abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 december 2005 @ 14:06:35 #126
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33578934
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef Christine het volgende:

[..]

Hehe, wie bitcht er nou...? Ik zeg alleen maar dat je voor dezelfde moeite net zo goed zwarte sokken kan kopen
En je hebt gelijk, als iemand afknapt op witte sokken, dan niet he. Hetzelfde geldt voor zoveel andere dingen (skatebroeken, gothic jurken, pakken, etc.)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zaterdag 31 december 2005 @ 14:07:39 #127
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_33578972
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:06 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

pi_33579794
In vind het persoonlijk ook niet mooi, maar ik kan me er werkelijk niet aan storen. Voor veel vrouwen is het echter een regelrechte gruweldaad, zowat het ergste wat een man kan doen, het dragen van witte sokken.

Ik draag beige, grijze, zwarte en rode sokken, witte heb ik niet eens geloof ik.
In de brugklas had iedereen witte sokken aan trouwens, vaak met tennisspelertjes en surfertjes op de zijkanten
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_33579926
Volgens mij ben ik de enige die én die reclame poep vind én zwarte/grijze sokken soms wat gruwel vind .

Zwarte sokkken onder een zwart pak, moet dan uiteraard weer wel
pi_33579991
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:35 schreef sweetgirly het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die én die reclame poep vind én zwarte/grijze sokken soms wat gruwel vind .

Zwarte sokkken onder een zwart pak, moet dan uiteraard weer wel
Mannen met witte sportsokken vind jij oke? Dan ben je de eerste vrouw die ik tegenkom met die mening.
pi_33580093
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:36 schreef nozem het volgende:

Mannen met witte sportsokken vind jij oke? Dan ben je de eerste vrouw die ik tegenkom met die mening.
Ik vind het wel sexy
Weet nl soms niet wat ik van zwarte sokken moet denken
pi_33580206
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:40 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik vind het wel sexy
Weet nl soms niet wat ik van zwarte sokken moet denken
Wat je er van moet denken? Niks? Het zijn immers maar sokken.
pi_33580354
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 14:43 schreef nozem het volgende:

Wat je er van moet denken? Niks? Het zijn immers maar sokken.
Ja, das waar.
Toch blijf ik zwarte sokken en/of van die dikke, grijze wollengeitensokken soms maar vreemd vinden.
Ja, vreemd idd . Naja.
  zaterdag 31 december 2005 @ 15:45:09 #134
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33582448
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:15 schreef Christine het volgende:

[..]

Oke, maar leg me eens uit... als jij je niet druk maakt over wat voor sokken je draagt... WAT IS HET DAN VOOR MOEITE OM GEWOON EVEN LEUKE ZWARTE TE KOPEN???
Omdat zwarte sokken wijven zoals jij aantrekt

Damn wat ben ik chago vandaag
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 31 december 2005 @ 16:15:30 #135
136711 Amsterdam_Love
You really wanna be a wannabe?
pi_33583513
Um.. het valt denk ik onder het vooroordeel van 'man met baardje en geitewollen sokken, met of zonder sandalen'. Gewoon vooroordeel dat een man met witte sokken geen stijl heeft.

(ik heb trouwens geen witte sokken, noch sandalen, noch een baardje... ik heb wel grijze SCHAPENwollen sokken, en ze zitten erg lekker. )
Hoezo is anderhalf uur geen vluggertje?
  zaterdag 31 december 2005 @ 16:16:31 #136
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_33583543
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef Amsterdam_Love het volgende:
Um.. het valt denk ik onder het vooroordeel van 'man met baardje en geitewollen sokken, met of zonder sandalen'. Gewoon vooroordeel dat een man met witte sokken geen stijl heeft.

(ik heb trouwens geen witte sokken, noch sandalen, noch een baardje... ik heb wel grijze SCHAPENwollen sokken, en ze zitten erg lekker. )
Baardje helemaal in
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zaterdag 31 december 2005 @ 16:19:46 #137
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_33583643
quote:

O maar die heb ik ook. Perfect voor in kisten voor op festivals. Maar die draag je toch ook niet onder een pak.

Witte sokken hebben zeker een functie, voor bij het sporten.
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  Moderator zaterdag 31 december 2005 @ 16:26:57 #138
42184 crew  DaMart
pi_33583875
Ik droeg tot een jaar geleden ook bijna altijd witte sokken... maar aangezien een aantal vrouwelijke collega's er dagelijks over bleef zeiken dat het niet kon, ben ik maar gestopt... erg zwak, ik weet het, maar ze dreven me tot waanzin

Alleen als ik ga squashen draag ik nog wel witte sokken trouwens... of als ik echt geen zin heb om andere aan te trekken als ik toch thuis blijf
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_33584610
quote:
... ik heb wel grijze SCHAPENwollen sokken...
Iehhhhh
En je bent kunstenaar van beroep en houdt van sm/bondage, tja.. dat figured it out dan

grappie
pi_33584674
+ vind ik het zielig voor die schaap

en nu ga ik mezelf verder haasten
pi_33584725
Ik vind mensen die over straat gaan met teenslippers weer helemaal niets... kunnen we die niet als loser bestempelen in 2006 ???
pi_33584874
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:52 schreef LennyKravitz het volgende:
Ik vind mensen die over straat gaan met teenslippers weer helemaal niets... kunnen we die niet als loser bestempelen in 2006 ???
Teenslippers, nog meer
Zie je zo'n mooie knul, leuke spijkerbroek en al aan, kijk je naar beneden..heeft ie teenslippers aan.
Nee

Maargoed..
pi_33584924
Ik weet nog steeds niet wat erger is. De man met witte sokken of de vrouw die zich daar op een zo'n grote manier aan irriteerd dat ze het perse veranderd moet hebben
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_33585075
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat erger is. De man met zwarte en/of grijze wollen sokken...
pi_33585118
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:03 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Wollen sokken
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  zaterdag 31 december 2005 @ 17:05:40 #146
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_33585144
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 16:56 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Teenslippers, nog meer
Zie je zo'n mooie knul, leuke spijkerbroek en al aan, kijk je naar beneden..heeft ie teenslippers aan.
Nee

Maargoed..
Mannen met teenslippers zie je vrij weinig in het straatbeeld. Maar vrouwen.. Zie je een leuke meid, leuk topje, leuk rokje en dan van die flipflopellendedingen eronder <huiver>
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zaterdag 31 december 2005 @ 17:08:19 #147
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_33585231
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef Christine het volgende:

[..]

Hehe, wie bitcht er nou...? Ik zeg alleen maar dat je voor dezelfde moeite net zo goed zwarte sokken kan kopen
En je hebt gelijk, als iemand afknapt op witte sokken, dan niet he. Hetzelfde geldt voor zoveel andere dingen (skatebroeken, gothic jurken, pakken, etc.)
het probleem zit em ook in het woord "kopen"
reach out and touch faith
pi_33585489
Als een leuke meid me afwijst om mijn sokken zegt dat meer over die meid dan over mijn sokken. Dan hoef ik die meid ook niet meer en hou ik mijn sokken wel.
pi_33585738
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 17:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Mannen met teenslippers zie je vrij weinig in het straatbeeld. Maar vrouwen.. Zie je een leuke meid, leuk topje, leuk rokje en dan van die flipflopellendedingen eronder <huiver>
Eens. Ik vind het ook niks, zowel voor man als vrouw niet.
Gewoon op vakantie, warm land, dichtbij app. ofzo ok. Maar vind sowieso muiltjes leuker dan slippers . Ze lopen ook voor geen meter voor de rest.

en flipflopellendingen
pi_33585802
Overigens, dit jaar leek het dus wel mode, want wat veel jongens/mannen met teenslippers zeg
* neus dicht knijpt

goed..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')