from becoming a nuclear possessing power," Gillerman said.

The first International Holocaust Commemoration Day will take place January 27.
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3206041,00.html
pi_34462454
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
voor alle tentamenmensjes!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
quote:
De onderzoekers denken dat de stressvermindering te maken heeft met de aanmaak van oxytocin, het hormoon dat een rol speelt bij het gevoel van verbondenheid in relaties, het orgasme en voortplanting. Het vermoeden is dat dit hormoon wordt aangemaakt als geliefden elkaar veel aanraken.
Da's dan weer minder romantisch .
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_34462526
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

[..]

Da's dan weer minder romantisch .
Lekker veel aanraken is altijd leuk

je bedoelde natuurlijk dat hormoon
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_34462601
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
En nog èèn.
[..]

. En nu de Iraanse nieuwsbronnen zeker.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:58:06 #155
66825 Reya
Fier Wallon
pi_34462628
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:50 schreef DionysuZ het volgende:
ik vind dat scholing sowieso door de overheid betaald moet worden, volledig.
Mwah, dan moet je weer diep in de algemene middelen gaan graven terwijl dat wellicht in veel gevallen helemaal niet nodig is. Leningen zijn ook niet onoverkomelijk
pi_34462655
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Lekker veel aanraken is altijd leuk

je bedoelde natuurlijk dat hormoon
Oeh schatje, ik heb zin in Oxytocin .
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:59:57 #157
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34462713
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef Reya het volgende:

[..]

Mwah, dan moet je weer diep in de algemene middelen gaan graven terwijl dat wellicht in veel gevallen helemaal niet nodig is. Leningen zijn ook niet onoverkomelijk
Het is een investering in de toekomst, een boost voor de kenniseconomie. Als je het aan een lening over laat dan kunnen sommige mensen (lees rijkere) makkelijker studeren, want zij hoeven tenminste niet die rente en lening terug te betalen, daar waar arme studenten dit als extra barriere kunnen zien om te gaan studeren.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_34462729
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Oeh schatje, ik heb zin in Oxytocin .
Hoppa, gaan met die banaan, ja hoor.

Maar ik heb dan ook chemie gedaan, dus das wel een rare afwijking van me
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
  woensdag 25 januari 2006 @ 22:05:35 #159
66825 Reya
Fier Wallon
pi_34462938
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:59 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Het is een investering in de toekomst, een boost voor de kenniseconomie. Als je het aan een lening over laat dan kunnen sommige mensen (lees rijkere) makkelijker studeren, want zij hoeven tenminste niet die rente en lening terug te betalen, daar waar arme studenten dit als extra barriere kunnen zien om te gaan studeren.
Het lijkt me zinvoller om algemene middelen te steken in nieuwe onderzoeksgebieden etcetera dan in gratis studeren voor iedereen. Er bestaat nu al een glijdende schaal voor aanvullende beurzen voor mensen die het werkelijk niet kunnen betalen, en daarnaast is een bescheiden lening absoluut geen grote last. Zolang studenten niet krom hoeven te liggen om rond te komen en iedereen in principe naar de universiteit kan, lijkt er me voor de rest niet zoveel aan de hand
pi_34463007
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
En nog èèn.
[..]

Als ze Israel nuken hebben ze inderdaad nog eens 6 miljoen joden gedood.
  woensdag 25 januari 2006 @ 22:07:58 #161
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_34463041
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 22:05 schreef Reya het volgende:

[..]

Het lijkt me zinvoller om algemene middelen te steken in nieuwe onderzoeksgebieden etcetera dan in gratis studeren voor iedereen. Er bestaat nu al een glijdende schaal voor aanvullende beurzen voor mensen die het werkelijk niet kunnen betalen, en daarnaast is een bescheiden lening absoluut geen grote last. Zolang studenten niet krom hoeven te liggen om rond te komen en iedereen in principe naar de universiteit kan, lijkt er me voor de rest niet zoveel aan de hand
we hebben het hier dan ook redelijk goed geregeld. Maar als ik kijk naar een derde wereldland als Cuba, daar kan iedereen gratis studeren en afgestudeerden daar kunnen zich meten met de beste ter wereld. En ook de gezondheidszorg is daar gratis voor iedereen. Een derde wereldland man, moet je je voorstellen wat hier dan wel niet mogelijk is
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  donderdag 26 januari 2006 @ 06:54:02 #163
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34471033
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 26 januari 2006 @ 06:55:11 #164
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34471037
Laatste werkdag vd week
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34471038
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 06:54 schreef George-Butters het volgende:

Môgge

Ik moet me nodig aankleden.. over een kwartier moet ik weg.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 26 januari 2006 @ 06:59:07 #166
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_34471046
ik moet nu weg, veel werk plezier!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_34471856
Ik heb al twee uur werkplezier. Kantoorgeneuzel. Het tijdschrijfsysteem is veranderd, de codes zijn onjuist. Installaties van te testen programma's mislukken, collega's bespreken de zorgverzekeringen. En de cacoawaterfantasieoptie van de automaat is stuk, schijnt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_34472311
quote:
Een compleet menselijk skelet bestaat uit ongeveer 206 beenderen. (Er treden vrij vaak individuele variaties op: sommige botjes ontstaan pas als botstructuren op latere leeftijd en niet bij iedereen; daarvoor bestaan ze uit kraakbeen of bindweefsel; sommige mensen hebben een of twee paar extra ribben, of een of meer wervels zijn gedeeltelijk vergroeid; soms zijn er 3 werveltjes in het stuitje, soms vier; ook de sesambeentjes zijn niet bij iederen aanwezig.)
pi_34472322

Goeiesmorrugus

pi_34474803
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef George-Butters het volgende:
TTTTTTTTTTTTTTEeeeeeeeeerrrrrrrrring,

Bas gaat samenwonen

Ik moet dit nog even verwerken.
Goed bezig!

Tof en veel plezier gewenst enzo.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_34474814
En ja IBG leningen en dure boeken enzo heb ik ook .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_34476422
Prijzen jeans explosief gestegen

Zijn ze helemaal krank geworden, ze vinden 120 euri een redelijke prijs voor een spijkerbroek !
pi_34476928
Spijkerbroeken zijn inderdaad achterlijk duur.
pi_34477011
Snot.

Adem een scheet in, dan kan je de poep van een ander eten .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')