Da's nou juist het probleem. Als je witte sokken hebt zie je tenminste hoe vaak de vent ze ververst. Bij zwarte sokken zie je dat nooit, maar moet je de vieze geur eerst ervaren! Geloof mij maar dat dat gewoon het praktisch oogpunt is waarom mannen zwarte sokken dragen ipv witte.. heeft helemaal niks met mooi of niet mooi te maken. Dus als je een vent met zwarte sokken tijdens het uitgaan tegenkomt, bereid je dan maar voor op een flinke walm als ie z'n schoenen uittrekt, als je pech hebtquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:31 schreef Christine het volgende:
Witte sokken zijn nog onpraktisch ook, die worden sneller vies, en krijg je uiteindelijk minder goed schoon in de was.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:25 schreef RealZeus het volgende:
Weet je wat ze af en toe met vrouwen moeten doen??
Dit:![]()
*gaat gelijk Hansaplast bellen voor een extra sterke pleister*
Ja maar ik koop ze. Hij heeft geen zin om zijn tijd te besteden aan het kopen van sokken, vandaar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 21:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Sorry,maar ik moet het even zeggen.Toen ik dit las,kreeg ik de neiging Amnesty te bellen.
Jij vind dat het beste staan??Maar hij moet ze toch aan.
Ik kan er niks aan doen,ik kreeg acuut medelijden met je man.
Ja,ik heb idd witte sokken,die heb ik meestal ook nog aan.Behalve als ik uit ga en mijn pak aan heb.
Weet je wat ze af en toe met vrouwen moeten doen??
Dit:![]()
*gaat gelijk Hansaplast bellen voor een extra sterke pleister*
een vrouw die sokken koopt voor d'r manquote:Op zondag 1 januari 2006 10:23 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja maar ik koop ze. Hij heeft geen zin om zijn tijd te besteden aan het kopen van sokken, vandaar.
quote:Op zondag 1 januari 2006 10:23 schreef Igraine het volgende:
[..]
Maar ik krijg meer het idee dat mannen nogal gehecht zijn aan die witten sokken als ik alle verdedigende reacties hier lees.
Die moeten inderdaad ook verboden wordenquote:Op zondag 1 januari 2006 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Mannen met witte sokken zijn net als vrouwen met vleeskleurige BH´s
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:32 schreef nietzman het volgende:
Ik denk dat ik in het vervolg maar witte sokken aantrek tijdens het stappen.
De eerste de beste grafhoer die der smoel opentrekt krijgt een ros.
Yeah right, vleeskleurige bh's draagt niemand meer (behalve oma's van 80).quote:Op zondag 1 januari 2006 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Mannen met witte sokken zijn net als vrouwen met vleeskleurige BH´s
Nee maar je snapt m'n puntquote:
Al die meeloperij....trek aan wat je wil,quote:Op zondag 1 januari 2006 17:48 schreef JoeyT het volgende:
Alles staat of valt met kleding. Sokken zijn dan nog wel t minst belangrijk...
En terecht!quote:Op zondag 1 januari 2006 19:26 schreef Clourhide het volgende:
Ik ga tien paar witte sokken kopen morgen. Mijn besluit staat vast.
Met Disney-figuurtjes neem ik aan??quote:Op zondag 1 januari 2006 19:26 schreef Clourhide het volgende:
Stoer. Vind je ze zelf wel mooi dan, of wil je slechts de andere sekse provoceren ende shockeren?quote:Op zondag 1 januari 2006 19:26 schreef Clourhide het volgende:
Zij provoceren ons ook door belachelijke "lifestyle-eisen" te stellen.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:54 schreef nozem het volgende:
[..]
Stoer. Vind je ze zelf wel mooi dan, of wil je slechts de andere sekse provoceren ende shockeren?
De Tazmanian Devil lijkt me leuker...quote:Op zondag 1 januari 2006 21:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met Disney-figuurtjes neem ik aan??![]()
![]()
De meeste vrouwen hebben inderdaad de mond vol over wat qua kleding wel en niet kan bij de man en witte sokken staan vreemdgenoeg bovenaan de lijst van dingen die echt niet kunnen. Ik vind het ook apart waarom nu uitgerekend de sok (als niet direct in het oog springend kledingstuk) zoveel aandacht krijgt. Overigens zullen ook witte sokken weer een keer hip worden. Ik had eerlijk waar ook nooit verwacht dat de broek in de laarzen, de kuif, de fluorescerende truitjes, de hoepeloorbellen en de jas met bontkraag weer in de mode zouden komen.quote:Op zondag 1 januari 2006 21:58 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Zij provoceren ons ook door belachelijke "lifestyle-eisen" te stellen.
Uiteindelijk blijven ze alleen bij ons omdat ze ooit een kind (zouden) willen, dan moeten ze dus niet zeuren over witte sokken.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2006 22:07 schreef nozem het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben inderdaad de mond vol over wat qua kleding wel en niet kan bij de man en witte sokken staan vreemdgenoeg bovenaan de lijst van dingen die echt niet kunnen. Ik vind het ook apart waarom nu uitgerekend de sok (als niet direct in het oog springend kledingstuk) zoveel aandacht krijgt. Overigens zullen ook witte sokken weer een keer hip worden. Ik had eerlijk waar ook nooit verwacht dat de broek in de laarzen, de kuif, de fluorescerende truitjes, de hoepeloorbellen en de jas met bontkraag weer in de mode zouden komen.
Ik zie toch weinig fluorescerende truitjes, maar goed in Groningen en Friesland komt de mode altijd 2 jaar later vertraagd aanquote:Op zondag 1 januari 2006 22:12 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Inderdaad.
En dat is dan "hip", dus daar mag niet over gezeurd worden. Dat er desondanks heel wat mannen zijn die nog steeds in bed duiken met vrouwen met "de broek in de laarzen, de kuif, de fluorescerende truitjes, de hoepeloorbellen en de jas met bontkraag" bewijst toch wel mooi dat we eigenlijk alleen naar de borsten en de billen kijken...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |