offtopic:quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:20 schreef ABC-tje het volgende:
Zag gisteren nog een spandoek bij Groningen-PSV. Stond op Blind moet blijven![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:03 schreef Heerlijkheid het volgende:
Bij Danny Blind moet ik meteen aan Jan Wouters denken, en dat is niet positief.
Mooi.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Danny Blind, die ziet het niet, Danny Blind Danny Blind blijft een echte Ajacied
Hoi.quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:57 schreef wolfrolf het volgende:
Eens zien of DB KJH vanavond tegen Heerenveen aan het scoren krijgt...
zag je dat??
Ik suggereerde dat een Ajax spits misschien gaat scoren![]()
![]()
![]()
![]()
Ze moeten toch wat uitzenden als het voetballen bagger is.quote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:31 schreef Radegast het volgende:
Wat ik wel triest vind is dat continue die camera op Blind staat gericht, echt zoeken vind ik dat.
Dat ga ik zondag missen als ik bij Feyenoord - Ajax zit.quote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:31 schreef Radegast het volgende:
Wat ik wel triest vind is dat continue die camera op Blind staat gericht, echt zoeken vind ik dat.
Nou, ik had de kop van Verbeek ook wel eens willen zien na de neukfout van Breuer...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze moeten toch wat uitzenden als het voetballen bagger is.
Zeg, heb jij niet een associatiespel te verzieken?quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze moeten toch wat uitzenden als het voetballen bagger is.
(Import-)Friezen zijn heel nuchter, misschien dat ie nog geen spier vertrok. Dit in tegenstelling tot Zeeuwen ...quote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, ik had de kop van Verbeek ook wel eens willen zien na de neukfout van Breuer...
Laten we het hopenquote:Op zondag 5 februari 2006 14:27 schreef rubbereend het volgende:
ik voorspel:
Jaake zal straks zeggen dat iedereen bij Ajax nog achter Blind staat.
Morgen wordt de beurshandel stil gelegd in aandelen Ajax en wordt Blind ontslagen!
Ja hoor, het ligt aan de trainer bij Ajax, niet aan het jarenlange wanbeleid van het bestuur!quote:
quote:Op zondag 5 februari 2006 14:27 schreef rubbereend het volgende:
ik voorspel:
Jaake zal straks zeggen dat iedereen bij Ajax nog achter Blind staat.![]()
Morgen wordt de beurshandel stil gelegd in aandelen Ajax en wordt Blind ontslagen!
Ohja helemaal vergeten.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja hoor, het ligt aan de trainer bij Ajax, niet aan het jarenlange wanbeleid van het bestuur!:\\\'(
![]()
Bind is waardeloos, ben ik helemaal met je eens hoorquote:Op zondag 5 februari 2006 14:36 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ohja helemaal vergeten.
Blind wereldcoach!
Lijkt mij ook, niet dat ik Ajax zo goed ken, maar trainer op trainer mislukt er en spelers floppen, dat kan niet alleen aan de trainers liggen natuurlijk.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Net of het ook maar een fuck uitmaakt wie er coach is bij Ajax\'s
Zinds Louis Van Gaal zijn al zijjn opvolgens daar gefaalt.
De hele structuur bij die club zit gewoon verkeerd
Onder Koeman zijn ze toch landskampioen geworden. Een ik noem een halve finale champions leaguequote:Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Halve finale? Kut, die wedstrijd heb ik dan gemist!quote:Op zondag 5 februari 2006 15:15 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Onder Koeman zijn ze toch landskampioen geworden. Een ik noem een halve finale champions league
En hij heeft 3 jaar bij Ajax gezeten, niet slecht me dunktquote:Op zondag 5 februari 2006 15:17 schreef Radegast het volgende:
[..]
Halve finale? Kut, die wedstrijd heb ik dan gemist!
En Koeman heeft het twee jaar goed gedaan, daarna was het ook drama.
En dat wordt ook al weer jaren gezegd.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Vier. Met de beste selectie die Ajax in jaren heeft gehad.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:18 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
En hij heeft 3 jaar bij Ajax gezeten, niet slecht me dunkt
4 jaar dan, en een kwart finale tegen milan. zeursnor....quote:Op zondag 5 februari 2006 15:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Vier. Met de beste selectie die Ajax in jaren heeft gehad.
En Ajax heeft dus helemaal geen halve finale CL gespeeld met Koeman.
quote:Op zondag 5 februari 2006 15:06 schreef Radegast het volgende:
De Nees is vrij.
Van Geel lijkt mij iig op de goede weg.quote:Op zondag 5 februari 2006 15:21 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En dat wordt ook al weer jaren gezegd.
Actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |