En dan? je speelt dus nog maandenlang kut, de spelers blijvne in onzekerheid wie komend jaar hun trainer wordt, velen kunnen dat aangrijpen om dan maar te vertrekken, er komt dan een nieuwe trainer die verdomd weinig voorbereidingstijd heeft of alles begint alweer voor het echie...quote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:30 schreef methodmich het volgende:
Nou, het is al 5 delen onzin! Koeman moet aanblijven, zeker tot de zomer!
en als je al bekend maakt dat Koeman aan t einde van het seizoen weg gaat verdwijnt zn laatstte beetje gezag...... dus er per direct uitgooienquote:Op dinsdag 22 februari 2005 12:35 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En dan? je speelt dus nog maandenlang kut, de spelers blijvne in onzekerheid wie komend jaar hun trainer wordt, velen kunnen dat aangrijpen om dan maar te vertrekken, er komt dan een nieuwe trainer die verdomd weinig voorbereidingstijd heeft of alles begint alweer voor het echie...
Ze blijven maar uitstellen en uitstellen tegen beter weten in..wat een mismanagement daar in IJdorp, de sukkels.
Dat weet ik wel zeker. En dat is al ongeveer een jaar zo.quote:Op woensdag 23 februari 2005 00:20 schreef Againzender het volgende:
Maar ik krijg een beetje het idee dat hij niet zo lekker meer ligt in de groep.
En vergeet ook niet de akkefietjes met de twee Wesley's.quote:Over zijn relatie met Ronald Koeman laat de voormalig aanvoerder van Ajax zich uit.
"Het is geen geheim dat Koeman en ik geen goede relatie hebben.
Da's waar. Maar die andere Wesley dan?quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:48 schreef methodmich het volgende:
Wesley Sonck is niet serieus te nemen.
Happel is ook weggestuurd bij Feyenoord na verloop van tijd. En Koeman presteert juist niet, da's juist het probleem. Kwartfinale CL halen is leuk, maar niet meer dan dat. Het kampioenschap 01-02 was echt niet Koeman's verdienste hoor, elke vervanger van Adriaanse had dat gekund.quote:En Happel had ruzie met iedereen, maar won de EC met Feyenoord. Zegt allemaal niks, als je maar presteert.
Hij krijgt genoeg krediet, maar niet meer van mij.quote:Geef de man maar wat krediet, dat verdient hij.
Lekker voor het zelfvertrouwn hoor, zo'n publiekquote:Op woensdag 23 februari 2005 00:28 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. En dat is al ongeveer een jaar zo.
Zomaar een voorbeeldje:
[..]
En vergeet ook niet de akkefietjes met de twee Wesley's.
En Ronald's teksten na het EK toen de internationals terugkwamen.
Ook vond de selectie het heel fijn dat de trainer ze een trap na gaf na de wedstrijd tegen Bayern, door te zeggen dat de selectie niet zo goed was dat menigeen dacht. Lekker voor het zelfvertrouwen hoor, zo'n trainer.
Dat is wel erg kort door de bocht....Harry leidde ons toch ook door de achtste finale van het prestigieuze amstel-cup toernooiquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Koeman kon Maxi Lopez kopen voor een schamele 8 miljoen van River Plate.Vond hem Ajax onwaardig.
Vanavond redt ie Barcelona met een doelpunt en een assist.
Weer eens bedankt Koeman.
Als het waar is mag Koeman nooit meer bij een aankoop betrokken worden.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Koeman kon Maxi Lopez kopen voor een schamele 8 miljoen van River Plate.Vond hem Ajax onwaardig.
die willen ze zelfs daar nietquote:Op donderdag 24 februari 2005 01:30 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
Misschien kan hij wat miskopen meenemen naar Valencia? Wij zak geld en blij, zij... tja.
Het is waar. Net zoals ie van Gaal wegkreeg. Met van der Vaart Sneyder en Stekekenburg ruzie kreeg en Sikora Anastasiou, Charisteas en Soetaars wilde hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2005 01:31 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
[..]
Als het waar is mag Koeman nooit meer bij een aankoop betrokken worden.
k weet wel zeker dat zn contract tot 2006 loopt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:35 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij loopt zijn contract zelfs tot 2006, dus mocht hij deze zomer de laan uitvliegen, moet er alsnog een afkoopsom betaald worden ...
Nou nou, die jongen had gisteren een piek in een beladen wedstrijd. Laat hem zich eerst maar eens een aantal wedstrijden op rij bewijzen. Dan pas kan je met zekerheid zeggen of Koeman het mis had.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
die is toch door van Gaal gehaald?quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:10 schreef zjroentje het volgende:
Rosales is de enige denk ik.
Aha, de miskopen zijn door Koeman gehaald, de goede aankopen door v. Gaal.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die is toch door van Gaal gehaald?
Laat hem maar bij Ajax , want dalijk maakt hij Valencia kapot.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:51 schreef PJ_O_Rourke het volgende:
Valencia? Please? Please? Neem hem nou...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |