quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe, wie bitcht er nou...? Ik zeg alleen maar dat je voor dezelfde moeite net zo goed zwarte sokken kan kopen
En je hebt gelijk, als iemand afknapt op witte sokken, dan niet he. Hetzelfde geldt voor zoveel andere dingen (skatebroeken, gothic jurken, pakken, etc.)
Mannen met witte sportsokken vind jij oke? Dan ben je de eerste vrouw die ik tegenkom met die mening.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:35 schreef sweetgirly het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die én die reclame poep vind én zwarte/grijze sokken soms wat gruwel vind.
Zwarte sokkken onder een zwart pak, moet dan uiteraard weer wel![]()
Ik vind het wel sexyquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:36 schreef nozem het volgende:
Mannen met witte sportsokken vind jij oke? Dan ben je de eerste vrouw die ik tegenkom met die mening.
Wat je er van moet denken? Niks? Het zijn immers maar sokken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:40 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik vind het wel sexy
Weet nl soms niet wat ik van zwarte sokken moet denken
Ja, das waar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:43 schreef nozem het volgende:
Wat je er van moet denken? Niks? Het zijn immers maar sokken.![]()
Omdat zwarte sokken wijven zoals jij aantrektquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Oke, maar leg me eens uit... als jij je niet druk maakt over wat voor sokken je draagt... WAT IS HET DAN VOOR MOEITE OM GEWOON EVEN LEUKE ZWARTE TE KOPEN???![]()
Baardje helemaal inquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef Amsterdam_Love het volgende:
Um.. het valt denk ik onder het vooroordeel van 'man met baardje en geitewollen sokken, met of zonder sandalen'. Gewoon vooroordeel dat een man met witte sokken geen stijl heeft.
(ik heb trouwens geen witte sokken, noch sandalen, noch een baardje... ik heb wel grijze SCHAPENwollen sokken, en ze zitten erg lekker.)
O maar die heb ik ook. Perfect voor in kisten voor op festivals. Maar die draag je toch ook niet onder een pak.quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef Amsterdam_Love het volgende:
Um.. het valt denk ik onder het vooroordeel van 'man met baardje en geitewollen sokken, met of zonder sandalen'. Gewoon vooroordeel dat een man met witte sokken geen stijl heeft.
(ik heb trouwens geen witte sokken, noch sandalen, noch een baardje... ik heb wel grijze SCHAPENwollen sokken, en ze zitten erg lekker.)
Iehhhhhquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:15 schreef Amsterdam_Love het volgende:
... ik heb wel grijze SCHAPENwollen sokken...
Teenslippers, nog meerquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:52 schreef LennyKravitz het volgende:
Ik vind mensen die over straat gaan met teenslippers weer helemaal niets... kunnen we die niet als loser bestempelen in 2006 ???
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:58 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat erger is. De man met zwarte en/of grijze wollen sokken...
Wollen sokkenquote:
Mannen met teenslippers zie je vrij weinig in het straatbeeld. Maar vrouwen.. Zie je een leuke meid, leuk topje, leuk rokje en dan van die flipflopellendedingen eronder <huiver>quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:56 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Teenslippers, nog meer![]()
Zie je zo'n mooie knul, leuke spijkerbroek en al aan, kijk je naar beneden..heeft ie teenslippers aan.
Nee![]()
Maargoed..
het probleem zit em ook in het woord "kopen"quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehe, wie bitcht er nou...? Ik zeg alleen maar dat je voor dezelfde moeite net zo goed zwarte sokken kan kopen
En je hebt gelijk, als iemand afknapt op witte sokken, dan niet he. Hetzelfde geldt voor zoveel andere dingen (skatebroeken, gothic jurken, pakken, etc.)
Eens. Ik vind het ook niks, zowel voor man als vrouw niet.quote:Op zaterdag 31 december 2005 17:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mannen met teenslippers zie je vrij weinig in het straatbeeld. Maar vrouwen.. Zie je een leuke meid, leuk topje, leuk rokje en dan van die flipflopellendedingen eronder <huiver>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |