Dat komt van iemand die zijn eigen foto niet scherper dan twaalf bij twaalf pixels durft te plaatsenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:14 schreef type_29 het volgende:
sjezus
trek die burka aub over dr hoofd heen
Jij was toch gevraagd?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:20 schreef Drugshond het volgende:
Het kost je slechts 1 sollicitatie.![]()
Dat was na aanleiding van een eerder verzonden brief.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:21 schreef MrX1982 het volgende:
Jij was toch gevraagd?
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Misschien zou het helpen als hij zijn naam er niet onder zet.![]()
Dat moet je natuurlijk nooit zeggenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef Drugshond het volgende:
Dat was na aanleiding van een eerder verzonden brief.
Meki is een bot. Zijn gebruik van oneliners zonder interpunctie inclusief de redeneringen van een 6 jarige (computers lopen nog ver achterquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:23 schreef MrX1982 het volgende:
Ik gun het Meki.
Hij heeft al 60 sollicitaties gestuurd.
Luiwammesquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik ga lekker straks met de auto naar mijn werk.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:25 schreef MrX1982 het volgende:
Dat moet je natuurlijk nooit zeggen.
quote:Zie [MED] - [NWS]
KJ
Met mijn overstap naar FA was er een plaatsje op NWS vrijgekomen.
Aangezien we eerder ons oog al op Drugshond hadden laten vallen was dit een mooie gelegenheid hem de crew binnen te halen. Zelf bleek hij er ook nog steeds zin in te hebben, dus vanaf vandaag zien we Drugshond in het blauw op NWS.
Drugshond, van harte welkom en veel succes.
Psies, jij bent het ook bijnaquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Iedereen in POL wordt bijna mod.
En BSB is de geslaagde poging?quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:28 schreef Pracissor het volgende:
Meki is een bot. Zijn gebruik van oneliners zonder interpunctie inclusief de redeneringen van een 6 jarige (computers lopen nog ver achter)en zijn compleet gebrek aan realiteit laten dit duidelijk zien.
Ik denk dat het een project is van een Marokkaanse AI-wetenschapper die nooit kinderen heeft kunnen krijgen. Hij liet zijn programma leren van Arabische internetkranten en fora om zijn Arabische identiteit aan te meten (het programma neemt gewoon alles op wat er wordt gezegt, dat heeft zijn identiteit gevormd). Nu als grote test fase laat ie em los op Fok.
Het programma heeft tot nu toe alleen gefaald.![]()
Mijn voorband van mijn fiets is lek en het is koud.quote:
Als je besloten had de fiets te nemen dan had de zon geschenenquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:36 schreef MrX1982 het volgende:
Geen zon hier wel veel wolken.
Ik zie nu ineens wel een stukje blauwe lucht maar toch neem ik de auto.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:38 schreef du_ke het volgende:
Als je besloten had de fiets te nemen dan had de zon geschenen. Je trekt het zelf aan
.
Daar kan je zelf ook wat aan doen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:42 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik zie nu ineens wel een stukje blauwe lucht maar toch neem ik de auto.
Met een beetje geluk is er dan altijd blauwe lucht in de toekomst.
Nee je bedoeld waarschijnlijk gewetenloos...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:57 schreef Iblardi het volgende:
Dat bedoel ik nou met hersenloos.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:02 schreef Iblardi het volgende:
O brave new world, that hath such people in it. The humanities....
[afbeelding]
...om te voorkomen dat ik zo iemand word, moet ik gauw even naar buiten.
Schijft op zijn linkerhand.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef Iblardi het volgende:
Ja, maar jij drinkt wijn uit de fels. Dat plaatst ook jou in de gevarenzone![]()
Gevatquote:Op donderdag 26 januari 2006 14:24 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Misschien zou het helpen als hij zijn naam er niet onder zet.![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:56 schreef Drugshond het volgende:
[[url=http://xs65.xs.to/pics/06044/helmond.png]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:11 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Ja, maar jij drinkt wijn uit de fels. Dat plaatst ook jou in de gevarenzone![]()
Oh, ben je terug? Ga je mee kryptofascisten afzeiken?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:41 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
Maar ik ben een student hé, afwassen is ook zo'n gedoe.![]()
Ga meestal voor het bier, dat mag uit deflesquote:
Bier uit de fles drinkenquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ga meestal voor het bier, dat mag uit defles.
Voor heel eventjes. Waar?quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:44 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Oh, ben je terug? Ga je mee kryptofascisten afzeiken?
Ik moet zeggen dat de pastic flesjes van Jupiler ook best te doen zijn...quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Eey een fles is ook van glas gemaakt.
Dat zijn wannabe'squote:
Ja? Heb ze laatst van Bavaria geprobeerd maar vond het niet alles.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:53 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de pastic flesjes van Jupiler ook best te doen zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |