Dylan Dog en z'n drie klonenquote:Op zondag 5 februari 2006 19:08 schreef Radegast het volgende:
Welke lolbroeken hebben er op Boeve gestemd?![]()
Als er een persmededeling komt is dat meestal rond de koffie tijdquote:Op maandag 6 februari 2006 08:32 schreef Lionheaad het volgende:
Hij is nog steeds niet weg??
Whoa, pinox'82 ? Well, that's a flash from the past!quote:
In alle topics die ajax en feyenoord behandelen zie ik telkens weer dat de fans van ajax denken dat ze voorspellende gaven hebben.....quote:Op maandag 6 februari 2006 13:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jammer maar helaas, volgend jaar verliezen jullie gewoon weer.
In alle topics die ajax en feyenoord behandelen zie ik telkens weer dat de fans van feyenoord denken dat ze voorspellende gaven hebben.....quote:Op maandag 6 februari 2006 13:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In alle topics die ajax en feyenoord behandelen zie ik telkens weer dat de fans van ajax denken dat ze voorspellende gaven hebben.....
Fascinerend.....
Hebben ze dat ook als ajax wint?
Of heet dat gewoon misplaatste arrogantie?
Moet ik nu reageren op je Feyenoord verdraaing?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:07 schreef Robar het volgende:
[..]
In alle topics die ajax en feyenoord behandelen zie ik telkens weer dat de fans van feyenoord denken dat ze voorspellende gaven hebben.....
Fascinerend.....
Hebben ze dat ook als feyenoord verliest?
Of heet dat gewoon misplaatste arrogantie?
Wat probeer je nou ongelofelijk makkelijk te scoren en wat gebruik je daar toch weer een bijzonder niet-originele opmerking voor
Kom op zeg, er is 1 ding waar je niet over kunt zeuren wat betreft de Ajacieden op dit forum en dat is arrogantie. Iedereen was het er over eens dat Feyenoord op dit moment beter is. Iedereen is het er over eens dat Feyenoord verdient gewonnen heeft. 1 persoon roept een keer, volgend seizoen winnen wij weer gewoon (wat een aantal Feyenoorders vast en zeker ook geroepen zouden hebben als ze verloren hadden) en gelijk zijn alle ajacieden weer arrogant. Ik vind dat erg makkelijk scoren. Kom een beetje met inhoudelijk belangrijke opmerkingen wat betreft dit topic.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moet ik nu reageren op je Feyenoord verdraaing?
Boeit mij weinig wat je over nederlandse clubs zegt, om eerlijk te zijn.
Tja zal wel de algemene denkwijze zijn van je..... ze zeuren over ajax dus is het feyenoord
Ik trek helemaal geen vergelijking Ajax en Feyenoord. Ik stel alleen iets over Ajax en dan met name de fans.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:20 schreef Robar het volgende:
[..]
En jij trekt trouwens de vergelijking Ajax en Feyenoord, ik draai hem alleen om.
Goed, maa mijn bedoeling was in ieder geval niet om te suggereren dat jij FEyenoorder bent.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik trek helemaal geen vergelijking Ajax en Feyenoord. Ik stel alleen iets over Ajax en dan met name de fans.
Tja en dat jij toevallig 1 keer leest dat iemand roept dat ajax volgend jaar gewoon weer wint, wil niet zeggen dat het daadwerkelijk maar 1 keer is geroepen...... anders had ik deze vraag niet gesteld en had ik het waarschijnlijk niet eens gelezen.
Akkoord.....quote:Op maandag 6 februari 2006 13:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Goed, maa mijn bedoeling was in ieder geval niet om te suggereren dat jij FEyenoorder bent.
Ik heb alleen maar de boel omgedraaid, omdat ik vind dat mensen soms wat makkelijk de term arrogant gebruiken, omdat een paar randdebielen denken dat Ajax nog steeds de beste is . . .
Een paar?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Goed, maa mijn bedoeling was in ieder geval niet om te suggereren dat jij FEyenoorder bent.
Ik heb alleen maar de boel omgedraaid, omdat ik vind dat mensen soms wat makkelijk de term arrogant gebruiken, omdat een paar randdebielen denken dat Ajax nog steeds de beste is . . .
Ik vind het jammer dat je opmerking erg generaliserend overkomt.
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jammer maar helaas, volgend jaar verliezen jullie gewoon weer.
De meesten hier zijn erg realistisch (ik heb het over de mensen op dit forum die regelmatig in de Ajax topics posten), je zult lezen dat ze Ajax een grotere topclub vinden dan Feyenoord. Maar ze zijn allemaal zo realistisch dat ze inzien dat Feyenoord gewoon beter is op dit moment.quote:
Dat klopt inderdaad wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:40 schreef Robar het volgende:
[..]
De meesten hier zijn erg realistisch (ik heb het over de mensen op dit forum die regelmatig in de Ajax topics posten), je zult lezen dat ze Ajax een grotere topclub vinden dan Feyenoord. Maar ze zijn allemaal zo realistisch dat ze inzien dat Feyenoord gewoon beter is op dit moment.
Ik denk dat die van niet-Ajacieden komt, in het kader van valselijk adviseren en saboteren.quote:Wat hebben Ajacieden met Peter Boeve
En wie heeft Marco niet kunnen behouden voor Ajax?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:14 schreef addictivebeat het volgende:
Marco van Basten moet het natuurlijk worden. Dat was onze redding geweest. Maar die zit nu bij het NL elftal.
Ja dat was ome Loewie!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:35 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En wie heeft Marco niet kunnen behouden voor Ajax?
"Hier bij Ajax ligt mijn hart,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard, dat is een grote vernieler geweest. Dichtpiet.
Waarom probeert Ajax niet weer om van Gaal trainer te maken. Hij heeft een Ajax-hart ervaring met de club en zeker met zo een jonge, onbezonnen en onervaren ploeg waarin het altijd te veel rommelt. Hij kan duidelijk de lijnen uitzetten, hard optreden tegen degene die er een puinzooi van maken en de overige Ajax-spelers het vertrouwen geven dat ze nodig hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
"Hier bij Ajax ligt mijn hart,
een club fascinerend, altijd apart.
Door velen genoemd naar godenzonen,
voor mij de bakermat van voetbaliconen.
Mijn herinneringen gaan terug naar De Meer,
ook daar heerste een bijzondere sfeer.
Nu ga ik mijn gevoelens weer achterna,
en treed technisch toe in de Arena.
In mijn levensfase is dit een nieuwe kans,
en mijn jeugdliefde krijgt een extra stimulans.
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond,
vandaag is de cirkel echt rond."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()