Ja hoor, het ligt aan de trainer bij Ajax, niet aan het jarenlange wanbeleid van het bestuur!quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:27 schreef rubbereend het volgende:
ik voorspel:
Jaake zal straks zeggen dat iedereen bij Ajax nog achter Blind staat.![]()
Morgen wordt de beurshandel stil gelegd in aandelen Ajax en wordt Blind ontslagen!
Ohja helemaal vergeten.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hoor, het ligt aan de trainer bij Ajax, niet aan het jarenlange wanbeleid van het bestuur!:\\\'(
![]()
Bind is waardeloos, ben ik helemaal met je eens hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 14:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ohja helemaal vergeten.
Blind wereldcoach!
Lijkt mij ook, niet dat ik Ajax zo goed ken, maar trainer op trainer mislukt er en spelers floppen, dat kan niet alleen aan de trainers liggen natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Net of het ook maar een fuck uitmaakt wie er coach is bij Ajax\'s
Zinds Louis Van Gaal zijn al zijjn opvolgens daar gefaalt.
De hele structuur bij die club zit gewoon verkeerd
Onder Koeman zijn ze toch landskampioen geworden. Een ik noem een halve finale champions leaguequote:Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Halve finale? Kut, die wedstrijd heb ik dan gemist!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Onder Koeman zijn ze toch landskampioen geworden. Een ik noem een halve finale champions league
En hij heeft 3 jaar bij Ajax gezeten, niet slecht me dunktquote:Op zondag 5 februari 2006 15:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Halve finale? Kut, die wedstrijd heb ik dan gemist!
En Koeman heeft het twee jaar goed gedaan, daarna was het ook drama.
En dat wordt ook al weer jaren gezegd.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vier. Met de beste selectie die Ajax in jaren heeft gehad.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:18 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
En hij heeft 3 jaar bij Ajax gezeten, niet slecht me dunkt
4 jaar dan, en een kwart finale tegen milan. zeursnor....quote:Op zondag 5 februari 2006 15:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vier. Met de beste selectie die Ajax in jaren heeft gehad.
En Ajax heeft dus helemaal geen halve finale CL gespeeld met Koeman.
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef Radegast het volgende:
De Nees is vrij.
Van Geel lijkt mij iig op de goede weg.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En dat wordt ook al weer jaren gezegd.
Actie.
niet weggespeeld? je mag je handen dichtknijpen dat feyenoord na rust niet gelijk naar 5-1 uitloopt.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:18 schreef okee6 het volgende:
Niet weggespeeld in de Kuip, ondanks twee geschorsten en het feit dat er vooraf liefst 14 verliespunten tussen beide ploegen zat. Verdienste van de coach?
Niet dat VI nou zo betrouwbaar is, maar het klopt redelijk wat er staat.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:28 schreef evert het volgende:
[..]
niet weggespeeld? je mag je handen dichtknijpen dat feyenoord na rust niet gelijk naar 5-1 uitloopt.
van vi.nl:
Eén helft lang was er sprake van een leuke Klassieker, maar nadat Feyenoord vlak na rust een ruime voorsprong nam, was Ajax allesbehalve bij machte de Rotterdamse rivaal bij te benen. De 3-2 nederlaag was een geflatteerde weergave van de werkelijke verhoudingen op het veld.
De tweede helft was een spiegel van het huidige seizoen. Feyenoord was de betere ploeg, een titelkandidaat waardig. Het middenveld en de defensie hielden sober de tegenstander in bedwang, de voorhoede met de vrijbuiters Romeo Castelen, Dirk Kuijt en Salomon Kalou was ongrijpbaar.
Ajax was machteloos. De achterhoede had de handen vol aan Kuijt, Kalou en Castelen, het middenveld verzoop en hield zich meer bezig met de eigen defensie, dan dat het de eigen aanvallers van steun voorzag. Voorin stonden Markus Rosenberg, Mauro Rosales en Klaas-Jan Huntelaar onbereikbaar op een eiland.
Nou, de laatste tijd klopt dat allemaal gewoon hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:32 schreef marsu het volgende:
VI.nl is altijd nogal negatief over Ajax. Ik zal niet ontkennen dat Feyenoord deze wedstrijd sterker was dan Ajax, maar over het algemeen heeft Vi.nl er een handje van om enorm negatief over Ajax te doen. Als ze verliezen, proberen ze een crisis te creeëren, als ze winnen, noemen ze het moeizaam, onverdiend en lucky etc.
3-2 was een beetje een rare uitslag, f'noord had al makkelijk 4-1 moeten en kunnen maken, maar ze waren iets minder scherp op dat moment. Dat we nog ff 1 goal meepikken vlak voor tijd is eerder geflatteerd want f'noord is verder geen seconde in het nauw gedreven.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:37 schreef okee6 het volgende:
Nabeschouwen gebeurt elders, maar Feyenoord heeft uiteindelijk toch echt niet kunnen uitlopen. Ajax kwam wel terug, ondanks mindere fasen. De ploeg was voorts niet compleet, heeft geen winning streak zoals Feyenoord, kortom 3-2 is een goed resultaat op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |