quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Most of the change we think we see in life is due to truths being in and out of favor?
Waarom een kloon?quote:
Ha, heeft ze dat gedaan?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef Pracissor het volgende:
Maar iig werd er zo'n plaatje gepost, maar het was me dus niet helemaal duidelijk of het Floripas was.
Dus ik vroeg het, maar ik werd niet serieus genomen omdat ik een kloon was en moest ook maar low-profile blijven anders zou me ban worden verlengd.
Mijn (onterechte) ban...quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom een kloon?
* sigme heeft zich nog nooit gekloond.
Jaja, aan gene zijde, die tel ik even niet mee
Ik ben weinig conventioneel jaquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef Iblardi het volgende:
Sigme, jij ziet er leuk uit, hoor, helemaal niet te mager (beetje aan de dunne kant, dat wel). Ontspannen, alsof je plezier hebt in het leven, alsof je je niet op laat jagen door conventies. En dat is in het algemeen zooooooo aantrekkelijk!
Dat doet me eraan denken: volgende vraag, hoe oud ben jij?quote:Dit was natuurlijk ook een jongerenforum, maar volgens mij als je eenmaal de achttien, twintig bent gepasseerd dan heb je die dertien-in-een-dozijn-bikinimeiskes toch wel gezien?
Een echte man!quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:44 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ha, heeft ze dat gedaan?
Niks voor haar, eigenlijk. Het ergert haar ook als mensen met haar gaan flirten als ze een lezing geeft. Dan zegt ze: "Zo, Meneer So-and-so, had u nog iets op te merken over mijn semantische methode? Nee? Dan zie ik uw recensie met plezier tegemoet."
quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef Iblardi het volgende:
Dit was natuurlijk ook ooit een jongerenforum, maar volgens mij als je eenmaal de achttien, twintig bent gepasseerd dan heb je die dertien-in-een-dozijn-bikinimeiskes toch wel gezien?
waar hoor jij bij?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:51 schreef Drugshond het volgende:
Nog ff en ik post net zoveel voor als achter de schermen.
We hebben een Fok-I en een Fok-II (dat is wel duidelijk).
Daar kan je toch geen antwoord opkrijgen dat onomstotelijk maakt dat de foto bij de user hoort? Ik begrijp zulke nutteloze vragen niet..quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:42 schreef Pracissor het volgende:
Maar iig werd er zo'n plaatje gepost, maar het was me dus niet helemaal duidelijk of het Floripas was.
Dus ik vroeg het, maar ik werd niet serieus genomen omdat ik een kloon was en moest ook maar low-profile blijven anders zou me ban worden verlengd.
Ik ben een user die zowel in de onder- als in de bovenwereld van Fok! begeeft.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:53 schreef Tafkahs het volgende:
waar hoor jij bij?
Een ballenverschromelende 32.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:49 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben weinig conventioneel ja.
[..]
Dat doet me eraan denken: volgende vraag, hoe oud ben jij?
Nee maar als ze het zelf had gepost was er wel een mate van grote waarschijnelijkheid.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar kan je toch geen antwoord opkrijgen dat onomstotelijk maakt dat de foto bij de user hoort? Ik begrijp zulke nutteloze vragen niet..
Zal wel aan mij liggen, ik ben te resultaatgericht zegt men.
Beschrijf haar eens? Ik ben een kenner.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:56 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nee maar als ze het zelf had gepost was er wel een mate van grote waarschijnelijkheid.![]()
Ik ben geen bierverslindende , drugsgebruikende, keukenvervuilende student.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:57 schreef Reya het volgende:
Als student behoor je nu idd echt tot de jongeren![]()
de politicusquote:Op donderdag 26 januari 2006 13:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben een user die zowel in de onder- als in de bovenwereld van Fok! begeeft.
Ik ga *niet* vanaf het werk een dialoog aan over ballen. Maar je bent jonger dan ik. Gelukkig heb ik geen ballenquote:
Ook geen skippyballenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef sigme het volgende:
Ik ga *niet* vanaf het werk een dialoog aan over ballen. Maar je bent jonger dan ik. Gelukkig heb ik geen ballen.
Is er iets mis met bier verslinden, drugs gebruiken en keukens vervuilen?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben geen bierverslindende , drugsgebruikende, keukenvervuilende student.
Ik ben nog veel erger.
Goh, je ziet er jonger uit.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ga *niet* vanaf het werk een dialoog aan over ballen. Maar je bent jonger dan ik. Gelukkig heb ik geen ballen.
Overigens ben ik voor een student best braafquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:02 schreef Reya het volgende:
[..]
Is er iets mis met bier verslinden, drugs gebruiken en keukens vervuilen?![]()
De beerput is open?quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:51 schreef Drugshond het volgende:
Nog ff en ik post net zoveel voor als achter de schermen.
We hebben een Fok-I en een Fok-II (dat is wel duidelijk).
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:08 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Goh, je ziet er jonger uit.
Jongens, mag ik even iets aankondigen?
Ik vind discussieren met Pracissor leuk.
Wie komt er nog wat over buitenlanders zeggen in mijn klaagbaak-onderwerp?
Nee hoor, werd snel geratificeerd door Lucille.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef Iblardi het volgende:
Gisteren had ik de grootste verspreking tot nu toe. Ik was moe, en op het werk kwam de vrouw van mijn baas langs met hun zoontje van 1,5 jaar oud. Een ander kindje had ooit een zakje knikkers laten liggen, en dat pakte die baby om mee te spelen.
Toen zei ik tegen die vrouw: "Kijk maar uit, straks krijg je zijn ballen niet meer uit de oorlog"
Gelukkig moest ze er hard om lachen en begreep ze wat ik had willen zeggen.
Ik snap em nog steeds niet.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef Iblardi het volgende:
Gisteren had ik de grootste verspreking tot nu toe. Ik was moe, en op het werk kwam de vrouw van mijn baas langs met hun zoontje van 1,5 jaar oud. Een ander kindje had ooit een zakje knikkers laten liggen, en dat pakte die baby om mee te spelen.
Toen zei ik tegen die vrouw: "Kijk maar uit, straks krijg je zijn ballen niet meer uit de oorlog"
Gelukkig moest ze er hard om lachen en begreep ze wat ik had willen zeggen.
In de 'echte wereld' dus niet.quote:
Lucille is toch een hij?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:13 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nee hoor, werd snel geratificeerd door Lucille.
Ze kon niet achterhalen waarom ik was gebanned, Dago reageerde niet op m'n mailtjes etc.
Duidelijk sprake van een campagne versus mijn persoontje.![]()
Weet ik veel.quote:
Jaja, we zitten diep in het systeem.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:15 schreef MrX1982 het volgende:
Demonisering van Pracissor.
Gelukkig is klowjow nu FA we kunnen nu nooit meer een ban krijgen.
Ja.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:15 schreef RichardQuest het volgende:
Lucille is toch een hij?
Nee joh. Daar zitten de echte machiavelli's en illuminaties.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:11 schreef RichardQuest het volgende:
De beerput is open?
Iedereen in POL wordt bijna modquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:16 schreef Pracissor het volgende:
Jaja, we zitten diep in het systeem.![]()
Dat is mijn achterwerk, man! Daar zie je mijn leeftijd toch niet aan af?quote:
Ik vind 'm ook wel te pruimenquote:Jongens, mag ik even iets aankondigen?
Ik vind discussieren met Pracissor leuk.
Nee nee, in kom niet in de klaagbaak.quote:Wie komt er nog wat over buitenlanders zeggen in mijn klaagbaak-onderwerp?
Niet te veel denken jongen, is niet je sterkste punt.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ja.
Ik dacht vroeger is dat nou dé Lucille of niet.
De hij wel een knikker in zijn oorlopening kon krijgen die er moeilijk weer uit te halen zouden zijn.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Iedereen in POL wordt bijna mod.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:19 schreef du_ke het volgende:
Niet te veel denken jongen, is niet je sterkste punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |