http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3206041,00.htmlquote:'Iran may be preparing another Holocaust'
Israeli U.N. Ambassador Dan Gillerman calls Iran 'extreme, fundamentalist, lunatic regime'; says he fears only reason Iranians are showing interest in Nazis' slaughter of European Jews is because they have plans for another Holocaust
Associated Press
Israel's Ambassador to the U.N. Dan Gillerman on Tuesday called Iran an "extreme, fundamentalist, lunatic regime" and said it is the U.N. Security Council's duty to prevent "another Holocaust."
Gillerman made the comments to The Associated Press on the sidelines of the opening of an exhibit at the U.N. for Holocaust remembrance week. His comments come on the heels of a report last week that Iran is planning a conference that will examine evidence for the Holocaust.
"Iran is proving yet again what an extreme, fundamentalist, lunatic regime it is," Gillerman said.
"If the world had any doubts and thought that Iran may become more moderate, the statements by the president of Iran and this upcoming conference are another proof of what a global threat Iran really is."
The conference is Iranian President Mahmoud Ahmadinejad's latest step in a campaign against Israel. Previously he called the Nazis' World War II slaughter of European Jews a "myth" and said the Jewish state should be wiped off the map or moved to Germany or the United States.
'Dangerous nation'
"I fear that the only reason Iran is showing so much interest in the Holocaust is because they may be preparing another Holocaust and it is up to the world and the United Nations to prevent that from happening," Gillerman said.
He pointed to Iran's alleged nuclear ambitions as proof of how dangerous the nation is.
"I think this matter must be referred as quickly as possible to the Security Council because only the Security Council will take the necessary steps to prevent Iran from becoming a nuclear possessing power," Gillerman said.
The first International Holocaust Commemoration Day will take place January 27.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:53 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
voor alle tentamenmensjes!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
Da's dan weer minder romantischquote:De onderzoekers denken dat de stressvermindering te maken heeft met de aanmaak van oxytocin, het hormoon dat een rol speelt bij het gevoel van verbondenheid in relaties, het orgasme en voortplanting. Het vermoeden is dat dit hormoon wordt aangemaakt als geliefden elkaar veel aanraken.
Lekker veel aanraken is altijd leukquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
[..]
Da's dan weer minder romantisch.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
En nog èèn.
[..]
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3206041,00.html
Mwah, dan moet je weer diep in de algemene middelen gaan graven terwijl dat wellicht in veel gevallen helemaal niet nodig is. Leningen zijn ook niet onoverkomelijkquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:50 schreef DionysuZ het volgende:
ik vind dat scholing sowieso door de overheid betaald moet worden, volledig.
Oeh schatje, ik heb zin in Oxytocinquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:55 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Lekker veel aanraken is altijd leuk
je bedoelde natuurlijk dat hormoon
Het is een investering in de toekomst, een boost voor de kenniseconomie. Als je het aan een lening over laat dan kunnen sommige mensen (lees rijkere) makkelijker studeren, want zij hoeven tenminste niet die rente en lening terug te betalen, daar waar arme studenten dit als extra barriere kunnen zien om te gaan studeren.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Mwah, dan moet je weer diep in de algemene middelen gaan graven terwijl dat wellicht in veel gevallen helemaal niet nodig is. Leningen zijn ook niet onoverkomelijk![]()
Hoppa, gaan met die banaan, ja hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:58 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oeh schatje, ik heb zin in Oxytocin.
Het lijkt me zinvoller om algemene middelen te steken in nieuwe onderzoeksgebieden etcetera dan in gratis studeren voor iedereen. Er bestaat nu al een glijdende schaal voor aanvullende beurzen voor mensen die het werkelijk niet kunnen betalen, en daarnaast is een bescheiden lening absoluut geen grote last. Zolang studenten niet krom hoeven te liggen om rond te komen en iedereen in principe naar de universiteit kan, lijkt er me voor de rest niet zoveel aan de handquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:59 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Het is een investering in de toekomst, een boost voor de kenniseconomie. Als je het aan een lening over laat dan kunnen sommige mensen (lees rijkere) makkelijker studeren, want zij hoeven tenminste niet die rente en lening terug te betalen, daar waar arme studenten dit als extra barriere kunnen zien om te gaan studeren.
Als ze Israel nuken hebben ze inderdaad nog eens 6 miljoen joden gedood.quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
En nog èèn.
[..]
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3206041,00.html
we hebben het hier dan ook redelijk goed geregeld. Maar als ik kijk naar een derde wereldland als Cuba, daar kan iedereen gratis studeren en afgestudeerden daar kunnen zich meten met de beste ter wereld. En ook de gezondheidszorg is daar gratis voor iedereen. Een derde wereldland man, moet je je voorstellen wat hier dan wel niet mogelijk isquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:05 schreef Reya het volgende:
[..]
Het lijkt me zinvoller om algemene middelen te steken in nieuwe onderzoeksgebieden etcetera dan in gratis studeren voor iedereen. Er bestaat nu al een glijdende schaal voor aanvullende beurzen voor mensen die het werkelijk niet kunnen betalen, en daarnaast is een bescheiden lening absoluut geen grote last. Zolang studenten niet krom hoeven te liggen om rond te komen en iedereen in principe naar de universiteit kan, lijkt er me voor de rest niet zoveel aan de hand![]()
quote:
quote:Een compleet menselijk skelet bestaat uit ongeveer 206 beenderen. (Er treden vrij vaak individuele variaties op: sommige botjes ontstaan pas als botstructuren op latere leeftijd en niet bij iedereen; daarvoor bestaan ze uit kraakbeen of bindweefsel; sommige mensen hebben een of twee paar extra ribben, of een of meer wervels zijn gedeeltelijk vergroeid; soms zijn er 3 werveltjes in het stuitje, soms vier; ook de sesambeentjes zijn niet bij iederen aanwezig.)
Goed bezig!quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:45 schreef George-Butters het volgende:
TTTTTTTTTTTTTTEeeeeeeeeerrrrrrrrring,
Bas gaat samenwonen![]()
![]()
![]()
Ik moet dit nog even verwerken.
http://www.nd.nl/document.aspx?document=nd_artikel&vorigDocument=&id=66367quote:Boven winkels staan 30.000 huizen leeg
van onze redactie binnenland
DEN HAAG - Ruim dertigduizend woningen boven winkels staan al jaren leeg. Een aantal daarvan is zo ernstig verwaarloosd dat het pand verkrot en soms zelfs op instorten staat. Dat stelt de vereniging Wonen boven Winkels Nederland, die vandaag wordt opgericht. De vereniging wil dat gemeenten, woningcorporaties, architecten en bouwbedrijven de handen ineenslaan om deze zogeheten spooketages weer bewoonbaar te maken.
Het gaat vooral om panden in binnensteden. Voor de eigenaren, vaak vastgoedinvesteerders, zijn de bovenwoningen nauwelijks interessant, omdat ze veel minder opbrengen dan winkelruimte. Daarom zijn de in- en opgangen van deze woningen veelal gesloopt om ruimte te maken voor etalages.
Veel gemeenten is dit een doorn in het oog. Er gaat onnodig schaarse woonruimte verloren en het gebied krijgt door de verpaupering een onaangename uitstraling. Verschillende gemeenten hebben er daarom veel geld voor over de woningen te kopen en op te knappen, zodat ze kunnen worden verhuurd aan vooral studenten en jongeren die beginnen op de arbeidsmarkt. Niet alleen omdat de woningnood onder deze groepen groot is, maar ook om de binnensteden leefbaarder en veiliger te maken.
En? Er is pas 1 uur van de 6 middaguren voorbij.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:55 schreef MrX1982 het volgende:
En ik moet nog middag eten.
Hmm, boven een café wonen is wel aardig.quote:Op donderdag 26 januari 2006 12:53 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.nd.nl/document.aspx?document=nd_artikel&vorigDocument=&id=66367
kijk aanhopelijk komt er nu een eind aan die toestand
Vanwege al die smerige praatquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:56 schreef pberends het volgende:
En? Er is pas 1 uur van de 6 middaguren voorbij.
Check je AT!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:10 schreef Iblardi het volgende:
Ik ga ervanuit dat Floripas hier niet kijkt: Het lieve meisje van hiernaast
Hallo, allemaal!
Ik moet straks weer aan het werk.
En MRX1982, ik heb wat harder van me afgebeten in het klaagbaaktopic, zoals jij zei.
Ok, ben ik alweer in BH geweest, maar ik ga er niet reageren! Er zijn grenzen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:10 schreef Iblardi het volgende:
Ik ga ervanuit dat Floripas hier niet kijkt: Het lieve meisje van hiernaast
Hallo, allemaal!
Ik moet straks weer aan het werk.
En MRX1982, ik heb wat harder van me afgebeten in het klaagbaaktopic, zoals jij zei.
Ik zie nergens een graatmager exemplaar in je OP, een stevige en een grondzitser..da's al.quote:(Die graatmagere trol - is dat een vrouw? Ze is de naam niet waard, dan - die op de grond zit vergeten we maar even)
Toen liep ik hier rond als een kloon.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ok, ben ik alweer in BH geweest, maar ik ga er niet reageren! Er zijn grenzen.
Wist je trouwens dat je Floripas ooit een foto van haar hoofd hier heeft getoond?
Je zou mij trouwens te mager vinden, maar ik ben wel zo'n make-up loze. Fijn te horen dat er mensen zijn die dat waarderen.
[..]
Ik zie nergens een graatmager exemplaar in je OP, een stevige en een grondzitser..da's al.
we richten onze pijlen op de Kalverstraatquote:Op donderdag 26 januari 2006 12:53 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.nd.nl/document.aspx?document=nd_artikel&vorigDocument=&id=66367
kijk aanhopelijk komt er nu een eind aan die toestand
En haar vriendin is helemaal erg.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:26 schreef Iblardi het volgende:
Floripas is inderdaad wat teveel een 'babe'. Maar met zulke hersens mag ze stilleto's dragen, als ze wil.
Bruikbaar voor wat?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:31 schreef Tafkahs het volgende:
Floripas is alleen bruikbaar als ze zich ook daadwerkelijk laat zien.
snode slowchat samenspanningenquote:
Prascissor?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:24 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Toen liep ik hier rond als een kloon.![]()
Ach who cares, mijn vriendinnetjes waren ook niet allemaal erg algemeen ontwikkeld.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:33 schreef Iblardi het volgende:
[..]
En haar vriendin is helemaal erg.![]()
Die weet welke lijnen Zara allemaal in de kledinglijn had, hoe je moet strippen en buikdansen, maar als je haar vraagt naar Oost-Europese hoofdsteden....
Ze had zelfs nog nooit van Cambridge gehoord. Maar ja, Floripas is gek met haar.
Unlikequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |