abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34760083
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

Laten we het hopen
Ja hoor, het ligt aan de trainer bij Ajax, niet aan het jarenlange wanbeleid van het bestuur! :'(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 5 februari 2006 @ 14:30:33 #182
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34760088
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:27 schreef rubbereend het volgende:
ik voorspel:
Jaake zal straks zeggen dat iedereen bij Ajax nog achter Blind staat.
Morgen wordt de beurshandel stil gelegd in aandelen Ajax en wordt Blind ontslagen!
  zondag 5 februari 2006 @ 14:35:00 #183
107445 Jajong
Hadouken!
pi_34760264
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34760298
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ja hoor, het ligt aan de trainer bij Ajax, niet aan het jarenlange wanbeleid van het bestuur! :\\\'(
Ohja helemaal vergeten.
Blind wereldcoach!
  zondag 5 februari 2006 @ 14:37:26 #185
127004 maril
Smeetsfan
pi_34760363
ze hebben dus verloren denk ik.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_34760443
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:36 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Ohja helemaal vergeten.
Blind wereldcoach!
Bind is waardeloos, ben ik helemaal met je eens hoor .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34760498
Net of het ook maar een fuck uitmaakt wie er coach is bij Ajax's
Zinds Louis Van Gaal zijn al zijjn opvolgens daar gefaalt.
De hele structuur bij die club zit gewoon verkeerd
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_34760634
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Net of het ook maar een fuck uitmaakt wie er coach is bij Ajax\'s
Lijkt mij ook, niet dat ik Ajax zo goed ken, maar trainer op trainer mislukt er en spelers floppen, dat kan niet alleen aan de trainers liggen natuurlijk.

Maar ik denk dat Ajax met Huntelaar en Stam nou eens écht hele goede aankopen heeft gedaan die de boel weer op de rails kunnen zettenl.
pi_34761487
De Nees is vrij.
pi_34761520
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:15 schreef DeTolk het volgende:
[afbeelding]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 5 februari 2006 @ 15:15:42 #191
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34761811
quote:
Onder Koeman zijn ze toch landskampioen geworden. Een ik noem een halve finale champions league
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_34761862
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

Onder Koeman zijn ze toch landskampioen geworden. Een ik noem een halve finale champions league
Halve finale? Kut, die wedstrijd heb ik dan gemist!

En Koeman heeft het twee jaar goed gedaan, daarna was het ook drama.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:18:55 #193
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34761906
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:17 schreef Radegast het volgende:

[..]

Halve finale? Kut, die wedstrijd heb ik dan gemist!

En Koeman heeft het twee jaar goed gedaan, daarna was het ook drama.
En hij heeft 3 jaar bij Ajax gezeten, niet slecht me dunkt
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
  zondag 5 februari 2006 @ 15:21:28 #194
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_34762015
quote:
En dat wordt ook al weer jaren gezegd.

Actie.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_34762086
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:18 schreef King_of_Kool het volgende:

[..]

En hij heeft 3 jaar bij Ajax gezeten, niet slecht me dunkt
Vier. Met de beste selectie die Ajax in jaren heeft gehad.

En Ajax heeft dus helemaal geen halve finale CL gespeeld met Koeman.
  zondag 5 februari 2006 @ 15:25:25 #196
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34762179
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:23 schreef Radegast het volgende:

[..]

Vier. Met de beste selectie die Ajax in jaren heeft gehad.

En Ajax heeft dus helemaal geen halve finale CL gespeeld met Koeman.
4 jaar dan, en een kwart finale tegen milan. zeursnor....
Maar je kan niet zeggen dat dat geen goede coach voor Ajax is geweest, alleen z'n laatste jaar heeft hij verprutst
pi_34762430
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef Radegast het volgende:
De Nees is vrij.
Ik dacht dat jullie juist beter wilden gaan voetballen, moet je zeker weer een trainer pakken die de top niet aankan...
pi_34762797
Misschien wil Martin Co wel terug halen bij Ajax!
pi_34763660
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef Spideyman het volgende:

[..]

En dat wordt ook al weer jaren gezegd.

Actie.
Van Geel lijkt mij iig op de goede weg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34763834
Wat een rampseizoen voor Ajax. Danny's positie is nu wel onhoudbaar denk / hoop ik.
pi_34763880
Niet weggespeeld in de Kuip, ondanks twee geschorsten en het feit dat er vooraf liefst 14 verliespunten tussen beide ploegen zat. Verdienste van de coach?
pi_34763985
  zondag 5 februari 2006 @ 16:28:04 #203
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_34764215
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:18 schreef okee6 het volgende:
Niet weggespeeld in de Kuip, ondanks twee geschorsten en het feit dat er vooraf liefst 14 verliespunten tussen beide ploegen zat. Verdienste van de coach?
niet weggespeeld? je mag je handen dichtknijpen dat feyenoord na rust niet gelijk naar 5-1 uitloopt.
van vi.nl:

Eén helft lang was er sprake van een leuke Klassieker, maar nadat Feyenoord vlak na rust een ruime voorsprong nam, was Ajax allesbehalve bij machte de Rotterdamse rivaal bij te benen. De 3-2 nederlaag was een geflatteerde weergave van de werkelijke verhoudingen op het veld.
De tweede helft was een spiegel van het huidige seizoen. Feyenoord was de betere ploeg, een titelkandidaat waardig. Het middenveld en de defensie hielden sober de tegenstander in bedwang, de voorhoede met de vrijbuiters Romeo Castelen, Dirk Kuijt en Salomon Kalou was ongrijpbaar.

Ajax was machteloos. De achterhoede had de handen vol aan Kuijt, Kalou en Castelen, het middenveld verzoop en hield zich meer bezig met de eigen defensie, dan dat het de eigen aanvallers van steun voorzag. Voorin stonden Markus Rosenberg, Mauro Rosales en Klaas-Jan Huntelaar onbereikbaar op een eiland.
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_34764293
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:28 schreef evert het volgende:

[..]

niet weggespeeld? je mag je handen dichtknijpen dat feyenoord na rust niet gelijk naar 5-1 uitloopt.
van vi.nl:

Eén helft lang was er sprake van een leuke Klassieker, maar nadat Feyenoord vlak na rust een ruime voorsprong nam, was Ajax allesbehalve bij machte de Rotterdamse rivaal bij te benen. De 3-2 nederlaag was een geflatteerde weergave van de werkelijke verhoudingen op het veld.
De tweede helft was een spiegel van het huidige seizoen. Feyenoord was de betere ploeg, een titelkandidaat waardig. Het middenveld en de defensie hielden sober de tegenstander in bedwang, de voorhoede met de vrijbuiters Romeo Castelen, Dirk Kuijt en Salomon Kalou was ongrijpbaar.

Ajax was machteloos. De achterhoede had de handen vol aan Kuijt, Kalou en Castelen, het middenveld verzoop en hield zich meer bezig met de eigen defensie, dan dat het de eigen aanvallers van steun voorzag. Voorin stonden Markus Rosenberg, Mauro Rosales en Klaas-Jan Huntelaar onbereikbaar op een eiland.
Niet dat VI nou zo betrouwbaar is, maar het klopt redelijk wat er staat.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:31:17 #205
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34764317
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:21 schreef Radegast het volgende:
[afbeelding]
pi_34764371
Die man is niet meer te handhaven. Terug naar de A1!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34764372
VI.nl is altijd nogal negatief over Ajax. Ik zal niet ontkennen dat Feyenoord deze wedstrijd sterker was dan Ajax, maar over het algemeen heeft Vi.nl er een handje van om enorm negatief over Ajax te doen. Als ze verliezen, proberen ze een crisis te creeëren, als ze winnen, noemen ze het moeizaam, onverdiend en lucky etc.
pi_34764418
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:32 schreef marsu het volgende:
VI.nl is altijd nogal negatief over Ajax. Ik zal niet ontkennen dat Feyenoord deze wedstrijd sterker was dan Ajax, maar over het algemeen heeft Vi.nl er een handje van om enorm negatief over Ajax te doen. Als ze verliezen, proberen ze een crisis te creeëren, als ze winnen, noemen ze het moeizaam, onverdiend en lucky etc.
Nou, de laatste tijd klopt dat allemaal gewoon hoor.
pi_34764523
Nabeschouwen gebeurt elders, maar Feyenoord heeft uiteindelijk toch echt niet kunnen uitlopen. Ajax kwam wel terug, ondanks mindere fasen. De ploeg was voorts niet compleet, heeft geen winning streak zoals Feyenoord, kortom 3-2 is een goed resultaat op dit moment.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:39:35 #210
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_34764606
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:37 schreef okee6 het volgende:
Nabeschouwen gebeurt elders, maar Feyenoord heeft uiteindelijk toch echt niet kunnen uitlopen. Ajax kwam wel terug, ondanks mindere fasen. De ploeg was voorts niet compleet, heeft geen winning streak zoals Feyenoord, kortom 3-2 is een goed resultaat op dit moment.
3-2 was een beetje een rare uitslag, f'noord had al makkelijk 4-1 moeten en kunnen maken, maar ze waren iets minder scherp op dat moment. Dat we nog ff 1 goal meepikken vlak voor tijd is eerder geflatteerd want f'noord is verder geen seconde in het nauw gedreven.

En dat is dus Blind's schuld (om ontopic te blijven ).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')