abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 januari 2006 @ 20:21:24 #251
81831 Capa
is cool.
pi_33636325
Witte sokken zijn allerwegen ongepast; een gebrek aan viriele stijl en klasse. Je laat er heel duidelijk mee zien, geen moer te geven om je uiterlijke verschijning.

Witte sokken zijn als ketchup bij je biefstuk. Mobiel bellen in een restaurant. Je vriendin beledigen in gezelschap.

De man-met-witte-sokken is de man-als-droplul. Iemand over wie gelachen wordt; op een nare manier, maar wel terecht.

Mannen met witte sokken zijn bijna net zo erg als vrouwen die uit gewoonte om negen uur 's avonds zeuren dat ze moe zijn.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
pi_33636515
quote:
Op maandag 2 januari 2006 20:21 schreef Capa het volgende:
Witte sokken zijn allerwegen ongepast; een gebrek aan viriele stijl en klasse. Je laat er heel duidelijk mee zien, geen moer te geven om je uiterlijke verschijning.

Witte sokken zijn als ketchup bij je biefstuk. Mobiel bellen in een restaurant. Je vriendin beledigen in gezelschap.

De man-met-witte-sokken is de man-als-droplul. Iemand over wie gelachen wordt; op een nare manier, maar wel terecht.

Mannen met witte sokken zijn bijna net zo erg als vrouwen die uit gewoonte om negen uur 's avonds zeuren dat ze moe zijn.
Kost dat nou erg veel moeite, zo bekrompen zijn?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 2 januari 2006 @ 20:43:02 #253
81831 Capa
is cool.
pi_33637073
quote:
Op maandag 2 januari 2006 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kost dat nou erg veel moeite, zo bekrompen zijn?
Weinig.

Overigens (niet defensief bedoeld): ik ken genoeg (meer dan genoeg) mannen die zich als witte-sokkendrager manifesteren en met sommige daarvan sta ik op vriendschappelijke voet. Ik vind het alleen jammer; een kwestie van slechte afwerking, nonchalance met het verkeerde effect.

Om nog eens met een vergelijking te strooien: een spelfout in je sollicitatiebrief is geen doodzonde maar die uitnodiging kan je op je buik schrijven.

Witte sokken (van badstof ) geven aan dat je op het allerlaatste moment hebt geweigerd na te denken over hoe je eruit wil zien. Het is een signaal van lafheid; alsof je geen keuze hebt durven maken, en toen maar voor de allerslechtste optie bent gegaan.

Kijk, als je volstrekt niet om kleding geeft (en dat is een bewuste KEUZE), stemmen witte sokken overeen met het geheel, en dan hoor je mij niet klagen.
Als je dat wél doet, dan zijn witte sokken simpelweg een no-go area.

Het is de finishing touch die de charlatan onderscheidt van de man-met-kennis-van-zaken.
pi_33637157
quote:
Op maandag 2 januari 2006 20:43 schreef Capa het volgende:

Het is de finishing touch die de charlatan onderscheidt van de man-met-kennis-van-zaken.
Mwoh, ook zonder witte sokken kan je er belachelijk uitzien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 2 januari 2006 @ 20:51:47 #255
25946 spekje
in the flesh
pi_33637406
Ik draag witte sokken en het zal mij een worst zijn wat een ander daar van vind.
De author stelt zich niet aansprakelijk voor elke typ fout die er in zijn reactie zit.in god we trust others we monitor
  maandag 2 januari 2006 @ 20:53:21 #256
81831 Capa
is cool.
pi_33637464
quote:
Op maandag 2 januari 2006 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mwoh, ook zonder witte sokken kan je er belachelijk uitzien.
Absoluut waar.
Een goed paar sokken kan nog steeds een vlag op een strontschip zijn.

Het is niet voor niets het kledingstuk dat je
  • het allerlaatst aantrekt
  • het allereerst uittrekt

(op je schoenen na dan)

En uiteindelijk is 'stijl' een uiterlijke aberratie; niet iets dat de samaritaan van de seriemoordenaar zal onderscheiden.

Maar toch. Er tot in de puntjes verzorgd uit willen zien...
  • Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
      maandag 2 januari 2006 @ 20:56:29 #257
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_33637570
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef HeatWave het volgende:

[..].

Eigenlijk zou elke man witte sokken moeten gaan dragen vanaf morgen .
    En vrouwen Uggs.
      maandag 2 januari 2006 @ 20:59:43 #258
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_33637689
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 20:56 schreef schatje het volgende:

En vrouwen Uggs.
    Mag ik passen voor deze zusterlijke barricade actie?
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      maandag 2 januari 2006 @ 21:01:39 #259
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_33637756
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef Capa het volgende:

[..]

Absoluut waar.

(op je schoenen na dan)

En uiteindelijk is 'stijl' een uiterlijke aberratie; niet iets dat de samaritaan van de seriemoordenaar zal onderscheiden.

• Als'k ik zo jouw replies lees krijg ik het gevoel dat je iets enorm moet compenseren.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
    pi_33638033
    quote:
    Op vrijdag 30 december 2005 15:58 schreef Croupouque het volgende:
    Die reclame bespot juist een dergelijke oppervlakkigheid, want even later besluit de dame in de reclame dat ze de jongen wél leuk vindt omdat hij het juiste soort toiletpapier in huis heeft.
    Afijn, je sokken zeggen natuurlijk niets over je karakter. Hooguit over je kledingsmaak of het gebrek daaraan, want witte sokken zijn over het algemeen geen gezicht. Behalve wanneer je op tennis zit.
    agreed
    het achterliggende idee is dat diegene over het algemeen geen briliante smaak in kleding heeft...
    met sporten heb ik ze zelf ook aan, of als ik in de vakantie in trainingspak op de bank hang.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mr._T-Rex op 02-01-2006 21:16:51 ]
    Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
      maandag 2 januari 2006 @ 21:14:12 #261
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_33638276
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 20:59 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mag ik passen voor deze zusterlijke barricade actie?
    Ik vergeet ook nog de broekrok en kort haar.
      maandag 2 januari 2006 @ 21:15:31 #262
    117776 OFfSprngr
    pi_33638330
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 21:07 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

agreed
    het achterliggende idee is dat diegene over het algemeen geen briliante smaak in kleding heeft...
    met sporten heb ik ze zelf ook aan, maar verder alleen als al m'n sokken weggefikt zijn
    Weggefikt?, wat doe jij met je sokken?
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    .
    .
    pi_33638424
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 21:15 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Weggefikt?, wat doe jij met je sokken?
    hehe, was meer om aan te geven dat ik ze pas draag als ik geen andere meer heb. had het al veranderd
    Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
      maandag 2 januari 2006 @ 21:23:04 #264
    81831 Capa
    is cool.
    pi_33638648
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 21:01 schreef OFfSprngr het volgende:
    Als'k ik zo jouw replies lees krijg ik het gevoel dat je iets enorm moet compenseren.
    Volgens mij is uiterlijk sowieso een compensatie-van. Dat klint negatiever dan bedoeld, waarschijnlijk. Ik bedoel daarmee dat je uiterlijke handelen tracht te laten zien wat je van binnen voelt, maar niet kan tonen.

Stijl is schijn; een poging tot imponeren.

Ikzelf probeer simpelweg de buitenkant zoveel mogelijk te laten corresponderen met mijn innerlijke drijfveren: een zoektocht naar evenwicht en ordening.

Of dat nou in woorden is of in kleding, dat maakt me uiteindelijk niet zoveel uit.
      dinsdag 3 januari 2006 @ 03:56:42 #265
    133228 Clourhide
    el desaparecido
    pi_33649755
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 20:43 schreef Capa het volgende:

[..]

Weinig.

Overigens (niet defensief bedoeld): ik ken genoeg (meer dan genoeg) mannen die zich als witte-sokkendrager manifesteren en met sommige daarvan sta ik op vriendschappelijke voet. Ik vind het alleen jammer; een kwestie van slechte afwerking, nonchalance met het verkeerde effect.

Om nog eens met een vergelijking te strooien: een spelfout in je sollicitatiebrief is geen doodzonde maar die uitnodiging kan je op je buik schrijven.

Witte sokken (van badstof ) geven aan dat je op het allerlaatste moment hebt geweigerd na te denken over hoe je eruit wil zien. Het is een signaal van lafheid; alsof je geen keuze hebt durven maken, en toen maar voor de allerslechtste optie bent gegaan.

Kijk, als je volstrekt niet om kleding geeft (en dat is een bewuste KEUZE), stemmen witte sokken overeen met het geheel, en dan hoor je mij niet klagen.
    Als je dat wél doet, dan zijn witte sokken simpelweg een no-go area.

Wat een complete onzin, ik kan jou net zo goed bestempelen als een psychopaat-moordenaar die perfect de hedendaagse "regels" van lifestyle beheerst, en dus met fashionable zwarte sokken een vrouw gaat verkrachten. Wat zou je tegenhouden?

Alle vrouwelijke mods hier op het forum vertrouwen je toch al bij voorbaat, en wantrouwen mij, gewoon omdat ik witte sokken draag en jij niet. Jij bent dus "intellectueel", en "van een hogere klasse" en blablabla.

Uiteindelijk gaat het er alleen om dat je die snobwijven in bed wil krijgen, niet dan?
    ---verdwijnt---
    pi_33652103
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef Capa het volgende:

[..]

Absoluut waar.

(op je schoenen na dan)

• ik maak uit jouw geblaat op dat je altijd kniekousen draagt.
    pi_33652404
    Vrouwen die er leuk uitzien en iets om kleding geven (en er dus niet bijlopen in een trainingsbroek of een skatebroek) die willen een vent die ook weet hoe ie er fatsoenlijk uit kan zien. En als je dan een witte-sokken-kneus bent dan kun je dus never nooit zo'n meid krijgen. Als je dan nog gelooft in het het-gaat-om-het-innerlijk-principe dan is er niks aan de hand want dan neem je gewoon een 'lieve' meid (lees wijf-met-hondenkop).
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
      dinsdag 3 januari 2006 @ 10:51:55 #268
    98593 KlappernootatWork
    Tot mijn strot in het genot..
    pi_33652590
    Och, laat ik het zo zeggen: Ik vind het soort vrouwen die leven naar Desperate Housewives Oprah, Sex in the City en Viva-normen net zo'n laag allooi hebben...
    En dan wil ik het niet eens hebben over het Story/Weekend soort...
    Ook wij hebben onze voorkeuren...
    Shit! werken zuigt...
    Op donderdag 22 november 2007 @ 12:42 schreef Neelis het volgende: Rabbelneuteaantwaark ?
      dinsdag 3 januari 2006 @ 11:11:10 #269
    81831 Capa
    is cool.
    pi_33653018
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 10:51 schreef KlappernootatWork het volgende:
    Och, laat ik het zo zeggen: Ik vind het soort vrouwen die leven naar Desperate Housewives Oprah, Sex in the City en Viva-normen net zo'n laag allooi hebben...
    En dan wil ik het niet eens hebben over het Story/Weekend soort...
    Ook wij hebben onze voorkeuren...
    Dat is een heel andere discussie.
    Het gaat er hier om dat alleen kneuzen witte sokken dragen.

Dus ren gewoon ff naar de winkel en koop sokken waarmee je wél voor de dag kan komen.
    pi_33654726
    Ik heb altijd witte sokken aan, alleen niet als ik een zwarte broek aan heb dan zwart...

maar als ik aan moet geven wara ik me aan stoor wat vrouwen allemaal niet aan trekken.... laarzen tot op de knieen, sommige broeken, te grote oorbellen

bha bha kan nog wel ff doorgaan hoor
    I'm not the man you think I am!
      dinsdag 3 januari 2006 @ 12:32:15 #271
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_33655247
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 10:43 schreef American_Nightmare het volgende:
    Vrouwen die er leuk uitzien en iets om kleding geven (en er dus niet bijlopen in een trainingsbroek of een skatebroek) die willen een vent die ook weet hoe ie er fatsoenlijk uit kan zien. En als je dan een witte-sokken-kneus bent dan kun je dus never nooit zo'n meid krijgen. Als je dan nog gelooft in het het-gaat-om-het-innerlijk-principe dan is er niks aan de hand want dan neem je gewoon een 'lieve' meid (lees wijf-met-hondenkop).
    Zijn dat van die vrouwen die eerst naar het merk van je broek en je schoenen kijken voordat ze bepalen of je geschikt neukmateriaal bent?
    Maargoed, 1 ding heb ik iig wel geleerd : Doe nooit witte sokken aan naar een gelegenheid waar je leuke vrouwen kan ontmoeten of een date, want voor je het weet letten ze nergens anders meer op.

Overigens heb ik zelf ook dingen op uiterlijk waar ik erg op afknap. Vrouwen met hun haar in een knotje! BLEEGH, dat is nou echt het toonbeeld van Ik geef er niks om hoe sexy men mij vindt. Of Altijd in dezelfde fletse zwart/grijs/bruin/bordeauxrode kleurtjes rond lopen, en nooit iets vrollijks of gedurfds aantrekken
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_33655382
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 12:32 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Zijn dat van die vrouwen die eerst naar het merk van je broek en je schoenen kijken voordat ze bepalen of je geschikt neukmateriaal bent?
    Nee, je kan ook met 'goedkopere' merken er stijlvol uitzien. En voor veel meiden is dat heel belangrijk. Die willen niet iemand met kisten en een metal-shirt of een shirt met een zogenaamd 'grappige' tekst en sportschoenen die 10 jaar geleden hip waren.

Waar ik me aan stoor bij vrouwen is een model broek wat TOTAAL niet bij ze past. Dus dat ze best een lekkere kont hebben, maar dan een spijkerbroek met model vuilniszak, of juist een iets te dikke reet en dan een broek zo strak alsof je tegen 2 strandballen aan zit te kijken.
    Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
    pi_33655478
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 12:15 schreef l3laster het volgende:
    Ik heb altijd witte sokken aan, alleen niet als ik een zwarte broek aan heb dan zwart...

maar als ik aan moet geven wara ik me aan stoor wat vrouwen allemaal niet aan trekken.... laarzen tot op de knieen, sommige broeken, te grote oorbellen

bha bha kan nog wel ff doorgaan hoor
    Dan zal je je wel kapot storen want elke meid met enig gevoel voor mode heeft tegenwoordig wel een of meer paar hoge laarzen liggen. Ik vind het overigens behoorlijk jummie, zeker over een strakke spijkerbroek of onder een rokje.
    pi_33657549
    nee sorrie.. ik val niet op van die breezer sletjes of van die kamp hoeren rokjes zijn wel ok trouwens
    I'm not the man you think I am!
      dinsdag 3 januari 2006 @ 13:46:10 #275
    117776 OFfSprngr
    pi_33657869
    Ik lach me kapot om dit topic, het bewijst maar weer eens hoe verschrikkelijk bekrompen mensen kunnen zijn en dan vrouwen in het bijzonder, ik wacht nog wel een jaartje en dan zal het wel weer anders zijn, eitherway ik draag mn witte sokken en het kan me geen kut schelen of een of andere bekrompe slet dat niet mooi vindt.
    Liever een eigen stijl dan dat mensen je vertellen wat wel of niet kan, stelletje schapen.
    .
    .
      dinsdag 3 januari 2006 @ 13:49:53 #276
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_33658001
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 10:43 schreef American_Nightmare het volgende:

En van de vrouwen kan natuurlijk ook verwacht worden dat ze er netjes bij lopen. Geven en nemen.
      dinsdag 3 januari 2006 @ 14:22:46 #277
    117776 OFfSprngr
    pi_33659116
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 13:49 schreef schatje het volgende:

[..]

En van de vrouwen kan natuurlijk ook verwacht worden dat ze er netjes bij lopen. Geven en nemen.
    Dus omdat vrouwen zijn conformeerd naar de samenleving moeten mannen ook maar volgen, omdat er nog een paar zijn die niet mindlessly volgen?, lekkere gedachtengang.
    .
    .
      dinsdag 3 januari 2006 @ 14:24:02 #278
    81831 Capa
    is cool.
    pi_33659153
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef OFfSprngr het volgende:
    Ik lach me kapot om dit topic, het bewijst maar weer eens hoe verschrikkelijk bekrompen mensen kunnen zijn en dan vrouwen in het bijzonder, ik wacht nog wel een jaartje en dan zal het wel weer anders zijn, eitherway ik draag mn witte sokken en het kan me geen kut schelen of een of andere bekrompe slet dat niet mooi vindt.
    Liever een eigen stijl dan dat mensen je vertellen wat wel of niet kan, stelletje schapen.
    Dat is nu juist het probleem. Het is een gebrek aan stijl wat je laat zien.

Tegen vreemd of excentriek kleedgedrag geen enkel bezwaar... maar witte sokken... zijn zo doorsnee, zo meubelboulevard, zo korfbalclubhuis, dat ik me afvraag wie hier nu het schaap is.
      dinsdag 3 januari 2006 @ 14:26:09 #279
    81831 Capa
    is cool.
    pi_33659230
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 14:22 schreef OFfSprngr het volgende:
    Dus omdat vrouwen zijn conformeerd naar de samenleving moeten mannen ook maar volgen, omdat er nog een paar zijn die niet mindlessly volgen?, lekkere gedachtengang.
    Zeurpiet. Het gaat hier niet om het mindless volgen van trends, het gaat gewoon om jezelf zorgvuldig aankleden. Een kwestie van prettige beschaving.
    pi_33659347
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 14:24 schreef Capa het volgende:
    Tegen vreemd of excentriek kleedgedrag geen enkel bezwaar... maar witte sokken... zijn zo doorsnee, zo meubelboulevard, zo korfbalclubhuis, dat ik me afvraag wie hier nu het schaap is.
    Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat er ook maar één man is die zich én laat meeslepen naar een meubelboulevard én tegen alle wensen van zijn partner in witte sokken draagt .
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
      Moderator dinsdag 3 januari 2006 @ 14:31:43 #281
    27682 crew  Bosbeetle
    terminaal verdwaald
    pi_33659390
    ik heb altijd witte sokken aan... en ook losse boxershort .. nou en ?
    En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
    My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
    Water: ijskoud de hardste - Gehenna
      dinsdag 3 januari 2006 @ 14:36:12 #282
    81831 Capa
    is cool.
    pi_33659536
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 14:29 schreef Litpho het volgende:
    Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat er ook maar één man is die zich én laat meeslepen naar een meubelboulevard én tegen alle wensen van zijn partner in witte sokken draagt .
    Dat is een logische formulering die ik even op me in moet laten werken.
    ...
    Misschien heb je gelijk. Ik denk wel dat er een hoop mannen zijn die met witte sokken over een meubelboulevard lopen, al dan niet vrijwillig.

Dat zou betekenen dat deze mannen zelfs door hun vrouwen worden aangespoord, witte sokken te dragen.

Óf die vrouwen ontberen dezelfde goede smaak als hun echtgenoot.

Dat zal het zijn...
      dinsdag 3 januari 2006 @ 14:38:38 #283
    100165 GeneralWong
    Vietnamese Tijger
    pi_33659606
    Witte sokken, ach, boeit in mijn ogen niet zo. Vind het zelf niet zo mooi, dus al mijn sokken zijn gewoon zwart (ik heb 1 bepaald soort merk sokken dat ik lekker vind zitten en andere soorten heb ik dan ook niet). Persoonlijk vind ik bij volwassen mannen figuurtjes minder staan, maar goed.

Witte sokken zijn welliswaar not done, maar een echte doodzonde is natuurlijk zo'n witte onderbroek, dat vind ik echt te ranzig en ouderwets voor worden. Voor mij dan ook alleen maar Calvin Klein, Kler, BodyArt en Hilfiger boxers.
    Wie de tranen van een vrouw wegkust, wordt eraan herinnerd dat hij haar verdriet met een korreltje zout moet opvatten.
      dinsdag 3 januari 2006 @ 14:42:04 #284
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_33659707
    Witte sokken zijn voor tijdens het sporten, anders niet. Net zomin als je een overhemd draagt als je gaat sporten, draag je witte badstof sportsokken in het normale dagelijkse leven.
    Maar wie dat niet begrijpt of aanvoelt is toch al niet meer te redden en draagt waarschijnlijk ook leren schoenen met spekzolen.
    We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
    Check mijn band Glorybox
      dinsdag 3 januari 2006 @ 14:45:42 #285
    117776 OFfSprngr
    pi_33659838
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 14:26 schreef Capa het volgende:

[..]

Zeurpiet. Het gaat hier niet om het mindless volgen van trends, het gaat gewoon om jezelf zorgvuldig aankleden. Een kwestie van prettige beschaving.
    Ik ben binnen dit topic niet de gene die zeurt, je 'zorgvuldig aankleden' gebeurt via trends, trends zijn slecht en dat is een toppunt van een onprettige beschaving.
    .
    .
      dinsdag 3 januari 2006 @ 14:47:20 #286
    117776 OFfSprngr
    pi_33659887
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 14:42 schreef Svyatagor het volgende:
    Witte sokken zijn voor tijdens het sporten, anders niet. Net zomin als je een overhemd draagt als je gaat sporten, draag je witte sokken in het normale dagelijkse leven.
    Maar zij die dat niet begrijpen of aanvoelen zijn waarschijnlijk toch al niet meer te redden...
    Een overhemd zit gewoon niet lekker vrij (zeker al niet met sporten), sokken wel, of ze nou zwart of wit zijn, jij bent zo geimpregneerd met de gedachtegang dat wit absoluut niet kan dat JIJ niet meer te redden valt.
    .
    .
    pi_33659888
    je ziet in dit topic wel duidelijk dat sommige mensen een hele foute kijk op de wereld hebben en gewoon de belangrijkere dingen in het leven totaal niet snappen of niet willen begrijpen.
    Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
    [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
      dinsdag 3 januari 2006 @ 14:48:25 #288
    117776 OFfSprngr
    pi_33659919
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 14:24 schreef Capa het volgende:

[..]

Dat is nu juist het probleem. Het is een gebrek aan stijl wat je laat zien.

Omdat ik niet volgzaam maar aan neem dat zwarte sokken voor een of andere onduidelijke reden niet kunnen ben ik een schaap?.. ja tuurlijk.
    .
    .
    pi_33659925
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 14:47 schreef blackmage het volgende:
    je ziet in dit topic wel duidelijk dat sommige mensen een hele foute kijk op de wereld hebben en gewoon de belangrijkere dingen in het leven totaal niet snappen of niet willen begrijpen.
    En dat duidelijk maken door zich ten onrechte volkomen blind te staren op een paar onschuldige witte lapjes stof?
    pi_33660104
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 14:48 schreef Litpho het volgende:

[..]

En dat duidelijk maken door zich ten onrechte volkomen blind te staren op een paar onschuldige witte lapjes stof?
    onder andere
    Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
    [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
    pi_33660149
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 14:48 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Omdat ik niet volgzaam maar aan neem dat zwarte sokken voor een of andere onduidelijke reden niet kunnen ben ik een schaap?.. ja tuurlijk.
    Nee niet om een of andere reden; omdat witte sokken er niet uit zien!! Net zoals een zwartepietenpofbroek of een felroze tuinbroek er niet uitzien. Dat is geen kwestie van smaak maar van stijl, van een objectief vast te stellen feit of iets wel of niet kan.
      dinsdag 3 januari 2006 @ 14:57:23 #292
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_33660209
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 14:47 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Een overhemd zit gewoon niet lekker vrij (zeker al niet met sporten), sokken wel, of ze nou zwart of wit zijn, jij bent zo geimpregneerd met de gedachtegang dat wit absoluut niet kan dat JIJ niet meer te redden valt.
    Misschien wel. Iedereen mag natuurlijk dragen wat hij wil, hoe lelijk of dom iemand anders het ook vindt. Maar ik neem de witte sokken-drager iig niet serieus.
    Check mijn band Glorybox
    pi_33660331
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef American_Nightmare het volgende:
    Dat is geen kwestie van smaak maar van stijl, van een objectief vast te stellen feit of iets wel of niet kan.
    Dat datzelfde "objectieve" feit volkomen cultuurafhankelijk is laat je maar even weg voor het gemak? .
      dinsdag 3 januari 2006 @ 15:04:17 #294
    44602 Svyatagor
    A great face for radio
    pi_33660423
    Nou, vooruit dan maar:

Geen bezwaar, overigens .
    Check mijn band Glorybox
    pi_33660446
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 15:01 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat datzelfde "objectieve" feit volkomen cultuurafhankelijk is laat je maar even weg voor het gemak? .
    Ik heb het uiteraard wel over onze cultuur. In de USA is het volkomen normaal om witte sportsokken aan te doen maar wij zeggen wel van die gasten dat ze er niet uit zien.

Maar goed doe wat jullie niet laten kunnen; meer vrouwtjes voor ons
    pi_33660643
    Kep zo goed als altijd witte sokken aan.(k draag ook 99,9% me nikes,.. )
    Alleen in me kisten of nette schoenen zwarte,..
    Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
    Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
      dinsdag 3 januari 2006 @ 15:44:32 #297
    117776 OFfSprngr
    pi_33661753
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 14:57 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Misschien wel. Iedereen mag natuurlijk dragen wat hij wil, hoe lelijk of dom iemand anders het ook vindt. Maar ik neem de witte sokken-drager iig niet serieus.
    En als een Einstein, Gallileo of een Plato witte sokken zou dragen?, die zouden zeker ook niet serieus genomen kunnen worden.
    .
    .
      dinsdag 3 januari 2006 @ 15:45:36 #298
    117776 OFfSprngr
    pi_33661785
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee niet om een of andere reden; omdat witte sokken er niet uit zien!! Net zoals een zwartepietenpofbroek of een felroze tuinbroek er niet uitzien. Dat is geen kwestie van smaak maar van stijl, van een objectief vast te stellen feit of iets wel of niet kan.
    Dat witte sokken niet kunnen is jouw subjectieve mening, niet een objectief feit.
    .
    .
    pi_33661831
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 15:45 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Dat witte sokken niet kunnen is jouw subjectieve mening, niet een objectief feit.
    Als je het zo redeneert kan ALLES
    pi_33661910
    quote:
    Op dinsdag 3 januari 2006 15:47 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Als je het zo redeneert kan ALLES
    Maar hij heeft wel 100% gelijk, het is geen feit.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')