abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 23 januari 2006 @ 22:00:42 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_34394211
Hier weer verder.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 23 januari 2006 @ 22:01:42 #2
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_34394253
Jij mannetje, jij denkt aan mevrouwtje van bekendste voetballer van Nederland ooit
  Trouwste user 2022 maandag 23 januari 2006 @ 22:02:09 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_34394271
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:01 schreef Messenga het volgende:
Jij mannetje, jij denkt aan mevrouwtje van bekendste voetballer van Nederland ooit
Ja maar dat paste niet in de OP

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34394276
Geef mij maar Danny Cruijff
  maandag 23 januari 2006 @ 22:06:30 #5
108558 Messenga
pi_34394426
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja maar dat paste niet in de OP

Gek zeg .
Ik leek wel een turk met die tekst .
  dinsdag 24 januari 2006 @ 05:18:24 #6
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34403203
Positief nieuws vond ik dat Frank de Boer waarschijnlijk jeugdtrainer wordt.

Ik vond hem altijd wat monotoon in zijn interviews, ik hoop dat hem dat als trainer beter afgaat, tenminste voor de groep, maar hij heeft kijk op voetbal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 januari 2006 @ 12:03:46 #7
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34408693
Danny
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:06:38 #8
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_34408778
Danny zit er elke wedstrijd bij alsof hij depressief is, hij brengt niks toe van waarde, hij brengt niks over bij de groep en hij weet zelf niet hoe hij dit moet aanpakken. Danny is niet de juiste persoon voor Ajax. Ik zie bij Ajax liever een persoon als Bert van Marwijk.
pi_34408885
Mischien is Adriaanse een goede coach voor Ajax, die doet het met porto best goed en deed het best goed met AZ. Of misschien is R Koeman wel een goede, die doet het met Benfica best aardig. Morten Olsen is mischien een goede, hij wil aanvallend spelen en deed het met Denemarken niet onaardig.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:27:22 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34409384
Ja leuk al dat leedvermaak van de niet Ajax fans. Onze tijd komt nog wel en trouwens om net niet F....moord lach ik al jaren, PSV doet het stukken beter moet ik toegeven maar daar wordt ook wat realistischer omgegaan met het spelers materiaal, ze stellen geen rechtsbuiten op als die er niet is of niet goed genoeg is.
pi_34409440
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:06 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Ik zie bij Ajax liever een persoon als Bert van Marwijk.
  Redactie Games dinsdag 24 januari 2006 @ 14:32:49 #12
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34413397
Het word tijd dat we bij AJAX eens een oude rot in het vak gaan vinden. Mischien moet Don Leo het nog maar eens gaan doen
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_34413456
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:10 schreef Geesoes het volgende:
Mischien is Adriaanse een goede coach voor Ajax, die doet het met porto best goed en deed het best goed met AZ. Of misschien is R Koeman wel een goede, die doet het met Benfica best aardig. Morten Olsen is mischien een goede, hij wil aanvallend spelen en deed het met Denemarken niet onaardig.
En wat denk je van Aad de Mos? Deed het niet onaardig bij KV Mechelen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:36:12 #14
108558 Messenga
pi_34413513
Dick advocaat deed het ook niet onaardig bij PSV. Misschien is gerets ook nog wel iets
pi_34413577
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:34 schreef Soul79 het volgende:

[..]

En wat denk je van Aad de Mos? Deed het niet onaardig bij KV Mechelen.
Typte het eigenlijk, omdat het probleem bij ajax momenteel niet geheel bij de coach ligt, maar bij de hele club. Blind doet sommige denk ik ook niet goed. Bijvoorbeeld het schuiven van spelers en telkens veranderen van opstelling. Maar Ajax heeft met verschillende coaches regelmatig niet goed gepresteerd. Ik denk dat Ajax een koude club is. Daar moet eerst verandering in komen. Spelers moeten weer echt voor Ajax willen spelen.
pi_34413830
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:38 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Typte het eigenlijk, omdat het probleem bij ajax momenteel niet geheel bij de coach ligt, maar bij de hele club. Blind doet sommige denk ik ook niet goed. Bijvoorbeeld het schuiven van spelers en telkens veranderen van opstelling. Maar Ajax heeft met verschillende coaches regelmatig niet goed gepresteerd. Ik denk dat Ajax een koude club is. Daar moet eerst verandering in komen. Spelers moeten weer echt voor Ajax willen spelen.
Ik snapte wel wat je bedoelde, maar dat roep ik al het hele topic! Blind kan er ook weinig aan doen denk ik. Sommige dingen zou hij beter kunnen doen, maar dat geldt voor elke trainer. Het probleem zit 'm meer in de organisatie van Ajax, het bestuur. Een jurist als voorzitter, die hele beursnotering . Ajax is een bedrijf geworden, geen voetbalvereniging meer.

Of er rust een vloek op die afschuwelijke Arena, dat kan ook. Bedenk dat Van Gaal daar ook een slecht jaar had.
pi_34414207
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:46 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Ik snapte wel wat je bedoelde, maar dat roep ik al het hele topic! Blind kan er ook weinig aan doen denk ik. Sommige dingen zou hij beter kunnen doen, maar dat geldt voor elke trainer. Het probleem zit 'm meer in de organisatie van Ajax, het bestuur. Een jurist als voorzitter, die hele beursnotering . Ajax is een bedrijf geworden, geen voetbalvereniging meer.

Of er rust een vloek op die afschuwelijke Arena, dat kan ook. Bedenk dat Van Gaal daar ook een slecht jaar had.
Jep, maar een vloek weet ik niet. Zijn ook zat mooie wedstrijden geweest. Het ging eignelijk minder toen het bedrijf beursgenoteerd werd. Dit hoeft er niet direct mee te maken te hebben. Maar het is inderdaad een bedrijf geen voetbalcub. Ik heb ook een idee dat er veel mensen zitten voor hun eigen gewin, niet met een Ajax gevoel. Dit zie je ook bij spelers. Bijvoorbeeld Trabelsi en Pienaar. Ook het transfer beleid was om te huilen. De Ridder verkopen en dan een andere rechtsbuiten (Rosales) kopen en die nauwelijks laten spelen. Ik vind wel dat onder van Geel het beter is geworden.
pi_34414863
Peter Boeve!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34415727
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:57 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Jep, maar een vloek weet ik niet. Zijn ook zat mooie wedstrijden geweest. Het ging eignelijk minder toen het bedrijf beursgenoteerd werd. Dit hoeft er niet direct mee te maken te hebben. Maar het is inderdaad een bedrijf geen voetbalcub. Ik heb ook een idee dat er veel mensen zitten voor hun eigen gewin, niet met een Ajax gevoel. Dit zie je ook bij spelers. Bijvoorbeeld Trabelsi en Pienaar. Ook het transfer beleid was om te huilen. De Ridder verkopen en dan een andere rechtsbuiten (Rosales) kopen en die nauwelijks laten spelen. Ik vind wel dat onder van Geel het beter is geworden.
Ik zal er eens een diepzinnige analyse op los laten

Ik denk dat Ajax z'n huidige problemen grotendeels moet wijten aan het succes van 1995. In die periode ontstond bij velen rond Ajax (bestuur, fans) het idee dat de bomen tot de hemel groeiden en is Ajax 'larger than life' geworden. Met die beursnotering, de Arena en de schaduw van het grote internationale succes ontstond de gedachte dat Ajax altijd zo goed zou kunnen en moeten presteren. En dat legt tot op heden een enorme druk op spelers, trainers, bestuur en publiek.

Voor 1995 was Ajax altijd de 'club van de toekomst'. PSV mocht rijker zijn en vaker kampioen worden, maar Ajax speelde het mooiste voetbal en had de grote talenten. Dat was de charme en aantrekkingskracht van Ajax. Ze hoefden niet elk jaar kampioen te worden of internationaal succes te hebben. Dat dat af en toe gebeurde was alleen maar mooi. Maar er was niet zo'n onmenselijke druk op spelers en trainers, de druk die er de laatste jaren wel is omdat het na 1995 steeds maar minder is geworden. Tegenwoordig is 1995 de maat der dingen geworden. De organisatie en het verwachtingspatroon lijken daarop te zijn afgestemd. En dat past nu gewoon niet.

Ajax zou nu een stuk beter af zijn in het kleinere, bescheiden jasje van de jaren '80 en begin jaren '90: gewoon een leuk kluppie met een geweldig (maar ver) verleden, met het leukste voetbal en de grootste talenten.
pi_34415903
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:46 schreef Soul79 het volgende:

[..]

blablabla verhaal
Helemaal eens. Beursnotering enzo kan wel, maar de club lekker vrijuit laten spelen is veel prettiger. Aan het verleden hebben ze nu toch niets. Kijk maar naar AZ, dat speelt lekker en fris voetbal. En anders zullen ze richtign PSV stijl moeten. Saai voetbal, maar wel maximum resutaalt.
  Redactie Games dinsdag 24 januari 2006 @ 15:56:22 #21
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34416017
quote:

[..]

Ik denk dat Ajax z'n huidige problemen grotendeels moet wijten aan het succes van 1995. In die periode ontstond bij velen rond Ajax (bestuur, fans) het idee dat de bomen tot de hemel groeiden en is Ajax 'larger than life' geworden. Met die beursnotering, de Arena en de schaduw van het grote internationale succes ontstond de gedachte dat Ajax altijd zo goed zou kunnen en moeten presteren. En dat legt tot op heden een enorme druk op spelers, trainers, bestuur en publiek.

Voor 1995 was Ajax altijd de 'club van de toekomst'. PSV mocht rijker zijn en vaker kampioen worden, maar Ajax speelde het mooiste voetbal en had de grote talenten. Dat was de charme en aantrekkingskracht van Ajax. Ze hoefden niet elk jaar kampioen te worden of internationaal succes te hebben. Dat dat af en toe gebeurde was alleen maar mooi. Maar er was niet zo'n onmenselijke druk op spelers en trainers, de druk die er de laatste jaren wel is omdat het na 1995 steeds maar minder is geworden. Tegenwoordig is 1995 de maat der dingen geworden. De organisatie en het verwachtingspatroon lijken daarop te zijn afgestemd. En dat past nu gewoon niet.

Ajax zou nu een stuk beter af zijn in het kleinere, bescheiden jasje van de jaren '80 en begin jaren '90: gewoon een leuk kluppie met een geweldig (maar ver) verleden, met het leukste voetbal en de grootste talenten.
Mwauh dan hadden we het niet meer gered ni de huidige tijd. Hellaas draait bij voetbal alles om commercie tegenwoordig. Heb je geen kapitaal dan red je het ook niet. We hebben gezien de laatste jaren dat ook met veel talenten AJAX het niet redde. Er heerst zeker onrust bij de club dit komt ook omdat er niet echt meer een AJAX man aan het roer staat. Het zijn allemaal zakenmannen die van AJAX een financiele grote en gezonde club willen maken. Het probleem is alleen dat een voetbal club groot kan worden als ook de pleog succes haalt. We moeten het ook niet meer de put in praten dan nodig want Nationaal gezien doen we het nog niet eens zo waardeloos de laatste tijd. Mischien word ook gewoon eens tijd om 4-3-3 de hoek in te gooien. We zoeken nu al een paar jaar naar de perfecte vleugel spelers maar we vinden ze maar niet..

Ik heb wel het gevoel nu Van Geel er zit dat er iets aan het veranderen is. Ik hoop dat hij de aanzet kan geven tot een club die weer warmte uitstraalt ipv van de arrogantie die we nu hebben. Hellaas..
pi_34416169
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:53 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Helemaal eens. Beursnotering enzo kan wel, maar de club lekker vrijuit laten spelen is veel prettiger. Aan het verleden hebben ze nu toch niets. Kijk maar naar AZ, dat speelt lekker en fris voetbal. En anders zullen ze richtign PSV stijl moeten. Saai voetbal, maar wel maximum resutaalt.
Is geen blablabla verhaal, maar een vlijmscherpe analyse

En dat over richting PSV gaan, het is precies het probleem dat je dat als optie noemt. Vroegah ging het niet primair om het resultaat, het ging om goed, mooi voetbal wat dan automatisch (af en toe ) tot titels en europa cups leidde. Noem me ouderwets, maar ik heb liever dat Ajax 1 keer in de 5 jaar kampioen wordt met mooi voetbal, dan 4 keer in de 5 jaar met saai voetbal, mits ze in het eerste geval uiteraard wel steeds meedraaien in de top. Maar tegenwoordig is het voetbal zwak en de resultaten ook, terwijl er evenmin zicht is op spoedig herstel.

Een oplossing heb ik trouwens ook niet. Af en toe denk ik dat een winterslaap van een jaar of 10 misschien nog het beste is
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:20:29 #23
99095 SykWitIt
Hoe heet jij?.....Ik heel heet
pi_34416749
Danny Blind is inderdaad niet geschikt bevonden in Amsterdam. Niet capabel genoeg om van Ajax een goed team te maken. De eenheid, die er vroeger bestond, is zoek. Tevens is het management van Ajax debet aan de slechte resultaten. Het bestuur verkoopt goede spelers, biedt ze geen goede contracten aan en doet slechte aankopen. Als er elk jaar weer een vrijwel nieuwe basis gevormd moet worden, dan kom je zeker niet ver. Dus het is absoluut zaak om het management en de trainer naar huis te sturen!!!
"De rubriek 'Brieven van lezers' in een krant is een psychotherapeutische rubriek, die ons waarschijnlijk drie krankzinnigengestichten per jaar uitspaart."
pi_34416944
Wat een onzin allemaal. Als Danny de tijd krijgt winnen we binnen 2 jaar de Wereldbeker.
Maar gaan jullie maar weer lekker fluiten in de Arena.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:38:04 #25
99095 SykWitIt
Hoe heet jij?.....Ik heel heet
pi_34417207
In het verleden behaalde successen als voetballer bieden geen garantie voor een goed trainerschap.
"De rubriek 'Brieven van lezers' in een krant is een psychotherapeutische rubriek, die ons waarschijnlijk drie krankzinnigengestichten per jaar uitspaart."
  Redactie Games dinsdag 24 januari 2006 @ 16:41:58 #26
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34417351
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:29 schreef marsu het volgende:
Wat een onzin allemaal. Als Danny de tijd krijgt winnen we binnen 2 jaar de Wereldbeker.
Mwauh ik vind Danny Blind tot nu toe alleen heel onzeker overkomen. En die wereldbeker kun je op je buik schrijver.
pi_34418701
De grootste verdienste van Blind tot nu toe is dat hij die 1 bij Ajax van de stropdassen heeft laten halen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:08:11 #28
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34427944
quote:

[..]

Ik ben het met je analyse niet eens behalve dat hij wel in/rond 95 ontstaan is.

Door het succes is er op bestuursniveau een soort van onoverwinnelijke arrogantie ontstaan en is de ellende begonnen toen ze met die a, b en c contracten kwamen, spelers die de CL hadden gewonnen kregen een b contact, want ze zouden blij moeten zijn dat ze bij Ajax mogen voetballen want dat wil iedereen toch, wat een eikels. Toen is de leegloop begonnen. Wat in die tijd wel veranderd is dat spelers veel jonger bij Ajax weggaan. Voor laten we zeggen periode >95 gingen alleen de absolute toppers weg bij Ajax, zoals Cruijff en V Basten maar op een veel hogere leeftijd dan later bijvoorbeeld Kluivert en Seedorf, dit 5 jaar in leeftijd verschil heeft Ajax nooit op kunnen vangen

Dat voor 95 de druk er niet was is absoluut niet waar, bij Ajaz moest en moet nog altijd gewonnen worden en naar mijn weten is Ajax nog altijd de record landskampioen of zijn ze inmiddels ingelopen?

Ik vind dat je Ajax als een soort van Heerenveen afschildert voor 95, ja ok De Meer was een klein stadion maar Ajax is altijd een topclub geweest en daar wordt van verwacht dat ze de meeste wedstrijden winnen en dat verwacht men nu nog steeds.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 januari 2006 @ 02:47:31 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34435479
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:29 schreef marsu het volgende:
binnen 2 jaar, dus zege2008 dat wil dus zeggen volgend jaar de CL winnen........... kwalificatie daarvoor is vooralsnog al moeilijk zat.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34436479
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 02:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

binnen 2 jaar, dus zege2008 dat wil dus zeggen volgend jaar de CL winnen........... kwalificatie daarvoor is vooralsnog al moeilijk zat.
Het zou wel geinig zijn. 5e worden, via de playoffs dmv penalties kwalificatie afdwingen, mazzelen in de kwalificatieronde en uiteindelijk de wereldbeker winnen. Ik blijf dromen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34441063
Als Ajax dit jaar de Champions League wint, zijn ze toch automatisch geplaatst voor de volgende editie? Of was dit sinds vorig jaar veranderd, zoiets staat me vaag bij.
pi_34441399
Volgens mij bestaat die regel niet. In geen enkele competitie. Of kan iemand mij verbeteren?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_34441516
Voorheen was het wel zo bij het WK en EK, maar dit hebben ze een jaar geleden teruggedraaid.
pi_34441551
inderdaad, daarom

trouwens dat van het ek is toch al een tijdje?

[ Bericht 63% gewijzigd door mcyodogg op 25-01-2006 12:00:46 ]
  Redactie Games woensdag 25 januari 2006 @ 12:16:25 #35
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34442326
Was toch ook met Liverpool; het geval.
pi_34442448
Is Blind al weg
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:20:15 #37
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_34442454
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:48 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij bestaat die regel niet. In geen enkele competitie. Of kan iemand mij verbeteren?
Over het algemeen mag de winnaar van de KNVB-beker het daaropvolgende seizoen ook meedoen.
pi_34443657
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik ben het met je analyse niet eens behalve dat hij wel in/rond 95 ontstaan is.

Door het succes is er op bestuursniveau een soort van onoverwinnelijke arrogantie ontstaan en is de ellende begonnen toen ze met die a, b en c contracten kwamen, spelers die de CL hadden gewonnen kregen een b contact, want ze zouden blij moeten zijn dat ze bij Ajax mogen voetballen want dat wil iedereen toch, wat een eikels. Toen is de leegloop begonnen. Wat in die tijd wel veranderd is dat spelers veel jonger bij Ajax weggaan. Voor laten we zeggen periode >95 gingen alleen de absolute toppers weg bij Ajax, zoals Cruijff en V Basten maar op een veel hogere leeftijd dan later bijvoorbeeld Kluivert en Seedorf, dit 5 jaar in leeftijd verschil heeft Ajax nooit op kunnen vangen
Dit verklaart de snelle neergang van het wonderteam van '95, niet (meer) de malaise 10 jaar later, vind ik.
quote:
Dat voor 95 de druk er niet was is absoluut niet waar, bij Ajaz moest en moet nog altijd gewonnen worden en naar mijn weten is Ajax nog altijd de record landskampioen of zijn ze inmiddels ingelopen?
Nee godzijdank nog niet, al ben ik de tel kwijt geraakt.
quote:
Ik vind dat je Ajax als een soort van Heerenveen afschildert voor 95, ja ok De Meer was een klein stadion maar Ajax is altijd een topclub geweest en daar wordt van verwacht dat ze de meeste wedstrijden winnen en dat verwacht men nu nog steeds.
Nou ja, het was allemaal kleinschaliger en dat was gewoon in alle opzichten prettiger. Kern is: Ajax was toen een voetbalvereniging. Nu is het een bedrijf. Niet alles uit die tijd was goed, helemaal niet - de FIOD-affaire, etc. Maar toch.
pi_34451255
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:37 schreef marsu het volgende:
Als Ajax dit jaar de Champions League wint, zijn ze toch automatisch geplaatst voor de volgende editie? Of was dit sinds vorig jaar veranderd, zoiets staat me vaag bij.
Ja, is ingevoerd na het gedoe met Liverpool dit seizoen.

Spijtig genoeg wint Ajax de CL niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34454282
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:40 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja, is ingevoerd na het gedoe met Liverpool dit seizoen.

Spijtig genoeg wint Ajax de CL niet.
Je kan het nog niet uitsluiten. Ze zitten er nog steeds in
pi_34456378
Danny moet blijven

Trainer straalt niks uit.
pi_34458213
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:20 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Over het algemeen mag de winnaar van de KNVB-beker het daaropvolgende seizoen ook meedoen.
bijdehandje

de knvb-beker bestaat niet meer
  donderdag 26 januari 2006 @ 03:32:47 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34470560
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:57 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Dit verklaart de snelle neergang van het wonderteam van '95, niet (meer) de malaise 10 jaar later, vind ik.
[..]
Ik bedoelde ermee te zeggen dat door het gekloot met die contracten na de CL in 95 en het feit dat spelers veel jonger weggaan dan voorheen, het verval toen begonnen is, ze hebben met veel plak en vliegwerk geprobeerd er wat van te maken, lees; veel (verkeerde en dure) aankopen, veel komen en gaan van trainers, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden en deze wond is nu zo groot dat hij alleen met een enorme chirugische ingreep genezen kan worden.

Wat mij betreft beginnen om de jeugdopleiding door te lichten en een 3 jaren plan opstellen om het eerste team weer op de rit te krijgen en niet met paniekaankopen succes op de korte termijn proberen te bewerksteligen.

Verder ben ik het wel met je eens en waar we het vooral over eens zijn is dat Ajax weer van tobclub naar topclub moet
  zondag 29 januari 2006 @ 15:20:17 #44
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34581507
Kick. Danny moet weg.
pi_34582427
Danny ga nu eens weg, als je hart hebt voor de club zie je dat zelf ook wel in
pi_34583236
Danny brengt Ajax precies waar ik ze wil hebben. In de stront
pi_34583369
Tijd om de club te gaan saneren. Blind mag als eerste gaan.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_34583501
tvp
Hell To The Liars
pi_34583696
Onhoudbaar nu, doei Blind.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34583710
De laan uit ermee.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zondag 29 januari 2006 @ 16:21:33 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_34583736
Inderdaad wordt het nu echt tijd om Danny te ontslaan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_34583754
Nee joh, na 5 februari.
Hell To The Liars
pi_34583771
4-1 thuisnederlaag terwijl je net voor 9 miljoen een spits koopt....
/kansloos
  zondag 29 januari 2006 @ 16:23:56 #55
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34583861
Mocht Ajax nog enige aspiraties hebben, moet die achterlijke voetbal-nitwit er per vandaag nog uit.
pi_34583934
Danny, bedankt voor het slechtste seizoen wat ik mij kan herinneren, maar nu is je tijd toch echt gekomen en mag je vertrekken!

Maar het is echt te triest voor woorden wat er de laatste tijd gebeurd is...lang werd een hoop toegeschreven aan het beleid bij Ajax maar het is nu eindelijk ook duidelijk dat Blind gewoon geen trainer is die geschikt is voor het eerste van Ajax...zulke onbegrijpelijke tactische beslissingen, zulke onevenwichtige opstellingen, zo'n vage wisseling van systemen: gewoon prutswerk.

Hij is nu lang genoeg gespaard, wordt tijd om uit te zien naar een vervanger...
Jack does it in real time...
pi_34583962
Lijkt me duidelijk
  zondag 29 januari 2006 @ 16:35:51 #58
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34584635
Tja, ik kan niet echt boos worden op Blind. Daarvoor vond ik hem als speler en aanvoerder te goed en hij is ook niet de oorzaak van de malaise.

Maar die opstelling, hoe verzint hij die?! Anno 2005 een voorhoede van Charisteas, Huntelaar, Rosales en Rosenberg. Zoiets werkt toch niet? Het is toch geen 1960 meer
pi_34584661
Zonder trainer, in deze vorm naar Feyenoord toe lijkt me niet de meest ideale voorbereiding

Wedstrijd tegen Feyenoord zou wel de laatste kans zijn voor Blind denk ik.
pi_34584766
Zit ie er nu nog, zou tong zeggen.

En dan
www.thuisuiteten.nl
pi_34584815
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:44 schreef BliksemSchigt het volgende:

Wedstrijd tegen Feyenoord zou wel de laatste kans zijn voor Blind denk ik.
Nee, ik denk niet dat hij ontslagen zal worden. Dat kan het bestuur niet maken omdat dan juist, na Olsen, Wouters en Adriaanse zo pijnlijk aan het licht zal komen dat de problemen wellicht toevallig heel misschien wel op bestuursniveau liggen.
  zondag 29 januari 2006 @ 16:48:26 #63
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34584828
Van Basten moet gewoon een omgekeerd Hiddinkje flikken. Hij hoeft toch alleen maar naar Ajax te kijken voor de selectie van Oranje
pi_34584833
Tegen Feyenoord wint Blind
  zondag 29 januari 2006 @ 16:49:15 #65
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34584864
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef Soul79 het volgende:
Nee, ik denk niet dat hij ontslagen zal worden. Dat kan het bestuur niet maken omdat dan juist, na Olsen, Wouters en Adriaanse zo pijnlijk aan het licht zal komen dat de problemen wellicht toevallig heel misschien wel op bestuursniveau liggen.
De problemen liggen niet op bestuursniveau, die hebben namelijk helemaal niks te maken met de werkomstandigheden en de voetbaltactiek/prestaties.
  zondag 29 januari 2006 @ 16:49:33 #66
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34584878
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Tegen Feyenoord wint Blind
Ik ben bang van wel.
  zondag 29 januari 2006 @ 16:50:42 #67
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34584912
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Bij al die trainers had ik ook niet het gevoel dat het aan hen lag.
Sterker nog, naast het ontslag van Gullitis dit een van de eerste keren dat ik vind dat er überhaupt een trainer debet heeft aan de malaise.
pi_34584944
Wat verwachten jullie van feyenoord? Doet Vlaar mee?
pi_34584948
Bij Co was dat wel zo, die deed rare dingen. En Wouters wist het niet meer, als die niet was ontslagen had ie zelfmoord gepleegd. Maar Olsen had moeten blijven.
www.thuisuiteten.nl
pi_34585053
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef twi het volgende:

[..]

De problemen liggen niet op bestuursniveau, die hebben namelijk helemaal niks te maken met de werkomstandigheden en de voetbaltactiek/prestaties.
Ik zou zeggen van wel. Indirect, maar niet minder verwoestend. Zeker, Blind zou het beter kunnen doen, net als Olsen, Wouters, Adriaanse en Koeman het beter hadden kunnen doen. Maar de oorzaken voor de malaise liggen dieper en zijn fundamenteler van aard.
pi_34585128
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:50 schreef pfaf het volgende:

[..]

Bij al die trainers had ik ook niet het gevoel dat het aan hen lag.
Sterker nog, naast het ontslag van Gullitis dit een van de eerste keren dat ik vind dat er überhaupt een trainer debet heeft aan de malaise.
Ik vond Wouters ook niet goed. Maar goed, dat Blind ook schuld heeft aan de malaise doet niets af aan het feit dat er veel meer dingen fundamenteel fout zitten bij Ajax. Blind slachtofferen lost die problemen niet op, maar verbloemt ze alleen.
  zondag 29 januari 2006 @ 16:59:09 #72
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_34585214
Blind heeft geen greep op de groep iedereen veegt zn billetjes af met zijn aanwijzingen Blind
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  zondag 29 januari 2006 @ 16:59:52 #73
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_34585255
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:56 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Ik vond Wouters ook niet goed. Maar goed, dat Blind ook schuld heeft aan de malaise doet niets af aan het feit dat er veel meer dingen fundamenteel fout zitten bij Ajax. Blind slachtofferen lost die problemen niet op, maar verbloemt ze alleen.
Dat weet ik ook wel, het is niet voor niets al bijna 10 jaar bagger. Maar het is een begin, want ontkennen dat Blind een tactisch onbenul is, helpt ons ook niet verder...
  zondag 29 januari 2006 @ 17:01:14 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34585312
Wouters en Koeman waren geen haar beter of slechter dan Blind.

Blind lijkt wel gewoon Koeman te zijn met krullen soms.. vage opstellingen, rare wissels... totaal geen analytisch vermogen TIJDENS de wedstrijd.

Nee sorry, het is niet anders, maar we zullen weer een trainer moeten ontslaan helaas...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_34585723
Koeman was gewoon een goede trainer, dat blijkt maar weer eens. Onder hem heeft Ajax gewoon het meest gewonnen van de laatste trainers.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 29 januari 2006 @ 17:11:32 #76
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34585746
Blind moet blijven
pi_34585831
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Koeman was gewoon een goede trainer, dat blijkt maar weer eens. Onder hem heeft Ajax gewoon het meest gewonnen van de laatste trainers.
Wel een zooitje achtergelaten. Niet alleen zijn schuld maar toch.
pi_34585882
Zooitje achtergelaten? Vind ik niet. Al die spelers rendeerden onder Koeman gewoon wel hoor. Blind kan blijkbaar moeizaam met mensen omgaan. Zonde.
www.thuisuiteten.nl
pi_34585904
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:11 schreef Noca het volgende:
Blind moet blijven
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34586043
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef HeatWave het volgende:
Blind lijkt wel gewoon Koeman te zijn met krullen soms
het idee!
quote:
.. vage opstellingen, rare wissels... totaal geen analytisch vermogen TIJDENS de wedstrijd.
Wat des te onbegrijpelijker is als je bedenkt dat hij dat als speler juist als geen ander kon: een wedstrijd LEZEN. Misschien is hij gewoon nog te onervaren om het ook als trainer te kunnen.
pi_34586057
quote:
Blind moet blijven
Blind moet zeker blijven!
Viper 4 life
  zondag 29 januari 2006 @ 17:20:28 #82
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_34586290
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:59 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel, het is niet voor niets al bijna 10 jaar bagger. Maar het is een begin, want ontkennen dat Blind een tactisch onbenul is, helpt ons ook niet verder...
Eens, wie anno 2005 met Charisteas, Rosenberg, Rosales en Huntelaar in 1 voorhoede aan komt zetten heeft ergens iets gemist.

Maar het is zo bizar, omdat Blind als speler juist tactisch zo sterk was. Wat is er nu met hem aan de hand dan
pi_34586470
Een goede ruiter is nog geen goed paard.
www.thuisuiteten.nl
pi_34586588
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop dat de nadruk op het woordje 'nog' mag komen te liggen.
pi_34586592
quote:
Blind moet blijven
pi_34586649
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
Wordt Blind bereden door de spelers dan?

pi_34586696
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:35 schreef Sloggi het volgende:

[..]

He ja, het moet andersom zijn
pi_34586697
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:35 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dan is ie niet te benijden.
www.thuisuiteten.nl
pi_34586733
Hij weet wel weer mooi de scheids de schuld te geven
pi_34586763
Feyenoord is lekker op dreef, nu al 3-0
pi_34586876
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:38 schreef versteegrob het volgende:
Feyenoord is lekker op dreef, nu al 3-0
Kijk eens in welk topic je bent, domme drol
pi_34588417
Wie zou dat zooitje aan het voetbal kunnen krijgen dan..
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_34588421
Ah, er was er al 1 !
slettebak [@] gmail.com
pi_34588428

[ Bericht 48% gewijzigd door venomsnake op 29-01-2006 18:40:08 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 29 januari 2006 @ 18:35:25 #96
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34588441
quote:
Op zondag 29 januari 2006 17:42 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Kijk eens in welk topic je bent, domme drol
Dat vindt hij leuk om te melden hier.

Blind moet blijven.
A.M.A.B
pi_34588567
Danny Blind moet blijven. Hij doet het hardstikke goed. Ze gaan voor eerste devisie. Het is de eerste trainer die daarvoor gaat.
pi_34588840
Ik begrijp niet dat de positie van Danny Blind ter discussie wordt gesteld. Danny Blind doet het hartstikke goed bij Ajax, hij heeft gewoon meer tijd nodig. Laten we zeggen nog minimaal een jaartje of 10.

Danny Blind moet blijven!
Viper 4 life
pi_34589009
echt jammer dat destijds van basten/van t schip het roer niet hebben overgenomen ipv blind, heel jammer...toen had ajax nog gered kunnen worden...

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2006 18:58:52 ]
pi_34592142
Veel spelers blijven er niet over voor volgend jaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 29 januari 2006 @ 20:40:04 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34592239
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
dat misschien ook maar het beste voor ajax, schoon schip maken.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34592305
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mooi zo.
slettebak [@] gmail.com
pi_34592421
Stekelenburg

Urby - Vermaelen - Maduro - Heitinga
Lindenbergh - Sneijder - Lindgren
Rosales - Huntelaar - Rosenberg

"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34592520
Gelukkig zijn er nog de reserves: Juanfran, Charisteas, Babel, Bouhkari en Vermeer
  zondag 29 januari 2006 @ 20:46:53 #105
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34592561
Waar gaat babel heen dan?
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
  zondag 29 januari 2006 @ 21:07:50 #106
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_34593439
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:46 schreef King_of_Kool het volgende:
Waar gaat babel heen dan?
Naar het vijandelijke strafschopgebied masg ik hopen.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_34595982
quote:
Op zondag 29 januari 2006 15:20 schreef DeTolk het volgende:
Kick. Danny moet weg.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 29 januari 2006 @ 22:44:18 #108
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34597302
Herstel:

[ Bericht 36% gewijzigd door Cart_man op 29-01-2006 22:46:48 (Vergat imageshackgezeik hier) ]
A.M.A.B
pi_34597355
  Trouwste user 2022 zondag 29 januari 2006 @ 22:45:55 #110
7889 tong80
Spleenheup
pi_34597359
Zit ie er nog ?

pi_34597783
Gevonden op internet:
quote:
SV Wassenaar, 3e klasse zaterdagvoetbal, zoekt voor het seizoen 2006/2007 een
trainer-coach voor haar selectie, 1e en 2e elftal.
Trainingsavonden op di-en donderdagavond en begeleiding op zaterdag.
Wie kan dit morgen aan Blind geven bij de training?
  zondag 29 januari 2006 @ 23:35:20 #112
74737 NeoGenic1982
pi_34599370
En zoals ik al in een eerder topic aangehaald heb, vind ik de keuze van Huntelaar dom geweest. Ajax is ziek, en sleurt Huntelaar mee. Deze jongen heeft zoveel potentie, en nu staat hij al 3 wedstrijden droog, wanneer stond hij 3 wedstrijden achter elkaar droog? De Ajaxsupporters zullen hier kwaad om zijn, maar Huntelaar had nooit naar Ajax moeten gaan, ook al vind hij het een mooie club, Ajax is Ajax al jaren niet meer. Hij schiet er 17 in bij Heerenveen, bij Ajax niks. Doordat hij naar Ajax is gegaan zal hij op een zijspoor belanden, bij een ander team zoals PSV was hij beter af geweest, Huntelaar was op weg op één van europa's beste spitsen te worden, maar dat zal hem niet lukken bij Ajax, ze zien het nu dat 1 scorende spits nog niet zorgt voor een doelpunten machine.
  zondag 29 januari 2006 @ 23:40:09 #113
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_34599526
quote:
Op zondag 29 januari 2006 20:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stekelenburg

Urby - Vermaelen - Maduro - Heitinga
Lindenbergh - Sneijder - Lindgren
Rosales - Huntelaar - Rosenberg
Die hou ik liever hier in Grunn.
pi_34599618
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:35 schreef NeoGenic1982 het volgende:
En zoals ik al in een eerder topic aangehaald heb, vind ik de keuze van Huntelaar dom geweest. Ajax is ziek, en sleurt Huntelaar mee. Deze jongen heeft zoveel potentie, en nu staat hij al 3 wedstrijden droog, wanneer stond hij 3 wedstrijden achter elkaar droog? De Ajaxsupporters zullen hier kwaad om zijn, maar Huntelaar had nooit naar Ajax moeten gaan, ook al vind hij het een mooie club, Ajax is Ajax al jaren niet meer. Hij schiet er 17 in bij Heerenveen, bij Ajax niks. Doordat hij naar Ajax is gegaan zal hij op een zijspoor belanden, bij een ander team zoals PSV was hij beter af geweest, Huntelaar was op weg op één van europa's beste spitsen te worden, maar dat zal hem niet lukken bij Ajax, ze zien het nu dat 1 scorende spits nog niet zorgt voor een doelpunten machine.
En het zal zich ook tegen Ajax keren: als Huntelaar hier mislukt, zal in de toekomst ieder Nederlands talent dat bij een subtopper speelt er voortaan wel voor passen om voor Ajax te kiezen.
  zondag 29 januari 2006 @ 23:48:19 #115
74737 NeoGenic1982
pi_34599812
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef Soul79 het volgende:

[..]

En het zal zich ook tegen Ajax keren: als Huntelaar hier mislukt, zal in de toekomst ieder Nederlands talent dat bij een subtopper speelt er voortaan wel voor passen om voor Ajax te kiezen.
Er is gewoon één oplossing bij ajax, en dat is schoon schip maken, beginnen met het bestuur en de technische staf. Daarna het spelersmateriaal, alle rotzooi weg, weg met die buitenlanders. Welke clubs staan bovenaan? De clubs met de meeste buitenlanders presteren het slechts voor hun doen, Roda JC en Ajax hebben de meeste buitenlanders in de selectie, en beiden presteren ze onder de maat. Dat is geen dip meer. Ze moeten een team kunnen vormen, en het werkt gewoon niet. Ze kunnen de beste spelers van bepaalde landen aantrekken maar dat maakt t nog geen team.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 januari 2006 @ 00:47:31 #116
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34601790
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef Soul79 het volgende:

[..]

vele jonge talenten in Nederland hebben de afgelopen 10 jaar al niet voor Ajax gekozen maar zit zal niet helpen. Maar een nieuwe trainer zal Huntelaar wel gewoon centraal voorin neerzetten en dan gaat hij gewoon veel scoren.
DeLuna vindt me dik ;(
  maandag 30 januari 2006 @ 03:31:51 #117
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34603785
Ja het is nu echt genoeg geweest, de groeten Danny, hou de eer aan jezelf en ga weg man.
pi_34604298
Hij heeft wel veel fans zeg.

Ik zou de eer aan mezelf houden, zeggen dat je het beste voor de club wil en dat jij dat gewoon niet bent op het moment. Dan houd je je eer, word je niet ontslagen en zijn wij er toch vanaf.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34604348
Hij moet lekker weer hoofd-opleidingen worden.
That's all folks!
pi_34604901
Ik zou hem handhaven, hij doet toch goed werk!
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 30 januari 2006 @ 09:02:49 #121
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34604983
quote:
Op zondag 29 januari 2006 22:44 schreef Cart_man het volgende:
Herstel: [afbeelding]

maandag 30 januari 2006 @ 09:05:19 #122
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34605028
Het G-elftal van De Zouaven in Grootebroek zoekt ook nog een trainer.
pi_34605035
Maduro laatste man
Huntelaar op het middenveld
Rosenberg linksbuiten
Drie centrumspitsen in 1 elftal

Dag Blind
  maandag 30 januari 2006 @ 09:07:25 #124
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_34605059
quote:
Op maandag 30 januari 2006 08:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor de andere clubs wel ja....
Hoeveel topics had koeman??? 5??
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_34605085
quote:
Op maandag 30 januari 2006 08:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Ben het helemaal met je eens
  maandag 30 januari 2006 @ 09:24:55 #126
74737 NeoGenic1982
pi_34605314
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vele jonge talenten in Nederland hebben de afgelopen 10 jaar al niet voor Ajax gekozen maar zit zal niet helpen. Maar een nieuwe trainer zal Huntelaar wel gewoon centraal voorin neerzetten en dan gaat hij gewoon veel scoren.
En de hoeveelste trainer wordt dit dan? Het is makkelijk om altijd de trainer de schuld te geven, wat er bij Ajax aan de hand is kan Danny Blind niks aan doen, Ajax zakt alleen maar verder weg en die trend is al ingezet voordat er ooit aan Danny gedacht is als trainer. Haal maar een nieuwe trainer, zie je misschien weer een opleving, met een beetje geluk een kampioenschap maar daarna gaat het toch weer berg af.
pi_34605381
quote:
Op maandag 30 januari 2006 09:24 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

En de hoeveelste trainer wordt dit dan? Het is makkelijk om altijd de trainer de schuld te geven, wat er bij Ajax aan de hand is kan Danny Blind niks aan doen, Ajax zakt alleen maar verder weg en die trend is al ingezet voordat er ooit aan Danny gedacht is als trainer. Haal maar een nieuwe trainer, zie je misschien weer een opleving, met een beetje geluk een kampioenschap maar daarna gaat het toch weer berg af.
Je moet toch ergens beginnen ?
  maandag 30 januari 2006 @ 09:44:37 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34605620
quote:
Op maandag 30 januari 2006 09:30 schreef Robar het volgende:

[..]

Vind ik ook, hij bakt er echt niets van en heeft tijd genoeg gehad
pi_34606021
quote:
Op maandag 30 januari 2006 09:07 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Voor de andere clubs wel ja....
Hoeveel topics had koeman??? 5??
5 inderdaad. En Koeman stapt op bij Ajax als afsluiter, geloof ik

Danny Blind
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 30 januari 2006 @ 10:11:44 #130
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_34606111
Danny moet blijven !
pi_34607084
quote:
Op maandag 30 januari 2006 10:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Danny moet blijven !
Kopen?

maandag 30 januari 2006 @ 11:01:31 #132
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34607186
ik begin overstag te raken dat Blind een stap terug moet doen en een ervaren trainer er neer moet zetten.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 30 januari 2006 @ 11:10:16 #133
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_34607360
Okee, als AZ-fan hoop ik natuurlijk dat Blind nog lang moge aanblijven.

Maar even een hart onder de riem hier: Mijn Doemscenario is dat Ajax gewoon 5e wordt en AZ 2e op doelsaldo achter PSV. Vervolgens beginnen we dus gewoon weer op 0. De competitie kan de prullebak in.

Ajax speelt in de arena z'n beste wedstrijd van het jaar en verslaat AZ met 3-0. Thuis in De Hout komen we niet verder dan 1-0 en Ajax gaat door en slaagt via 2 gelijke spelletjes tegen FC Groningen zich alsnog te plaatsen voor de Voorronde Championsleague.

Die Play Offs zijn voor jullie gemaakt, jongens!!
pi_34607487
Bij Studio Voetbal zeiden ze gisteren dat Perez eind van seizoen naar Ajax kwam, moest de nieuwe leider worden?

Nou vind ikzelf dat Perez ook niet echt de magnifieke voetballer is waarop Ajax ligt te wachten... de nieuwe linksbuiten? verder zal er toch echt een spits verhuurd/verkocht moeten worden. (Voorlopig niet Charisteas deze doet het nog het beste )

Probleem ligt verder echt niet aan de trainer (alhoewel ik denk dat Ajax, Danny Blind dit seizoen laat uitzingen om volgend seizoen een nieuwe trainer aan te stellen) hij is nog te onervaren!
  maandag 30 januari 2006 @ 11:24:17 #135
70881 Abe_Lenstra
pi_34607634
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
Bij Studio Voetbal zeiden ze gisteren dat Perez eind van seizoen naar Ajax kwam, moest de nieuwe leider worden?

Nou vind ikzelf dat Perez ook niet echt de magnifieke voetballer is waarop Ajax ligt te wachten... de nieuwe linksbuiten? verder zal er toch echt een spits verhuurd/verkocht moeten worden. (Voorlopig niet Charisteas deze doet het nog het beste )

Probleem ligt verder echt niet aan de trainer (alhoewel ik denk dat Ajax, Danny Blind dit seizoen laat uitzingen om volgend seizoen een nieuwe trainer aan te stellen) hij is nog te onervaren!
Als Ajax Perez wil hebben en ze zijn bereid om zijn pas verlengde contract af te kopen dan zou ik zeggen:

Strik erom en !

Kijken of hij net zo belangrijk wordt als Lindenbergh

Perez is een goede voetballer en voor AZ erg belangrijk maar ik denk niet dat hiij voor ons onvervangbaar zou zijn. En ik gun Perez gerust nog een paar jaartjes afbouwen in de luwte bij een middenmoter . Hij schijnt sowiezo warme gevoelens voor Ajax te hebben. Echte clubliefde zie je niet veel meer
  maandag 30 januari 2006 @ 11:31:32 #136
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34607812
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:24 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Als Ajax Perez wil hebben en ze zijn bereid om zijn pas verlengde contract af te kopen dan zou ik zeggen:

Strik erom en !

Perez is een goede voetballer en voor AZ erg belangrijk maar ik denk niet dat hiij voor ons onvervangbaar zou zijn. En ik gun Perez gerust nog een paar jaartjes afbouwen in de luwte bij een middenmoter . Hij schijnt sowiezo warme gevoelens voor Ajax te hebben. Echte clubliefde zie je niet veel meer
ik begrijp eerlijk gezegd ook niet wat Ajax moet met de middelmaat van subtoppers, die van Geel heeft Willem II naar de subtop gebracht samen met Co en met AZ hetzelfde, maar dat is nog geen top.
  maandag 30 januari 2006 @ 11:34:47 #137
70881 Abe_Lenstra
pi_34607910
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik begrijp eerlijk gezegd ook niet wat Ajax moet met de middelmaat van subtoppers, die van Geel heeft Willem II naar de subtop gebracht samen met Co en met AZ hetzelfde, maar dat is nog geen top.
Oh de ironie is bijna schrijnend
pi_34607949
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:24 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Strik erom en !

Met deze reactie doe je in ieder geval wel het IQ van de persoon op je avatar eer aan.
Perez is gewoon een beregoede voetballer en zou bij elke Nederlandse topclub een aanwinst zijn.
  maandag 30 januari 2006 @ 11:41:28 #139
70881 Abe_Lenstra
pi_34608120
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef Robar het volgende:

[..]

Met deze reactie doe je in ieder geval wel het IQ van de persoon op je avatar eer aan.
Perez is gewoon een beregoede voetballer en zou bij elke Nederlandse topclub een aanwinst zijn.
Nou, da's nou weer nergens voor nodig dacht ik

Tuurlijk is Perez een hele goede voetballer maar dat is Lindenbergh ook. Verder is het gewoon een feit dat Perez graag naar Ajax wil. Sommigen zeggen zelfs dat het al rond is.

Eerlijk gezegd begrijp ik de denigrerende opmerking over mijn vermeend iq hier niet zo
pi_34608452
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:41 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Nou, da's nou weer nergens voor nodig dacht ik

Tuurlijk is Perez een hele goede voetballer maar dat is Lindenbergh ook. Verder is het gewoon een feit dat Perez graag naar Ajax wil. Sommigen zeggen zelfs dat het al rond is.

Eerlijk gezegd begrijp ik de denigrerende opmerking over mijn vermeend iq hier niet zo
Ik vind het nogal vreemd dat je zo praat over een speler die zo veel waarde heeft en heeft gehad.
Je wil me iets te graag van hem af, ik zou zo een speler niet graag zien gaan.
Ik heb uberhaupt een hekel aan mensen die goede voetballers afkatten, alleen omdat ze naar een andere club gaan, dat zie je ook zo vaak bij spelers van Ajax. Dan opeens zijn spelers niet goed genoeg en moeten ze maar lekker weg gaan.

Goed, ik was misschien een beetje hard in mijn opmerking, maar ik snap dat soort uitspraken gewoon niet.
  maandag 30 januari 2006 @ 12:04:21 #141
70881 Abe_Lenstra
pi_34608863
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:52 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik vind het nogal vreemd dat je zo praat over een speler die zo veel waarde heeft en heeft gehad.
Je wil me iets te graag van hem af, ik zou zo een speler niet graag zien gaan.
Ik heb uberhaupt een hekel aan mensen die goede voetballers afkatten, alleen omdat ze naar een andere club gaan, dat zie je ook zo vaak bij spelers van Ajax. Dan opeens zijn spelers niet goed genoeg en moeten ze maar lekker weg gaan.

Goed, ik was misschien een beetje hard in mijn opmerking, maar ik snap dat soort uitspraken gewoon niet.
Ik kat Perez niet af hoor en ik wil zeker niet van hem af. Ik heb Perez altijd verdedigd tegenover andere supporters in de periodes dat iedereen klaagde dat hij niet meeverdedigde etc. Ik vind het alleen niet getuigen van realiteitszin om Perez in deze situatie (De Deen is al over de 30) ten koste van alles te behouden zeker als Perez zelf graag weg wil naar Ajax.

Z'n opvolger staat al te trappelen om te beginnen bij AZ.

Ik geef alleen wat steekjes richting Ajax
pi_34609013
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:04 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Ik kat Perez niet af hoor en ik wil zeker niet van hem af. Ik heb Perez altijd verdedigd tegenover andere supporters in de periodes dat iedereen klaagde dat hij niet meeverdedigde etc. Ik vind het alleen niet getuigen van realiteitszin om Perez in deze situatie (De Deen is al over de 30) ten koste van alles te behouden zeker als Perez zelf graag weg wil naar Ajax.

Z'n opvolger staat al te trappelen om te beginnen bij AZ.

Ik geef alleen wat steekjes richting Ajax
Hehe, die steekjes kan ik begrijpen, zou ik ook doen
Maar als je het in dat licht stelt, dan begrijp ik het
  maandag 30 januari 2006 @ 12:51:10 #143
119078 McCarthy
communistenjager
pi_34610096
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:35 schreef NeoGenic1982 het volgende:
volledig mee eens.
Heb er ook nooit iets van gesnapt. Hoorde wel dat Rosenberg in het clubblad zei niet veel te moeten hebben van Huntelaar. Heeft iemand dat letterlijk gequote ergens?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_34622585
Zal Blind nog kunnen genieten van Stam?
pi_34622693
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zal Blind nog kunnen genieten van Stam?
Niet als hoofdcoach van Ajax 1.
pi_34622793
Als Grygera voor 4 miljoen in de zomer weggaat schiet je er per saldo niks mee op
  maandag 30 januari 2006 @ 19:43:36 #147
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_34623036
quote:
Op maandag 30 januari 2006 09:30 schreef Robar het volgende:

[..]

het bestuur
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_34623128
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Grygera voor 4 miljoen in de zomer weggaat schiet je er per saldo niks mee op
Juist wel, hij is een uitstekende vervanger voor de logge Tsjech. Ze kunnen toch niet naast elkaar in het centrum. Grygera als rechtsback zou wel kunnen.
pi_34623944
Komt Jaap zijn positie redden of is hij in juli al weg, is nu de vraag?
www.thuisuiteten.nl
pi_34624324
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef marsu het volgende:

[..]

Juist wel, hij is een uitstekende vervanger voor de logge Tsjech. Ze kunnen toch niet naast elkaar in het centrum. Grygera als rechtsback zou wel kunnen.
Gtygera kan nog wel voor geld verkocht worden
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 30 januari 2006 @ 20:30:45 #151
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34625132
Laat Blind maar aanblijven. Dan kan hij Stam als linksvoor opstellen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34625155
Kan van Geel niet trainer worden bij jullie?
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 2 februari 2006 @ 15:00:53 #153
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_34713538
Zit hij er na zondag nog??
  donderdag 2 februari 2006 @ 15:09:27 #154
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34713833
Als ie vanavond verleist niet hoop ik
pi_34714199
Zag gisteren nog een spandoek bij Groningen-PSV. Stond op Blind moet blijven
Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
pi_34714339
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:20 schreef ABC-tje het volgende:
Zag gisteren nog een spandoek bij Groningen-PSV. Stond op Blind moet blijven
offtopic:
Leuke wedstrijd van Groningen kant trouwens . . .
PSV speelde echt ontzetend laf . . .

Maar Blind mag ook blijven, maar niet als hoofdtrainer . . .!
  donderdag 2 februari 2006 @ 15:38:04 #157
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_34714820
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:03 schreef Heerlijkheid het volgende:
Bij Danny Blind moet ik meteen aan Jan Wouters denken, en dat is niet positief.
pi_34715190
Danny Blind, die ziet het niet, Danny Blind Danny Blind blijft een echte Ajacied
Houd van een lijntje.
pi_34715559
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Danny Blind, die ziet het niet, Danny Blind Danny Blind blijft een echte Ajacied
Mooi.
pi_34715570
Eens zien of DB KJH vanavond tegen Heerenveen aan het scoren krijgt...

zag je dat ??

Ik suggereerde dat een Ajax spits misschien gaat scoren
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_34722259
  vrijdag 3 februari 2006 @ 00:24:45 #162
127004 maril
Smeetsfan
pi_34724292
Als PSVfan hoop ik wel dat Blind blijft natuurlijk.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_34724322
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 15:57 schreef wolfrolf het volgende:
Eens zien of DB KJH vanavond tegen Heerenveen aan het scoren krijgt...

zag je dat ??

Ik suggereerde dat een Ajax spits misschien gaat scoren
Hoi.
pi_34724402
Wat ik wel triest vind is dat continue die camera op Blind staat gericht, echt zoeken vind ik dat.
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 februari 2006 @ 14:51:23 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_34729989
quote:
Op vrijdag 3 februari 2006 00:31 schreef Radegast het volgende:
Wat ik wel triest vind is dat continue die camera op Blind staat gericht, echt zoeken vind ik dat.
Ze moeten toch wat uitzenden als het voetballen bagger is.

zaterdag 4 februari 2006 @ 14:52:26 #166
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_34730009
quote:
Op vrijdag 3 februari 2006 00:31 schreef Radegast het volgende:
Dat ga ik zondag missen als ik bij Feyenoord - Ajax zit.
pi_34730016
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nou, ik had de kop van Verbeek ook wel eens willen zien na de neukfout van Breuer...
  zaterdag 4 februari 2006 @ 14:53:33 #168
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34730032
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zeg, heb jij niet een associatiespel te verzieken?

Inderdaad zielig dat die camera steeds op Blind gericht staat, laat die vent toch eens in z'n waarde
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_34730366
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 14:52 schreef Radegast het volgende:

[..]

Nou, ik had de kop van Verbeek ook wel eens willen zien na de neukfout van Breuer...
(Import-)Friezen zijn heel nuchter, misschien dat ie nog geen spier vertrok. Dit in tegenstelling tot Zeeuwen ...
pi_34730408
4/2/2006 - Legt Blind grens bij zeven punten achterstand op vijfde plek?
(Gepost door RvN)

BRON: Algemeen Dagblad

Gevraagd naar zijn positie bij Ajax laat Danny Blind weten er vooralsnog in te geloven. "Cruciaal voor mij is of ik dit team nog kan raken, kan prikkelen. Ik gooi alleen de handdoek als dát me uit de vingers glipt. Maar dat gevoel heb ik niet."

Hij lijkt de grens gelegd te hebben op zeven punten achterstand op de vijfde plek, die recht geeft op de playoffs voor een Champions League plaats. "Als wij zeven punten achter komen te staan op de vijfde plek, raak je de greep op je doelstelling kwijt. Dan is het aan de leiding om daar een beslissing over te nemen. Ik ben daar niet naïef in."
pi_34758428
Up.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:06:39 #172
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34758914
Danny mag nu wel weg.
pi_34758982
Als Heerenveen vandaag wint van ADO zakken we naar de 8e plaats......
pi_34759037
Contract voor het leven die prutser, het rechter rijtje komt al in zicht
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_34759087
Hij maakt zichzelf belachelijk als hij nu nog verder gaat.
That's all folks!
  zondag 5 februari 2006 @ 14:12:49 #176
107445 Jajong
Hadouken!
pi_34759198
WEG WEG WEG WEG WEG WEG WEG WEG WEG WEG WEG WEG WEG
  zondag 5 februari 2006 @ 14:15:11 #177
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34759308
pi_34759311
Het einde lijkt mij nu wel in zicht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 5 februari 2006 @ 14:27:50 #179
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34759983
ik voorspel:
Jaake zal straks zeggen dat iedereen bij Ajax nog achter Blind staat.
Morgen wordt de beurshandel stil gelegd in aandelen Ajax en wordt Blind ontslagen!
DeLuna vindt me dik ;(
  zondag 5 februari 2006 @ 14:28:32 #180
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34760017
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:27 schreef rubbereend het volgende:
ik voorspel:
Morgen wordt de beurshandel stil gelegd in aandelen Ajax en wordt Blind ontslagen!
Laten we het hopen
pi_34760083
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

Laten we het hopen
Ja hoor, het ligt aan de trainer bij Ajax, niet aan het jarenlange wanbeleid van het bestuur! :'(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 5 februari 2006 @ 14:30:33 #182
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34760088
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:27 schreef rubbereend het volgende:
ik voorspel:
  zondag 5 februari 2006 @ 14:35:00 #183
107445 Jajong
Hadouken!
pi_34760264
pi_34760298
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja hoor, het ligt aan de trainer bij Ajax, niet aan het jarenlange wanbeleid van het bestuur! :\\\'(
Ohja helemaal vergeten.
Blind wereldcoach!
  zondag 5 februari 2006 @ 14:37:26 #185
127004 maril
Smeetsfan
pi_34760363
ze hebben dus verloren denk ik.
pi_34760443
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:36 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Ohja helemaal vergeten.
Blind wereldcoach!
Bind is waardeloos, ben ik helemaal met je eens hoor .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34760498
Net of het ook maar een fuck uitmaakt wie er coach is bij Ajax's
Zinds Louis Van Gaal zijn al zijjn opvolgens daar gefaalt.
De hele structuur bij die club zit gewoon verkeerd
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_34760634
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Net of het ook maar een fuck uitmaakt wie er coach is bij Ajax\'s
Lijkt mij ook, niet dat ik Ajax zo goed ken, maar trainer op trainer mislukt er en spelers floppen, dat kan niet alleen aan de trainers liggen natuurlijk.

Maar ik denk dat Ajax met Huntelaar en Stam nou eens écht hele goede aankopen heeft gedaan die de boel weer op de rails kunnen zettenl.
pi_34761487
De Nees is vrij.
pi_34761520
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:15 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]

zondag 5 februari 2006 @ 15:15:42 #191
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34761811
quote:
Onder Koeman zijn ze toch landskampioen geworden. Een ik noem een halve finale champions league
pi_34761862
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

Onder Koeman zijn ze toch landskampioen geworden. Een ik noem een halve finale champions league
Halve finale? Kut, die wedstrijd heb ik dan gemist!

En Koeman heeft het twee jaar goed gedaan, daarna was het ook drama.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:18:55 #193
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34761906
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:17 schreef Radegast het volgende:

[..]

Halve finale? Kut, die wedstrijd heb ik dan gemist!

En Koeman heeft het twee jaar goed gedaan, daarna was het ook drama.
En hij heeft 3 jaar bij Ajax gezeten, niet slecht me dunkt
  zondag 5 februari 2006 @ 15:21:28 #194
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_34762015
quote:
En dat wordt ook al weer jaren gezegd.

Actie.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_34762086
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:18 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

En hij heeft 3 jaar bij Ajax gezeten, niet slecht me dunkt
Vier. Met de beste selectie die Ajax in jaren heeft gehad.

En Ajax heeft dus helemaal geen halve finale CL gespeeld met Koeman.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:25:25 #196
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34762179
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:23 schreef Radegast het volgende:

[..]

Vier. Met de beste selectie die Ajax in jaren heeft gehad.

En Ajax heeft dus helemaal geen halve finale CL gespeeld met Koeman.
4 jaar dan, en een kwart finale tegen milan. zeursnor....
Maar je kan niet zeggen dat dat geen goede coach voor Ajax is geweest, alleen z'n laatste jaar heeft hij verprutst
pi_34762430
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef Radegast het volgende:
De Nees is vrij.
Ik dacht dat jullie juist beter wilden gaan voetballen, moet je zeker weer een trainer pakken die de top niet aankan...
pi_34762797
Misschien wil Martin Co wel terug halen bij Ajax!
pi_34763660
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef Spideyman het volgende:

[..]

En dat wordt ook al weer jaren gezegd.

Actie.
Van Geel lijkt mij iig op de goede weg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34763834
Wat een rampseizoen voor Ajax. Danny's positie is nu wel onhoudbaar denk / hoop ik.
pi_34763880
Niet weggespeeld in de Kuip, ondanks twee geschorsten en het feit dat er vooraf liefst 14 verliespunten tussen beide ploegen zat. Verdienste van de coach?
pi_34763985
  zondag 5 februari 2006 @ 16:28:04 #203
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_34764215
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:18 schreef okee6 het volgende:
Niet weggespeeld in de Kuip, ondanks twee geschorsten en het feit dat er vooraf liefst 14 verliespunten tussen beide ploegen zat. Verdienste van de coach?
niet weggespeeld? je mag je handen dichtknijpen dat feyenoord na rust niet gelijk naar 5-1 uitloopt.
van vi.nl:

Eén helft lang was er sprake van een leuke Klassieker, maar nadat Feyenoord vlak na rust een ruime voorsprong nam, was Ajax allesbehalve bij machte de Rotterdamse rivaal bij te benen. De 3-2 nederlaag was een geflatteerde weergave van de werkelijke verhoudingen op het veld.
De tweede helft was een spiegel van het huidige seizoen. Feyenoord was de betere ploeg, een titelkandidaat waardig. Het middenveld en de defensie hielden sober de tegenstander in bedwang, de voorhoede met de vrijbuiters Romeo Castelen, Dirk Kuijt en Salomon Kalou was ongrijpbaar.

Ajax was machteloos. De achterhoede had de handen vol aan Kuijt, Kalou en Castelen, het middenveld verzoop en hield zich meer bezig met de eigen defensie, dan dat het de eigen aanvallers van steun voorzag. Voorin stonden Markus Rosenberg, Mauro Rosales en Klaas-Jan Huntelaar onbereikbaar op een eiland.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_34764293
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:28 schreef evert het volgende:

[..]

niet weggespeeld? je mag je handen dichtknijpen dat feyenoord na rust niet gelijk naar 5-1 uitloopt.
van vi.nl:

Eén helft lang was er sprake van een leuke Klassieker, maar nadat Feyenoord vlak na rust een ruime voorsprong nam, was Ajax allesbehalve bij machte de Rotterdamse rivaal bij te benen. De 3-2 nederlaag was een geflatteerde weergave van de werkelijke verhoudingen op het veld.
De tweede helft was een spiegel van het huidige seizoen. Feyenoord was de betere ploeg, een titelkandidaat waardig. Het middenveld en de defensie hielden sober de tegenstander in bedwang, de voorhoede met de vrijbuiters Romeo Castelen, Dirk Kuijt en Salomon Kalou was ongrijpbaar.

Ajax was machteloos. De achterhoede had de handen vol aan Kuijt, Kalou en Castelen, het middenveld verzoop en hield zich meer bezig met de eigen defensie, dan dat het de eigen aanvallers van steun voorzag. Voorin stonden Markus Rosenberg, Mauro Rosales en Klaas-Jan Huntelaar onbereikbaar op een eiland.
Niet dat VI nou zo betrouwbaar is, maar het klopt redelijk wat er staat.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:31:17 #205
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34764317
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef Radegast het volgende:
[afbeelding]
pi_34764371
Die man is niet meer te handhaven. Terug naar de A1!
www.thuisuiteten.nl
pi_34764372
VI.nl is altijd nogal negatief over Ajax. Ik zal niet ontkennen dat Feyenoord deze wedstrijd sterker was dan Ajax, maar over het algemeen heeft Vi.nl er een handje van om enorm negatief over Ajax te doen. Als ze verliezen, proberen ze een crisis te creeëren, als ze winnen, noemen ze het moeizaam, onverdiend en lucky etc.
pi_34764418
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:32 schreef marsu het volgende:
VI.nl is altijd nogal negatief over Ajax. Ik zal niet ontkennen dat Feyenoord deze wedstrijd sterker was dan Ajax, maar over het algemeen heeft Vi.nl er een handje van om enorm negatief over Ajax te doen. Als ze verliezen, proberen ze een crisis te creeëren, als ze winnen, noemen ze het moeizaam, onverdiend en lucky etc.
Nou, de laatste tijd klopt dat allemaal gewoon hoor.
pi_34764523
Nabeschouwen gebeurt elders, maar Feyenoord heeft uiteindelijk toch echt niet kunnen uitlopen. Ajax kwam wel terug, ondanks mindere fasen. De ploeg was voorts niet compleet, heeft geen winning streak zoals Feyenoord, kortom 3-2 is een goed resultaat op dit moment.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:39:35 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34764606
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:37 schreef okee6 het volgende:
Nabeschouwen gebeurt elders, maar Feyenoord heeft uiteindelijk toch echt niet kunnen uitlopen. Ajax kwam wel terug, ondanks mindere fasen. De ploeg was voorts niet compleet, heeft geen winning streak zoals Feyenoord, kortom 3-2 is een goed resultaat op dit moment.
3-2 was een beetje een rare uitslag, f'noord had al makkelijk 4-1 moeten en kunnen maken, maar ze waren iets minder scherp op dat moment. Dat we nog ff 1 goal meepikken vlak voor tijd is eerder geflatteerd want f'noord is verder geen seconde in het nauw gedreven.

En dat is dus Blind's schuld (om ontopic te blijven ).
Get woke, go broke!
  Trouwste user 2022 zondag 5 februari 2006 @ 16:39:55 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_34764616
Zit ie er nog ?

zondag 5 februari 2006 @ 16:40:29 #212
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34764634
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:39 schreef tong80 het volgende:
Zit ie er nog ?

nee, hij's onderweg met de bus.
Get woke, go broke!
pi_34764637
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef Radegast het volgende:

[..]

Nou, de laatste tijd klopt dat allemaal gewoon hoor.
Maar VI.nl doet dit al jaren, ook wanneer Ajax wel goed speelt.
  Trouwste user 2022 zondag 5 februari 2006 @ 16:41:25 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_34764664
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee, hij\'s onderweg met de bus.
OK

pi_34764689
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

3-2 was een beetje een rare uitslag, f'noord had al makkelijk 4-1 moeten en kunnen maken, maar ze waren iets minder scherp op dat moment. Dat we nog ff 1 goal meepikken vlak voor tijd is eerder geflatteerd want f'noord is verder geen seconde in het nauw gedreven.

En dat is dus Blind's schuld (om ontopic te blijven ).
Dus het is Blind's schuld dat een gemankeerd Ajax op grotere achterstand hàd kunnen komen, in het zwakste seizoen sinds jaren Zijn aankoop heeft de laatste twee duels gescoord ...
pi_34764692
Dubbel
pi_34764700
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:40 schreef marsu het volgende:

[..]

Doe eens niet zo piepen, je lijkt wel een
  zondag 5 februari 2006 @ 16:42:37 #218
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34764712
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:42 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dus het is Blind\'s schuld dat een gemankeerd Ajax op grotere achterstand hàd kunnen komen, in het zwakste seizoen sinds jaren
Precies .

Alles is zijn schuld! Zelfs dat het nu koud is buiten!
Get woke, go broke!
pi_34764713
quote:

[..]

Dat is de laatste jaren niet meer voorgekomen dus dat kan je niet bewijzen
pi_34764752
In het begin van dit seizoen speelde Ajax ook nog goed voetbal, ondanks de slechte resultaten.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:44:22 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34764757
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dat is de laatste jaren niet meer voorgekomen dus dat kan je niet bewijzen
:').

niet overdrijven nu, tegen Eindhoven was het nog best redelijk bij vlagen .
Get woke, go broke!
pi_34765110
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:17 schreef EKterror het volgende:
Wat een rampseizoen voor Ajax. Danny\'s positie is nu wel onhoudbaar denk / hoop ik.
Bij lange na niet... Ajax staat gewoon 7e, kan de beker nog winnen, speelt nog CL en heeft nog alle kans op plaatsing voor de CL voor volgend jaar. Danny blijft voorlopig gewoon zitten.
pi_34765147
Jammer voor alle Blind-haters, maar hij wordt iig dit seizoen niet ontslagen.
pi_34765219
Koop eens een nieuwe glazen bol.
That's all folks!
pi_34766651
Ajax - PSV wordt zijn laatste wedstrijd..
  zondag 5 februari 2006 @ 17:41:58 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34766730
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax - PSV wordt zijn laatste wedstrijd..
Lijkt me niet. Die is eigenlijk bij voorbaat al verloren.

verliezen van f'noord en psv is min of meer acceptabel, 1-4 klop krijgen van utrecht is dat gewoon NIET, nooit!
Get woke, go broke!
pi_34766740
Of de vreselijke afstraffingen tegen Inter...
www.thuisuiteten.nl
pi_34766904
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:
Of de vreselijke afstraffingen tegen Inter...
Dat wordt gewoon twee keer 1-0 voor Inter.
pi_34766962
Dat is te hopen voor Danny. Stel dat die gasten eens besluiten om alle kansen te gaan benutten... Moet je niet aan denken.
www.thuisuiteten.nl
pi_34766982
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Die is eigenlijk bij voorbaat al verloren.
Pardon? PSV voetbalt zeer beroerd in uitwedstrijden, het zou me verbazen als wij winnend vertrekken uit Amsterdam...
pi_34767000
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Dat is te hopen voor Danny. Stel dat die gasten eens besluiten om alle kansen te gaan benutten... Moet je niet aan denken.
Idd.
pi_34767018
Ik wel hoor

0-4 in de eerste wedstrijd en 0-3 met het 2e in de return
  zondag 5 februari 2006 @ 17:53:00 #233
107445 Jajong
Hadouken!
pi_34767088
quote:
* Jajong valt flauw.
pi_34767095
quote:
Hattrick Adriano en Stankovic en Cambiassio die hun goals meepikken
pi_34767265
Het was dus een groffe fout van Blind om Maduro als verdediger op te stellen. Donderdag liep het nog goed af, maar vandaag dus niet.

Stel desnoods Schilder op
Houd van een lijntje.
  zondag 5 februari 2006 @ 18:02:07 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34767377
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Pardon? PSV voetbalt zeer beroerd in uitwedstrijden, het zou me verbazen als wij winnend vertrekken uit Amsterdam...
Psv voetbalt wel vaker beroerd, maar ze winnen gewoon...
Get woke, go broke!
pi_34767461
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Het was dus een groffe fout van Blind om Maduro als verdediger op te stellen. Donderdag liep het nog goed af, maar vandaag dus niet.

Stel desnoods Schilder op
Ja en als Blind dat had gedaan, was de kritiek weer losgebarsten dat hij Robbert Schilder uit bij Feyenoord voor de leeuwen gooit. Het is ook nooit goed. Wie had hij er anders moeten zetten? Als hij Grygera en Vermaelen in t centrum zet, wie had hij dan als rechtsback moeten doen?
  zondag 5 februari 2006 @ 18:08:56 #238
127004 maril
Smeetsfan
pi_34767572
soms moet je risico,s nemen anders win je niet
pi_34767639
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:04 schreef marsu het volgende:

[..]

Ja en als Blind dat had gedaan, was de kritiek weer losgebarsten dat hij Robbert Schilder uit bij Feyenoord voor de leeuwen gooit. Het is ook nooit goed. Wie had hij er anders moeten zetten? Als hij Grygera en Vermaelen in t centrum zet, wie had hij dan als rechtsback moeten doen?
centrumpositie vind ik belangrijker dan die van de rechtsback
Houd van een lijntje.
  zondag 5 februari 2006 @ 18:11:29 #240
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34767648
quote:

[..]

Ten percent faster with a sturdier frame
pi_34767734
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:11 schreef TC03 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Wat heeft PSV hiermee te maken?
pi_34768032
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:14 schreef marsu het volgende:

[..]

Wat heeft PSV hiermee te maken?
Jij zit verkeerd
pi_34769008
Het zou leuk zijn als er ook de mogelijkheid was om te stemmen dat Blind moet blijven
pi_34769051
quote:
Op zondag 5 februari 2006 18:53 schreef marsu het volgende:
Het zou leuk zijn als er ook de mogelijkheid was om te stemmen dat Blind moet blijven
Hallo, in welk topic zitten we?
pi_34769116
het is wel leuk dat je blind zo beschermd marsu, maar het kan toch niet langer zo doorgaan
Houd van een lijntje.
pi_34769146
Maar hoe weet je dat het zijn schuld is?
pi_34769217
Het is niet direct de schuld van Blind, maar ook hij krijgt deze jongens niet aan het voetballen. Het zit er gewoon niet in bij Blind.

En de vorige 7 trainers ofzo die zijn ontslagen daar lag het ook niet altijd aan, maar een trainer is nu eenmaal hoofdverantwoordeleiejeijeekekejekejeijdiddidki samen met het bestuur .

En nu heb ik geen zin meer om het erover te hebben
slettebak [@] gmail.com
pi_34769234
Om genoeg redenen, maar de hoofdreden is dat hij zijn spelers geen vertrouwen geeft
Houd van een lijntje.
pi_34769498
Welke lolbroeken hebben er op Boeve gestemd?
  zondag 5 februari 2006 @ 19:10:09 #251
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_34769538
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:08 schreef Radegast het volgende:
Welke lolbroeken hebben er op Boeve gestemd?
Dylan Dog en z'n drie klonen
pi_34769560
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:10 schreef twi het volgende:

[..]

Dylan Dog en z\\\'n drie klonen
Ik denk het ook.
pi_34769960
pi_34775124
Blind, neem je rotzooi mee!
pi_34777078
OPROTTEN
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 6 februari 2006 @ 08:32:48 #256
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_34785516
Hij is nog steeds niet weg??
  maandag 6 februari 2006 @ 08:35:09 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34785536
quote:
Op maandag 6 februari 2006 08:32 schreef Lionheaad het volgende:
Hij is nog steeds niet weg??
Als er een persmededeling komt is dat meestal rond de koffie tijd
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 februari 2006 @ 12:57:12 #258
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_34791478
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 19:29 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding]
Whoa, pinox'82 ? Well, that's a flash from the past!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 6 februari 2006 @ 12:57:51 #259
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34791493
Blind moet blijven.
A.M.A.B
  maandag 6 februari 2006 @ 13:01:13 #260
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_34791594
Ik zit te wachten tot de handel in het aandeel van Ajax wordt stilgelegd.
pi_34791619
Ik wacht ook op de persconferentie. Oprotten met Blind, hij heeft tijd genoeg gehad.
pi_34791630
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:57 schreef Cart_man het volgende:
Blind moet blijven.
Jammer maar helaas, volgend jaar verliezen jullie gewoon weer.
pi_34791671
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:03 schreef devv05 het volgende:

[..]

In alle topics die ajax en feyenoord behandelen zie ik telkens weer dat de fans van ajax denken dat ze voorspellende gaven hebben.....

Fascinerend.....

Hebben ze dat ook als ajax wint?

Of heet dat gewoon misplaatste arrogantie?
pi_34791746
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:04 schreef Rekkie het volgende:

[..]

In alle topics die ajax en feyenoord behandelen zie ik telkens weer dat de fans van ajax denken dat ze voorspellende gaven hebben.....

Fascinerend.....

Hebben ze dat ook als ajax wint?

In alle topics die ajax en feyenoord behandelen zie ik telkens weer dat de fans van feyenoord denken dat ze voorspellende gaven hebben.....

Fascinerend.....

Hebben ze dat ook als feyenoord verliest?

Wat probeer je nou ongelofelijk makkelijk te scoren en wat gebruik je daar toch weer een bijzonder niet-originele opmerking voor
pi_34791793
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:07 schreef Robar het volgende:

[..]

In alle topics die ajax en feyenoord behandelen zie ik telkens weer dat de fans van feyenoord denken dat ze voorspellende gaven hebben.....

Fascinerend.....

Hebben ze dat ook als feyenoord verliest?

Wat probeer je nou ongelofelijk makkelijk te scoren en wat gebruik je daar toch weer een bijzonder niet-originele opmerking voor
Moet ik nu reageren op je Feyenoord verdraaing?
Boeit mij weinig wat je over nederlandse clubs zegt, om eerlijk te zijn.

Tja zal wel de algemene denkwijze zijn van je..... ze zeuren over ajax dus is het feyenoord
pi_34791821
quote:
Op zondag 5 februari 2006 19:10 schreef twi het volgende:

[..]

Dylan Dog en z\'n drie klonen
Niet één keer! Kun je nagaan, misschien is Peter wel gewoon de beste kandidaat...
Wat een vrouw!
spits!
pi_34792095
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:09 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Moet ik nu reageren op je Feyenoord verdraaing?
Boeit mij weinig wat je over nederlandse clubs zegt, om eerlijk te zijn.

Tja zal wel de algemene denkwijze zijn van je..... ze zeuren over ajax dus is het feyenoord
Kom op zeg, er is 1 ding waar je niet over kunt zeuren wat betreft de Ajacieden op dit forum en dat is arrogantie. Iedereen was het er over eens dat Feyenoord op dit moment beter is. Iedereen is het er over eens dat Feyenoord verdient gewonnen heeft. 1 persoon roept een keer, volgend seizoen winnen wij weer gewoon (wat een aantal Feyenoorders vast en zeker ook geroepen zouden hebben als ze verloren hadden) en gelijk zijn alle ajacieden weer arrogant. Ik vind dat erg makkelijk scoren. Kom een beetje met inhoudelijk belangrijke opmerkingen wat betreft dit topic.

En jij trekt trouwens de vergelijking Ajax en Feyenoord, ik draai hem alleen om.
Suggereer ik daarmee dat jij Feyenoord supporter bent?
Of heb je last van Alzheimer en ben je nu alweer vergeten wat je zelf gepost hebt?
Ik draai jou eigen vergelijking om, that's all.
Ik doe geen enkele aanname wat betreft jouw voorkeuren.
pi_34792309
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:20 schreef Robar het volgende:

[..]

En jij trekt trouwens de vergelijking Ajax en Feyenoord, ik draai hem alleen om.
Ik trek helemaal geen vergelijking Ajax en Feyenoord. Ik stel alleen iets over Ajax en dan met name de fans.

Tja en dat jij toevallig 1 keer leest dat iemand roept dat ajax volgend jaar gewoon weer wint, wil niet zeggen dat het daadwerkelijk maar 1 keer is geroepen...... anders had ik deze vraag niet gesteld en had ik het waarschijnlijk niet eens gelezen.
pi_34792383
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:28 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ik trek helemaal geen vergelijking Ajax en Feyenoord. Ik stel alleen iets over Ajax en dan met name de fans.

Tja en dat jij toevallig 1 keer leest dat iemand roept dat ajax volgend jaar gewoon weer wint, wil niet zeggen dat het daadwerkelijk maar 1 keer is geroepen...... anders had ik deze vraag niet gesteld en had ik het waarschijnlijk niet eens gelezen.
Goed, maa mijn bedoeling was in ieder geval niet om te suggereren dat jij FEyenoorder bent.
Ik heb alleen maar de boel omgedraaid, omdat ik vind dat mensen soms wat makkelijk de term arrogant gebruiken, omdat een paar randdebielen denken dat Ajax nog steeds de beste is . . .
Ik vind het jammer dat je opmerking erg generaliserend overkomt.
pi_34792839
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:31 schreef Robar het volgende:

[..]

Goed, maa mijn bedoeling was in ieder geval niet om te suggereren dat jij FEyenoorder bent.
Ik heb alleen maar de boel omgedraaid, omdat ik vind dat mensen soms wat makkelijk de term arrogant gebruiken, omdat een paar randdebielen denken dat Ajax nog steeds de beste is . . .
Akkoord.....
  maandag 6 februari 2006 @ 14:15:09 #271
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34793455
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:31 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat je opmerking erg generaliserend overkomt.
Een paar?
A.M.A.B
  maandag 6 februari 2006 @ 14:15:26 #272
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34793465
quote:
Op maandag 6 februari 2006 13:03 schreef devv05 het volgende:

[..]

A.M.A.B
pi_34794239
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Een paar?
De meesten hier zijn erg realistisch (ik heb het over de mensen op dit forum die regelmatig in de Ajax topics posten), je zult lezen dat ze Ajax een grotere topclub vinden dan Feyenoord. Maar ze zijn allemaal zo realistisch dat ze inzien dat Feyenoord gewoon beter is op dit moment.
  maandag 6 februari 2006 @ 14:46:51 #274
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_34794432
quote:
Op maandag 6 februari 2006 14:40 schreef Robar het volgende:

[..]

De meesten hier zijn erg realistisch (ik heb het over de mensen op dit forum die regelmatig in de Ajax topics posten), je zult lezen dat ze Ajax een grotere topclub vinden dan Feyenoord. Maar ze zijn allemaal zo realistisch dat ze inzien dat Feyenoord gewoon beter is op dit moment.
Dat klopt inderdaad wel.
A.M.A.B
pi_34804642
Ik zou zeggen: Ron Jans. Maar die zit niet in de poll. En anders San Marco.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 6 februari 2006 @ 23:38:04 #276
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34814604
hij is niet ontslagen, dus dan haalt hij het aankomend weekend nog wel
DeLuna vindt me dik ;(
pi_34814895
Ik las zaterdag in de krant dat Ajax volgend jaar gewoon verder wil met Blind

Kreeg er de bibbers van....
Houd van een lijntje.
  maandag 6 februari 2006 @ 23:53:55 #278
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_34815299
Wat hebben Ajacieden met Peter Boeve

Rare lui hoor.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_34815550
De uitslag is toch niet bindend mag ik hopen...
Houd van een lijntje.
pi_34815805
quote:
Wat hebben Ajacieden met Peter Boeve
Ik denk dat die van niet-Ajacieden komt, in het kader van valselijk adviseren en saboteren.

Van Gaal kan ook van het lijstje, die heeft zijn spelers verzekerd 3 jaar lang te blijven ongeacht de aanbiedingen, met het oog op iets groots op te bouwen en spelers langdurig te strikken. Dit soort zaken zijn van belang in de contractbesprekingen voor spelers, en de garantie dat van Gaal minimaal zijn termijn uitdient is gegeven door hemzelf. Louis komt zijn beloftes na, zit in de nadagen van zijn carriere (wou eigenlijk alleen maar TD'en bij Ajax), en gaat niet meer het veld op bij een andere club. Zeg nooit nooit, hij kan ook vroegtijdig ontslagen worden bij AZ, en dan zou ie wel elders misschien nog aan de slag gaan, maar voorlopig zit ie geketend aan AZ.

Ajax, Real, Man United, Bayern etc : zoek maar fijn ergens anders. Had hem maar gesteund in de strijd tegen Koeman i.p.v. hem te piepelen. Lijkt me trouwens wel duidelijk dat Adriaanse wel komt als die vrij zou komen.
pi_34815853
quote:
Op maandag 6 februari 2006 12:57 schreef Cart_man het volgende:
Blind moet blijven.
Idd blijf maar, goed zo de goede kant op.
pi_34823512
Eigenlijk zou Fritz Korbach z'n perfecte opvolger zijn
pi_34829690
Marco van Basten moet het natuurlijk worden. Dat was onze redding geweest. Maar die zit nu bij het NL elftal.
pi_34834426
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:14 schreef addictivebeat het volgende:
Marco van Basten moet het natuurlijk worden. Dat was onze redding geweest. Maar die zit nu bij het NL elftal.
En wie heeft Marco niet kunnen behouden voor Ajax?
pi_34834476
Is ie nog niet weg?

Blind moet blijven
pi_34837910
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:35 schreef Beschouw het volgende:

[..]

En wie heeft Marco niet kunnen behouden voor Ajax?
Ja dat was ome Loewie!!!
www.thuisuiteten.nl
pi_34837952
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja dat was ome Loewie!!!
Die heeft dus ook Ajax de vernieling mee in geholpen!
pi_34839173
Uiteraard, dat is een grote vernieler geweest. Dichtpiet.
www.thuisuiteten.nl
pi_34839285
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard, dat is een grote vernieler geweest. Dichtpiet.
"Hier bij Ajax ligt mijn hart,
een club fascinerend, altijd apart.
Door velen genoemd naar godenzonen,
voor mij de bakermat van voetbaliconen.
Mijn herinneringen gaan terug naar De Meer,
ook daar heerste een bijzondere sfeer.
Nu ga ik mijn gevoelens weer achterna,
en treed technisch toe in de Arena.
In mijn levensfase is dit een nieuwe kans,
en mijn jeugdliefde krijgt een extra stimulans.
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond,
vandaag is de cirkel echt rond."
pi_34839962
Dat verhaal is beter dan je laatste over Buijs, maar deze opmerking hoort wellicht in het columnhoekje.
pi_34840086
Nee, mag ook best hier even gemeld worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_34840876
Trouwens, de TT van tong klopt eigenlijk niet. Blind hoeft niet ontslagen te worden. Als hij van het eerste gehaald wordt en een andere functie bij Ajax krijgt, is het wat mij betreft al goed. Zelf heeft Blind toch ook al gezegd met evenveel plezier de D-tjes te willen trainen? Nou dan? Aanpassen die TT dus
pi_34840934
nog 7 posts en je kan er zelf 1 verzinnen
Houd van een lijntje.
pi_34841227
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:04 schreef Beschouw het volgende:

[..]

"Hier bij Ajax ligt mijn hart,
een club fascinerend, altijd apart.
Door velen genoemd naar godenzonen,
voor mij de bakermat van voetbaliconen.
Mijn herinneringen gaan terug naar De Meer,
ook daar heerste een bijzondere sfeer.
Nu ga ik mijn gevoelens weer achterna,
en treed technisch toe in de Arena.
In mijn levensfase is dit een nieuwe kans,
en mijn jeugdliefde krijgt een extra stimulans.
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond,
vandaag is de cirkel echt rond."
Waarom probeert Ajax niet weer om van Gaal trainer te maken. Hij heeft een Ajax-hart ervaring met de club en zeker met zo een jonge, onbezonnen en onervaren ploeg waarin het altijd te veel rommelt. Hij kan duidelijk de lijnen uitzetten, hard optreden tegen degene die er een puinzooi van maken en de overige Ajax-spelers het vertrouwen geven dat ze nodig hebben.
Bovendien is hij bekend met het Ajax-systeem en kan hij de hele club Ajax weer een beter imago geven.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_34841572
En dan op een persconferentie weer een nieuw gedicht voorlezen zeker:

Ajax is en blijft toch mijn club
Hier won ik ooit de belangrijkste cup
Niet zo vreemd dat ik hier weer zit
Mijn komst wordt weer een grote hit
Ik verdien mijn boterham
Met plezier in Amsterdam
Met mij aan het roer is Ajax toch de beste ploeg
En heeft weer vele winstpartijen voor de boeg
pi_34843448
En met een andere trainer is het probleem opgelost? ik denk van niet
pi_34843628
we moeten een coach hebben die al ervaring heeft...dat is het probleem met deze groep...we hebben geen trainer die er een groep van kan smeden helaas...
Haleloeja
  Trouwste user 2022 dinsdag 7 februari 2006 @ 22:16:14 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_34844655
En nog steeds zit ie er.

Trouwste user 2022 dinsdag 7 februari 2006 @ 22:17:37 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_34844710
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')