Doeiquote:**Ronald Koeman vertrekt als trainer
van Ajax,hebben welingelichte bronnen
bij de club laten weten.
Geruchten over het vertrek van de coach
deden al de ronde toen de handel in de
aandelen van Ajax op de beurs vrijdag
tegen het middaguur werd stilgelegd.Dat
gebeurt doorgaans in afwachting van een
belangrijke mededeling van de club.
(later meer)
http://www.nos.nl/nieuws/(...)oemanwegbijajax.htmlquote:Ronald Koeman vertrekt als trainer van Ajax, hebben welingelichte bronnen bij de club laten weten.
Op de beurs is de handel in het aandeel Ajax stilgelegd. Doorgaans gebeurt dit in afwachting van een belangrijke mededeling.
Ajax verkeert in crisis. De Amstetrdammesr werden gisteren in het UEFA Cup-toernooi uitgeschakeld door Auxerre. In de competitie bezet de club de derde plaats, op ruime afstand van koploper PSV.
Een minuut of 5 erna, anders had ik er niet op ingezet. Ik had het namelijk nog op zeker niet verwacht (tenminste, ik had 'm zelf ook tot het eind van het seizoen gehouden). En ik zie de bui nog wel hangen dat ze aankondigen dat Koeman aan het einde van het seizoen pas vertrektquote:Kon niet meer quoten, maar Greetings zei
LOL...das wel heel laag.
Was het voor of na het bericht van stopzetting van aandelenhandel?
quote:
ik mag toch hopen dat ze daarvoor een plan hadden klaar liggen en niet dat ze zeggen: de komende tjid gaan we evalueren wat voor coach we nodig hebben en wie in dat profiel past en beschikbaar is.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:25 schreef golfer het volgende:
Hij heeft de enige juiste beslissing (moeten) nemen.
Ben benieuwd wat ze straks op de persconferentie gaan verklaren en wie er (Blind?) uit de hoge hoed van v.d. Eyden en Jaakke getoverd gaat worden als (tijdelijke?) opvolger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |