abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:49:53 #276
16715 Mylene
*schatje*
pi_33658001
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 10:43 schreef American_Nightmare het volgende:
Vrouwen die er leuk uitzien en iets om kleding geven (en er dus niet bijlopen in een trainingsbroek of een skatebroek) die willen een vent die ook weet hoe ie er fatsoenlijk uit kan zien. En als je dan een witte-sokken-kneus bent dan kun je dus never nooit zo'n meid krijgen. Als je dan nog gelooft in het het-gaat-om-het-innerlijk-principe dan is er niks aan de hand want dan neem je gewoon een 'lieve' meid (lees wijf-met-hondenkop).

En van de vrouwen kan natuurlijk ook verwacht worden dat ze er netjes bij lopen. Geven en nemen.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:22:46 #277
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_33659116
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:49 schreef schatje het volgende:

[..]

En van de vrouwen kan natuurlijk ook verwacht worden dat ze er netjes bij lopen. Geven en nemen.
Dus omdat vrouwen zijn conformeerd naar de samenleving moeten mannen ook maar volgen, omdat er nog een paar zijn die niet mindlessly volgen?, lekkere gedachtengang.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:24:02 #278
81831 Capa
is cool.
pi_33659153
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik lach me kapot om dit topic, het bewijst maar weer eens hoe verschrikkelijk bekrompen mensen kunnen zijn en dan vrouwen in het bijzonder, ik wacht nog wel een jaartje en dan zal het wel weer anders zijn, eitherway ik draag mn witte sokken en het kan me geen kut schelen of een of andere bekrompe slet dat niet mooi vindt.
Liever een eigen stijl dan dat mensen je vertellen wat wel of niet kan, stelletje schapen.
Dat is nu juist het probleem. Het is een gebrek aan stijl wat je laat zien.

Tegen vreemd of excentriek kleedgedrag geen enkel bezwaar... maar witte sokken... zijn zo doorsnee, zo meubelboulevard, zo korfbalclubhuis, dat ik me afvraag wie hier nu het schaap is.
Maar ik wil nog wel es van gedachten veranderen.
You are a legend in a lovely game
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:26:09 #279
81831 Capa
is cool.
pi_33659230
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Dus omdat vrouwen zijn conformeerd naar de samenleving moeten mannen ook maar volgen, omdat er nog een paar zijn die niet mindlessly volgen?, lekkere gedachtengang.
Zeurpiet. Het gaat hier niet om het mindless volgen van trends, het gaat gewoon om jezelf zorgvuldig aankleden. Een kwestie van prettige beschaving.
pi_33659347
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:24 schreef Capa het volgende:
Tegen vreemd of excentriek kleedgedrag geen enkel bezwaar... maar witte sokken... zijn zo doorsnee, zo meubelboulevard, zo korfbalclubhuis, dat ik me afvraag wie hier nu het schaap is.
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat er ook maar één man is die zich én laat meeslepen naar een meubelboulevard én tegen alle wensen van zijn partner in witte sokken draagt .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  Moderator dinsdag 3 januari 2006 @ 14:31:43 #281
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_33659390
ik heb altijd witte sokken aan... en ook losse boxershort .. nou en ?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:36:12 #282
81831 Capa
is cool.
pi_33659536
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:29 schreef Litpho het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat er ook maar één man is die zich én laat meeslepen naar een meubelboulevard én tegen alle wensen van zijn partner in witte sokken draagt .
Dat is een logische formulering die ik even op me in moet laten werken.
...
Misschien heb je gelijk. Ik denk wel dat er een hoop mannen zijn die met witte sokken over een meubelboulevard lopen, al dan niet vrijwillig.

Dat zou betekenen dat deze mannen zelfs door hun vrouwen worden aangespoord, witte sokken te dragen.

Óf die vrouwen ontberen dezelfde goede smaak als hun echtgenoot.

Dat zal het zijn...
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:38:38 #283
100165 GeneralWong
Vietnamese Tijger
pi_33659606
Witte sokken, ach, boeit in mijn ogen niet zo. Vind het zelf niet zo mooi, dus al mijn sokken zijn gewoon zwart (ik heb 1 bepaald soort merk sokken dat ik lekker vind zitten en andere soorten heb ik dan ook niet). Persoonlijk vind ik bij volwassen mannen figuurtjes minder staan, maar goed.

Witte sokken zijn welliswaar not done, maar een echte doodzonde is natuurlijk zo'n witte onderbroek, dat vind ik echt te ranzig en ouderwets voor worden. Voor mij dan ook alleen maar Calvin Klein, Kler, BodyArt en Hilfiger boxers.
Wie de tranen van een vrouw wegkust, wordt eraan herinnerd dat hij haar verdriet met een korreltje zout moet opvatten.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:42:04 #284
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_33659707
Witte sokken zijn voor tijdens het sporten, anders niet. Net zomin als je een overhemd draagt als je gaat sporten, draag je witte badstof sportsokken in het normale dagelijkse leven.
Maar wie dat niet begrijpt of aanvoelt is toch al niet meer te redden en draagt waarschijnlijk ook leren schoenen met spekzolen.
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:45:42 #285
117776 OFfSprngr
pi_33659838
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:26 schreef Capa het volgende:

[..]

Zeurpiet. Het gaat hier niet om het mindless volgen van trends, het gaat gewoon om jezelf zorgvuldig aankleden. Een kwestie van prettige beschaving.
Ik ben binnen dit topic niet de gene die zeurt, je 'zorgvuldig aankleden' gebeurt via trends, trends zijn slecht en dat is een toppunt van een onprettige beschaving.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
.
.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:47:20 #286
117776 OFfSprngr
pi_33659887
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:42 schreef Svyatagor het volgende:
Witte sokken zijn voor tijdens het sporten, anders niet. Net zomin als je een overhemd draagt als je gaat sporten, draag je witte sokken in het normale dagelijkse leven.
Maar zij die dat niet begrijpen of aanvoelen zijn waarschijnlijk toch al niet meer te redden...
Een overhemd zit gewoon niet lekker vrij (zeker al niet met sporten), sokken wel, of ze nou zwart of wit zijn, jij bent zo geimpregneerd met de gedachtegang dat wit absoluut niet kan dat JIJ niet meer te redden valt.
.
.
pi_33659888
je ziet in dit topic wel duidelijk dat sommige mensen een hele foute kijk op de wereld hebben en gewoon de belangrijkere dingen in het leven totaal niet snappen of niet willen begrijpen.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:48:25 #288
117776 OFfSprngr
pi_33659919
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:24 schreef Capa het volgende:

[..]

Dat is nu juist het probleem. Het is een gebrek aan stijl wat je laat zien.

Omdat ik niet volgzaam maar aan neem dat zwarte sokken voor een of andere onduidelijke reden niet kunnen ben ik een schaap?.. ja tuurlijk.
.
.
pi_33659925
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:47 schreef blackmage het volgende:
je ziet in dit topic wel duidelijk dat sommige mensen een hele foute kijk op de wereld hebben en gewoon de belangrijkere dingen in het leven totaal niet snappen of niet willen begrijpen.
En dat duidelijk maken door zich ten onrechte volkomen blind te staren op een paar onschuldige witte lapjes stof?
pi_33660104
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:48 schreef Litpho het volgende:

[..]

En dat duidelijk maken door zich ten onrechte volkomen blind te staren op een paar onschuldige witte lapjes stof?
onder andere
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
pi_33660149
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:48 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Omdat ik niet volgzaam maar aan neem dat zwarte sokken voor een of andere onduidelijke reden niet kunnen ben ik een schaap?.. ja tuurlijk.
Nee niet om een of andere reden; omdat witte sokken er niet uit zien!! Net zoals een zwartepietenpofbroek of een felroze tuinbroek er niet uitzien. Dat is geen kwestie van smaak maar van stijl, van een objectief vast te stellen feit of iets wel of niet kan.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 14:57:23 #292
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_33660209
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:47 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Een overhemd zit gewoon niet lekker vrij (zeker al niet met sporten), sokken wel, of ze nou zwart of wit zijn, jij bent zo geimpregneerd met de gedachtegang dat wit absoluut niet kan dat JIJ niet meer te redden valt.
Misschien wel. Iedereen mag natuurlijk dragen wat hij wil, hoe lelijk of dom iemand anders het ook vindt. Maar ik neem de witte sokken-drager iig niet serieus.
Check mijn band Glorybox
pi_33660331
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef American_Nightmare het volgende:
Dat is geen kwestie van smaak maar van stijl, van een objectief vast te stellen feit of iets wel of niet kan.
Dat datzelfde "objectieve" feit volkomen cultuurafhankelijk is laat je maar even weg voor het gemak? .
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:04:17 #294
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_33660423
Nou, vooruit dan maar:

Geen bezwaar, overigens .
Check mijn band Glorybox
pi_33660446
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:01 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat datzelfde "objectieve" feit volkomen cultuurafhankelijk is laat je maar even weg voor het gemak? .
Ik heb het uiteraard wel over onze cultuur. In de USA is het volkomen normaal om witte sportsokken aan te doen maar wij zeggen wel van die gasten dat ze er niet uit zien.

Maar goed doe wat jullie niet laten kunnen; meer vrouwtjes voor ons
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_33660643
Kep zo goed als altijd witte sokken aan.(k draag ook 99,9% me nikes,.. )
Alleen in me kisten of nette schoenen zwarte,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:44:32 #297
117776 OFfSprngr
pi_33661753
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:57 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Misschien wel. Iedereen mag natuurlijk dragen wat hij wil, hoe lelijk of dom iemand anders het ook vindt. Maar ik neem de witte sokken-drager iig niet serieus.
En als een Einstein, Gallileo of een Plato witte sokken zou dragen?, die zouden zeker ook niet serieus genomen kunnen worden.
.
.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 15:45:36 #298
117776 OFfSprngr
pi_33661785
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 14:55 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee niet om een of andere reden; omdat witte sokken er niet uit zien!! Net zoals een zwartepietenpofbroek of een felroze tuinbroek er niet uitzien. Dat is geen kwestie van smaak maar van stijl, van een objectief vast te stellen feit of iets wel of niet kan.
Dat witte sokken niet kunnen is jouw subjectieve mening, niet een objectief feit.
.
.
pi_33661831
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:45 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Dat witte sokken niet kunnen is jouw subjectieve mening, niet een objectief feit.
Als je het zo redeneert kan ALLES
pi_33661910
quote:
Op dinsdag 3 januari 2006 15:47 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Als je het zo redeneert kan ALLES
Maar hij heeft wel 100% gelijk, het is geen feit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')