En dan? je speelt dus nog maandenlang kut, de spelers blijvne in onzekerheid wie komend jaar hun trainer wordt, velen kunnen dat aangrijpen om dan maar te vertrekken, er komt dan een nieuwe trainer die verdomd weinig voorbereidingstijd heeft of alles begint alweer voor het echie...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:30 schreef methodmich het volgende:
Nou, het is al 5 delen onzin! Koeman moet aanblijven, zeker tot de zomer!
en als je al bekend maakt dat Koeman aan t einde van het seizoen weg gaat verdwijnt zn laatstte beetje gezag...... dus er per direct uitgooienquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En dan? je speelt dus nog maandenlang kut, de spelers blijvne in onzekerheid wie komend jaar hun trainer wordt, velen kunnen dat aangrijpen om dan maar te vertrekken, er komt dan een nieuwe trainer die verdomd weinig voorbereidingstijd heeft of alles begint alweer voor het echie...
Ze blijven maar uitstellen en uitstellen tegen beter weten in..wat een mismanagement daar in IJdorp, de sukkels.
Dat weet ik wel zeker. En dat is al ongeveer een jaar zo.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:20 schreef Againzender het volgende:
Maar ik krijg een beetje het idee dat hij niet zo lekker meer ligt in de groep.
En vergeet ook niet de akkefietjes met de twee Wesley's.quote:Over zijn relatie met Ronald Koeman laat de voormalig aanvoerder van Ajax zich uit.
"Het is geen geheim dat Koeman en ik geen goede relatie hebben.
Da's waar. Maar die andere Wesley dan?quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:48 schreef methodmich het volgende:
Wesley Sonck is niet serieus te nemen.
Happel is ook weggestuurd bij Feyenoord na verloop van tijd. En Koeman presteert juist niet, da's juist het probleem. Kwartfinale CL halen is leuk, maar niet meer dan dat. Het kampioenschap 01-02 was echt niet Koeman's verdienste hoor, elke vervanger van Adriaanse had dat gekund.quote:En Happel had ruzie met iedereen, maar won de EC met Feyenoord. Zegt allemaal niks, als je maar presteert.
Hij krijgt genoeg krediet, maar niet meer van mij.quote:Geef de man maar wat krediet, dat verdient hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |