Misschien moeten we er eens zo'n Wiky de Viking-ding van maken of zo. Of hoe heet datquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:48 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Het is idd best een bewerkelijke OP.
Nope geen sushi. Geen niks nada noppesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ja... jij had vast last van de problemen bij HS?
Toen ik DH uit ging werd iedereen voor R'dam via Gouda gestuurd...
Geen zelfgedraaide sushi dus?
Bye babe, niet met de trein gaan!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
Da's mooi balen dan!
* Brighteyes is er nu vandoor. Tot later.
Hee, ben je op dezelfde dag jarig als mijn (v)echtgenoot.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:15 schreef Oblivion het volgende:
Er is er 1 jarig, Hoera, Hoera!![]()
Gefeliciteerd dude.... En een fijn avond verder!
zet em als .txt bestand ergens neer op internet en verwijs er naar in de OP.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien moeten we er eens zo'n Wiky de Viking-ding van maken of zo. Of hoe heet dat![]()
Ik heb het boek zondagochtend uit de keuken gehaald en het lekker in bed zitten doorlezen. Goede receptenquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:04 schreef Shark.Bait het volgende:
oja... beetje vergeten en laat enzo
Nog gefeliciteerd Dude!![]()
(en alleen omdat jij het bent)
*handjeschudt*
Als je nog een leuk recept uit het boek onder de knie hebt gekregen, kom ik wel langs om em te proeven
Louter hot?quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb het boek zondagochtend uit de keuken gehaald en het lekker in bed zitten doorlezen. Goede receptenHet zit nu inmiddels al in een verhuisdoos, maar in Groningen ga ik er mee aan de slag. Komen proeven is verplicht!
Voor de niet-ingewijden: van Sharkie kreeg ik een kookboek met louter hotte recepten cadeau [afbeelding]
Louter hotquote:
dealquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb het boek zondagochtend uit de keuken gehaald en het lekker in bed zitten doorlezen. Goede receptenHet zit nu inmiddels al in een verhuisdoos, maar in Groningen ga ik er mee aan de slag. Komen proeven is verplicht!
Klopt!quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:29 schreef bankrupcy het volgende:
Waarom is het vierde woord in de OP DHZ? moe da nie K&W wordu?
En Duderinnetje, hoe kom je aan 58 post per dag..... gemiddeld? Heeft u geen leven?
Maar Shark daar staat dat de foto's na 90 dagen weer verdwijnen. Wil dat dan zeggen dat we kruisjes krijgen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:48 schreef Shark.Bait het volgende:
Fok! foto uploader
misschien ook handig voor jullie? Hij resized nl automagisch naar 550 pixels....
is geloof ik van de fok! user huiz (maar dat weet ik niet zeker)
Ga je me vertellen dat klussen zo lang duurt? Stelletje slakkenquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar Shark daar staat dat de foto's na 90 dagen weer verdwijnen. Wil dat dan zeggen dat we kruisjes krijgen?
Want dan is het voor de langlopende topics weer niet handig.
Weer zo'n kwaliteitspost van Dude![]()
Wij zijn slowklussers hierquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:57 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ga je me vertellen dat klussen zo lang duurt? Stelletje slakken![]()
ja, de foto's worden dan idd weer weggehaald, en dat kan idd niet altijd uitkomen...vandaar het "misschien" in mijn originele post
Hey! Ik denk gewoon na over wanneer ik mijn sleutels vergeet.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:43 schreef stinkie het volgende:
Als ik mijn sleutels vergeet staat er natuurlijk net niet een raam open nog ergens he
Hoe staat het met jullie huis?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 10:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Goede oplossing Obli!
* Klein houden die kids hoor! Niet teveel spinazie en zo![]()
Donderdag!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hoe staat het met jullie huis?
Morgen is het zover?
Ik ga half-half in Groningen wonen. En dan ook nog half bij Arty en de-nachten-voor-de-werkdagen in het lege nieuwe huis, want om half negen geef ik mijn eerste college en ik moet dan om 7 uur op de treinquote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
Maar dan ga jij dus wel deze week al in Groningen wonen? Voor die baan?
Of blijf je nog even in het Haagse?
En je poesjes? Heb je al bedacht hoe je dat gaat doen?
Ga ik donderdag wel even maken natuurlijk!!quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:59 schreef Oblivion het volgende:
Klinkt spannend dude!
Hebbie ook een eigen topic?![]()
Ochquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:16 schreef clauwheee het volgende:
Spannend Dude!
Hier schiet het voor geen meter op met zoeken enzo
Precies, wij bellen overal gelijk achteraan, maar zoals gisteren ook, gelijk gebeld, gingen er al 12 kijken en stonden er al 20 op een wachtlijst. Nou, laat dan maar....en de prijzen worden inderdaad ook steeds hoger. De moed zakt me echt in de schoenen zo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Och
Jullie komen niets leuks meer tegen, of vliegen ze voor jullie neus weg?
Onze eigen woning zou al niet eens meer betaalbaar voor ons zijn inmiddels (acht maanden na aankoop). De prijzen van dezelfde soort woningen in de straat stijgen met de week lijkt wel. En één huis verderop stond er een kopie van onze woning te koop en toen Arty hem even wilde laten zien op Funda was 'ie al weer weg en verkocht. Het is een absurde huizenmarkt in dat segment in GrunIk ben blij dat we niet meer zoekende zijn eerlijk gezegd
![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Precies, wij bellen overal gelijk achteraan, maar zoals gisteren ook, gelijk gebeld, gingen er al 12 kijken en stonden er al 20 op een wachtlijst. Nou, laat dan maar....en de prijzen worden inderdaad ook steeds hoger. De moed zakt me echt in de schoenen zo.
*mooi*quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:41 schreef Brighteyes het volgende:
<sleutel-vergeet-verhaal>
Wij gaan dat denk ik nu ook doen, om nog kans te maken om binnen 10 jaar iets te vindenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Het was de (enige) reden waarom wij een makelaar hebben ingeschakeld. Makelaars hebben eerder toegang tot de informatie dat er iets te koop gaat staan en het kantoor meldde ons dan al automatisch aan als het iets voor ons leek (en dan daarna belden ze ons vaak pas. Zo veel haast moesten ze maken).
Doen hoor. Tuurlijk doe je het liever zelf en ergens is het onuitstaanbaar dat je wel een makelaar móet nemen, maar het is gewoon niet anders.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij gaan dat denk ik nu ook doen, om nog kans te maken om binnen 10 jaar iets te vinden![]()
Inderdaad, BE, bloedirritant!
Mjah...euh...ik zoek nog wel ff verderquote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Tenminste, als je het soort huizen in het soort wijken zoekt zoals wij en jullie doen. In Beijum heb je zo een eensgezinswoning voor de helft van dat geld hoor![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:36 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Mjah...euh...ik zoek nog wel ff verder
quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Vandaag gaat het gebeuren! Onze klusmuts krijgt ein-de-lijk de sleutel van haar liefdesnestje in Groningen!
Ik wacht, en wachtquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wel tien!
Topicje volgt, even de foto's bekijken
Erg is dat hè!quote:
Jij vlegel!quote:Op donderdag 2 februari 2006 14:49 schreef bankrupcy het volgende:
Niet moeilijk doen, gewoon allemaal plaatsen. De kinky foto's ook.
OMG Heb ik dat gezegd?
Foei!quote:Op zondag 5 februari 2006 18:15 schreef Vonkenboer het volgende:
Prachtig huisje !; maar die wc en badkamer daar mag wat mij betreft de sloophamer wel ingezet worden
En dat als onze enige echte klusmodquote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Btw... Obli! Mag ik nog even met terugwerkende kracht nogmaals een dikke vettedoen voor je afgetimmerde zolder!
Wij zijn dus bezig met knieschotten maar het ziet er echt niet uit!![]()
Alles echt super schots en scheef enzo.
![]()
Ja hallo en wat ben ik? Meubilair of zo?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:33 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
En dat als onze enige echte klusmod![]()
Kijk, en dat heeft deze andere echte klusmod toch maar mooi even gedaan hè?quote:Op maandag 13 februari 2006 19:11 schreef de_priester het volgende:
Drainage aanleggen
kan iemand even off topic kek verwijderen?
rellen doen ze maar in onz
Graag gedaan eerwaarde vader.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:00 schreef de_priester het volgende:
thnx duderin
quote:Op maandag 13 februari 2006 20:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hallo en wat ben ik? Meubilair of zo?![]()
quote:Op maandag 13 februari 2006 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Btw... Obli! Mag ik nog even met terugwerkende kracht nogmaals een dikke vettedoen voor je afgetimmerde zolder!
Hebben jullie geen waterpas gebruikt?quote:
Wij zijn dus bezig met knieschotten maar het ziet er echt niet uit!![]()
Alles echt super schots en scheef enzo.
![]()
Jij bent onzequote:Op maandag 13 februari 2006 23:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is een ontwijkend antwoord Vonkie![]()
Helpt het als ik zeg dat stinkie het eigenlijke werk gedaan heeft?quote:Op maandag 13 februari 2006 17:33 schreef Vonkenboer het volgende:
En dat als onze enige echte klusmod![]()
Eh jawel... maar dan nog sluit het neit aan zo hier ende daar. Beetje vage constructie gebruikt.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:15 schreef Oblivion het volgende:
Hebben jullie geen waterpas gebruikt?
niks mis met die constructie, die balken staan als een huis, zijn die rottige platen die jij wildequote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh jawel... maar dan nog sluit het neit aan zo hier ende daar. Beetje vage constructie gebruikt.
Maar goed, het moet anders, want hier zijn we niet echt gelukkig mee. Alleen nog even bedenken hoe.
Heb je een foto?quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh jawel... maar dan nog sluit het neit aan zo hier ende daar. Beetje vage constructie gebruikt.
Maar goed, het moet anders, want hier zijn we niet echt gelukkig mee. Alleen nog even bedenken hoe.
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:54 schreef stinkie het volgende:
niks mis met die constructie, die balken staan als een huis, zijn die rottige platen die jij wilde
Alleen van halverwege.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:57 schreef Oblivion het volgende:
Heb je een foto?
ik denk dat de elektra nog wel van die balk afgehaald worden (toch, zou wel zo netjes zijn)quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:44 schreef arithaterhorst het volgende:
Waarom hebben jullie de knieschotten niet tot over de gording laten lopen, en meteen de electra netjes weggewerkt? of zijn de kabels inbouwkabels die niet zo 123 te verlengen zijn?!
Verder zou ik ook met een plintje aan de onder en bovenkant werkenquote:Op woensdag 15 februari 2006 18:44 schreef arithaterhorst het volgende:
Maar als hetgeen waar je het over hebt de bovenkant van de plaat is die een beetje scheef loopt: beetje gips ertussen doen om het mooi af te werken (ook tussen de naden).![]()
Als je het niet wilt schilderen zou je altijd nog een plintje aan de bovenkant erop kunnen zetten. Iets zagen dat het echt helemaal netjes aansluit is best lastig, zeker met een schuine wand, en wij kiezen er vaak voor dat we het of dichtstucken of er een plintje tegen zetten. Gewoon omdat je 4x zo snel klaar bent dan.
Constructie op zich vind ik niet vaag. Komen er nog staanders? Wij maakten aan de onderkant een balk, daar zetten we om de 40 cm een staander tegenaan, die dan voor de gording liep zodat je de staander aan de gording kunt vastzetten. Daar tegenaan OSB en gips (is dan 2 cm dik die muur). In mijn topic staan volgens mij nog wel foto's van zo'n constructie, mocht je interesse hebben.
Zo simpel vind ik dat nog niet klinken eerlijk gezegdquote:Op woensdag 15 februari 2006 19:28 schreef Gurb het volgende:
[..]
ik denk dat de elektra nog wel van die balk afgehaald worden (toch, zou wel zo netjes zijn)
[..]
Verder zou ik ook met een plintje aan de onder en bovenkant werken
gewoon een 2" en 3" op de grond, en eentje schuingezaagd tegen de balk (zodat de voorkant netjes recht is) hiertussen schroef je om de 40 cm een 2" en 3" verticaal.
Dan beplating ertegenaan, elektra erachter wegwerken en inbouwen, plintjes rondom erop, evt kleurtje geven, en klaar
Wat een k*tklus Be.quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
Zo ziet het er dus dicht uit:
[...]
We zitten nu te denken aan Louvredeurtjes ophangen ipv de luiken, dan heb je minder last van diepteverschil. Denken we...
Vonkie? Ik heb je deskundigheid nodig: Dude & Arty's nieuwe Parkplatzquote:
Dat is waar!quote:Op woensdag 15 februari 2006 23:38 schreef Brighteyes het volgende:
't smokkelt makkelijker.En dan kan je het erop gooien dat die niet recht (of scheef) te zagen zijn.
![]()
![]()
Iig heb je dan geen geklooi met die magneetjes die ook weer allemaal 'gesteld' moeten worden.
Nee, maar we moeten het gewoon nog eens even goed overdenken en bekijken.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 09:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet niet of die latjes door stinkie's ballotage komen hoor...
Nee, nog niet aan toegekomen! Moet ik even voor gaan zitten en in de OP wat foto's overnemen enzo. Ren nu alleen maar als een kip zonder kop rond en probeer 1000 dingen tegelijk te doen. Ben nu even in Den Haag voor wat laatste dingetjes en morgen wordt de vloer gelegd dus Arty is in Groningen nog wat dingen aan het doen en... en...quote:Op zondag 19 februari 2006 11:23 schreef Brighteyes het volgende:
Dude? Heb je nog geen nieuw topic? Of kijk ik erover heen?
Ja volgend weekend.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
As weekend gaan jullie over toch?
Wat gaat dat dan achterlijk snel he! Eerst heb je nog maaaanden en nu ineens is het zo ver en heb je tijd te kort!![]()
Ja maar ik ben maar zo zelden in Den Haag, dat ik dat wel echt eerder moest inplannen. 's Avonds even wat dozen vullen kan immers niet met die afstand.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:01 schreef Brighteyes het volgende:
Het meeste inpakwerk bij mij heb ook steeds pas in de laatste paar dagen gedaan hoor. Het werkte anders toch ook niet voor mij...
Ik zo denken: schaatsen kijken... zijn de sportwinkels nog open dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:25 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, nog geen foto's. Dat zal ik van de week wel even doen voor we verder gaan. Maar ik wilde schaatsen kijken. Dus even geen tijd voor foto's.
En nu... *klik*
Ja, dat hoorde ik toen ik mijn studenten heel streng vroeg of ze wel het nieuws goed bijhielden als journalisten in spé. Riepen ze: "Ja wat erg van Timmer hè?" Ik: "Inderdaad! Poehpoeh! Nou, tsjonge!" (quote:Op zondag 19 februari 2006 23:37 schreef Brighteyes het volgende:
Dus je weet niet eens dat 'ze' van de week gediskwalificeerd werdmaar dat 'we' nu vanavond Goud gewonnen hebben?
![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O die!![]()
Gefeliciteerd![]()
Hardloopster?
De seksmaniak!!quote:
Hij gaat nu de vuilnisbak in; toedeledokiequote:Op maandag 20 februari 2006 22:14 schreef Marsepein het volgende:
Ik heb hier het Siematic keuken ideenboek liggen. Omdat we ergens anders de keuken hebben gekocht, is die over ... zeg maar.
Iemand interesse tegen verzendkosten?
Nee wacht....!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:18 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Hij gaat nu de vuilnisbak in; toedeledokie![]()
Boek kostte 10 euro, dus ik dacht ff aan de medeklussertquote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee wacht....!
GarpjeWel goed dat je het hier nog even vroeg
![]()
Maak een topic!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:42 schreef DutchTrain het volgende:
Ik ben vorige week in het Vitra Design museum geweest in Weil am Rhein (waar? nou net boven Basel dus). Van de buitenkant staat er hier wat leuke foto's, maar ik heb ook wat foto's van de binnenkant van het museum. Wellicht leuk voor de K&W'ers die eens wat anders willen zien dan IKEA
Vraag is of ik er een apart topic van zal maken waarin nog verder gepraat kan worden over Vitra Design of dat ik het hier in de SC zal posten?
[afbeelding]
Allemaalquote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:18 schreef Gurb het volgende:
is dat een winkel, of een museum / galerij?
Meer info: http://www.vitra.de/products/default.asp?lang=nl_nlquote:Vitra stelt zich als doel meubelen van hoge kwaliteit te ontwikkelen en te vervaardigen - meubelen die stimuleren, motiveren en inspireren en die tegelijkertijd comfort, veiligheid en de noodzakelijke steun aan het lichaam bieden. Onze producten komen tot stand in nauwe samenwerking met internationaal vermaarde ontwerpers.
Bron: http://www.showstudio.com/shelf/toolkit.htmlquote:In the 1970s these types of luxury good were sold under the heading 'for the man who has everything'. If you own a similar presentation pack of boys' toys -in this case, a toolkit in a classic Prada black nylon wallet- the chances are that it was the woman (or man) in your life that bought it.
This isn't necessarily because thirty years on, men no longer need an excuse for their conspicuous, fashionable consumption. It is more that someone in actual need of a practical commodity such as tools -and prepared to pay a sizeable sum for them- would most likely prioritise their function over their appearance. Investing in such brands as Stanley or Draper, DIY enthusiasts pay for their durability and the power wielded by their efficient design. In contrast, the Prada Tool Kit triumphs in style over content.
The handy among you might clock that these are not the, er, sharpest tools in the kit. Yet to a fashion enthusiast, they are the very quintessence of cool, restrained styling. The handle of each piece is enveloped in a fine, chocolate leather coating. Surely easier to hold, no? If not, they certainly look exquisitely elegant, each marked with a 'Prada' blindstamp and slotted into their respective sleeves, standing there like a handsome choir.
Like the new Prada chess set (pictured), the tool kit is fashioned to be rolled up like a set of professional knives or make-up brushes and fastened with a satisfyingly robust silver buckle. In this sense, the kit occupies the more feminine world of cooking or grooming than the butch arena of your average suburban garage. Something to be exhibited, rather than used, the Prada Tool Kit embodies the spirit of fashion giving over the mundane reality of everyday, private consumption.
Geil!quote:Op zondag 12 maart 2006 08:08 schreef Saabmobiel het volgende:
Sla ik gisteren een woonblad open, valt mijn oog op het volgende.
Een gereedschapset van Prada...![]()
[afbeelding]
En hij wordt nog verkocht ook.. voor $ 700,-
[..]
Bron: http://www.showstudio.com/shelf/toolkit.html
Natuurlijk is dit wel het (dure) excuus om je modebewuste vriend/vriendin aan het klussen te krijgen![]()
quote:
Zoek ik vast even uit welke overall ik aan ga doenquote:Op maandag 13 maart 2006 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
Is goed! Ik ga even wat vluchten uitzoeken.
Moeilijk moeilijk....quote:Op maandag 13 maart 2006 11:26 schreef Brighteyes het volgende:
Nee ja jemig...
Oh trouwens... wat denk jij?
afbeelding
Die halfhoge zwarte schoenen (met de zwarte veter) of toch die bruine laars?
Hoewel ik ook nog wel een beetje twijfel over deze:
[afbeelding]
Jajajaja. altijd dat gezeurquote:Op maandag 13 maart 2006 11:26 schreef Saabmobiel het volgende:
Ik wordt gek.![]()
één woordje: Prada en hoppa de dames flippen uit.![]()
Daar hebben ze het nog veel te druk met hondenjasjes/dragtasjesquote:Vraag je liever eens af wanneer Louis Vuitton met een kittige gereedschapsbox komt.
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:59 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Daar hebben ze het nog veel te druk met hondenjasjes/dragtasjes
Maar dit koop je toch niet? stel je voor dat er krassen op komen![]()
V: "Schat! mijn gereedschap zit onder de krassen"![]()
M: "ehh Ja?"![]()
V vs M: Hoek! roei! slag! mep!![]()
V: "Mijn Prada bweeeehehhheeeeeh"![]()
M: "Ik ga naar de kroeg"![]()
Najaquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Psst als ik op de link klik kom ik op de homepage
Gevondenquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Naja
Zoek eens op de naam van mijn straat? Is een nieuwe bijgekomen aan de overkant!
quote:Toscaans dorp voor klusser
HET IS DE droom van menig Brit die de druilerige dagen in zijn vaderland zat is: een huisje in het Italiaanse Toscane, met een patio waarop hij van het uitzicht op cipressen en heuvels kan genieten.
Wie 62 miljoen euro te makken heeft, kan deze week in Londen zelfs een Italiaans dorp kopen.
Olijven
Tijdens een Italiaanse lifestylebeurs in Londen gaat het dorpje Pecciolo deze week onder de hamer.
Het dorp bestaat uit 34 onbewoonde huizen, waarvan de meeste niet meer dan een bouwval zijn. Verder zijn er vijftien boerderijen met bijgebouwen en ruwweg 900 hectare wijngaarden en olijfboomgaarden. Er is geen stroom, gas of telefoon.
Voor het complete dorpsgevoel is er een Renaissance-kerkje, waar de eigenaar geacht wordt jaarlijks een kerkfestival te geven. De eigenaren willen het dorpje graag in zijn geheel overdoen. ANP
Had je de fanfare verwacht of zo Vonkiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 18:17 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Vonkie voelt zich weer heel erg welkom![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Had je de fanfare verwacht of zo Vonkie![]()
![]()
![]()
Nou, lichtpuntjes genoeg voor Vonkie zo te zienquote:Op zaterdag 18 maart 2006 07:49 schreef Saabmobiel het volgende:
U vraagt, wij draaien:
[afbeelding]
eehh... of is dit niet helemaal de bedoeling...
Oeh gaaf voor in de schuurquote:Op zondag 19 maart 2006 11:51 schreef Saabmobiel het volgende:
Loop ik gisteren door één van de plaatselijke bouwmarkten. Hebben ze opheffingsuitverkoop. ( al een week of 3). Maar nu verkopen ze zelfs de inventaris! Dus mocht er nog een Fokker zijn die een bouwmarkt thuis wil inrichten (met stellingen voor plaatmateriaal, of een leuke Bisonkit display) Sla uwen slag. Wel lekker goedkoop trouwens. Alles gaat met 50% korting weg. Er is geen electrisch gereedschap meer te krijgen
. Alleen de stelling waar het normaliter instaat
![]()
Wat moet ik nou met de inboedel van een bouwmarkt!quote:Op maandag 20 maart 2006 08:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
Assen..
Da's veel te ver weg
misschien meer iets voor jou dude'...
Ik wilde als kind altijd zo graag ooit zo'n testplaat met deurbellen erop. Bestaat dat nog?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:51 schreef Brighteyes het volgende:Zo'n kast met allemaal van die bakjes voor schroefjes!
Met nummertjes erop enzo...
Nou, ik bedoel de gewone dingen natuurlijk...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met de inboedel van een bouwmarkt!
Kan Arty hier in de rij voor de kassa staan voordat hij de boor mee mag pakken of zo.
Maar zul je net zien: dan wil hij ook een magnum elke keer![]()
Ik bedenk me opeens ietsquote:
Bijna alleen nog maar inventaris schreef Saabmobielquote:Op maandag 20 maart 2006 11:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nou, ik bedoel de gewone dingen natuurlijk...
Maarja, als het al 3 weken duurt dan zal er niet veel meer te halen zijn denk ik...
In Assen stond dat ding he? Nemen we gewoon een apartementje in Assen zodat we af en toe eens een nachtje daar kunnen slapen. Dat forensen is best leuk, maar niet elke dag natuurlijk...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik bedenk me opeens iets![]()
Zullen we een bouwmarkt beginnen?![]()
*knip* *Volledig realistisch verhaal. *knip*
Nu ja, hij zei dat het al aardig leeg begon te raken...quote:Op maandag 20 maart 2006 11:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bijna alleen nog maar inventaris schreef Saabmobiel
Aan fantasie geen gebrekquote:
Dat weet ik welquote:Op maandag 20 maart 2006 11:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Nu ja, hij zei dat het al aardig leeg begon te raken...
maargoed, het was goed bedoeld hoor
Jaaaaaaaaaquote:Op maandag 20 maart 2006 11:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
In Assen stond dat ding he? Nemen we gewoon een apartementje in Assen zodat we af en toe eens een nachtje daar kunnen slapen. Dat forensen is best leuk, maar niet elke dag natuurlijk...
Ik ben voor!
En ik zie zelfs een leuke link naar iets anders... We kunnen natuurlijk dan ook gewoon zelf kisten timmeren, en er zullen ook genoeg scheppen zijn...
heb je wel veel geld?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:30 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Aan fantasie geen gebrek![]()
Maar mag een niet knappe klant dan ook een keer worden omgeroepen, anders kom ik niet in jullie bouwmarkt schroefjes uitzoeken hoor![]()
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
heb je wel veel geld?
Of ook niet![]()
Sorry, m'n gevoel voor humor heeft zich vanochtend ziekgemeld..quote:
Anders doe jij de zagerij en doe ik de balie welquote:Op maandag 20 maart 2006 11:40 schreef Marsepein het volgende:
Dan moet ik die knappe mannen omroepen ..... maar daar heb ik helegaar geen oog voor, of hebben knappe mannen altijd knappe vrouwen mee die ze in de lunchroom plempen omdat, nou ja omdat ...
Ja, voor die knappe vrouwen gaan we ook een soort van speelhoekje maken. Voor de kinderen komt er zo'n Disney zuil (in een zelfgekluste geluidsdichte kamerquote:Op maandag 20 maart 2006 11:40 schreef Marsepein het volgende:
Dan moet ik die knappe mannen omroepen ..... maar daar heb ik helegaar geen oog voor, of hebben knappe mannen altijd knappe vrouwen mee die ze in de lunchroom plempen omdat, nou ja omdat ...
Hebben jullie al iemand voor de knappe vrouwelijke klanten??quote:Op maandag 20 maart 2006 11:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Anders doe jij de zagerij en doe ik de balie wel![]()
En Maerycke zetten we buiten als parkeerwacht, om de knappe mannen te lokken![]()
Die komme daar nietquote:Op maandag 20 maart 2006 11:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Hebben jullie al iemand voor de knappe vrouwelijke klanten??![]()
Ik kom mijn baan opzeggen in de zagerij, ik ga namelijk een Gucci winkel beginnen naast jullie bouwtoko...quote:
Wel als jullie mij aannemen..quote:
Tevreden personeel is de baas haar krent in de papquote:Op maandag 20 maart 2006 11:50 schreef Marsepein het volgende:
Yeah de zagerij... mijn deel, mijn gebied, ik zaag alles.
* Aan centjes denktquote:Op maandag 20 maart 2006 11:58 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wel als jullie mij aannemen..
Denk aan de centjes Dude'
Even met m'n vriendin overleggen....quote:Op maandag 20 maart 2006 12:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Aan centjes denkt
Oké!![]()
![]()
Wanneer kun je beginnen casanova?
Ja kaap mijn personeel maar wegquote:Op maandag 20 maart 2006 11:57 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik kom mijn baan opzeggen in de zagerij, ik ga namelijk een Gucci winkel beginnen naast jullie bouwtoko...
Automatic_Rock, interesse? Het is wel in Assen....
Wat is er mis met de personeelscaravan op het terrein?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Krijg ik trouwens reisvergoeding??
Met jullie in 1 bed???quote:Op maandag 20 maart 2006 12:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wat is er mis met de personeelscaravan op het terrein?
Bij mij wel, en ook winstdeling, en een dertiende maand, auto van de zaak, GSM en laptop. Ook het jaarlijks italiaans uitje naar Milaan wordt door mij betaald.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Krijg ik trouwens reisvergoeding??
Als er ook een jaarlijks uitje naar Rio de Janeiro is praten we verder (wil ik de auto van de zaak graag voor inleveren. Kheb al 2 auto'squote:Op maandag 20 maart 2006 12:07 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Bij mij wel, en ook winstdeling, en een dertiende maand, auto van de zaak, GSM en laptop. Ook het jaarlijks italiaans uitje naar Milaan wordt door mij betaald.
![]()
![]()
Be parkeert hem net in!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:07 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Met jullie in 1 bed???
Daar is absoluut niks mis mee![]()
* Hondenpoep door brievenbus gooitquote:Op maandag 20 maart 2006 12:07 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Bij mij wel, en ook winstdeling, en een dertiende maand, auto van de zaak, GSM en laptop. Ook het jaarlijks italiaans uitje naar Milaan wordt door mij betaald.
![]()
![]()
vrouw achter het stuur...quote:Op maandag 20 maart 2006 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Be parkeert hem net in!
[afbeelding]
Zetten we er toch zo eentje neer?quote:Op maandag 20 maart 2006 12:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Be parkeert hem net in!
[afbeelding]
We are talking Assen here... natuurlijk is er geen stad te bekennen!!!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
vrouw achter het stuur...
Jullie hebben echt een man nodig in jullie bouwmarkt, dat blijkt maar.
Zo te zien is ze nog verkeerd gereden ook, er is geen bouwmarkt of stad te bekennen
Gelukkig maar.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zetten we er toch zo eentje neer?
[afbeelding]
Volgens mij hebben we die nog wel op voorraad hoor!
En wat voor bed(den) had je in gedachten??quote:Op maandag 20 maart 2006 12:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zetten we er toch zo eentje neer?
[afbeelding]
Volgens mij hebben we die nog wel op voorraad hoor!
Op de 5-jaarsmeet hadden ze in dat soort hutjes stapelbedden met rubberen matrasjes (ja ook de hoezenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:18 schreef Automatic_Rock het volgende:
En wat voor bed(den) had je in gedachten??
Ik stel voor de vestiging te verplaasten naarquote:Op maandag 20 maart 2006 12:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
We are talking Assen here... natuurlijk is er geen stad te bekennen!!!
Oh, maar die dingen kan ik nog erg goed gebruiken!!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:24 schreef Saabmobiel het volgende:
Oss?!?! ik woon potjandrie net 2 jaar in Assen.
Ze hebben nog wel een ruime voorraad deurklinken en kastknoppen![]()
Zegt de man die zijn liefde aan de andere kant van de aardkloot zoektquote:Op maandag 20 maart 2006 12:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Oh, maar die dingen kan ik nog erg goed gebruiken!!
Maar waarom is het nou zover weg
Ik doe de bezorgingen binnen Europa welquote:Op maandag 20 maart 2006 12:27 schreef Gurb het volgende:
Ik neem aan dat Duderinnetje ook het bezorgen gaat doen, lekker de baan op met een mooie truck, met twee extra claxons, een stamp lichtjes erbij, en natuurlijk veel chromen accenten. En henk wijngaard uit de speakers![]()
Ik wil me ook wel aanmelden als medewerker, 50% verkoop, en 50% montage (beetje kledingkasten in elkaar zetten, schuttingen plaatsen, binnenwandjes timmeren)![]()
Ik heb daar niet gezocht...quote:Op maandag 20 maart 2006 12:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Zegt de man die zijn liefde aan de andere kant van de aardkloot zoekt![]()
![]()
uhmm, dat half naakt he, geld dat voor alle mannen, of alleen de montage afdeling??quote:Op maandag 20 maart 2006 12:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik doe de bezorgingen binnen Europa wel![]()
O en je bent aangenomen. Wel halfnaakt hè.
O nou wordt het romantisch....quote:Op maandag 20 maart 2006 12:33 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik heb daar niet gezocht...
Alleen gevonden
Alle mannen.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
uhmm, dat half naakt he, geld dat voor alle mannen, of alleen de montage afdeling??
Oh, ik wil trouwens de bezorgingen voor Zuid Amerika op me nemen![]()
Plaats even een fotoquote:Op maandag 20 maart 2006 12:36 schreef Saabmobiel het volgende:
Ik meld mij ook aan. Heb 3 weken ervaring op de ontvangst goederen van een bouwmarkt. Iemand moet toch de binnengekomen en bestelde schroefjes tellen![]()
Houden jullie ons dan warm gedurend de koude wintermaanden??quote:Op maandag 20 maart 2006 12:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Alle mannen.
Altijd.
Overal. Zónder overall dus![]()
Dat gaat vanzelfquote:Op maandag 20 maart 2006 12:39 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Houden jullie ons dan warm gedurend de koude wintermaanden??![]()
Ehm nou... dat angstig idd wel ja.quote:Op maandag 20 maart 2006 12:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Dat gaat vanzelf![]()
Wij zijn namelijk óók naakt![]()
Dus dan kruipen jullie vanzelf angstig bij elkaar![]()
Ik geniet in stiltequote:Op maandag 20 maart 2006 12:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is ook meteen stil bij het idee alleen al![]()
Ja doorgaans hou ik mijn sexy foto's binnenskamers, maar ik dacht: het kan wel evenquote:
Flanel met rode kruisjes!quote:Op maandag 20 maart 2006 14:06 schreef Saabmobiel het volgende:
[afbeelding]
Ik in mijn flanellook![]()
I don't think so Tim
En Be maar tegen míj zeggen: 'geen foto's van mij plaatsen hoor want ik sta overal stom op.'quote:
Ik vond al dat je je dag niet had op die foto!!quote:Op maandag 20 maart 2006 14:19 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is mijn body-double!
Ik doe nooit mijn eigen stunts zelf!
2x de helftquote:Op maandag 20 maart 2006 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
ff tussendoor, weet iemand hier wat een kuub zand kost?
Daarom zei ok ook 'body double'. Wat een wereldwijf he?quote:Op maandag 20 maart 2006 14:37 schreef Saabmobiel het volgende:
[afbeelding]
leuk buikje gereedschapsgrodel Brighteyes!
Grond kun je vaak bij de gemeente reiniging krijgen voor weinig (Is wat meer compost dan grond) Voor zand kan je een bestratingsbedrijf bellen, of een grote bouwmarkt ala Imabo of zo.quote:Op maandag 20 maart 2006 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
Ok. En dan nu mss de domste vraag van vandaag.
Waar koop je zand? Of grond? In die grote hoeveelheden?
Ik zit al een beetje te googelen maar dat schiet niet echt op. Heeft iemand een goeie zoekterm?
Jaquote:Op maandag 20 maart 2006 23:54 schreef Reese het volgende:
Duderinnetje,
ik zoek het vervolg op dit topic
![]()
Ja, doen!!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja
Eh...![]()
Ik dacht: we hebben even niets wereldverheffends te melden en om dan maar weer een vervolg de lucht in te gooien...
Maar deeltje drie volgt. Al is het alleen maar om een stok achter de deur te hebben om eens een beetje door te pakken met klussen hier!
Waarom dat duits eigenlijk..quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Dude & Arty's Parkplatz (dritte teil)
Is this PR enough for you?![]()
je kan het in zakjes van 25 kg kopen, en je hebt ongeveer 60 zakjes nodig voor een kuubquote:Op maandag 20 maart 2006 18:02 schreef Vonkenboer het volgende:
Niet bij de gamma in ieder geval of whatever voor bouwmarkt; als je het dan niet minimaal 2x betaald
Euhm... vrije associatie van de straatnaam naar Parkplatz naar een Duitse deel-aanduiding.quote:
Oja. Woon je een beetje leuk, Q, in Utrecht?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:10 schreef Q. het volgende:
Hier dan maar verder, Utrechters en Utrechtenaren?
Winkels... is dat General Chat?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:37 schreef DennisMoore het volgende:
Maar nu ga ik even naar de winkel, in Utrecht.
Gistren eerst nog een beetje aan mijn pc zitten klotenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:09 schreef DennisMoore het volgende:
Nog op stap geweest in Utrecht, Nolius?
Wees blij, het regende. In Utrecht. Ik ben nog lekker zeiknat geregend. Ik ben ook niet uitgeweest verder. In Utrecht.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:20 schreef Nolius het volgende:
[..]
Was wel de bedoeling gisteren, maar toen bleek het bier thuis ook lekker en hebben we tot een uurtje of half drie thuis zitten zuipen
Ja, dat had ik laatst ook met iemand, moest vlak bij het Louis Hartlopercomplex zijn en die gast had zn auto op het Paardenveld neergezet. Wel gezond, zo ver lopen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:16 schreef Marsepein het volgende:
Ik was gister in Utrecht voor een reedcontactmagneetje, niemand die me kon vertellen dat de oude gracht iets langer is als die 200M in het centrum. Stond op de rijkade geparkeerd, moest op nummer 360 en nog wat zijn.
Ik had de calorieen van de Febo Satehkroket er weer afgelopen.
![]()
Da's echt een eind.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, dat had ik laatst ook met iemand, moest vlak bij het Louis Hartlopercomplex zijn en die gast had zn auto op het Paardenveld neergezet. Wel gezond, zo ver lopen..
Het is nu best warm buiten in Utrecht. 'k Had zelfs een beetje een zomergevoel, zomaar in Utrecht.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:54 schreef Q. het volgende:
Wees blij, het regende. In Utrecht. Ik ben nog lekker zeiknat geregend. Ik ben ook niet uitgeweest verder. In Utrecht..
Omdat ik door de regen ben gefietst. Ja, zelfs in Utrecht regent het wel eens. Maar door de regen dus. In Utrecht. En dan word je nat. Zelfs in Utrecht.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:14 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarom ben je gisteren natgeregend dan in Utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |