Maak me gekquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:59 schreef VoreG het volgende:
van der eijden zei dat hij de komende 24 uur zou afwachten. Dat betekent dus gewoon dat Koeman eruitligt
Ik heb precies hetzelfde ! Dat zijn van die "net niet"-coaches of "overbrug periode" coaches, niks dus. We hebben bij Ajax een persoon met visie nodig. Wat dat betreft is het jammer dat van Gaal al bij AZ zit. Anders zou dat de ideale coach zijn. Co Adriaanse lijkt me ook geschikt, en het zou een perfecte klus voor hem zijn, hij zou zijn verleden kunnen wreken. En hij heeft ook van het verleden geleerd denk ik. Hij is nu veel meer open in zijn communiceren en niet meer zo'n betweterige lassiehond. Voor mij zijn er dus 2 opties:quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:03 schreef Heerlijkheid het volgende:
Bij Danny Blind moet ik meteen aan Jan Wouters denken, en dat is niet positief.
anders kijk je ff verder dan je neus lang is;quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:14 schreef JeroenV het volgende:
Henk ten Cate heeft vrijdagochtend op Radio 538 laten weten dat hij er weinig voor voelt om Ronald Koeman op te volgen als trainer van Ajax. De assistent-coach van FC Barcelona zei dat hij niet door de Amsterdammers is benaderd. "Ik heb niets gehoord vanuit Amsterdam, dus het is niet aan de orde", aldus Ten Cate. "En daarbuiten heb ik het gewoon uitstekend naar mijn zin bij Barcelona. Zeker nu we de boel op de rails hebben gezet."
De Amsterdammer wilde niet zeggen of hij van mening is dat Koeman moet opstappen. "Wat moet ik daarop zeggen? Het is een collega van me. Het is duidelijk dat het niet lekker loopt bij Ajax, maar als een trainer nog het volledige vertrouwen van de groep heeft hoeft hij niet weg."
JaWi poste t een half uur geleden ook alquote:
Je denkt toch neit dat Van Gaal was gekomen als hij vrij was geweest, de manier waarop hij door het bestuur genaaid is, is ongehoord.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde ! Dat zijn van die "net niet"-coaches of "overbrug periode" coaches, niks dus. We hebben bij Ajax een persoon met visie nodig. Wat dat betreft is het jammer dat van Gaal al bij AZ zit. Anders zou dat de ideale coach zijn. Co Adriaanse lijkt me ook geschikt, en het zou een perfecte klus voor hem zijn, hij zou zijn verleden kunnen wreken. En hij heeft ook van het verleden geleerd denk ik. Hij is nu veel meer open in zijn communiceren en niet meer zo'n betweterige lassiehond. Voor mij zijn er dus 2 opties:
1. Co "een koetjes reep is ook best lekker" Adriaanse
2. Dennis "de meest onderschatte speler aller tijden" Bergkamp
Shit, niet gezien.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:16 schreef rubbereend het volgende:
JaWi poste t een half uur geleden ook al
Hij was natuurlijk wel aanvoerder in 95, dus leiderscapaciteiten heeftie wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Blind is een goeie vent, aardige gozer, leuke voetballer, maar of hij Ajax 1 al kan leiden betwijfel ik ook ja.
Jij kent hem persoonlijk ?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Blind is een goeie vent, aardige gozer, leuke voetballer, maar of hij Ajax 1 al kan leiden betwijfel ik ook ja.
Stevens gaat naar Roda en dan over een jaar of 3 gaat hij naar PSVquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:29 schreef Heerlijkheid het volgende:
Shit man, er zijn bijna geen goede opvolgers. Je gaat bijna nog zitten denken aan Stevens.
brrrr nee k hoef m niet in Eindhovenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:38 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Stevens gaat naar Roda en dan over een jaar of 3 gaat hij naar PSV
Tsja Ten Cate naast hem he!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:28 schreef keijz het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk wel aanvoerder in 95, dus leiderscapaciteiten heeftie wel.
Rijkaard leek me overigens ook niet goed genoeg, maar hij doet het nu wel heel goed bij Barca...
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zeg het nog een laatste keer:
[afbeelding]
De redder van Ajax
Hij kent de club en het klappen van de zweep!
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:53 schreef pfaf het volgende:
En nu de nog belangrijker: de opvolger....
Krol zal ons ook niet naar de titel leiden.
2 uur geleden waren de odds voor ontslag nog 2,00.... nu zijn ze weg.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:57 schreef twi het volgende:
Van Gaal gaat al naar AZ, Adriaanse zal niet terugkomen, Ten Cate vertrekt niet uit Barcelona, dus ik denk inderdaad dat Ajax met een halfgare optie als Blind aan zal komen zetten. Dat Koeman vertrekt nadat de handel in aandelen is stilgelegd lijkt me zeker. Misschien verdien ik er nog wat aan ook, heb net tegen ontzettend slechte odds namelijk 25 euro ingezet
Zal hij zelf zijn opgestapt?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:05 schreef ILCILA het volgende:
en hij is weg.... net op nu.nl en fok!
1.30quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:06 schreef Greetings het volgende:
[..]
2 uur geleden waren de odds voor ontslag nog 2,00.... nu zijn ze weg.
Welke odds had jij?
LOL...das wel heel laag.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
1.30Gisteren waren ze 2,53 geloof ik, balen dat ik toen niet in heb gezet. Ik kon ook maar maximaam 25 euro inzetten, erg raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |