abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 januari 2006 @ 09:24:55 #126
74737 NeoGenic1982
Welcome back Mr. Anderson
pi_34605314
quote:
Op maandag 30 januari 2006 00:47 schreef rubbereend het volgende:

[..]

vele jonge talenten in Nederland hebben de afgelopen 10 jaar al niet voor Ajax gekozen maar zit zal niet helpen. Maar een nieuwe trainer zal Huntelaar wel gewoon centraal voorin neerzetten en dan gaat hij gewoon veel scoren.
En de hoeveelste trainer wordt dit dan? Het is makkelijk om altijd de trainer de schuld te geven, wat er bij Ajax aan de hand is kan Danny Blind niks aan doen, Ajax zakt alleen maar verder weg en die trend is al ingezet voordat er ooit aan Danny gedacht is als trainer. Haal maar een nieuwe trainer, zie je misschien weer een opleving, met een beetje geluk een kampioenschap maar daarna gaat het toch weer berg af.
pi_34605381
quote:
Op maandag 30 januari 2006 09:24 schreef NeoGenic1982 het volgende:

[..]

En de hoeveelste trainer wordt dit dan? Het is makkelijk om altijd de trainer de schuld te geven, wat er bij Ajax aan de hand is kan Danny Blind niks aan doen, Ajax zakt alleen maar verder weg en die trend is al ingezet voordat er ooit aan Danny gedacht is als trainer. Haal maar een nieuwe trainer, zie je misschien weer een opleving, met een beetje geluk een kampioenschap maar daarna gaat het toch weer berg af.
Je moet toch ergens beginnen ?
  maandag 30 januari 2006 @ 09:44:37 #128
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34605620
quote:
Op maandag 30 januari 2006 09:30 schreef Robar het volgende:

[..]

Vind ik ook, hij bakt er echt niets van en heeft tijd genoeg gehad
pi_34606021
quote:
Op maandag 30 januari 2006 09:07 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Voor de andere clubs wel ja....
Hoeveel topics had koeman??? 5??
5 inderdaad. En Koeman stapt op bij Ajax als afsluiter, geloof ik

Danny Blind
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 30 januari 2006 @ 10:11:44 #130
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_34606111
Danny moet blijven !
pi_34607084
quote:
Op maandag 30 januari 2006 10:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Danny moet blijven !
Kopen?

maandag 30 januari 2006 @ 11:01:31 #132
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_34607186
ik begin overstag te raken dat Blind een stap terug moet doen en een ervaren trainer er neer moet zetten.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 30 januari 2006 @ 11:10:16 #133
70881 Abe_Lenstra
Terug op het oude nest....
pi_34607360
Okee, als AZ-fan hoop ik natuurlijk dat Blind nog lang moge aanblijven.

Maar even een hart onder de riem hier: Mijn Doemscenario is dat Ajax gewoon 5e wordt en AZ 2e op doelsaldo achter PSV. Vervolgens beginnen we dus gewoon weer op 0. De competitie kan de prullebak in.

Ajax speelt in de arena z'n beste wedstrijd van het jaar en verslaat AZ met 3-0. Thuis in De Hout komen we niet verder dan 1-0 en Ajax gaat door en slaagt via 2 gelijke spelletjes tegen FC Groningen zich alsnog te plaatsen voor de Voorronde Championsleague.

Die Play Offs zijn voor jullie gemaakt, jongens!!
pi_34607487
Bij Studio Voetbal zeiden ze gisteren dat Perez eind van seizoen naar Ajax kwam, moest de nieuwe leider worden?

Nou vind ikzelf dat Perez ook niet echt de magnifieke voetballer is waarop Ajax ligt te wachten... de nieuwe linksbuiten? verder zal er toch echt een spits verhuurd/verkocht moeten worden. (Voorlopig niet Charisteas deze doet het nog het beste )

Probleem ligt verder echt niet aan de trainer (alhoewel ik denk dat Ajax, Danny Blind dit seizoen laat uitzingen om volgend seizoen een nieuwe trainer aan te stellen) hij is nog te onervaren!
  maandag 30 januari 2006 @ 11:24:17 #135
70881 Abe_Lenstra
pi_34607634
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:16 schreef DaYwALKuR het volgende:
Bij Studio Voetbal zeiden ze gisteren dat Perez eind van seizoen naar Ajax kwam, moest de nieuwe leider worden?

Nou vind ikzelf dat Perez ook niet echt de magnifieke voetballer is waarop Ajax ligt te wachten... de nieuwe linksbuiten? verder zal er toch echt een spits verhuurd/verkocht moeten worden. (Voorlopig niet Charisteas deze doet het nog het beste )

Probleem ligt verder echt niet aan de trainer (alhoewel ik denk dat Ajax, Danny Blind dit seizoen laat uitzingen om volgend seizoen een nieuwe trainer aan te stellen) hij is nog te onervaren!
Als Ajax Perez wil hebben en ze zijn bereid om zijn pas verlengde contract af te kopen dan zou ik zeggen:

Strik erom en !

Kijken of hij net zo belangrijk wordt als Lindenbergh

Perez is een goede voetballer en voor AZ erg belangrijk maar ik denk niet dat hiij voor ons onvervangbaar zou zijn. En ik gun Perez gerust nog een paar jaartjes afbouwen in de luwte bij een middenmoter . Hij schijnt sowiezo warme gevoelens voor Ajax te hebben. Echte clubliefde zie je niet veel meer
  maandag 30 januari 2006 @ 11:31:32 #136
131800 Tarado
capô de fusca
pi_34607812
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:24 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Als Ajax Perez wil hebben en ze zijn bereid om zijn pas verlengde contract af te kopen dan zou ik zeggen:

Strik erom en !

Perez is een goede voetballer en voor AZ erg belangrijk maar ik denk niet dat hiij voor ons onvervangbaar zou zijn. En ik gun Perez gerust nog een paar jaartjes afbouwen in de luwte bij een middenmoter . Hij schijnt sowiezo warme gevoelens voor Ajax te hebben. Echte clubliefde zie je niet veel meer
ik begrijp eerlijk gezegd ook niet wat Ajax moet met de middelmaat van subtoppers, die van Geel heeft Willem II naar de subtop gebracht samen met Co en met AZ hetzelfde, maar dat is nog geen top.
  maandag 30 januari 2006 @ 11:34:47 #137
70881 Abe_Lenstra
pi_34607910
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:31 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik begrijp eerlijk gezegd ook niet wat Ajax moet met de middelmaat van subtoppers, die van Geel heeft Willem II naar de subtop gebracht samen met Co en met AZ hetzelfde, maar dat is nog geen top.
Oh de ironie is bijna schrijnend
pi_34607949
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:24 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Strik erom en !

Met deze reactie doe je in ieder geval wel het IQ van de persoon op je avatar eer aan.
Perez is gewoon een beregoede voetballer en zou bij elke Nederlandse topclub een aanwinst zijn.
  maandag 30 januari 2006 @ 11:41:28 #139
70881 Abe_Lenstra
pi_34608120
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:35 schreef Robar het volgende:

[..]

Met deze reactie doe je in ieder geval wel het IQ van de persoon op je avatar eer aan.
Perez is gewoon een beregoede voetballer en zou bij elke Nederlandse topclub een aanwinst zijn.
Nou, da's nou weer nergens voor nodig dacht ik

Tuurlijk is Perez een hele goede voetballer maar dat is Lindenbergh ook. Verder is het gewoon een feit dat Perez graag naar Ajax wil. Sommigen zeggen zelfs dat het al rond is.

Eerlijk gezegd begrijp ik de denigrerende opmerking over mijn vermeend iq hier niet zo
pi_34608452
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:41 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Nou, da's nou weer nergens voor nodig dacht ik

Tuurlijk is Perez een hele goede voetballer maar dat is Lindenbergh ook. Verder is het gewoon een feit dat Perez graag naar Ajax wil. Sommigen zeggen zelfs dat het al rond is.

Eerlijk gezegd begrijp ik de denigrerende opmerking over mijn vermeend iq hier niet zo
Ik vind het nogal vreemd dat je zo praat over een speler die zo veel waarde heeft en heeft gehad.
Je wil me iets te graag van hem af, ik zou zo een speler niet graag zien gaan.
Ik heb uberhaupt een hekel aan mensen die goede voetballers afkatten, alleen omdat ze naar een andere club gaan, dat zie je ook zo vaak bij spelers van Ajax. Dan opeens zijn spelers niet goed genoeg en moeten ze maar lekker weg gaan.

Goed, ik was misschien een beetje hard in mijn opmerking, maar ik snap dat soort uitspraken gewoon niet.
  maandag 30 januari 2006 @ 12:04:21 #141
70881 Abe_Lenstra
pi_34608863
quote:
Op maandag 30 januari 2006 11:52 schreef Robar het volgende:

[..]

Ik vind het nogal vreemd dat je zo praat over een speler die zo veel waarde heeft en heeft gehad.
Je wil me iets te graag van hem af, ik zou zo een speler niet graag zien gaan.
Ik heb uberhaupt een hekel aan mensen die goede voetballers afkatten, alleen omdat ze naar een andere club gaan, dat zie je ook zo vaak bij spelers van Ajax. Dan opeens zijn spelers niet goed genoeg en moeten ze maar lekker weg gaan.

Goed, ik was misschien een beetje hard in mijn opmerking, maar ik snap dat soort uitspraken gewoon niet.
Ik kat Perez niet af hoor en ik wil zeker niet van hem af. Ik heb Perez altijd verdedigd tegenover andere supporters in de periodes dat iedereen klaagde dat hij niet meeverdedigde etc. Ik vind het alleen niet getuigen van realiteitszin om Perez in deze situatie (De Deen is al over de 30) ten koste van alles te behouden zeker als Perez zelf graag weg wil naar Ajax.

Z'n opvolger staat al te trappelen om te beginnen bij AZ.

Ik geef alleen wat steekjes richting Ajax
pi_34609013
quote:
Op maandag 30 januari 2006 12:04 schreef Abe_Lenstra het volgende:

[..]

Ik kat Perez niet af hoor en ik wil zeker niet van hem af. Ik heb Perez altijd verdedigd tegenover andere supporters in de periodes dat iedereen klaagde dat hij niet meeverdedigde etc. Ik vind het alleen niet getuigen van realiteitszin om Perez in deze situatie (De Deen is al over de 30) ten koste van alles te behouden zeker als Perez zelf graag weg wil naar Ajax.

Z'n opvolger staat al te trappelen om te beginnen bij AZ.

Ik geef alleen wat steekjes richting Ajax
Hehe, die steekjes kan ik begrijpen, zou ik ook doen
Maar als je het in dat licht stelt, dan begrijp ik het
  maandag 30 januari 2006 @ 12:51:10 #143
119078 McCarthy
communistenjager
pi_34610096
quote:
Op zondag 29 januari 2006 23:35 schreef NeoGenic1982 het volgende:
En zoals ik al in een eerder topic aangehaald heb, vind ik de keuze van Huntelaar dom geweest. Ajax is ziek, en sleurt Huntelaar mee. Deze jongen heeft zoveel potentie, en nu staat hij al 3 wedstrijden droog, wanneer stond hij 3 wedstrijden achter elkaar droog? De Ajaxsupporters zullen hier kwaad om zijn, maar Huntelaar had nooit naar Ajax moeten gaan, ook al vind hij het een mooie club, Ajax is Ajax al jaren niet meer. Hij schiet er 17 in bij Heerenveen, bij Ajax niks. Doordat hij naar Ajax is gegaan zal hij op een zijspoor belanden, bij een ander team zoals PSV was hij beter af geweest, Huntelaar was op weg op één van europa's beste spitsen te worden, maar dat zal hem niet lukken bij Ajax, ze zien het nu dat 1 scorende spits nog niet zorgt voor een doelpunten machine.
volledig mee eens.
Heb er ook nooit iets van gesnapt. Hoorde wel dat Rosenberg in het clubblad zei niet veel te moeten hebben van Huntelaar. Heeft iemand dat letterlijk gequote ergens?
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_34622585
Zal Blind nog kunnen genieten van Stam?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_34622693
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zal Blind nog kunnen genieten van Stam?
Niet als hoofdcoach van Ajax 1.
pi_34622793
Als Grygera voor 4 miljoen in de zomer weggaat schiet je er per saldo niks mee op
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 30 januari 2006 @ 19:43:36 #147
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_34623036
quote:
Op maandag 30 januari 2006 09:30 schreef Robar het volgende:

[..]

het bestuur
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_34623128
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Grygera voor 4 miljoen in de zomer weggaat schiet je er per saldo niks mee op
Juist wel, hij is een uitstekende vervanger voor de logge Tsjech. Ze kunnen toch niet naast elkaar in het centrum. Grygera als rechtsback zou wel kunnen.
pi_34623944
Komt Jaap zijn positie redden of is hij in juli al weg, is nu de vraag?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34624324
quote:
Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef marsu het volgende:

[..]

Juist wel, hij is een uitstekende vervanger voor de logge Tsjech. Ze kunnen toch niet naast elkaar in het centrum. Grygera als rechtsback zou wel kunnen.
Gtygera kan nog wel voor geld verkocht worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')