niet weggespeeld? je mag je handen dichtknijpen dat feyenoord na rust niet gelijk naar 5-1 uitloopt.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:18 schreef okee6 het volgende:
Niet weggespeeld in de Kuip, ondanks twee geschorsten en het feit dat er vooraf liefst 14 verliespunten tussen beide ploegen zat. Verdienste van de coach?
Niet dat VI nou zo betrouwbaar is, maar het klopt redelijk wat er staat.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:28 schreef evert het volgende:
[..]
niet weggespeeld? je mag je handen dichtknijpen dat feyenoord na rust niet gelijk naar 5-1 uitloopt.
van vi.nl:
Eén helft lang was er sprake van een leuke Klassieker, maar nadat Feyenoord vlak na rust een ruime voorsprong nam, was Ajax allesbehalve bij machte de Rotterdamse rivaal bij te benen. De 3-2 nederlaag was een geflatteerde weergave van de werkelijke verhoudingen op het veld.
De tweede helft was een spiegel van het huidige seizoen. Feyenoord was de betere ploeg, een titelkandidaat waardig. Het middenveld en de defensie hielden sober de tegenstander in bedwang, de voorhoede met de vrijbuiters Romeo Castelen, Dirk Kuijt en Salomon Kalou was ongrijpbaar.
Ajax was machteloos. De achterhoede had de handen vol aan Kuijt, Kalou en Castelen, het middenveld verzoop en hield zich meer bezig met de eigen defensie, dan dat het de eigen aanvallers van steun voorzag. Voorin stonden Markus Rosenberg, Mauro Rosales en Klaas-Jan Huntelaar onbereikbaar op een eiland.
Nou, de laatste tijd klopt dat allemaal gewoon hoor.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:32 schreef marsu het volgende:
VI.nl is altijd nogal negatief over Ajax. Ik zal niet ontkennen dat Feyenoord deze wedstrijd sterker was dan Ajax, maar over het algemeen heeft Vi.nl er een handje van om enorm negatief over Ajax te doen. Als ze verliezen, proberen ze een crisis te creeëren, als ze winnen, noemen ze het moeizaam, onverdiend en lucky etc.
3-2 was een beetje een rare uitslag, f'noord had al makkelijk 4-1 moeten en kunnen maken, maar ze waren iets minder scherp op dat moment. Dat we nog ff 1 goal meepikken vlak voor tijd is eerder geflatteerd want f'noord is verder geen seconde in het nauw gedreven.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:37 schreef okee6 het volgende:
Nabeschouwen gebeurt elders, maar Feyenoord heeft uiteindelijk toch echt niet kunnen uitlopen. Ajax kwam wel terug, ondanks mindere fasen. De ploeg was voorts niet compleet, heeft geen winning streak zoals Feyenoord, kortom 3-2 is een goed resultaat op dit moment.
nee, hij's onderweg met de bus.quote:
Maar VI.nl doet dit al jaren, ook wanneer Ajax wel goed speelt.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:34 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nou, de laatste tijd klopt dat allemaal gewoon hoor.![]()
OKquote:
Dus het is Blind's schuld dat een gemankeerd Ajax op grotere achterstand hàd kunnen komen, in het zwakste seizoen sinds jarenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3-2 was een beetje een rare uitslag, f'noord had al makkelijk 4-1 moeten en kunnen maken, maar ze waren iets minder scherp op dat moment. Dat we nog ff 1 goal meepikken vlak voor tijd is eerder geflatteerd want f'noord is verder geen seconde in het nauw gedreven.
En dat is dus Blind's schuld (om ontopic te blijven).
Doe eens niet zo piepen, je lijkt wel eenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:40 schreef marsu het volgende:
[..]
Maar VI.nl doet dit al jaren, ook wanneer Ajax wel goed speelt.
Preciesquote:Op zondag 5 februari 2006 16:42 schreef okee6 het volgende:
[..]
Dus het is Blind\'s schuld dat een gemankeerd Ajax op grotere achterstand hàd kunnen komen, in het zwakste seizoen sinds jaren
Dat is de laatste jaren niet meer voorgekomen dus dat kan je niet bewijzenquote:Op zondag 5 februari 2006 16:40 schreef marsu het volgende:
[..]
:').quote:Op zondag 5 februari 2006 16:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat is de laatste jaren niet meer voorgekomen dus dat kan je niet bewijzen
Bij lange na niet... Ajax staat gewoon 7e, kan de beker nog winnen, speelt nog CL en heeft nog alle kans op plaatsing voor de CL voor volgend jaar. Danny blijft voorlopig gewoon zitten.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:17 schreef EKterror het volgende:
Wat een rampseizoen voor Ajax. Danny\'s positie is nu wel onhoudbaar denk / hoop ik.
Lijkt me niet. Die is eigenlijk bij voorbaat al verloren.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax - PSV wordt zijn laatste wedstrijd..
Dat wordt gewoon twee keer 1-0 voor Inter.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:
Of de vreselijke afstraffingen tegen Inter...
Pardon? PSV voetbalt zeer beroerd in uitwedstrijden, het zou me verbazen als wij winnend vertrekken uit Amsterdam...quote:Op zondag 5 februari 2006 17:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Die is eigenlijk bij voorbaat al verloren.
Idd.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Dat is te hopen voor Danny. Stel dat die gasten eens besluiten om alle kansen te gaan benutten... Moet je niet aan denken.
* Jajong valt flauw.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Dat is te hopen voor Danny. Stel dat die gasten eens besluiten om alle kansen te gaan benutten... Moet je niet aan denken.
Hattrick Adriano en Stankovic en Cambiassio die hun goals meepikkenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Psv voetbalt wel vaker beroerd, maar ze winnen gewoon...quote:Op zondag 5 februari 2006 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pardon? PSV voetbalt zeer beroerd in uitwedstrijden, het zou me verbazen als wij winnend vertrekken uit Amsterdam...
Ja en als Blind dat had gedaan, was de kritiek weer losgebarsten dat hij Robbert Schilder uit bij Feyenoord voor de leeuwen gooit. Het is ook nooit goed. Wie had hij er anders moeten zetten? Als hij Grygera en Vermaelen in t centrum zet, wie had hij dan als rechtsback moeten doen?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Het was dus een groffe fout van Blind om Maduro als verdediger op te stellen. Donderdag liep het nog goed af, maar vandaag dus niet.
Stel desnoods Schilder op
centrumpositie vind ik belangrijker dan die van de rechtsbackquote:Op zondag 5 februari 2006 18:04 schreef marsu het volgende:
[..]
Ja en als Blind dat had gedaan, was de kritiek weer losgebarsten dat hij Robbert Schilder uit bij Feyenoord voor de leeuwen gooit. Het is ook nooit goed. Wie had hij er anders moeten zetten? Als hij Grygera en Vermaelen in t centrum zet, wie had hij dan als rechtsback moeten doen?
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:40 schreef marsu het volgende:
[..]
Hallo, in welk topic zitten we?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:53 schreef marsu het volgende:
Het zou leuk zijn als er ook de mogelijkheid was om te stemmen dat Blind moet blijven
Dylan Dog en z'n drie klonenquote:Op zondag 5 februari 2006 19:08 schreef Radegast het volgende:
Welke lolbroeken hebben er op Boeve gestemd?![]()
Als er een persmededeling komt is dat meestal rond de koffie tijdquote:Op maandag 6 februari 2006 08:32 schreef Lionheaad het volgende:
Hij is nog steeds niet weg??
Whoa, pinox'82 ? Well, that's a flash from the past!quote:
In alle topics die ajax en feyenoord behandelen zie ik telkens weer dat de fans van ajax denken dat ze voorspellende gaven hebben.....quote:Op maandag 6 februari 2006 13:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jammer maar helaas, volgend jaar verliezen jullie gewoon weer.
In alle topics die ajax en feyenoord behandelen zie ik telkens weer dat de fans van feyenoord denken dat ze voorspellende gaven hebben.....quote:Op maandag 6 februari 2006 13:04 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In alle topics die ajax en feyenoord behandelen zie ik telkens weer dat de fans van ajax denken dat ze voorspellende gaven hebben.....
Fascinerend.....
Hebben ze dat ook als ajax wint?
Of heet dat gewoon misplaatste arrogantie?
Moet ik nu reageren op je Feyenoord verdraaing?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:07 schreef Robar het volgende:
[..]
In alle topics die ajax en feyenoord behandelen zie ik telkens weer dat de fans van feyenoord denken dat ze voorspellende gaven hebben.....
Fascinerend.....
Hebben ze dat ook als feyenoord verliest?
Of heet dat gewoon misplaatste arrogantie?
Wat probeer je nou ongelofelijk makkelijk te scoren en wat gebruik je daar toch weer een bijzonder niet-originele opmerking voor
Kom op zeg, er is 1 ding waar je niet over kunt zeuren wat betreft de Ajacieden op dit forum en dat is arrogantie. Iedereen was het er over eens dat Feyenoord op dit moment beter is. Iedereen is het er over eens dat Feyenoord verdient gewonnen heeft. 1 persoon roept een keer, volgend seizoen winnen wij weer gewoon (wat een aantal Feyenoorders vast en zeker ook geroepen zouden hebben als ze verloren hadden) en gelijk zijn alle ajacieden weer arrogant. Ik vind dat erg makkelijk scoren. Kom een beetje met inhoudelijk belangrijke opmerkingen wat betreft dit topic.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Moet ik nu reageren op je Feyenoord verdraaing?
Boeit mij weinig wat je over nederlandse clubs zegt, om eerlijk te zijn.
Tja zal wel de algemene denkwijze zijn van je..... ze zeuren over ajax dus is het feyenoord
Ik trek helemaal geen vergelijking Ajax en Feyenoord. Ik stel alleen iets over Ajax en dan met name de fans.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:20 schreef Robar het volgende:
[..]
En jij trekt trouwens de vergelijking Ajax en Feyenoord, ik draai hem alleen om.
Goed, maa mijn bedoeling was in ieder geval niet om te suggereren dat jij FEyenoorder bent.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik trek helemaal geen vergelijking Ajax en Feyenoord. Ik stel alleen iets over Ajax en dan met name de fans.
Tja en dat jij toevallig 1 keer leest dat iemand roept dat ajax volgend jaar gewoon weer wint, wil niet zeggen dat het daadwerkelijk maar 1 keer is geroepen...... anders had ik deze vraag niet gesteld en had ik het waarschijnlijk niet eens gelezen.
Akkoord.....quote:Op maandag 6 februari 2006 13:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Goed, maa mijn bedoeling was in ieder geval niet om te suggereren dat jij FEyenoorder bent.
Ik heb alleen maar de boel omgedraaid, omdat ik vind dat mensen soms wat makkelijk de term arrogant gebruiken, omdat een paar randdebielen denken dat Ajax nog steeds de beste is . . .
Een paar?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:31 schreef Robar het volgende:
[..]
Goed, maa mijn bedoeling was in ieder geval niet om te suggereren dat jij FEyenoorder bent.
Ik heb alleen maar de boel omgedraaid, omdat ik vind dat mensen soms wat makkelijk de term arrogant gebruiken, omdat een paar randdebielen denken dat Ajax nog steeds de beste is . . .
Ik vind het jammer dat je opmerking erg generaliserend overkomt.
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jammer maar helaas, volgend jaar verliezen jullie gewoon weer.
De meesten hier zijn erg realistisch (ik heb het over de mensen op dit forum die regelmatig in de Ajax topics posten), je zult lezen dat ze Ajax een grotere topclub vinden dan Feyenoord. Maar ze zijn allemaal zo realistisch dat ze inzien dat Feyenoord gewoon beter is op dit moment.quote:
Dat klopt inderdaad wel.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:40 schreef Robar het volgende:
[..]
De meesten hier zijn erg realistisch (ik heb het over de mensen op dit forum die regelmatig in de Ajax topics posten), je zult lezen dat ze Ajax een grotere topclub vinden dan Feyenoord. Maar ze zijn allemaal zo realistisch dat ze inzien dat Feyenoord gewoon beter is op dit moment.
Ik denk dat die van niet-Ajacieden komt, in het kader van valselijk adviseren en saboteren.quote:Wat hebben Ajacieden met Peter Boeve
En wie heeft Marco niet kunnen behouden voor Ajax?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:14 schreef addictivebeat het volgende:
Marco van Basten moet het natuurlijk worden. Dat was onze redding geweest. Maar die zit nu bij het NL elftal.
Ja dat was ome Loewie!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:35 schreef Beschouw het volgende:
[..]
En wie heeft Marco niet kunnen behouden voor Ajax?
"Hier bij Ajax ligt mijn hart,quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:01 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard, dat is een grote vernieler geweest. Dichtpiet.
Waarom probeert Ajax niet weer om van Gaal trainer te maken. Hij heeft een Ajax-hart ervaring met de club en zeker met zo een jonge, onbezonnen en onervaren ploeg waarin het altijd te veel rommelt. Hij kan duidelijk de lijnen uitzetten, hard optreden tegen degene die er een puinzooi van maken en de overige Ajax-spelers het vertrouwen geven dat ze nodig hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
"Hier bij Ajax ligt mijn hart,
een club fascinerend, altijd apart.
Door velen genoemd naar godenzonen,
voor mij de bakermat van voetbaliconen.
Mijn herinneringen gaan terug naar De Meer,
ook daar heerste een bijzondere sfeer.
Nu ga ik mijn gevoelens weer achterna,
en treed technisch toe in de Arena.
In mijn levensfase is dit een nieuwe kans,
en mijn jeugdliefde krijgt een extra stimulans.
En daarom klinkt het vol overgave uit mijn mond,
vandaag is de cirkel echt rond."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()