dat misschien ook maar het beste voor ajax, schoon schip maken.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Veel spelers blijven er niet over voor volgend jaar
Mooi zo.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Veel spelers blijven er niet over voor volgend jaar
Naar het vijandelijke strafschopgebied masg ik hopen.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:46 schreef King_of_Kool het volgende:
Waar gaat babel heen dan?
quote:Op zondag 29 januari 2006 15:20 schreef DeTolk het volgende:
Kick. Danny moet weg.
quote:Op zondag 29 januari 2006 22:44 schreef Cart_man het volgende:
http://img21.imageshack.us/img21/2158/0200xt.png
Wie kan dit morgen aan Blind geven bij de training?quote:SV Wassenaar, 3e klasse zaterdagvoetbal, zoekt voor het seizoen 2006/2007 een
trainer-coach voor haar selectie, 1e en 2e elftal.
Trainingsavonden op di-en donderdagavond en begeleiding op zaterdag.
Die hou ik liever hier in Grunn.quote:Op zondag 29 januari 2006 20:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Stekelenburg
Urby - Vermaelen - Maduro - Heitinga
Lindenbergh - Sneijder - Lindgren
Rosales - Huntelaar - Rosenberg
En het zal zich ook tegen Ajax keren: als Huntelaar hier mislukt, zal in de toekomst ieder Nederlands talent dat bij een subtopper speelt er voortaan wel voor passen om voor Ajax te kiezen.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:35 schreef NeoGenic1982 het volgende:
En zoals ik al in een eerder topic aangehaald heb, vind ik de keuze van Huntelaar dom geweest. Ajax is ziek, en sleurt Huntelaar mee. Deze jongen heeft zoveel potentie, en nu staat hij al 3 wedstrijden droog, wanneer stond hij 3 wedstrijden achter elkaar droog? De Ajaxsupporters zullen hier kwaad om zijn, maar Huntelaar had nooit naar Ajax moeten gaan, ook al vind hij het een mooie club, Ajax is Ajax al jaren niet meer. Hij schiet er 17 in bij Heerenveen, bij Ajax niks. Doordat hij naar Ajax is gegaan zal hij op een zijspoor belanden, bij een ander team zoals PSV was hij beter af geweest, Huntelaar was op weg op één van europa's beste spitsen te worden, maar dat zal hem niet lukken bij Ajax, ze zien het nu dat 1 scorende spits nog niet zorgt voor een doelpunten machine.
Er is gewoon één oplossing bij ajax, en dat is schoon schip maken, beginnen met het bestuur en de technische staf. Daarna het spelersmateriaal, alle rotzooi weg, weg met die buitenlanders. Welke clubs staan bovenaan? De clubs met de meeste buitenlanders presteren het slechts voor hun doen, Roda JC en Ajax hebben de meeste buitenlanders in de selectie, en beiden presteren ze onder de maat. Dat is geen dip meer. Ze moeten een team kunnen vormen, en het werkt gewoon niet. Ze kunnen de beste spelers van bepaalde landen aantrekken maar dat maakt t nog geen team.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef Soul79 het volgende:
[..]
En het zal zich ook tegen Ajax keren: als Huntelaar hier mislukt, zal in de toekomst ieder Nederlands talent dat bij een subtopper speelt er voortaan wel voor passen om voor Ajax te kiezen.
vele jonge talenten in Nederland hebben de afgelopen 10 jaar al niet voor Ajax gekozen maar zit zal niet helpen. Maar een nieuwe trainer zal Huntelaar wel gewoon centraal voorin neerzetten en dan gaat hij gewoon veel scoren.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:43 schreef Soul79 het volgende:
[..]
En het zal zich ook tegen Ajax keren: als Huntelaar hier mislukt, zal in de toekomst ieder Nederlands talent dat bij een subtopper speelt er voortaan wel voor passen om voor Ajax te kiezen.
Voor de andere clubs wel ja....quote:Op maandag 30 januari 2006 08:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zou hem handhaven, hij doet toch goed werk!
Ben het helemaal met je eensquote:Op maandag 30 januari 2006 08:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik zou hem handhaven, hij doet toch goed werk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |