Lijkt me niet. Die is eigenlijk bij voorbaat al verloren.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ajax - PSV wordt zijn laatste wedstrijd..
Dat wordt gewoon twee keer 1-0 voor Inter.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:
Of de vreselijke afstraffingen tegen Inter...
Pardon? PSV voetbalt zeer beroerd in uitwedstrijden, het zou me verbazen als wij winnend vertrekken uit Amsterdam...quote:Op zondag 5 februari 2006 17:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Die is eigenlijk bij voorbaat al verloren.
Idd.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Dat is te hopen voor Danny. Stel dat die gasten eens besluiten om alle kansen te gaan benutten... Moet je niet aan denken.
* Jajong valt flauw.quote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Dat is te hopen voor Danny. Stel dat die gasten eens besluiten om alle kansen te gaan benutten... Moet je niet aan denken.
Hattrick Adriano en Stankovic en Cambiassio die hun goals meepikkenquote:Op zondag 5 februari 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Psv voetbalt wel vaker beroerd, maar ze winnen gewoon...quote:Op zondag 5 februari 2006 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pardon? PSV voetbalt zeer beroerd in uitwedstrijden, het zou me verbazen als wij winnend vertrekken uit Amsterdam...
Ja en als Blind dat had gedaan, was de kritiek weer losgebarsten dat hij Robbert Schilder uit bij Feyenoord voor de leeuwen gooit. Het is ook nooit goed. Wie had hij er anders moeten zetten? Als hij Grygera en Vermaelen in t centrum zet, wie had hij dan als rechtsback moeten doen?quote:Op zondag 5 februari 2006 17:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Het was dus een groffe fout van Blind om Maduro als verdediger op te stellen. Donderdag liep het nog goed af, maar vandaag dus niet.
Stel desnoods Schilder op
centrumpositie vind ik belangrijker dan die van de rechtsbackquote:Op zondag 5 februari 2006 18:04 schreef marsu het volgende:
[..]
Ja en als Blind dat had gedaan, was de kritiek weer losgebarsten dat hij Robbert Schilder uit bij Feyenoord voor de leeuwen gooit. Het is ook nooit goed. Wie had hij er anders moeten zetten? Als hij Grygera en Vermaelen in t centrum zet, wie had hij dan als rechtsback moeten doen?
quote:Op zondag 5 februari 2006 16:40 schreef marsu het volgende:
[..]
Maar VI.nl doet dit al jaren, ook wanneer Ajax wel goed speelt.
Hallo, in welk topic zitten we?quote:Op zondag 5 februari 2006 18:53 schreef marsu het volgende:
Het zou leuk zijn als er ook de mogelijkheid was om te stemmen dat Blind moet blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |