abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 23 januari 2006 @ 22:00:42 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_34394211
Hier weer verder.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 23 januari 2006 @ 22:01:42 #2
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_34394253
Jij mannetje, jij denkt aan mevrouwtje van bekendste voetballer van Nederland ooit
  Trouwste user 2022 maandag 23 januari 2006 @ 22:02:09 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_34394271
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:01 schreef Messenga het volgende:
Jij mannetje, jij denkt aan mevrouwtje van bekendste voetballer van Nederland ooit
Ja maar dat paste niet in de OP

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34394276
Geef mij maar Danny Cruijff
  maandag 23 januari 2006 @ 22:06:30 #5
108558 Messenga
pi_34394426
quote:
Op maandag 23 januari 2006 22:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja maar dat paste niet in de OP

Gek zeg .
Ik leek wel een turk met die tekst .
  dinsdag 24 januari 2006 @ 05:18:24 #6
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34403203
Positief nieuws vond ik dat Frank de Boer waarschijnlijk jeugdtrainer wordt.

Ik vond hem altijd wat monotoon in zijn interviews, ik hoop dat hem dat als trainer beter afgaat, tenminste voor de groep, maar hij heeft kijk op voetbal.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 januari 2006 @ 12:03:46 #7
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34408693
Danny
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:06:38 #8
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_34408778
Danny zit er elke wedstrijd bij alsof hij depressief is, hij brengt niks toe van waarde, hij brengt niks over bij de groep en hij weet zelf niet hoe hij dit moet aanpakken. Danny is niet de juiste persoon voor Ajax. Ik zie bij Ajax liever een persoon als Bert van Marwijk.
pi_34408885
Mischien is Adriaanse een goede coach voor Ajax, die doet het met porto best goed en deed het best goed met AZ. Of misschien is R Koeman wel een goede, die doet het met Benfica best aardig. Morten Olsen is mischien een goede, hij wil aanvallend spelen en deed het met Denemarken niet onaardig.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:27:22 #10
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34409384
Ja leuk al dat leedvermaak van de niet Ajax fans. Onze tijd komt nog wel en trouwens om net niet F....moord lach ik al jaren, PSV doet het stukken beter moet ik toegeven maar daar wordt ook wat realistischer omgegaan met het spelers materiaal, ze stellen geen rechtsbuiten op als die er niet is of niet goed genoeg is.
pi_34409440
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:06 schreef NeoGenic1982 het volgende:
Ik zie bij Ajax liever een persoon als Bert van Marwijk.
  Redactie Games dinsdag 24 januari 2006 @ 14:32:49 #12
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34413397
Het word tijd dat we bij AJAX eens een oude rot in het vak gaan vinden. Mischien moet Don Leo het nog maar eens gaan doen
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_34413456
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 12:10 schreef Geesoes het volgende:
Mischien is Adriaanse een goede coach voor Ajax, die doet het met porto best goed en deed het best goed met AZ. Of misschien is R Koeman wel een goede, die doet het met Benfica best aardig. Morten Olsen is mischien een goede, hij wil aanvallend spelen en deed het met Denemarken niet onaardig.
En wat denk je van Aad de Mos? Deed het niet onaardig bij KV Mechelen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:36:12 #14
108558 Messenga
pi_34413513
Dick advocaat deed het ook niet onaardig bij PSV. Misschien is gerets ook nog wel iets
pi_34413577
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:34 schreef Soul79 het volgende:

[..]

En wat denk je van Aad de Mos? Deed het niet onaardig bij KV Mechelen.
Typte het eigenlijk, omdat het probleem bij ajax momenteel niet geheel bij de coach ligt, maar bij de hele club. Blind doet sommige denk ik ook niet goed. Bijvoorbeeld het schuiven van spelers en telkens veranderen van opstelling. Maar Ajax heeft met verschillende coaches regelmatig niet goed gepresteerd. Ik denk dat Ajax een koude club is. Daar moet eerst verandering in komen. Spelers moeten weer echt voor Ajax willen spelen.
pi_34413830
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:38 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Typte het eigenlijk, omdat het probleem bij ajax momenteel niet geheel bij de coach ligt, maar bij de hele club. Blind doet sommige denk ik ook niet goed. Bijvoorbeeld het schuiven van spelers en telkens veranderen van opstelling. Maar Ajax heeft met verschillende coaches regelmatig niet goed gepresteerd. Ik denk dat Ajax een koude club is. Daar moet eerst verandering in komen. Spelers moeten weer echt voor Ajax willen spelen.
Ik snapte wel wat je bedoelde, maar dat roep ik al het hele topic! Blind kan er ook weinig aan doen denk ik. Sommige dingen zou hij beter kunnen doen, maar dat geldt voor elke trainer. Het probleem zit 'm meer in de organisatie van Ajax, het bestuur. Een jurist als voorzitter, die hele beursnotering . Ajax is een bedrijf geworden, geen voetbalvereniging meer.

Of er rust een vloek op die afschuwelijke Arena, dat kan ook. Bedenk dat Van Gaal daar ook een slecht jaar had.
pi_34414207
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:46 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Ik snapte wel wat je bedoelde, maar dat roep ik al het hele topic! Blind kan er ook weinig aan doen denk ik. Sommige dingen zou hij beter kunnen doen, maar dat geldt voor elke trainer. Het probleem zit 'm meer in de organisatie van Ajax, het bestuur. Een jurist als voorzitter, die hele beursnotering . Ajax is een bedrijf geworden, geen voetbalvereniging meer.

Of er rust een vloek op die afschuwelijke Arena, dat kan ook. Bedenk dat Van Gaal daar ook een slecht jaar had.
Jep, maar een vloek weet ik niet. Zijn ook zat mooie wedstrijden geweest. Het ging eignelijk minder toen het bedrijf beursgenoteerd werd. Dit hoeft er niet direct mee te maken te hebben. Maar het is inderdaad een bedrijf geen voetbalcub. Ik heb ook een idee dat er veel mensen zitten voor hun eigen gewin, niet met een Ajax gevoel. Dit zie je ook bij spelers. Bijvoorbeeld Trabelsi en Pienaar. Ook het transfer beleid was om te huilen. De Ridder verkopen en dan een andere rechtsbuiten (Rosales) kopen en die nauwelijks laten spelen. Ik vind wel dat onder van Geel het beter is geworden.
pi_34414863
Peter Boeve!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_34415727
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:57 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Jep, maar een vloek weet ik niet. Zijn ook zat mooie wedstrijden geweest. Het ging eignelijk minder toen het bedrijf beursgenoteerd werd. Dit hoeft er niet direct mee te maken te hebben. Maar het is inderdaad een bedrijf geen voetbalcub. Ik heb ook een idee dat er veel mensen zitten voor hun eigen gewin, niet met een Ajax gevoel. Dit zie je ook bij spelers. Bijvoorbeeld Trabelsi en Pienaar. Ook het transfer beleid was om te huilen. De Ridder verkopen en dan een andere rechtsbuiten (Rosales) kopen en die nauwelijks laten spelen. Ik vind wel dat onder van Geel het beter is geworden.
Ik zal er eens een diepzinnige analyse op los laten

Ik denk dat Ajax z'n huidige problemen grotendeels moet wijten aan het succes van 1995. In die periode ontstond bij velen rond Ajax (bestuur, fans) het idee dat de bomen tot de hemel groeiden en is Ajax 'larger than life' geworden. Met die beursnotering, de Arena en de schaduw van het grote internationale succes ontstond de gedachte dat Ajax altijd zo goed zou kunnen en moeten presteren. En dat legt tot op heden een enorme druk op spelers, trainers, bestuur en publiek.

Voor 1995 was Ajax altijd de 'club van de toekomst'. PSV mocht rijker zijn en vaker kampioen worden, maar Ajax speelde het mooiste voetbal en had de grote talenten. Dat was de charme en aantrekkingskracht van Ajax. Ze hoefden niet elk jaar kampioen te worden of internationaal succes te hebben. Dat dat af en toe gebeurde was alleen maar mooi. Maar er was niet zo'n onmenselijke druk op spelers en trainers, de druk die er de laatste jaren wel is omdat het na 1995 steeds maar minder is geworden. Tegenwoordig is 1995 de maat der dingen geworden. De organisatie en het verwachtingspatroon lijken daarop te zijn afgestemd. En dat past nu gewoon niet.

Ajax zou nu een stuk beter af zijn in het kleinere, bescheiden jasje van de jaren '80 en begin jaren '90: gewoon een leuk kluppie met een geweldig (maar ver) verleden, met het leukste voetbal en de grootste talenten.
pi_34415903
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:46 schreef Soul79 het volgende:

[..]

blablabla verhaal
Helemaal eens. Beursnotering enzo kan wel, maar de club lekker vrijuit laten spelen is veel prettiger. Aan het verleden hebben ze nu toch niets. Kijk maar naar AZ, dat speelt lekker en fris voetbal. En anders zullen ze richtign PSV stijl moeten. Saai voetbal, maar wel maximum resutaalt.
  Redactie Games dinsdag 24 januari 2006 @ 15:56:22 #21
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34416017
quote:

[..]

Ik denk dat Ajax z'n huidige problemen grotendeels moet wijten aan het succes van 1995. In die periode ontstond bij velen rond Ajax (bestuur, fans) het idee dat de bomen tot de hemel groeiden en is Ajax 'larger than life' geworden. Met die beursnotering, de Arena en de schaduw van het grote internationale succes ontstond de gedachte dat Ajax altijd zo goed zou kunnen en moeten presteren. En dat legt tot op heden een enorme druk op spelers, trainers, bestuur en publiek.

Voor 1995 was Ajax altijd de 'club van de toekomst'. PSV mocht rijker zijn en vaker kampioen worden, maar Ajax speelde het mooiste voetbal en had de grote talenten. Dat was de charme en aantrekkingskracht van Ajax. Ze hoefden niet elk jaar kampioen te worden of internationaal succes te hebben. Dat dat af en toe gebeurde was alleen maar mooi. Maar er was niet zo'n onmenselijke druk op spelers en trainers, de druk die er de laatste jaren wel is omdat het na 1995 steeds maar minder is geworden. Tegenwoordig is 1995 de maat der dingen geworden. De organisatie en het verwachtingspatroon lijken daarop te zijn afgestemd. En dat past nu gewoon niet.

Ajax zou nu een stuk beter af zijn in het kleinere, bescheiden jasje van de jaren '80 en begin jaren '90: gewoon een leuk kluppie met een geweldig (maar ver) verleden, met het leukste voetbal en de grootste talenten.
Mwauh dan hadden we het niet meer gered ni de huidige tijd. Hellaas draait bij voetbal alles om commercie tegenwoordig. Heb je geen kapitaal dan red je het ook niet. We hebben gezien de laatste jaren dat ook met veel talenten AJAX het niet redde. Er heerst zeker onrust bij de club dit komt ook omdat er niet echt meer een AJAX man aan het roer staat. Het zijn allemaal zakenmannen die van AJAX een financiele grote en gezonde club willen maken. Het probleem is alleen dat een voetbal club groot kan worden als ook de pleog succes haalt. We moeten het ook niet meer de put in praten dan nodig want Nationaal gezien doen we het nog niet eens zo waardeloos de laatste tijd. Mischien word ook gewoon eens tijd om 4-3-3 de hoek in te gooien. We zoeken nu al een paar jaar naar de perfecte vleugel spelers maar we vinden ze maar niet..

Ik heb wel het gevoel nu Van Geel er zit dat er iets aan het veranderen is. Ik hoop dat hij de aanzet kan geven tot een club die weer warmte uitstraalt ipv van de arrogantie die we nu hebben. Hellaas..
pi_34416169
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:53 schreef Geesoes het volgende:

[..]

Helemaal eens. Beursnotering enzo kan wel, maar de club lekker vrijuit laten spelen is veel prettiger. Aan het verleden hebben ze nu toch niets. Kijk maar naar AZ, dat speelt lekker en fris voetbal. En anders zullen ze richtign PSV stijl moeten. Saai voetbal, maar wel maximum resutaalt.
Is geen blablabla verhaal, maar een vlijmscherpe analyse

En dat over richting PSV gaan, het is precies het probleem dat je dat als optie noemt. Vroegah ging het niet primair om het resultaat, het ging om goed, mooi voetbal wat dan automatisch (af en toe ) tot titels en europa cups leidde. Noem me ouderwets, maar ik heb liever dat Ajax 1 keer in de 5 jaar kampioen wordt met mooi voetbal, dan 4 keer in de 5 jaar met saai voetbal, mits ze in het eerste geval uiteraard wel steeds meedraaien in de top. Maar tegenwoordig is het voetbal zwak en de resultaten ook, terwijl er evenmin zicht is op spoedig herstel.

Een oplossing heb ik trouwens ook niet. Af en toe denk ik dat een winterslaap van een jaar of 10 misschien nog het beste is
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:20:29 #23
99095 SykWitIt
Hoe heet jij?.....Ik heel heet
pi_34416749
Danny Blind is inderdaad niet geschikt bevonden in Amsterdam. Niet capabel genoeg om van Ajax een goed team te maken. De eenheid, die er vroeger bestond, is zoek. Tevens is het management van Ajax debet aan de slechte resultaten. Het bestuur verkoopt goede spelers, biedt ze geen goede contracten aan en doet slechte aankopen. Als er elk jaar weer een vrijwel nieuwe basis gevormd moet worden, dan kom je zeker niet ver. Dus het is absoluut zaak om het management en de trainer naar huis te sturen!!!
"De rubriek 'Brieven van lezers' in een krant is een psychotherapeutische rubriek, die ons waarschijnlijk drie krankzinnigengestichten per jaar uitspaart."
pi_34416944
Wat een onzin allemaal. Als Danny de tijd krijgt winnen we binnen 2 jaar de Wereldbeker.
Maar gaan jullie maar weer lekker fluiten in de Arena.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:38:04 #25
99095 SykWitIt
Hoe heet jij?.....Ik heel heet
pi_34417207
In het verleden behaalde successen als voetballer bieden geen garantie voor een goed trainerschap.
"De rubriek 'Brieven van lezers' in een krant is een psychotherapeutische rubriek, die ons waarschijnlijk drie krankzinnigengestichten per jaar uitspaart."
  Redactie Games dinsdag 24 januari 2006 @ 16:41:58 #26
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34417351
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:29 schreef marsu het volgende:
Wat een onzin allemaal. Als Danny de tijd krijgt winnen we binnen 2 jaar de Wereldbeker.
Mwauh ik vind Danny Blind tot nu toe alleen heel onzeker overkomen. En die wereldbeker kun je op je buik schrijver.
pi_34418701
De grootste verdienste van Blind tot nu toe is dat hij die 1 bij Ajax van de stropdassen heeft laten halen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:08:11 #28
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34427944
quote:

[..]

Ik ben het met je analyse niet eens behalve dat hij wel in/rond 95 ontstaan is.

Door het succes is er op bestuursniveau een soort van onoverwinnelijke arrogantie ontstaan en is de ellende begonnen toen ze met die a, b en c contracten kwamen, spelers die de CL hadden gewonnen kregen een b contact, want ze zouden blij moeten zijn dat ze bij Ajax mogen voetballen want dat wil iedereen toch, wat een eikels. Toen is de leegloop begonnen. Wat in die tijd wel veranderd is dat spelers veel jonger bij Ajax weggaan. Voor laten we zeggen periode >95 gingen alleen de absolute toppers weg bij Ajax, zoals Cruijff en V Basten maar op een veel hogere leeftijd dan later bijvoorbeeld Kluivert en Seedorf, dit 5 jaar in leeftijd verschil heeft Ajax nooit op kunnen vangen

Dat voor 95 de druk er niet was is absoluut niet waar, bij Ajaz moest en moet nog altijd gewonnen worden en naar mijn weten is Ajax nog altijd de record landskampioen of zijn ze inmiddels ingelopen?

Ik vind dat je Ajax als een soort van Heerenveen afschildert voor 95, ja ok De Meer was een klein stadion maar Ajax is altijd een topclub geweest en daar wordt van verwacht dat ze de meeste wedstrijden winnen en dat verwacht men nu nog steeds.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 januari 2006 @ 02:47:31 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_34435479
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 16:29 schreef marsu het volgende:
binnen 2 jaar, dus zege2008 dat wil dus zeggen volgend jaar de CL winnen........... kwalificatie daarvoor is vooralsnog al moeilijk zat.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_34436479
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 02:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

binnen 2 jaar, dus zege2008 dat wil dus zeggen volgend jaar de CL winnen........... kwalificatie daarvoor is vooralsnog al moeilijk zat.
Het zou wel geinig zijn. 5e worden, via de playoffs dmv penalties kwalificatie afdwingen, mazzelen in de kwalificatieronde en uiteindelijk de wereldbeker winnen. Ik blijf dromen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_34441063
Als Ajax dit jaar de Champions League wint, zijn ze toch automatisch geplaatst voor de volgende editie? Of was dit sinds vorig jaar veranderd, zoiets staat me vaag bij.
pi_34441399
Volgens mij bestaat die regel niet. In geen enkele competitie. Of kan iemand mij verbeteren?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_34441516
Voorheen was het wel zo bij het WK en EK, maar dit hebben ze een jaar geleden teruggedraaid.
pi_34441551
inderdaad, daarom

trouwens dat van het ek is toch al een tijdje?

[ Bericht 63% gewijzigd door mcyodogg op 25-01-2006 12:00:46 ]
  Redactie Games woensdag 25 januari 2006 @ 12:16:25 #35
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_34442326
Was toch ook met Liverpool; het geval.
pi_34442448
Is Blind al weg
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 25 januari 2006 @ 12:20:15 #37
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_34442454
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:48 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens mij bestaat die regel niet. In geen enkele competitie. Of kan iemand mij verbeteren?
Over het algemeen mag de winnaar van de KNVB-beker het daaropvolgende seizoen ook meedoen.
pi_34443657
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik ben het met je analyse niet eens behalve dat hij wel in/rond 95 ontstaan is.

Door het succes is er op bestuursniveau een soort van onoverwinnelijke arrogantie ontstaan en is de ellende begonnen toen ze met die a, b en c contracten kwamen, spelers die de CL hadden gewonnen kregen een b contact, want ze zouden blij moeten zijn dat ze bij Ajax mogen voetballen want dat wil iedereen toch, wat een eikels. Toen is de leegloop begonnen. Wat in die tijd wel veranderd is dat spelers veel jonger bij Ajax weggaan. Voor laten we zeggen periode >95 gingen alleen de absolute toppers weg bij Ajax, zoals Cruijff en V Basten maar op een veel hogere leeftijd dan later bijvoorbeeld Kluivert en Seedorf, dit 5 jaar in leeftijd verschil heeft Ajax nooit op kunnen vangen
Dit verklaart de snelle neergang van het wonderteam van '95, niet (meer) de malaise 10 jaar later, vind ik.
quote:
Dat voor 95 de druk er niet was is absoluut niet waar, bij Ajaz moest en moet nog altijd gewonnen worden en naar mijn weten is Ajax nog altijd de record landskampioen of zijn ze inmiddels ingelopen?
Nee godzijdank nog niet, al ben ik de tel kwijt geraakt.
quote:
Ik vind dat je Ajax als een soort van Heerenveen afschildert voor 95, ja ok De Meer was een klein stadion maar Ajax is altijd een topclub geweest en daar wordt van verwacht dat ze de meeste wedstrijden winnen en dat verwacht men nu nog steeds.
Nou ja, het was allemaal kleinschaliger en dat was gewoon in alle opzichten prettiger. Kern is: Ajax was toen een voetbalvereniging. Nu is het een bedrijf. Niet alles uit die tijd was goed, helemaal niet - de FIOD-affaire, etc. Maar toch.
pi_34451255
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 11:37 schreef marsu het volgende:
Als Ajax dit jaar de Champions League wint, zijn ze toch automatisch geplaatst voor de volgende editie? Of was dit sinds vorig jaar veranderd, zoiets staat me vaag bij.
Ja, is ingevoerd na het gedoe met Liverpool dit seizoen.

Spijtig genoeg wint Ajax de CL niet.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34454282
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 16:40 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja, is ingevoerd na het gedoe met Liverpool dit seizoen.

Spijtig genoeg wint Ajax de CL niet.
Je kan het nog niet uitsluiten. Ze zitten er nog steeds in
pi_34456378
Danny moet blijven

Trainer straalt niks uit.
pi_34458213
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:20 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Over het algemeen mag de winnaar van de KNVB-beker het daaropvolgende seizoen ook meedoen.
bijdehandje

de knvb-beker bestaat niet meer
  donderdag 26 januari 2006 @ 03:32:47 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34470560
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 12:57 schreef Soul79 het volgende:

[..]

Dit verklaart de snelle neergang van het wonderteam van '95, niet (meer) de malaise 10 jaar later, vind ik.
[..]
Ik bedoelde ermee te zeggen dat door het gekloot met die contracten na de CL in 95 en het feit dat spelers veel jonger weggaan dan voorheen, het verval toen begonnen is, ze hebben met veel plak en vliegwerk geprobeerd er wat van te maken, lees; veel (verkeerde en dure) aankopen, veel komen en gaan van trainers, maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden en deze wond is nu zo groot dat hij alleen met een enorme chirugische ingreep genezen kan worden.

Wat mij betreft beginnen om de jeugdopleiding door te lichten en een 3 jaren plan opstellen om het eerste team weer op de rit te krijgen en niet met paniekaankopen succes op de korte termijn proberen te bewerksteligen.

Verder ben ik het wel met je eens en waar we het vooral over eens zijn is dat Ajax weer van tobclub naar topclub moet
  zondag 29 januari 2006 @ 15:20:17 #44
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_34581507
Kick. Danny moet weg.
pi_34582427
Danny ga nu eens weg, als je hart hebt voor de club zie je dat zelf ook wel in
pi_34583236
Danny brengt Ajax precies waar ik ze wil hebben. In de stront
pi_34583369
Tijd om de club te gaan saneren. Blind mag als eerste gaan.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_34583501
tvp
Hell To The Liars
pi_34583696
Onhoudbaar nu, doei Blind.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: