quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:23 schreef hoM3r het volgende:
Opgelost, slotje.
Wat heeft dat met witte sokken te maken?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:33 schreef Parvus het volgende:
Waar is dat topic met die gast die opgebeld werd door Yorin FM (ofzo) over witte sokken, naar aanleiding van een discussie op fok? ;D
Mag ik die gebruiken?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:35 schreef Clourhide het volgende:
Weet je hoe je vrouwen echt onzeker kan maken?
Als ze over witte sokken beginnen, dan zeg je gewoon: "Wel, ik heb net hetzelfde met witte beha's! Verschrikkelijk! Een meisje met een witte beha, die dump ik meteen!"
Moet je ze dan zien kijken... ze hebben zowat allemaal een witte beha aan, vandaar...![]()
Je er druk over maken is een beetje overbodig, maar ik vind het geen gezicht.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:40 schreef N.icka het volgende:
Onder een maatkostuum zijn witte sokken niet mooi , maar voor de rest zou me het werkelijk een zorg zijn of een man witte, blauwe ,grijze of gele sokken draagt. Beetje onnozel om je daar druk over te maken
Dat zie je verkeerd, dat is omdat ze zo snel mogelijk van je af willen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:35 schreef Clourhide het volgende:
Weet je hoe je vrouwen echt onzeker kan maken?
Als ze over witte sokken beginnen, dan zeg je gewoon: "Wel, ik heb net hetzelfde met witte beha's! Verschrikkelijk! Een meisje met een witte beha, die dump ik meteen!"
Moet je ze dan zien kijken... ze hebben zowat allemaal een witte beha aan, vandaar...![]()
YEAH!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:32 schreef nietzman het volgende:
De eerste de beste grafhoer die der smoel opentrekt krijgt een ros.
Waarom zijn witte sokken onder bv een spijkerbroek dan geen gezicht? Ik snap dat echt niet hoorquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:42 schreef Igraine het volgende:
[..]
Je er druk over maken is een beetje overbodig, maar ik vind het geen gezicht.
Het zou voor mij ook geen reden zijn om iemand te dumpen, wel om nieuwe sokken voor hem te kopen
Het is dus gewoon een test van ons mannen. We willen natuurlijk wel vantevoren weten of je wel het typ bent dat ons een beetje kunt verzorgen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:42 schreef Igraine het volgende:
Het zou voor mij ook geen reden zijn om iemand te dumpen, wel om nieuwe sokken voor hem te kopen
Om dezelfde reden dat mannen onder een korte broek geen sokken moeten dragen. Omdat het er niet uitziet. Ik vind het heel erg knullig staan.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
Waarom zijn witte sokken onder bv een spijkerbroek dan geen gezicht? Ik snap dat echt niet hoor
Ze moeten om te beginnen al geen korte broek dragen!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:49 schreef Igraine het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat mannen onder een korte broek geen sokken moeten dragen. Omdat het er niet uitziet. Ik vind het heel erg knullig staan.
In een relatie verzorg je elkaar hè...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het is dus gewoon een test van ons mannen. We willen natuurlijk wel vantevoren weten of je wel het typ bent dat ons een beetje kunt verzorgen.
Als je niet het typ bent dat ons later de biertjes brengt hebben we weinig aan je hé?
Ehh dat weet ik niet, dat kunnen misschien de witte-sokken-dragende mannen hier beantwoorden.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:51 schreef Lienekien het volgende:
Die tekst uit de reclame, als geciteerd in de TT. Dat zijn de ergste... De ergste wat?Zijn ze niet goed in bed? Gaan ze vreemd? Houden ze nooit een deur voor je open? Wat?
Omdat ik het geen gezicht vind, praat ik na?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:52 schreef N.icka het volgende:
Ik denk dat het een hoop nagepraat is , iemand heeft ooit gezegt dat witte sokken niet kunnen en iedereen roept het maar na , Kijk onder een pak kan ik het voorstellen , dan valt de kleur buiten het geheel (donker meestal) maar bij een spijkerbroek . informele kleding is het gewoon prima te doen
Knullig is het napraten
ach je geeft nog steeds geen reden waarom het knullig is , dus kom op met die steekhoudende argumentenquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:55 schreef Igraine het volgende:
[..]
Omdat ik het geen gezicht vind, praat ik na?
Ik ben 31, de tijd van napraten ligt ver achter me....
![]()
Komop, dat ziet er toch niet uit.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
Waarom zijn witte sokken onder bv een spijkerbroek dan geen gezicht? Ik snap dat echt niet hoor
Vertel dan maar eens waarom niet?quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:59 schreef frankium het volgende:
[..]
Komop, dat ziet er toch niet uit.![]()
Daarom heb ik ook altijd teenslippers bij een korte broek.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:49 schreef Igraine het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat mannen onder een korte broek geen sokken moeten dragen. Omdat het er niet uitziet. Ik vind het heel erg knullig staan.
Vroegah droegen we ook onze tennissokken over onze trainingsbroek. Daar wil je nu toch ook niet meer mee gezien worden?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:01 schreef Roellio het volgende:
Het feit dat 'het er niet uitziet' is ons ingeprent door de mode- en reclameindustrie. Vroegâh droeg iedereen witte sokken, en waren Rubensvrouwen het schoonheidsideaal. Waar is die mooie tijd heen!
Juist. En waar is de tijd gebleven dat vrouwen nog lekker zacht en harig waren?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:01 schreef Roellio het volgende:
Het feit dat 'het er niet uitziet' is ons ingeprent door de mode- en reclameindustrie. Vroegâh droeg iedereen witte sokken, en waren Rubensvrouwen het schoonheidsideaal. Waar is die mooie tijd heen!
Omdat sokken lelijk zijn, daarom wil ik dat ze niet opvallen. Als je witte sokken aantrekt leg je het accent op de sokken, het lelijkste kledingstuk.quote:
Van die wijde katoenen boxers zeker?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:23 schreef CvB het volgende:
Ik draag al een tijdje geen witte sokken meer, maar wel boxershorts met figuurtjes erop. Mijn vriendinnetje blijft daar maar over doorzagen dat het echt not done is. Ze zou nog liever hebben dat ik witte sokken draag dan die boxershorts.
Van die wat wijde ja...ik ben al wel bezig met overgaan op de strakkere donkere boxers, maar heel geleidelijk; ze moet natuurlijk niet denken dat ik het alleen maar doe om haar d'r zin te geven!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:25 schreef Igraine het volgende:
[..]
Van die wijde katoenen boxers zeker?
Ik zie liever gewoon strakke zwarte of grijze boxers.
Trek je je boxershort uit, hang je er een witte sok overquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:23 schreef CvB het volgende:
Ik draag al een tijdje geen witte sokken meer, maar wel boxershorts met figuurtjes erop. Mijn vriendinnetje blijft daar maar over doorzagen dat het echt not done is. Ze zou nog liever hebben dat ik witte sokken draag dan die boxershorts.
Losse boxershorts met figuurtjes erop, gatverdamme, het kan gewoon niet erger! Doe dat nou asjeblief niet meer aan zeg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:23 schreef CvB het volgende:
op zich best een goed plan...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:32 schreef nietzman het volgende:
Ik denk dat ik in het vervolg maar witte sokken aantrek tijdens het stappen.
*Hoopt dat mijn vent dit ook leest.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:28 schreef CvB het volgende:
[..]
Van die wat wijde ja...ik ben al wel bezig met overgaan op de strakkere donkere boxers, maar heel geleidelijk; ze moet natuurlijk niet denken dat ik het alleen maar doe om haar d'r zin te geven!!
Ik heb geitewollensokken en daar overheen geitewollensokken aanquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:00 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb witte sokken én daar overheen geitewollensokken aan. [afbeelding]
[..]
Daarom heb ik ook altijd teenslippers bij een korte broek. [afbeelding]
Ja, precies...quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:51 schreef Lienekien het volgende:
Die tekst uit de reclame, als geciteerd in de TT. Dat zijn de ergste... De ergste wat?Zijn ze niet goed in bed? Gaan ze vreemd? Houden ze nooit een deur voor je open? Wat?
Ook die zouden ze moeten verbieden....quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
Losse boxershorts met figuurtjes erop, gatverdamme, het kan gewoon niet erger! Doe dat nou asjeblief niet meer aan zeg.
ow god.. welke kleuren heeft ie dan nog meer?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:18 schreef Nenootje het volgende:
We kennen allemaal wel die wc-papier reclame waar een meisje snel d'r vriendin opbelt omdat een jongen witte sokken aanheeft. Daarna krijgt ze te horen dat ze hem meteen moet dumpen.
Ik snap het niet. Nou ben ik al geen typisch meisje (lees: snap meestal niets van meisjesgedoe), maar ik zie echt niet in waarom mannen met witte sokken per definitie sukkels zijn. Mijn vriend heeft een heleboel kleurtjes sokken, waaronder ook witte. Als hij dan witte draagt is hij plots een sukkel?![]()
Is hier een stereotype aan verbonden dat ik niet ken? Wie brengt verheldering?
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:28 schreef Zwansen het volgende:
Ah, dankzij dit topic doe ik morgen expres witte sokken én een wijde boxershort aan naar mijn schoonfamilie.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:30 schreef Toeps het volgende:
Mij gaat het om de persoon, niet om de kleur sokken die hij draagt. Ik zou die gozer, die gewoon vrolijk zijn verhaal zat te vertellen in de reclame, dan ook aanraden het oppervlakkige wicht meteen uit zijn huis te trappen.
Mee eensquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:45 schreef zwijntje het volgende:
Zolang hij ze niet in bed aanhoudt, valt er mee te leven.
FIGHT THE POWER!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik wel. Desondanks blijf mijn man witte sokken dragen.
huh, ben je nou een wijf?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:34 schreef liquid-orange het volgende:
Zeg nu zelf: Die dames uit die reclame zijn ook niet moeder mooiste. Maar het gaat ook compleet nergens over. Het zal mij worst wezen of ik wel of geen witte sokken draag. Als alle grijze op zijn pak ik gewoon witte sokken. Ik stoor me d'r niet aan...
De tijd van je druk maken over niets kennelijk niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:55 schreef Igraine het volgende:
[..]
Omdat ik het geen gezicht vind, praat ik na?
Ik ben 31, de tijd van napraten ligt ver achter me....
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:15 schreef schatje het volgende:
[..]
dat valt nog meequote:Op vrijdag 30 december 2005 17:10 schreef Nenootje het volgende:
Grijs, zwart, donkerrood, combinaties daarvan,...![]()
Ik verzorg de mijne ook goed. En omdat ik hem voorlopig wil blijven verzorgen laat ik hem expres witte sokken dragen, zo weet ik zeker dat ie voor de rest van het vrouwdom een afknapper is met zn witte sportsokken. Smart eeey?!quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:51 schreef Igraine het volgende:
[..]
In een relatie verzorg je elkaar hè...
Ik wil gewoon niet dat mijn man door andere vrouwen uitgelachen wordt om z'n witte sokken![]()
Alsof jij ooit opstap gaat.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:32 schreef nietzman het volgende:
Eens, het is waarschijnlijk de tijdsgeest en ik ben van plan om binnenkort iets dergelijks als "witte sokken kunnen niet" te gaan verspreiden puurweg om te kijken hoeveel domme sletjes het gaan volgen ook, ik garandeer nu al een hoop.. wat dat betreft zou iedereen zo een (laster)trend kunnen starten, de mensheid is ook zo volgzaam en stupid.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:52 schreef LennyKravitz het volgende:
Dat witte sokken not done zijn... is de laatste tijd op eens mode... (misschien mede ingegeven door het spotje zelf, beetje kip-en-het-ei-verhaal)... maar toch... wat jaren geleden waren witte sokken weer in... (michael jackson droeg ze al moonwalkend...)
Tijdgeest dus... de mode wordt door een paar mode-homo's ...eehh mode-ontwerpers bepaald... (of toch niet... roze sokken zullen ook wel not done zijn?)... en in ieder geval lult op een gegeven moment iedereen elkaar na...
Over een jaar is de spijkerbroek opeens not done, en is iedere spijkerbroekendrager een loser... je weet maar nooit...
edit: lees nu deze post: "Witte sokken? Nee! Dat zijn de ergste!" ... was dus niet de enigede aan m jackson dacht...
quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
Losse boxershorts met figuurtjes erop, gatverdamme, het kan gewoon niet erger! Doe dat nou asjeblief niet meer aan zeg.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:37 schreef a-child-in-chains het volgende:
Maar op die van mij staat: You talkin' to me? (met zo een gorilla erop)
wat hij zegtquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef -Delta- het volgende:
Liever gewoon witte sokken, dan sokken met kleurtjes of figuurtjes of motiefjes...![]()
Preciesquote:Op zaterdag 31 december 2005 11:05 schreef Kamphuys het volgende:
Bij sportkleding kunnen witte sokken natuurlijk prima. Mannen die ze dragen bij andere kleding kan ik niet serieus nemen, ziet er gewoon niet uit.
Korte sokjes mogen toch welquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:49 schreef Igraine het volgende:
[..]
Niks met dat spotje te maken. Jaren geleden al discussies in mn studentenhuis over witte sokken. Op enkele heren na (die steevast witte sokken droegen) vond niemand het kunnen. En terecht.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:52 schreef LennyKravitz het volgende:
Dat witte sokken not done zijn... is de laatste tijd op eens mode... (misschien mede ingegeven door het spotje zelf, beetje kip-en-het-ei-verhaal)... maar toch... wat jaren geleden waren witte sokken weer in... (michael jackson droeg ze al moonwalkend...)
Tijdgeest dus... de mode wordt door een paar mode-homo's ...eehh mode-ontwerpers bepaald... (of toch niet... roze sokken zullen ook wel not done zijn?)... en in ieder geval lult op een gegeven moment iedereen elkaar na...
Over een jaar is de spijkerbroek opeens not done, en is iedere spijkerbroekendrager een loser... je weet maar nooit...
edit: lees nu deze post: "Witte sokken? Nee! Dat zijn de ergste!" ... was dus niet de enigede aan m jackson dacht...
Je hebt altijd nog ballenknijpers .........quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:29 schreef Nouk het volgende:
[..]
In jouw closed off wereld van een paar ballen op een studentenvereniging wel eh.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:09 schreef Kamphuys het volgende:
Witte sokken ZIJN het grootste probleem in de wereld![]()
Omdat sommige mensen in zoverre nog een leven hebben dat ze zich NIET druk maken over watvoor sokken ze dragen en watvoor zeikerige mensen daar over zeiken?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:12 schreef Christine het volgende:
Ik snap de discussie niet helemaal.
Wat voor moeite is het nou voor een man om gewoon even leuke sokken te kopen in plaats van die achterlijke witte dingen? Gewoon uit de handel halen, niks meer aan de hand.
Ghehehe. Nooit bij een studentenvereniging gezeten maar goed, ik snap je vermoeden, het zij je vergevenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
In jouw closed off wereld van een paar ballen op een studentenvereniging wel eh.![]()
Oke, maar leg me eens uit... als jij je niet druk maakt over wat voor sokken je draagt... WAT IS HET DAN VOOR MOEITE OM GEWOON EVEN LEUKE ZWARTE TE KOPEN???quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:13 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen in zoverre nog een leven hebben dat ze zich NIET druk maken over watvoor sokken ze dragen en watvoor zeikerige mensen daar over zeiken?
Maar waarom zou ik zwarte kopen als ik ook witte kan kopen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Oke, maar leg me eens uit... als jij je niet druk maakt over wat voor sokken je draagt... WAT IS HET DAN VOOR MOEITE OM GEWOON EVEN LEUKE ZWARTE TE KOPEN???![]()
Ja, dat kan je toch ook andersom zeggen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:28 schreef brainster het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik zwarte kopen als ik ook witte kan kopen?
Dus als zijn witte sokken kraakhelder zijn, weet je dat zijn moeder zijn was nog voor hem doet. Altijd handig om te weten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef Christine het volgende:
Witte sokken zijn nog onpraktisch ook, die worden sneller vies, en krijg je uiteindelijk minder goed schoon in de was.
Ja, als je het zo gaat bekijkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, dat kan je toch ook andersom zeggen?
Waarom zou je witte kopen, terwijl je weet dat veel vrouwen zich daaraan storen, en het nét zoveel moeite is om even zwarte te kopen?
Ik heb zwarte sokken, maar die zitten minder lekker dan mn witte (andere soort) dus die heb ik alleen aan als mn witte in de was zitten.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Oke, maar leg me eens uit... als jij je niet druk maakt over wat voor sokken je draagt... WAT IS HET DAN VOOR MOEITE OM GEWOON EVEN LEUKE ZWARTE TE KOPEN???![]()
Koop je de volgende keer die zelfde lekkere maar dan in het zwartquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:35 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik heb zwarte sokken, maar die zitten minder lekker dan mn witte (andere soort) dus die heb ik alleen aan als mn witte in de was zitten.
Ja, maar voor hetzelfde geld, heeft iemand met zwarte sokken aan, die sokken al een week aan. Want dat zie je idd toch niet danquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef Christine het volgende:
Witte sokken zijn nog onpraktisch ook, die worden sneller vies, en krijg je uiteindelijk minder goed schoon in de was.
Het is zo simpel, mensen...quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:38 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Koop je de volgende keer die zelfde lekkere maar dan in het zwart![]()
Ze worden net zo snel vies, alleen zie je het beterquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef Christine het volgende:
Ik vind het geen gezicht, dat is iets totaal anders dan me er druk over maken...Dat leer je ooit nog wel.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:02 schreef dawg het volgende:
[..]
De tijd van je druk maken over niets kennelijk niet.
Kon geen zwarte vinden er van, alleen grijze.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:38 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Koop je de volgende keer die zelfde lekkere maar dan in het zwart![]()
Hehe, true...quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:42 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ze worden net zo snel vies, alleen zie je het beter
Het is wat moeilijker om eens aan wat zelfreflectie te doen en er over na te gaan denken watvoor ongelovelijk geen leven je hebt om over zoiets nutteloos gaat bitchen, als een chick mij afrekend op de fucking sok die ik draag moet ik die kankertrut toch niet.quote:
Hehe, wie bitcht er nou...? Ik zeg alleen maar dat je voor dezelfde moeite net zo goed zwarte sokken kan kopenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:46 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het is wat moeilijker om eens aan wat zelfreflectie te doen en er over na te gaan denken watvoor ongelovelijk geen leven je hebt om over zoiets nutteloos gaat bitchen, als een chick mij afrekend op de fucking sok die ik draag moet ik die kankertrut toch niet.
Hee als jij driekwart van de dames meteen wil uitsluiten, be my guest, lekker witte sokken blijven dragenquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:46 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Het is wat moeilijker om eens aan wat zelfreflectie te doen en er over na te gaan denken watvoor ongelovelijk geen leven je hebt om over zoiets nutteloos gaat bitchen, als een chick mij afrekend op de fucking sok die ik draag moet ik die kankertrut toch niet.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe, wie bitcht er nou...? Ik zeg alleen maar dat je voor dezelfde moeite net zo goed zwarte sokken kan kopen
En je hebt gelijk, als iemand afknapt op witte sokken, dan niet he. Hetzelfde geldt voor zoveel andere dingen (skatebroeken, gothic jurken, pakken, etc.)
Mannen met witte sportsokken vind jij oke? Dan ben je de eerste vrouw die ik tegenkom met die mening.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:35 schreef sweetgirly het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die én die reclame poep vind én zwarte/grijze sokken soms wat gruwel vind.
Zwarte sokkken onder een zwart pak, moet dan uiteraard weer wel![]()
Ik vind het wel sexyquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:36 schreef nozem het volgende:
Mannen met witte sportsokken vind jij oke? Dan ben je de eerste vrouw die ik tegenkom met die mening.
Wat je er van moet denken? Niks? Het zijn immers maar sokken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:40 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik vind het wel sexy
Weet nl soms niet wat ik van zwarte sokken moet denken
Ja, das waar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:43 schreef nozem het volgende:
Wat je er van moet denken? Niks? Het zijn immers maar sokken.![]()
Omdat zwarte sokken wijven zoals jij aantrektquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Baardje helemaal inquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef Amsterdam_Love het volgende:
Um.. het valt denk ik onder het vooroordeel van 'man met baardje en geitewollen sokken, met of zonder sandalen'. Gewoon vooroordeel dat een man met witte sokken geen stijl heeft.
(ik heb trouwens geen witte sokken, noch sandalen, noch een baardje... ik heb wel grijze SCHAPENwollen sokken, en ze zitten erg lekker.)
O maar die heb ik ook. Perfect voor in kisten voor op festivals. Maar die draag je toch ook niet onder een pak.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef Amsterdam_Love het volgende:
Um.. het valt denk ik onder het vooroordeel van 'man met baardje en geitewollen sokken, met of zonder sandalen'. Gewoon vooroordeel dat een man met witte sokken geen stijl heeft.
(ik heb trouwens geen witte sokken, noch sandalen, noch een baardje... ik heb wel grijze SCHAPENwollen sokken, en ze zitten erg lekker.)
Iehhhhhquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef Amsterdam_Love het volgende:
... ik heb wel grijze SCHAPENwollen sokken...
Teenslippers, nog meerquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:52 schreef LennyKravitz het volgende:
Ik vind mensen die over straat gaan met teenslippers weer helemaal niets... kunnen we die niet als loser bestempelen in 2006 ???
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat erger is. De man met zwarte en/of grijze wollen sokken...
Mannen met teenslippers zie je vrij weinig in het straatbeeld. Maar vrouwen.. Zie je een leuke meid, leuk topje, leuk rokje en dan van die flipflopellendedingen eronder <huiver>quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:56 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Teenslippers, nog meer![]()
Zie je zo'n mooie knul, leuke spijkerbroek en al aan, kijk je naar beneden..heeft ie teenslippers aan.
Nee![]()
Maargoed..
het probleem zit em ook in het woord "kopen"quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe, wie bitcht er nou...? Ik zeg alleen maar dat je voor dezelfde moeite net zo goed zwarte sokken kan kopen
En je hebt gelijk, als iemand afknapt op witte sokken, dan niet he. Hetzelfde geldt voor zoveel andere dingen (skatebroeken, gothic jurken, pakken, etc.)
Eens. Ik vind het ook niks, zowel voor man als vrouw niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mannen met teenslippers zie je vrij weinig in het straatbeeld. Maar vrouwen.. Zie je een leuke meid, leuk topje, leuk rokje en dan van die flipflopellendedingen eronder <huiver>
Jij krijgt ze van je moeder?quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:08 schreef ozzyat105 het volgende:
[..]
het probleem zit em ook in het woord "kopen"
ik bedoel ermee dat de "modepolitie"van alles verzint om je maar aan het kopen te krijgenquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:16 schreef Disorder het volgende:
Als een leuke meid me afwijst om mijn sokken zegt dat meer over die meid dan over mijn sokken. Dan hoef ik die meid ook niet meer en hou ik mijn sokken wel.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Omdat zwarte sokken wijven zoals jij aantrekt![]()
Damn wat ben ik chago vandaag
Gewoon naakt over straat lopen, is het makkelijkstquote:Op zaterdag 31 december 2005 17:45 schreef blackmage het volgende:
nog een vraagje wat vinden de vrouwen dan dat mannen moeten doen in de zomer qua korte broeken en voetomhulsel?
Ik vind een korte broek wel oké met een leuke sneaker er onder. En dan geen zichtbare sokken, maar gewoon van die footies erin.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:45 schreef blackmage het volgende:
ik heb dus een tijdje geleden ook maar een paar pakken fijne zwarte sokken gekocht, het kan mij eigelijk niet zoveel schelen maar als er zon gedoe over onstaat wil ik mij wel even aanpassen.
nog een vraagje wat vinden de vrouwen dan dat mannen moeten doen in de zomer qua korte broeken en voetomhulsel?
Waarom beantwoord jij je eigen vragen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:29 schreef Christine het volgende:
Waarom zou je witte kopen, terwijl je weet dat veel vrouwen zich daaraan storen
Alleen het woord alquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:02 schreef Igraine het volgende:
footies
Charming....onder een korte broekquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon harige poten, het liefst in werkschoenen met stalen neuzen gestoken.
Nee footies zijn elegant... voor een flikker ja.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:14 schreef Igraine het volgende:
[..]
Charming....onder een korte broek![]()
De daaropvolgende oplossing zou voor alle betrokkenen duidelijk mogen zijnquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:14 schreef Igraine het volgende:
[..]
Charming....onder een korte broek![]()
Ja, maar hij blijft weigerenquote:Op zaterdag 31 december 2005 19:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Moet je vent ook zittend pissen igraine?
Alleen als hij een korte broek draagt dan..quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan hij de druppels in ieder geval met z'n 'footies' van de bril vegen.
uhuh...quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:22 schreef Igraine het volgende:
Even voor de beeldvorming, als ik tegen mijn man het woord 'footies' zeg, weet hij nieteens waar ik het over heb...![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee footies zijn elegant... voor een flikker ja.
Ik zal het zo eens uittestenquote:
Uit dit topic kan ik opmerken dat mannen geen korte broek aan mogen, geen witte sokken, geen slippers, geen sportkleding.. basicly alleen een pak mogen dragen, kunnen jullie modefacisten ff opkankeren? ja.. bedankt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:22 schreef Igraine het volgende:
[..]
Alleen als hij een korte broek draagt dan..
Even voor de beeldvorming, als ik tegen mijn man het woord 'footies' zeg, weet hij nieteens waar ik het over heb...![]()
amen!quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:51 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Uit dit topic kan ik opmerken dat mannen geen korte broek aan mogen, geen witte sokken, geen slippers, geen sportkleding.. basicly alleen een pak mogen dragen, kunnen jullie modefacisten ff opkankeren? ja.. bedankt.
Nou ja, zolang je maar geen commentaar krijgt dat dergelijke kapsels slechts thuishoren op jaren '70 discoparties zal het allemaal toch nog wel meevallen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 19:57 schreef woutabest het volgende:
[..]
amen!
Oh, gelieve ook op te houden met te kankeren over hoe mijn haar zit, ik weet zelf wel dat ik een grote krullenbol heb, daar hoef ik niet iedere keer op gewezen te worden![]()
Sorry,maar ik moet het even zeggen.Toen ik dit las,kreeg ik de neiging Amnesty te bellen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:31 schreef Igraine het volgende:
Mannen horen imo geen witte sokken te dragen, tenzij evt als ze aan het sporten zijn. Mijn man heeft alleen maar zwarte, donkerblauwe en heel donkergrijze sokken (net als ik zelf). Of dat nu onder een pak of onder een spijkerbroek is, ik vind dat het beste staan.
Gekleurde sokken of sokken met figuurtjes erop vind ik ook niks bij een man.
Da's nou juist het probleem. Als je witte sokken hebt zie je tenminste hoe vaak de vent ze ververst. Bij zwarte sokken zie je dat nooit, maar moet je de vieze geur eerst ervaren! Geloof mij maar dat dat gewoon het praktisch oogpunt is waarom mannen zwarte sokken dragen ipv witte.. heeft helemaal niks met mooi of niet mooi te maken. Dus als je een vent met zwarte sokken tijdens het uitgaan tegenkomt, bereid je dan maar voor op een flinke walm als ie z'n schoenen uittrekt, als je pech hebtquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef Christine het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:25 schreef RealZeus het volgende:
Weet je wat ze af en toe met vrouwen moeten doen??
Dit:![]()
*gaat gelijk Hansaplast bellen voor een extra sterke pleister*
Ja maar ik koop ze. Hij heeft geen zin om zijn tijd te besteden aan het kopen van sokken, vandaar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sorry,maar ik moet het even zeggen.Toen ik dit las,kreeg ik de neiging Amnesty te bellen.
Jij vind dat het beste staan??Maar hij moet ze toch aan.
Ik kan er niks aan doen,ik kreeg acuut medelijden met je man.
Ja,ik heb idd witte sokken,die heb ik meestal ook nog aan.Behalve als ik uit ga en mijn pak aan heb.
Weet je wat ze af en toe met vrouwen moeten doen??
Dit:![]()
*gaat gelijk Hansaplast bellen voor een extra sterke pleister*
een vrouw die sokken koopt voor d'r manquote:Op zondag 1 januari 2006 10:23 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja maar ik koop ze. Hij heeft geen zin om zijn tijd te besteden aan het kopen van sokken, vandaar.
quote:Op zondag 1 januari 2006 10:23 schreef Igraine het volgende:
[..]
Maar ik krijg meer het idee dat mannen nogal gehecht zijn aan die witten sokken als ik alle verdedigende reacties hier lees.
Die moeten inderdaad ook verboden wordenquote:Op zondag 1 januari 2006 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Mannen met witte sokken zijn net als vrouwen met vleeskleurige BH´s
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:32 schreef nietzman het volgende:
Yeah right, vleeskleurige bh's draagt niemand meer (behalve oma's van 80).quote:Op zondag 1 januari 2006 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Mannen met witte sokken zijn net als vrouwen met vleeskleurige BH´s
Nee maar je snapt m'n puntquote:
Al die meeloperij....trek aan wat je wil,quote:Op zondag 1 januari 2006 17:48 schreef JoeyT het volgende:
Alles staat of valt met kleding. Sokken zijn dan nog wel t minst belangrijk...
En terecht!quote:Op zondag 1 januari 2006 19:26 schreef Clourhide het volgende:
Ik ga tien paar witte sokken kopen morgen. Mijn besluit staat vast.
Met Disney-figuurtjes neem ik aan??quote:Op zondag 1 januari 2006 19:26 schreef Clourhide het volgende:
Stoer. Vind je ze zelf wel mooi dan, of wil je slechts de andere sekse provoceren ende shockeren?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:26 schreef Clourhide het volgende:
Zij provoceren ons ook door belachelijke "lifestyle-eisen" te stellen.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:54 schreef nozem het volgende:
[..]
Stoer. Vind je ze zelf wel mooi dan, of wil je slechts de andere sekse provoceren ende shockeren?
De Tazmanian Devil lijkt me leuker...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met Disney-figuurtjes neem ik aan??![]()
![]()
De meeste vrouwen hebben inderdaad de mond vol over wat qua kleding wel en niet kan bij de man en witte sokken staan vreemdgenoeg bovenaan de lijst van dingen die echt niet kunnen. Ik vind het ook apart waarom nu uitgerekend de sok (als niet direct in het oog springend kledingstuk) zoveel aandacht krijgt. Overigens zullen ook witte sokken weer een keer hip worden. Ik had eerlijk waar ook nooit verwacht dat de broek in de laarzen, de kuif, de fluorescerende truitjes, de hoepeloorbellen en de jas met bontkraag weer in de mode zouden komen.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:58 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Zij provoceren ons ook door belachelijke "lifestyle-eisen" te stellen.
Uiteindelijk blijven ze alleen bij ons omdat ze ooit een kind (zouden) willen, dan moeten ze dus niet zeuren over witte sokken.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:07 schreef nozem het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben inderdaad de mond vol over wat qua kleding wel en niet kan bij de man en witte sokken staan vreemdgenoeg bovenaan de lijst van dingen die echt niet kunnen. Ik vind het ook apart waarom nu uitgerekend de sok (als niet direct in het oog springend kledingstuk) zoveel aandacht krijgt. Overigens zullen ook witte sokken weer een keer hip worden. Ik had eerlijk waar ook nooit verwacht dat de broek in de laarzen, de kuif, de fluorescerende truitjes, de hoepeloorbellen en de jas met bontkraag weer in de mode zouden komen.
Ik zie toch weinig fluorescerende truitjes, maar goed in Groningen en Friesland komt de mode altijd 2 jaar later vertraagd aanquote:Op zondag 1 januari 2006 22:12 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Inderdaad.
En dat is dan "hip", dus daar mag niet over gezeurd worden. Dat er desondanks heel wat mannen zijn die nog steeds in bed duiken met vrouwen met "de broek in de laarzen, de kuif, de fluorescerende truitjes, de hoepeloorbellen en de jas met bontkraag" bewijst toch wel mooi dat we eigenlijk alleen naar de borsten en de billen kijken...![]()
Vervang "fluoriscerende truitjes" dan gewoon door iets wat in Friesland hip is, natuurlijk.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zie toch weinig fluorescerende truitjes, maar goed in Groningen en Friesland komt de mode altijd 2 jaar later vertraagd aan![]()
En t mooiste nog is dat een aantal van de vrouwen die hier commentaar hebben op mn mooie witte sokken, zichzel;f niet eens normaal kunnen aankleden. Kom ik met mn witte sokken die niet eens te zien zijn en dan komt ....... in dr gare rok/jurk die mn oma niet eens zou aantrekken...quote:Op zondag 1 januari 2006 22:07 schreef nozem het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben inderdaad de mond vol over wat qua kleding wel en niet kan bij de man en witte sokken staan vreemdgenoeg bovenaan de lijst van dingen die echt niet kunnen. Ik vind het ook apart waarom nu uitgerekend de sok (als niet direct in het oog springend kledingstuk) zoveel aandacht krijgt. Overigens zullen ook witte sokken weer een keer hip worden. Ik had eerlijk waar ook nooit verwacht dat de broek in de laarzen, de kuif, de fluorescerende truitjes, de hoepeloorbellen en de jas met bontkraag weer in de mode zouden komen.
Driequote:Op maandag 2 januari 2006 13:39 schreef amaranta het volgende:
Stel het is donker en je moet je sokken uit de kast pakken.
In je la liggen alleen witte en zwarte sokken.
Hoeveel sokken moet je uit je la pakken om er zeker van te zijn dat je een correct paar hebt?
Wil je hem mijn steun betuigen?quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind het juist altijd wel een mooi contrast met al mn zwarte kleding om onder mn 3/4 broek witte sokken te dragen, verder ook schijt aan wat mensen daarvan denken, in fact ik vind het maar al te amusant om te lezen dat mensen zo gay zijn om een hekel er aan te hebben, zoek een leven.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:36 schreef AgLarrr het volgende:
Zolang ze "matchen" bij de rest van je kleding: akkoord. Maar eigenlijk vind ik dat ze alleen kunnen bij het sporten en anders niet. Ik draag zelf nooit witte sokken. Alijtd zwart, bruin, of donkerblauw.
En ik ben dan wel geen vrouw, maar het zal alles te maken hebben met oog voor detail. Daar schort het veel mannen wat kleding betreft sowieso aan en vrouwen meestal niet. Ik denk dat die zich daarom dood ergerenaan witte sokken onder een verder prima outfit.
En wat is er in godsnaam mis met slippers in de zomer? Ik vind dat zo sexy bij een vrouw (op voorwaarde dat ze dus bij haar outfit passen). En een man kan dat ook prima hebben wat mij betreft.
Wat hij zegtquote:Op maandag 2 januari 2006 18:36 schreef AgLarrr het volgende:
Zolang ze "matchen" bij de rest van je kleding: akkoord. Maar eigenlijk vind ik dat ze alleen kunnen bij het sporten en anders niet. Ik draag zelf nooit witte sokken. Alijtd zwart, bruin, of donkerblauw.
En ik ben dan wel geen vrouw, maar het zal alles te maken hebben met oog voor detail. Daar schort het veel mannen wat kleding betreft sowieso aan en vrouwen meestal niet. Ik denk dat die zich daarom dood ergerenaan witte sokken onder een verder prima outfit.
En wat is er in godsnaam mis met slippers in de zomer? Ik vind dat zo sexy bij een vrouw (op voorwaarde dat ze dus bij haar outfit passen). En een man kan dat ook prima hebben wat mij betreft.
Alsof een eerste indruk altijd goed en perfect is.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Witte sokken matchen bij geen enkele -niet sport gerelateerde- outfit.
Persoonlijk vind ik het enorm stijlloos staan en aangezien je nooit een tweede kans krijgt een eerste indruk te maken...
Klopt. Maar als de eerste indruk al meteen een slechte is, wordt die bij mij niet zo snel teruggegdraaid.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:47 schreef OFfSprngr het volgende:
Alsof een eerste indruk altijd goed en perfect is.
Pas als je iemand een beetje leert kennen krijg je pas een indruk van iemand.
Ik heb er geen hekel aan, ik verwijt mensen(of eigenlijk: mannen) die ze altijd dragen gebrek aan detail. Vervolgens bevestig je dat gebrek door mijn mening te verwarren met "homo zijn". Als jij in alle zaken zo kortzichtig door het leven gaat..quote:dat mensen zo gay zijn om een hekel er aan te hebben, zoek een leven
Wat zij zegtquote:Witte sokken matchen bij geen enkele -niet sport gerelateerde- outfit.
Persoonlijk vind ik het enorm stijlloos staan en aangezien je nooit een tweede kans krijgt een eerste indruk te maken...
Eerste indruk is bepalend. Schijnt dat vrouwen bij een eerste indruk al 'weten' of de ander geschikt relatie-materiaal kan zijn.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Alsof een eerste indruk altijd goed en perfect is.
Pas als je iemand een beetje leert kennen krijg je pas een indruk van iemand.
Zegt iets over jouw slecht ontwikkeld persoon.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar als de eerste indruk al meteen een slechte is, wordt die bij mij niet zo snel teruggegdraaid.
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:58 schreef OFfSprngr het volgende:
Zegt iets over jouw slecht ontwikkeld persoon.
Jij doet dus sokken in je broek om hem groter te laten lijken?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:54 schreef survivor het volgende:
De sokken zijn niet belangrijk,belangrijker is wat er in die sokken zit.![]()
Gebrek aan detail en je noemt mij kortzichtig?, jij voelt je aangesproken..quote:Op maandag 2 januari 2006 18:51 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik heb er geen hekel aan, ik verwijt mensen(of eigenlijk: mannen) die ze altijd dragen gebrek aan detail. Vervolgens bevestig je dat gebrek door mijn mening te verwarren met "homo zijn". Als jij in alle zaken zo kortzichtig door het leven gaat..
Dat je "voorzichtig" bent als de eerste indruk niet goed is,daar kan ik inkomen...maar om nu meteen iemand te beoordelen op z'n eerste indruk,dat is absurd.Uit ervaring weet ik dat die "eerste indruk" nadien erg verkeerd kan zijn,en daarmee bedoel ik het zowel positief als negatief.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Maar als de eerste indruk al meteen een slechte is, wordt die bij mij niet zo snel teruggegdraaid.
Het zal altijd nog stijl zijn, alleen niet stijl die jij mooi vind en ik vind dat dat jouw een zeikende trut maakt die zich klaarblijkelijk niet kan interreseren voor belangrijkere zaken dan een paar fucking sokken, kom op zeg..quote:Op maandag 2 januari 2006 19:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Probeer eerst eens een zin correct te formuleren...
Voor mij is stijl nu eenmaal belangrijk en dat gaat niet samen met witte sokken.
Tja, wansmaak is ook smaak.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:06 schreef OFfSprngr het volgende:
Het zal altijd nog stijl zijn, alleen niet stijl die jij mooi vind en ik vind dat dat jouw een zeikende trut maakt die zich klaarblijkelijk niet kan interreseren voor belangrijkere zaken dan een paar fucking sokken, kom op zeg..
Laat ik je dan een ochtend in een mannenleven doorlopen..:quote:Op maandag 2 januari 2006 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, wansmaak is ook smaak.
Het gaat hier over witte sokken... in die discussie meng ik me. Dat ik witte sokken een teken van wansmaak vind, zegt helemaal niets over mijn mogelijkheid dan wel onmogelijkheid me voor (belangrijkere) zaken te interesseren...
Nou het feit dat je dus blijkbaar echt in staat ben om een man bij voorbaat af te wijzen slechts gebaseerd op het feit dat hij sokken aan heeft welke niet passen in jouw wereldbeeld, geeft wel aan dat je toch een enigzins uptight, conservatieve, bekrompen kut bent.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, wansmaak is ook smaak.
Het gaat hier over witte sokken... in die discussie meng ik me. Dat ik witte sokken een teken van wansmaak vind, zegt helemaal niets over mijn mogelijkheid dan wel onmogelijkheid me voor (belangrijkere) zaken te interesseren...
Dus uiteindelijk zegt het wel iets over je persoon?..quote:Op maandag 2 januari 2006 19:21 schreef Copycat het volgende:
Je moet in de eerste plaats gewoon geen witte sokken in je kast hebben liggen.
Ach, misschien ben ik daar erg rigide in en er zullen best vrouwen zijn die het geen lor (sok) kan schelen.
Ik zou het eerder neurotisch en rijp voor opname willen noemen, maar wie ben ikquote:Op maandag 2 januari 2006 19:21 schreef Copycat het volgende:
rigide
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou het feit dat je dus blijkbaar echt in staat ben om een man bij voorbaat af te wijzen slechts gebaseerd op het feit dat hij sokken aan heeft welke niet passen in jouw wereldbeeld, geeft wel aan dat je toch een enigzins uptight, conservatieve, bekrompen kut bent.
Maar dat is dan weer mijn mening
Gezien het feit dat ik nooit witte sokken draag, zou ik me niet erg aangevallen kunnen voelen wel?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Voelen alle mannen zich zo erg aangevallen door mijn vrouwelijke afkeer van witte sokken?
Dat je uberhaupt nog IEMAND tegenkomt verbaast me eigenlijk alquote:Gelukkig kom ik in mijn (bekrompen, conservatieve en vooral uptight) kringen weinig tot geen mannen met witte sokken tegen.
Superhunk--- witte sokken... doesn't compute...quote:Op maandag 2 januari 2006 19:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken ze ook niet meer hoor, mannen met witte sokken..
Maar als er een vrouwelijk equivalent zou zijn zou ik me DAAR iig niet door laten tegen houden denk ik.
Dus [vul-superhunk-in] met witte sokken is gewoon bij voorbaat kansloos?? Lijkt me een tikje zonde he?.
Tja, dat is natuurlijk niet totaal onmogelijkquote:Op maandag 2 januari 2006 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Superhunk--- witte sokken... doesn't compute...
Ik draag ze al jaren en kijk naar mn ondertitel!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk niet totaal onmogelijk.
Eigenlijk zou elke man witte sokken moeten gaan dragen vanaf morgen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef HeatWave het volgende:
ALLE mannen he? Dus ook die spaghetti-vretersquote:Op maandag 2 januari 2006 19:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Nou, dan kan ik zo in dat gesticht waarin Swets me in gedachten al heeft geplaats...
Of ik verhuis per morgen naar Italië... daar snapt het merendeel van de mannen het gelukkig wél.
Fuckquote:Op maandag 2 januari 2006 19:54 schreef HeatWave het volgende:
ALLE mannen he? Dus ook die spaghetti-vreters.
Ik doe ze iig morgen aanquote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk niet totaal onmogelijk.
Nee, dat doe jij dan niet meerquote:
Ik hou me staande met de gedachte dat er voldoende weldenkende mannen zijn die niet meegaan in jouw witte sokken revolutie...quote:
Het zogenaamde Urkel effect:quote:Op maandag 2 januari 2006 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het mooiste is natuurlijk als de witte sokken extreem hoog opgetrokken zijn onder een broek die een paar lengtematen te kort is.
Die had ik wel in gedachten jaquote:Op maandag 2 januari 2006 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zogenaamde Urkel effect:
[afbeelding]
Nee, ik voorzie een geheel nieuwe rage: De broek in de witte sokken.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het mooiste is natuurlijk als de witte sokken extreem hoog opgetrokken zijn onder een broek die een paar lengtematen te kort is.
Moet je eens zeggen tegen de gemiddelde Latino Gangmember in een random Amerikaanse stad.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voor!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, ik voorzie een geheel nieuwe rage: De broek in de witte sokken.
Na de broek in de laarzen bij brEezAh-miepen wordt dit de mannelijke tegenhanger.![]()
Kost dat nou erg veel moeite, zo bekrompen zijn?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:21 schreef Capa het volgende:
Witte sokken zijn allerwegen ongepast; een gebrek aan viriele stijl en klasse. Je laat er heel duidelijk mee zien, geen moer te geven om je uiterlijke verschijning.
Witte sokken zijn als ketchup bij je biefstuk. Mobiel bellen in een restaurant. Je vriendin beledigen in gezelschap.
De man-met-witte-sokken is de man-als-droplul. Iemand over wie gelachen wordt; op een nare manier, maar wel terecht.
Mannen met witte sokken zijn bijna net zo erg als vrouwen die uit gewoonte om negen uur 's avonds zeuren dat ze moe zijn.
Weinig.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kost dat nou erg veel moeite, zo bekrompen zijn?![]()
Mwoh, ook zonder witte sokken kan je er belachelijk uitzien.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:43 schreef Capa het volgende:
Het is de finishing touch die de charlatan onderscheidt van de man-met-kennis-van-zaken.
Absoluut waar.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mwoh, ook zonder witte sokken kan je er belachelijk uitzien.
En vrouwen Uggs.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Mag ik passen voor deze zusterlijke barricade actie?quote:
Als'k ik zo jouw replies lees krijg ik het gevoel dat je iets enorm moet compenseren.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef Capa het volgende:
[..]
Absoluut waar.
Een goed paar sokken kan nog steeds een vlag op een strontschip zijn.
Het is niet voor niets het kledingstuk dat jehet allerlaatst aantrekt het allereerst uittrekt
(op je schoenen na dan)![]()
En uiteindelijk is 'stijl' een uiterlijke aberratie; niet iets dat de samaritaan van de seriemoordenaar zal onderscheiden.
Maar toch. Er tot in de puntjes verzorgd uit willen zien...
agreedquote:Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Croupouque het volgende:
Die reclame bespot juist een dergelijke oppervlakkigheid, want even later besluit de dame in de reclame dat ze de jongen wél leuk vindt omdat hij het juiste soort toiletpapier in huis heeft.
Afijn, je sokken zeggen natuurlijk niets over je karakter. Hooguit over je kledingsmaak of het gebrek daaraan, want witte sokken zijn over het algemeen geen gezicht. Behalve wanneer je op tennis zit.
Ik vergeet ook nog de broekrok en kort haar.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik passen voor deze zusterlijke barricade actie?
Weggefikt?, wat doe jij met je sokken?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:07 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
agreed
het achterliggende idee is dat diegene over het algemeen geen briliante smaak in kleding heeft...
met sporten heb ik ze zelf ook aan, maar verder alleen als al m'n sokken weggefikt zijn
hehe, was meer om aan te geven dat ik ze pas draag als ik geen andere meer heb. had het al veranderdquote:Op maandag 2 januari 2006 21:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Weggefikt?, wat doe jij met je sokken?
Volgens mij is uiterlijk sowieso een compensatie-van. Dat klint negatiever dan bedoeld, waarschijnlijk. Ik bedoel daarmee dat je uiterlijke handelen tracht te laten zien wat je van binnen voelt, maar niet kan tonen.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:01 schreef OFfSprngr het volgende:
Als'k ik zo jouw replies lees krijg ik het gevoel dat je iets enorm moet compenseren.
Wat een complete onzin, ik kan jou net zo goed bestempelen als een psychopaat-moordenaar die perfect de hedendaagse "regels" van lifestyle beheerst, en dus met fashionable zwarte sokken een vrouw gaat verkrachten. Wat zou je tegenhouden?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:43 schreef Capa het volgende:
[..]
Weinig.
Overigens (niet defensief bedoeld): ik ken genoeg (meer dan genoeg) mannen die zich als witte-sokkendrager manifesteren en met sommige daarvan sta ik op vriendschappelijke voet. Ik vind het alleen jammer; een kwestie van slechte afwerking, nonchalance met het verkeerde effect.
Om nog eens met een vergelijking te strooien: een spelfout in je sollicitatiebrief is geen doodzonde maar die uitnodiging kan je op je buik schrijven.
Witte sokken (van badstof) geven aan dat je op het allerlaatste moment hebt geweigerd na te denken over hoe je eruit wil zien. Het is een signaal van lafheid; alsof je geen keuze hebt durven maken, en toen maar voor de allerslechtste optie bent gegaan.
Kijk, als je volstrekt niet om kleding geeft (en dat is een bewuste KEUZE), stemmen witte sokken overeen met het geheel, en dan hoor je mij niet klagen.
Als je dat wél doet, dan zijn witte sokken simpelweg een no-go area.
Het is de finishing touch die de charlatan onderscheidt van de man-met-kennis-van-zaken.
ik maak uit jouw geblaat op dat je altijd kniekousen draagt.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef Capa het volgende:
[..]
Absoluut waar.
Een goed paar sokken kan nog steeds een vlag op een strontschip zijn.
Het is niet voor niets het kledingstuk dat jehet allerlaatst aantrekt het allereerst uittrekt
(op je schoenen na dan)![]()
En uiteindelijk is 'stijl' een uiterlijke aberratie; niet iets dat de samaritaan van de seriemoordenaar zal onderscheiden.
Maar toch. Er tot in de puntjes verzorgd uit willen zien...
Dat is een heel andere discussie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:51 schreef KlappernootatWork het volgende:
Och, laat ik het zo zeggen: Ik vind het soort vrouwen die leven naar Desperate Housewives Oprah, Sex in the City en Viva-normen net zo'n laag allooi hebben...
En dan wil ik het niet eens hebben over het Story/Weekend soort...
Ook wij hebben onze voorkeuren...![]()
Zijn dat van die vrouwen die eerst naar het merk van je broek en je schoenen kijken voordat ze bepalen of je geschikt neukmateriaal bent?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Vrouwen die er leuk uitzien en iets om kleding geven (en er dus niet bijlopen in een trainingsbroek of een skatebroek) die willen een vent die ook weet hoe ie er fatsoenlijk uit kan zien. En als je dan een witte-sokken-kneus bent dan kun je dus never nooit zo'n meid krijgen. Als je dan nog gelooft in het het-gaat-om-het-innerlijk-principe dan is er niks aan de hand want dan neem je gewoon een 'lieve' meid (lees wijf-met-hondenkop).
Nee, je kan ook met 'goedkopere' merken er stijlvol uitzien. En voor veel meiden is dat heel belangrijk. Die willen niet iemand met kisten en een metal-shirt of een shirt met een zogenaamd 'grappige' tekst en sportschoenen die 10 jaar geleden hip waren.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Zijn dat van die vrouwen die eerst naar het merk van je broek en je schoenen kijken voordat ze bepalen of je geschikt neukmateriaal bent?
Dan zal je je wel kapot storen want elke meid met enig gevoel voor mode heeft tegenwoordig wel een of meer paar hoge laarzen liggen. Ik vind het overigens behoorlijk jummie, zeker over een strakke spijkerbroek of onder een rokje.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:15 schreef l3laster het volgende:
Ik heb altijd witte sokken aan, alleen niet als ik een zwarte broek aan heb dan zwart...
maar als ik aan moet geven wara ik me aan stoor wat vrouwen allemaal niet aan trekken.... laarzen tot op de knieen, sommige broeken, te grote oorbellen
bha bha kan nog wel ff doorgaan hoor
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Vrouwen die er leuk uitzien en iets om kleding geven (en er dus niet bijlopen in een trainingsbroek of een skatebroek) die willen een vent die ook weet hoe ie er fatsoenlijk uit kan zien. En als je dan een witte-sokken-kneus bent dan kun je dus never nooit zo'n meid krijgen. Als je dan nog gelooft in het het-gaat-om-het-innerlijk-principe dan is er niks aan de hand want dan neem je gewoon een 'lieve' meid (lees wijf-met-hondenkop).
Dus omdat vrouwen zijn conformeerd naar de samenleving moeten mannen ook maar volgen, omdat er nog een paar zijn die niet mindlessly volgen?, lekkere gedachtengang.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:49 schreef schatje het volgende:
[..]
![]()
En van de vrouwen kan natuurlijk ook verwacht worden dat ze er netjes bij lopen. Geven en nemen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik lach me kapot om dit topic, het bewijst maar weer eens hoe verschrikkelijk bekrompen mensen kunnen zijn en dan vrouwen in het bijzonder, ik wacht nog wel een jaartje en dan zal het wel weer anders zijn, eitherway ik draag mn witte sokken en het kan me geen kut schelen of een of andere bekrompe slet dat niet mooi vindt.
Liever een eigen stijl dan dat mensen je vertellen wat wel of niet kan, stelletje schapen.
Zeurpiet. Het gaat hier niet om het mindless volgen van trends, het gaat gewoon om jezelf zorgvuldig aankleden. Een kwestie van prettige beschaving.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Dus omdat vrouwen zijn conformeerd naar de samenleving moeten mannen ook maar volgen, omdat er nog een paar zijn die niet mindlessly volgen?, lekkere gedachtengang.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat er ook maar één man is die zich én laat meeslepen naar een meubelboulevard én tegen alle wensen van zijn partner in witte sokken draagtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:24 schreef Capa het volgende:
Tegen vreemd of excentriek kleedgedrag geen enkel bezwaar... maar witte sokken... zijn zo doorsnee, zo meubelboulevard, zo korfbalclubhuis, dat ik me afvraag wie hier nu het schaap is.
Dat is een logische formulering die ik even op me in moet laten werken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:29 schreef Litpho het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat er ook maar één man is die zich én laat meeslepen naar een meubelboulevard én tegen alle wensen van zijn partner in witte sokken draagt.
Ik ben binnen dit topic niet de gene die zeurt, je 'zorgvuldig aankleden' gebeurt via trends, trends zijn slecht en dat is een toppunt van een onprettige beschaving.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:26 schreef Capa het volgende:
[..]
Zeurpiet. Het gaat hier niet om het mindless volgen van trends, het gaat gewoon om jezelf zorgvuldig aankleden. Een kwestie van prettige beschaving.
Een overhemd zit gewoon niet lekker vrij (zeker al niet met sporten), sokken wel, of ze nou zwart of wit zijn, jij bent zo geimpregneerd met de gedachtegang dat wit absoluut niet kan dat JIJ niet meer te redden valt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:42 schreef Svyatagor het volgende:
Witte sokken zijn voor tijdens het sporten, anders niet. Net zomin als je een overhemd draagt als je gaat sporten, draag je witte sokken in het normale dagelijkse leven.
Maar zij die dat niet begrijpen of aanvoelen zijn waarschijnlijk toch al niet meer te redden...
Omdat ik niet volgzaam maar aan neem dat zwarte sokken voor een of andere onduidelijke reden niet kunnen ben ik een schaap?.. ja tuurlijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:24 schreef Capa het volgende:
[..]
Dat is nu juist het probleem. Het is een gebrek aan stijl wat je laat zien.
Tegen vreemd of excentriek kleedgedrag geen enkel bezwaar... maar witte sokken... zijn zo doorsnee, zo meubelboulevard, zo korfbalclubhuis, dat ik me afvraag wie hier nu het schaap is.
En dat duidelijk maken door zich ten onrechte volkomen blind te staren op een paar onschuldige witte lapjes stof?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:47 schreef blackmage het volgende:
je ziet in dit topic wel duidelijk dat sommige mensen een hele foute kijk op de wereld hebben en gewoon de belangrijkere dingen in het leven totaal niet snappen of niet willen begrijpen.
onder anderequote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat duidelijk maken door zich ten onrechte volkomen blind te staren op een paar onschuldige witte lapjes stof?
Nee niet om een of andere reden; omdat witte sokken er niet uit zien!! Net zoals een zwartepietenpofbroek of een felroze tuinbroek er niet uitzien. Dat is geen kwestie van smaak maar van stijl, van een objectief vast te stellen feit of iets wel of niet kan.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:48 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat ik niet volgzaam maar aan neem dat zwarte sokken voor een of andere onduidelijke reden niet kunnen ben ik een schaap?.. ja tuurlijk.
Misschien wel. Iedereen mag natuurlijk dragen wat hij wil, hoe lelijk of dom iemand anders het ook vindt. Maar ik neem de witte sokken-drager iig niet serieus.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Een overhemd zit gewoon niet lekker vrij (zeker al niet met sporten), sokken wel, of ze nou zwart of wit zijn, jij bent zo geimpregneerd met de gedachtegang dat wit absoluut niet kan dat JIJ niet meer te redden valt.
Dat datzelfde "objectieve" feit volkomen cultuurafhankelijk is laat je maar even weg voor het gemak?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Dat is geen kwestie van smaak maar van stijl, van een objectief vast te stellen feit of iets wel of niet kan.
Ik heb het uiteraard wel over onze cultuur. In de USA is het volkomen normaal om witte sportsokken aan te doen maar wij zeggen wel van die gasten dat ze er niet uit zien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat datzelfde "objectieve" feit volkomen cultuurafhankelijk is laat je maar even weg voor het gemak?.
En als een Einstein, Gallileo of een Plato witte sokken zou dragen?, die zouden zeker ook niet serieus genomen kunnen worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Misschien wel. Iedereen mag natuurlijk dragen wat hij wil, hoe lelijk of dom iemand anders het ook vindt. Maar ik neem de witte sokken-drager iig niet serieus.![]()
Dat witte sokken niet kunnen is jouw subjectieve mening, niet een objectief feit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee niet om een of andere reden; omdat witte sokken er niet uit zien!! Net zoals een zwartepietenpofbroek of een felroze tuinbroek er niet uitzien. Dat is geen kwestie van smaak maar van stijl, van een objectief vast te stellen feit of iets wel of niet kan.
Als je het zo redeneert kan ALLESquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:45 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dat witte sokken niet kunnen is jouw subjectieve mening, niet een objectief feit.![]()
Maar hij heeft wel 100% gelijk, het is geen feit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:47 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Als je het zo redeneert kan ALLES
Geldt dat ook voor vrouwen die witte (sport)sokken dragen?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:21 schreef Capa het volgende:
Witte sokken zijn allerwegen ongepast; een gebrek aan viriele stijl en klasse. Je laat er heel duidelijk mee zien, geen moer te geven om je uiterlijke verschijning.
Witte sokken zijn als ketchup bij je biefstuk. Mobiel bellen in een restaurant. Je vriendin beledigen in gezelschap.
De man-met-witte-sokken is de man-als-droplul. Iemand over wie gelachen wordt; op een nare manier, maar wel terecht.
Mannen met witte sokken zijn bijna net zo erg als vrouwen die uit gewoonte om negen uur 's avonds zeuren dat ze moe zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |