Nee, ik denk niet dat hij ontslagen zal worden. Dat kan het bestuur niet maken omdat dan juist, na Olsen, Wouters en Adriaanse zo pijnlijk aan het licht zal komen dat de problemen wellicht toevallig heel misschien wel op bestuursniveau liggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wedstrijd tegen Feyenoord zou wel de laatste kans zijn voor Blind denk ik.
De problemen liggen niet op bestuursniveau, die hebben namelijk helemaal niks te maken met de werkomstandigheden en de voetbaltactiek/prestaties.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef Soul79 het volgende:
Nee, ik denk niet dat hij ontslagen zal worden. Dat kan het bestuur niet maken omdat dan juist, na Olsen, Wouters en Adriaanse zo pijnlijk aan het licht zal komen dat de problemen wellicht toevallig heel misschien wel op bestuursniveau liggen.
Bij al die trainers had ik ook niet het gevoel dat het aan hen lag.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:48 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat hij ontslagen zal worden. Dat kan het bestuur niet maken omdat dan juist, na Olsen, Wouters en Adriaanse zo pijnlijk aan het licht zal komen dat de problemen wellicht toevallig heel misschien wel op bestuursniveau liggen.
Ik zou zeggen van wel. Indirect, maar niet minder verwoestend. Zeker, Blind zou het beter kunnen doen, net als Olsen, Wouters, Adriaanse en Koeman het beter hadden kunnen doen. Maar de oorzaken voor de malaise liggen dieper en zijn fundamenteler van aard.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:49 schreef twi het volgende:
[..]
De problemen liggen niet op bestuursniveau, die hebben namelijk helemaal niks te maken met de werkomstandigheden en de voetbaltactiek/prestaties.
Ik vond Wouters ook niet goed. Maar goed, dat Blind ook schuld heeft aan de malaise doet niets af aan het feit dat er veel meer dingen fundamenteel fout zitten bij Ajax. Blind slachtofferen lost die problemen niet op, maar verbloemt ze alleen.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:50 schreef pfaf het volgende:
[..]
Bij al die trainers had ik ook niet het gevoel dat het aan hen lag.
Sterker nog, naast het ontslag van Gullitis dit een van de eerste keren dat ik vind dat er überhaupt een trainer debet heeft aan de malaise.
Dat weet ik ook wel, het is niet voor niets al bijna 10 jaar bagger. Maar het is een begin, want ontkennen dat Blind een tactisch onbenul is, helpt ons ook niet verder...quote:Op zondag 29 januari 2006 16:56 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik vond Wouters ook niet goed. Maar goed, dat Blind ook schuld heeft aan de malaise doet niets af aan het feit dat er veel meer dingen fundamenteel fout zitten bij Ajax. Blind slachtofferen lost die problemen niet op, maar verbloemt ze alleen.
Wel een zooitje achtergelaten. Niet alleen zijn schuld maar toch.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
Koeman was gewoon een goede trainer, dat blijkt maar weer eens. Onder hem heeft Ajax gewoon het meest gewonnen van de laatste trainers.
quote:Op zondag 29 januari 2006 17:01 schreef HeatWave het volgende:
Blind lijkt wel gewoon Koeman te zijn met krullen soms
Wat des te onbegrijpelijker is als je bedenkt dat hij dat als speler juist als geen ander kon: een wedstrijd LEZEN. Misschien is hij gewoon nog te onervaren om het ook als trainer te kunnen.quote:.. vage opstellingen, rare wissels... totaal geen analytisch vermogen TIJDENS de wedstrijd.
Eens, wie anno 2005 met Charisteas, Rosenberg, Rosales en Huntelaar in 1 voorhoede aan komt zetten heeft ergens iets gemist.quote:Op zondag 29 januari 2006 16:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, het is niet voor niets al bijna 10 jaar bagger. Maar het is een begin, want ontkennen dat Blind een tactisch onbenul is, helpt ons ook niet verder...
Ik hoop dat de nadruk op het woordje 'nog' mag komen te liggen.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
Een goede ruiter is nog geen goed paard.
Wordt Blind bereden door de spelers dan?quote:Op zondag 29 januari 2006 17:30 schreef methodmich het volgende:
Een goede ruiter is nog geen goed paard.
He ja, het moet andersom zijnquote:Op zondag 29 januari 2006 17:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wordt Blind bereden door de spelers dan?
Dan is ie niet te benijden.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wordt Blind bereden door de spelers dan?
Kijk eens in welk topic je bent, domme drolquote:Op zondag 29 januari 2006 17:38 schreef versteegrob het volgende:
Feyenoord is lekker op dreef, nu al 3-0
Dat vindt hij leuk om te melden hier.quote:Op zondag 29 januari 2006 17:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Kijk eens in welk topic je bent, domme drol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |