Dus uiteindelijk zegt het wel iets over je persoon?..quote:Op maandag 2 januari 2006 19:21 schreef Copycat het volgende:
Je moet in de eerste plaats gewoon geen witte sokken in je kast hebben liggen.
Ach, misschien ben ik daar erg rigide in en er zullen best vrouwen zijn die het geen lor (sok) kan schelen.
Ik zou het eerder neurotisch en rijp voor opname willen noemen, maar wie ben ikquote:Op maandag 2 januari 2006 19:21 schreef Copycat het volgende:
rigide
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou het feit dat je dus blijkbaar echt in staat ben om een man bij voorbaat af te wijzen slechts gebaseerd op het feit dat hij sokken aan heeft welke niet passen in jouw wereldbeeld, geeft wel aan dat je toch een enigzins uptight, conservatieve, bekrompen kut bent.
Maar dat is dan weer mijn mening
Gezien het feit dat ik nooit witte sokken draag, zou ik me niet erg aangevallen kunnen voelen wel?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Voelen alle mannen zich zo erg aangevallen door mijn vrouwelijke afkeer van witte sokken?
Dat je uberhaupt nog IEMAND tegenkomt verbaast me eigenlijk alquote:Gelukkig kom ik in mijn (bekrompen, conservatieve en vooral uptight) kringen weinig tot geen mannen met witte sokken tegen.
Superhunk--- witte sokken... doesn't compute...quote:Op maandag 2 januari 2006 19:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik ken ze ook niet meer hoor, mannen met witte sokken..
Maar als er een vrouwelijk equivalent zou zijn zou ik me DAAR iig niet door laten tegen houden denk ik.
Dus [vul-superhunk-in] met witte sokken is gewoon bij voorbaat kansloos?? Lijkt me een tikje zonde he?.
Tja, dat is natuurlijk niet totaal onmogelijkquote:Op maandag 2 januari 2006 19:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Superhunk--- witte sokken... doesn't compute...
Ik draag ze al jaren en kijk naar mn ondertitel!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk niet totaal onmogelijk.
Eigenlijk zou elke man witte sokken moeten gaan dragen vanaf morgen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef HeatWave het volgende:
ALLE mannen he? Dus ook die spaghetti-vretersquote:Op maandag 2 januari 2006 19:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Nou, dan kan ik zo in dat gesticht waarin Swets me in gedachten al heeft geplaats...
Of ik verhuis per morgen naar Italië... daar snapt het merendeel van de mannen het gelukkig wél.
Fuckquote:Op maandag 2 januari 2006 19:54 schreef HeatWave het volgende:
ALLE mannen he? Dus ook die spaghetti-vreters.
Ik doe ze iig morgen aanquote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat is natuurlijk niet totaal onmogelijk.
Nee, dat doe jij dan niet meerquote:
Ik hou me staande met de gedachte dat er voldoende weldenkende mannen zijn die niet meegaan in jouw witte sokken revolutie...quote:
Het zogenaamde Urkel effect:quote:Op maandag 2 januari 2006 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het mooiste is natuurlijk als de witte sokken extreem hoog opgetrokken zijn onder een broek die een paar lengtematen te kort is.
Die had ik wel in gedachten jaquote:Op maandag 2 januari 2006 20:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zogenaamde Urkel effect:
[afbeelding]
Nee, ik voorzie een geheel nieuwe rage: De broek in de witte sokken.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het mooiste is natuurlijk als de witte sokken extreem hoog opgetrokken zijn onder een broek die een paar lengtematen te kort is.
Moet je eens zeggen tegen de gemiddelde Latino Gangmember in een random Amerikaanse stad.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voor!quote:Op maandag 2 januari 2006 20:09 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, ik voorzie een geheel nieuwe rage: De broek in de witte sokken.
Na de broek in de laarzen bij brEezAh-miepen wordt dit de mannelijke tegenhanger.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |